Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
#4357
Posted 06 November 2018 - 09:50
FallenAngel, on 02 noiembrie 2018 - 12:14, said:
Aaa, stai linistit, am gustat ironia. "Dragut" era pentru ca si-au batut joc de mine la telefon. Revin cu mesaj cand mi-au intrat banii, ca sa stiti la ce sa va asteptati. Multumesc frumos pentru raspuns. Buna, FallenAngel! Te rugam sa ne transmiti situatia intampinata completand formularul de aici: https://goo.gl/cZe1gP. Astfel putem verifica stadiul solicitarii tale si o putem urgenta. O zi placuta in continuare! |
#4358
Posted 06 November 2018 - 10:57
PunisherThe, on 04 noiembrie 2018 - 13:03, said:
Cum pot lua si eu legatura cu un operator la cartela? Incerc de vreo 30 de minute si nu gasesc optiunea asta la *222. E vorba de un prepay. Multumesc. LE: am rezolvat cu smecheria sa formezi "130302" imediat dupa ce iti raspunde Andreea. Buna, PunisherThe! Daca doresti sa discuti cu un operator poti apela la *222 Relatii Clienti - Departamentul de Telefonie sau *777 Relatii Clienti - Departamentul de Internet si Date. In cazul in care suni din alta retea, va fi necesar sa apelezi numerele 0372.02.2222 sau 0372.02.7777. Pentru a intra direct in legatura cu un operator, poti folosi si numarul taxabil *555, cu 0.68 euro TVA inclus, indiferent de durata apelului. O alta modalitate de a lua legatura cu noi este completand formularul de asistenta de aici:https://goo.gl/cZe1gP. O zi placuta in continuare! Seiren, on 05 noiembrie 2018 - 08:04, said:
@Vodafone , verificati putin site-ul din Strunga , IS , "eNB ID 918161", de joi face probleme nu poti apela, trebuie sa formezi de 2 ori sa faci un apel. pana joi (01.11.2018) a mers cum trebuie. Telefoane incercate J5 2017 -2 buc si 1xA6+ . Buna, Seiren! Te rugam sa ne oferi informatiile de mai jos folosind formularul de aici: https://goo.gl/cZe1gP. Avem nevoie de aceste date pentru a putea trimite o solicitare catre colegii de la RadioFrecvente. - data aproximativa de cand intampini aceasta situatie; - numarul de telefon in cauza; - exemple de alte numere de telefon din aceeasi zona; - exemple de apeluri (data, ora, numar apelat, mesaj primit); - locatia exacta (jud., loc., str., nr.); - descrierea fenomenului (cat mai detaliat posibil si exemple de apeluri); - modelul de telefon utilizat; - numar de contact. O zi placuta in continuare! CGDBZ, on 05 noiembrie 2018 - 15:43, said:
O intrebare pentru Helper: Eurocreditul castigat la MysteryBox by Vodafone nu se poate activa, se poate face ceva pentru activare ? Se mai plangea si altcineva de acest lucru. Bonusul de net vad ca se activeaza. Buna, CGDBZ! In cazul in care nu poti activa Eurocreditul castigat iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP. O zi placuta in continuare! kermex, on 06 noiembrie 2018 - 09:21, said: Ați verificat dacă acel formular funcționează azi? Pentru că ieri am încercat eu de 3 ori să trimit un mesaj și nu am reușit! Am și scris despre asta, însă constat că răspundeți preferențial! Am testat acum 15 minute si a functionat. Dupa ce completezi toate campurile si dai Trimitere iti incarca o noua pagina in care iti prezinta diferite articole. Aici ai din nou butonul de Trimitere care trebuie apasat si solicitarea este trimisa. alin---, on 22 octombrie 2018 - 17:22, said:
@Vodafone : telefoanele Samsung Galaxy S9 +,puse ca premii la Mystery Box sunt codate in reteaua Vodafone? Buna, Alin! Telefoanele oferite ca premii in campania " Traieste viata ca un joc " sunt blocate in retea. O zi placuta in continuare! chinezzu2003, on 23 octombrie 2018 - 15:13, said:
@Vodafone Buna ziua, sunt client Vodafone prepay de peste 15 ani. Se poate face ceva sa îmi scoateți limitarea de la viteza de internet sau îmi caut altă rețea? Menționez că am un telefon compatibil atingerii vitezelor pe care le promovați pe site-ul Vodafone Buna, Chinezzu2003! Ai incercat sa faci o schimbare de cartela? Ne poti trimite o captura de ecran cu rezultatele unui test de viteza? O poti face completand formularul de aici: https://goo.gl/cZe1gP. O zi placuta in continuare! SPX808, on 11 octombrie 2018 - 09:52, said:
Am si eu o intrebare pentru Vodafone Helper. Eu nu folosesc aplicatia voastra de myvodafone, avand in vedere multele probleme cu ea. Folosesc sistemul classic *123#. Observ de cateva zile ca s-a schimbat formularea din "mai aveti 1.11 Gb din 2.15 Gb trafic de date disponibil lunar in roaming" in "pana la 2.15 Gb trafic de date disponibil lunar in roaming". Ce unitate de masura este asta de "pana la"??? E o metoda de mai ciupi niste banuti de la fraierii ca noi??? Voi citi in stele, consumul de date. Sau cand apar primii centi la cost, hop, gata si netul in roaming??? Buna, SPX808! Pentru a te putea ajuta cu informatii despre contul tau, te rugam sa completezi formularul de aici: https://goo.gl/cZe1gP. O zi placuta in continuare! |
#4359
Posted 06 November 2018 - 14:16
Vodafone, on 06 noiembrie 2018 - 09:50, said:
