VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4285
Posted 26 September 2018 - 22:03
Pe numele meu e făcută comanda, dar inteleg la ce te referi cu taxa lunară pe abonament. Am citit acum termenii și condițiile și nu scrie nimic de obligativitatea cumpărării cu abonament a telefonului ca sa ai posibilitatea sa îl asiguri. Scrie clar abonament sau cartela Vodafone.(cineva de la serviciul clienți Vodafone insista ca doar terminalele cumparate cu abonament sau prelungire de abonament pot beneficia de Asigurare).
|
#4286
Posted 27 September 2018 - 08:19
Cum îmi asigur telefonul sau tableta?
Cumperi un dispozitiv din portofoliul Vodafone și semnezi în orice magazin actul de asigurare. Atenție, poți să semnezi actul de asigurare în maximum 30 de zile din momentul achiziției. Tipul de poliță se va alege în funcție de prețul dispozitivului la liber, adică fără contract. Plata primei de asigurare se face direct pe factura Vodafone, dacă aceasta nu este inclusă în prețul abonamentului. Important: momentan, tabletele iPad nu se pot asigura. uite si link-ul de la ei, acel angajat mananca bors, habar nu are. https://www.vodafone...erred-asigurare vezi ca ai toate datele pe pagina respectiva inclusiv numere de contact. succes! Edited by paxdedi, 27 September 2018 - 08:17. |
#4287
Posted 27 September 2018 - 08:34
paxdedi, on 17 septembrie 2018 - 07:40, said: Vezi ca pentru cartele mai exista si centrul de mesaje cu 6600 la sfarsit in loc de 6000. Mergi intr-un centru Vodafone si schimba cartela daca nici asa nu merge. |
#4288
Posted 27 September 2018 - 15:18
Salutare,
Am un numar de Vodafone care a fost pe abonament pe PJ din 2004 pana in iulie 2018 cand am facut o cerere de trecere la prepay. Era abonament de 7 euro cu putine beneficii si devenise inutil. La finalul lui august s-a trecut pe prepay. Vrand sa mai pastrez numarul cativa ani de zile, l-am trecut la prepay si aveam o oferta activa cu 1000 SMS Nationale, 5 GB de net si Nelimitat Vodafone. Insa a expirat la 13 septembrie 2018 si nu mai pot suna sau trimite SMS de pe el. Nu am facut nici o (re)incarcare inca, de cand am reziliat abonamentul. Intrebarea mea e acuma, de cate ori pe an trebuie sa reincarc pentru a nu mi se lua numarul de telefon? Cred ca din 13 septembrie sunt in gratie, pot doar sa primesc apeluri pe cartela. Cand trebuie sa fac prima reincarcare? Ma intereseaza doar pastrarea in viata a numarului de telefon, nu am nevoie de SMS sau apeluri. A si venit o factura ciudata pe minus, probabil ultima, de la abonament. Edited by Neaceasca85, 27 September 2018 - 15:20. |
#4289
Posted 27 September 2018 - 15:23
*124# si afli detalii mai complexe...adica detalii despre data de expirare a cartelei n.r. cand expira perioada de gratie
in mare, 5 euro o data pe an ar fi suficienti Edited by pupama, 27 September 2018 - 15:23. |
#4290
Posted 27 September 2018 - 16:29
Pai da, insa de la rezilierea abonamentului produsa in august, nu am facut nici o incarcare. Si va trebui sa incarc intr-un oficiu Vodafone.
|
#4291
Posted 27 September 2018 - 16:37
Ceasca, cu o rencarcare de 4 euro ai siguranta ca 330 de zile numarul nu va fi redistribuit.
30 de zile valablitate oferita de reincarcare + 300 de zile perioada de gratie. Edited by MembruAnonim, 27 September 2018 - 16:40. |
#4292
Posted 27 September 2018 - 18:50
MembruAnonim, on 27 septembrie 2018 - 16:37, said:
Ceasca, cu o rencarcare de 4 euro ai siguranta ca 330 de zile numarul nu va fi redistribuit. 30 de zile valablitate oferita de reincarcare + 300 de zile perioada de gratie. |
#4293
Posted 27 September 2018 - 20:38
Am avut o cartela pe care nu am incarcat-o niciodata. Pentru ca primeam apeluri pe ea, se tot prelungea automat perioada de gratie. Dupa doi ani de prelungiri, au deconectat-o. Nu brusc, ci m-au anuntat prin sms.
|
#4294
Posted 27 September 2018 - 21:08
Am sunat-o acuma dar apelul a durat doar 1-2 minute ca s-a dus bateria la batranul Lumia 520 in care se afla.
La *124# zice Credit 0 Euro, expira la 15.10.2018, ce inseamna asta? Reamintesc ca am facut cererea de trecere la prepay undeva in jur de 20 iulie, iar pana la 13 septembrie a fost valabila o oferta cu 1000 SMS din care am consumat pana la 930, tot 0 Euro zicea la credit si cata vreme a mers sa dau SMS de pe el, din 13 septembrie ora 00:00 nu mai merge nimic nici catre Vodafone. |
|
#4295
Posted 27 September 2018 - 21:09
Nu contează cât durează, contează sa fie.
Poate dura și 2 secunde, se ia în considerare. |
#4296
Posted 27 September 2018 - 21:12
Acum logic ar fi ca din 13.09.2018 sa numar 300 de zile, eventual sa mai sun pe el ca sa nu-l suspende.
Am o cunostinta cu cartela Vodafone inca din 2006 pe care nu o incarca decat o data la 1-2 ani, insa vorbesc cu el cam 30 de minute zilnic, uneori si pe Telekom dar cel mai adesea pe Vodafone-ul prepay al lui. |
#4297
Posted 27 September 2018 - 21:14
*123# și îți arată pana când ai perioada de gratie. + Un apel la 2-3 luni și nu pierzi numarul.
Neaceasca85, on 27 septembrie 2018 - 21:12, said:
Acum logic ar fi ca din 13.09.2018 sa numar 300 de zile, eventual sa mai sun pe el ca sa nu-l suspende. Am o cunostinta cu cartela Vodafone inca din 2006 pe care nu o incarca decat o data la 1-2 ani, insa vorbesc cu el cam 30 de minute zilnic, uneori si pe Telekom dar cel mai adesea pe Vodafone-ul prepay al lui. Edited by heinz, 27 September 2018 - 21:14. |
#4298
Posted 27 September 2018 - 21:22
Neaceasca85, on 27 septembrie 2018 - 21:08, said:
La *124# zice Credit 0 Euro, expira la 15.10.2018, ce inseamna asta? |
#4299
Posted 28 September 2018 - 01:33
Deci cam in 200 de zile de la 15 octombrie incolo sa-i fac o reincarcare. Si poate ca de la 15 octombrie imi va arata cand expira perioada de gratie, momentan nu arata nici la *123# nici la *124#.
|
|
#4300
Posted 28 September 2018 - 06:10
Da, cam asa . Cand dai *123# nu ai apoi 1 pt detalii?
|
#4301
Posted 28 September 2018 - 07:39
@Neaceasca85
Nu este mai simplu să portezi numărul? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users