Buna, FallenAngel! Te rugam sa ne transmiti situatia intampinata completand formularul de aici: https://goo.gl/cZe1gP. Astfel putem verifica stadiul solicitarii tale si o putem urgenta. O zi placuta in continuare! Buna ziua. Nu vreau sa completez formularul ca sa par si mai insistent. Am fost sunat vineri dupa ce am scris aici, si mi s-a cerut o cerere de inapoiare a banilor, completata si semnata de mine. Am trimis cererea inapoi si n-am primit nici un semn. Luni in schimb, am sunat eu si mi s-a facut legatura la magazinul online. Acolo mi s-a spus ca au primit cererea si sa astept banii. Momentan astept Multumesc. PS: Ca idee, la tipul solicitarii, ce ar trebui sa selecteze un utilizator care are probleme cu returul telefonului? Attached FilesEdited by FallenAngel, 06 November 2018 - 14:18. |
#4360
Posted 08 November 2018 - 17:45
FallenAngel, on 06 noiembrie 2018 - 14:16, said:
Buna ziua. Nu vreau sa completez formularul ca sa par si mai insistent. Am fost sunat vineri dupa ce am scris aici, si mi s-a cerut o cerere de inapoiare a banilor, completata si semnata de mine. Am trimis cererea inapoi si n-am primit nici un semn. Luni in schimb, am sunat eu si mi s-a facut legatura la magazinul online. Acolo mi s-a spus ca au primit cererea si sa astept banii. Momentan astept Multumesc. PS: Ca idee, la tipul solicitarii, ce ar trebui sa selecteze un utilizator care are probleme cu returul telefonului? Sigur se va rezolva si banii vor intra in cont. In ceea ce priveste tipul solicitarii, puteai alege una din variante: "Abonamente si servicii de voce" sau "Renegociere sau reinnoire contract/Portare in alta retea". O zi placuta in continuare! |
#4361
Posted 11 November 2018 - 20:11
Mesaj de informare generat automat: creditul tau este insuficient pentru a beneficia de serviciul solicitat (id 24103). Reincarca-ti Cartela.
Ce inseamna mesajul asta primit pe un nr de prepay Vodafone? |
#4362
Posted 12 November 2018 - 10:23
Cum pot sa vorbesc cu un consultant Vodafone?
La *222 imi zice robotul ca serviciile sunt deconectate pentru neplata. La confirmarea facturii acelasi robot imi zice ca factura este deja platita. Formularul mult promovat mai sus arata asa: Quote [ https://i.postimg.cc/vBWgMW2q/AEB6-C5-F4-18-AF-4-C60-896-E-2-DB8-CD49-ABCB.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] PS: am restartat telefonul de 3 ori. Edited by don_dannielo, 12 November 2018 - 10:30. |
#4363
Posted 12 November 2018 - 11:32
FallenAngel, on 06 noiembrie 2018 - 14:16, said:
Buna ziua. Nu vreau sa completez formularul ca sa par si mai insistent. Am fost sunat vineri dupa ce am scris aici, si mi s-a cerut o cerere de inapoiare a banilor, completata si semnata de mine. Am trimis cererea inapoi si n-am primit nici un semn. Luni in schimb, am sunat eu si mi s-a facut legatura la magazinul online. Acolo mi s-a spus ca au primit cererea si sa astept banii. Momentan astept Multumesc. PS: Ca idee, la tipul solicitarii, ce ar trebui sa selecteze un utilizator care are probleme cu returul telefonului? Edited by motomar, 12 November 2018 - 11:33. |
#4364
Posted 12 November 2018 - 14:43
Astazi se implinesc 2 saptamani de cand mi-a ridicat curierul telefonul.
Inca astept . |
#4365
Posted 12 November 2018 - 18:06
In caz ca mi se cere sa platesc o garantei la un telefon luat la prelungire, pot anula comanda? Nu doresc sa platesc nimic si nu mi se spune asta la comanda
|
#4366
Posted 12 November 2018 - 18:36
Nici nu ar trebui sa platesti garantie.
Acum 2 ani am platit o garantie de 170 ron pentru telefon, si nici pana in ziua de azi nu i-am vazut inapoi. Edited by don_dannielo, 12 November 2018 - 18:37. |
|
#4367
Posted 12 November 2018 - 18:46
Pai asta e faza. nu vreau sa-i platesc! Imi spune ca aflu daca si cat dupa 48 de ore de la comanda, voiam sa stiu daca pot sa anulez comanda in momentul in care aflu de garantie!
|
#4368
Posted 14 November 2018 - 10:33
Buna ziua @Vodafone_Helper,
Aș vrea sa știu cum se activează optiunea WOW 6? |
#4369
Posted 14 November 2018 - 12:08
Telefoanele luate la prelungirea abonamentului sunt codate?
|
#4370
Posted 14 November 2018 - 12:31
#4371
Posted 14 November 2018 - 12:36
|
#4372
Posted 14 November 2018 - 23:20
#4373
Posted 19 November 2018 - 12:26
O oferta de portare in afara de cea de pe site exista?
Doresc sa transfer un abonament din Telekom Multumesc |
#4374
Posted 19 November 2018 - 13:00
Buna ziua!
Am un abonament Easy Kids 8 si nu pot trimite mesaje care presupun un cost aditional, cum ar fi cele pentru plata trecerii pe podul Fetesti-Cernavoda. Am acest abonament din septembrie si initial nu puteam trimite mesaje deloc, dar s-a rezolvat prin schimbarea numarului centrului de mesaje si acum a ramas doar problema mesajelor cu cost aditional. Cand incerc sa trimit un astfel de mesaj, primesc un sms cu textul "Creditul existent este insuficient pentru a trimite mesajul". Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users