Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal CLIO II Bicorp
Last Updated: Jan 25 2013 23:52, Started by
ajaccio
, Apr 29 2008 09:19
·
0
#1
Posted 29 April 2008 - 09:19
Saluatari,
Masina e un Clio II cumparat din belgia in mai 2007.Km la cumparare 48.000 iar acum dupa un an are undeva la 75.000. Este o serie speciala "Billabong" fabricata in iunie 2003 cu destul de multe optiuni:climatronic,volan piele,scaune cu tenta sport,suspensie un pic mai tare decat la celelate bicorupuri,cd-player cu 6 boxe...etc.Pretul a fost 6000euro Plusuri: - tinuta de drum - motorul Minusuri: - consumul destul de mare - greierasi - servodirectia electro-hidraulica foarte sensibila pe drumuri denivelate. Ca piese de schimb ce au fost inlocuite: o bieleta pe partea soferului pe la 60.000km,bateria care ma lasat tot pe la 60.000km si un bieleta anticuplu....pentru ca se tot misca schimbatorul la accelerari si decelerari...... in rest consumabile adica ulei si filtru de aer.Masina a avut schimbate odata bobinele de inductie pe la 25.000km ciudat ca acum am 75.000 si inca nu s-au ars....stiam ca asta e marea lor problema de fiabilitate a acestor motoare 1.4 si 1.6 16v. O sa va tin la curent cu problemele ce vor aparea pe parcurs. Attached FilesEdited by MAK, 29 April 2008 - 23:35. |
#3
Posted 29 April 2008 - 09:52
Dragon Warrior, on Apr 29 2008, 09:31, said: Un jurnal de bord corect ar trebui sa contina cel putin: -anul de fabricatie -motor (carburant, capacitate, putere, eventual valve; noroc cu pozele si cu faptul ca Renault are boala sa scrie info despre motor pe bandourile laterale ale usilor, dar nu e ok sa nu precizezi) -consum Ai mai zis ceva mai sus: plusuri - motorul. Ok, inca astept sa enumeri plusurile alea. Pe langa cele de mai sus, vad ca nu ai spus nimic de airbaguri sau de ABS. Sper ca nu ai dat 6000 de euro pe o masina fara aceste dotari minime de siguranta. Performante: motorul are 98cp la 6000rpm si un cuplu de 127Nm la 3750 rpm....cartea de 0-100 in 10,5 secunde viteza maxima 185km/h Eu nu am prins mai mult de 190km/h pe bord deci vreo 180-185 real.Motorul la prima vedere pare lenes chiar daca masina nu are decat 1040km.Ca reprize 80-120 in a III-a cam 7,4 secunde intra IV cam 10secunde (asta dupa indicatiile vitezometrului). 100-140 in a IV-a tot 12secunde iar 100-160km/h in 16secunde (III+IV) Optiuni: 4aibag-uri,ABS,climatronic,scaune sport de culoare verde,computer bord,parbriz atermic,jante aliaj pe 15",volan reglabil pe inaltime,scaun sofer reglabil pe inlatime,geamuri electrice,radio cd cu 6 boxe,deschizatorile de usi din aluminiu Altele: Pneurile cu care a fost echipata din fabrica sunt Conti PremiumContact de 185/55/R15....foarte misto dar e cam jale la gropi scutura de numa masina. Consumul cum am mai zis mi se pare cam exagerat...nu scade sub 10 in oras chiar daca merg babeste(si nu e Bucuresti).eu folosec numai top premium 99+ de la petrom datorita pretului.Am facut 2 schimburi de ulei....cu Elf Excellium 5W40 si de la un schimb la celalalt nu scade pe joja...e ok |
#4
Posted 29 April 2008 - 09:58
Folosesti o benzina destinata motoarelor cu compresie mare in cilindru. Adica turbo. Nu iti mai amplifica inutil costurile cu carburantii. Baga benzina cu CO95.
|
#5
Posted 29 April 2008 - 10:04
Am uitat sa zic de directie...find electro-hidraulica se intareste la viteza de zici ca nici nu mai ai servo peste 120km/h ceea ce mi se pare foarte util.Pe sosea la viteza mare ai o senzatie de siguranta si datoriite inaltimii masini si a pneurilor cu talon de 55....toate bune si frumoase pana cand vine vorba sa parchezi la borduri sau sa treci peste linii de tramvai...
Nu mi se pare ca arunc banii pe fereastra din moment ce benzina de 95 de la OMV costa3,94 lei si ce top premium 99+ de la petrom e 4,07......As arunca banii in cazul benzinei carrera 100 care e vreo 4,57 lei.Adevarul e ca diferenta se simte doar in cazul in care ai face liniute sau ai schimba foarte sus 5000,6000.Eu bag de la petrom din comoditate ca m-am obisnuit,dar le-am incercat pe toate si MOL si OMV si Rompetrol inafara de LUKOIL |
#6
Posted 29 April 2008 - 12:35
s-o stapanesti sanatos!
am avut si eu 5 ani un Clio 2 bicorp 98cp echipare expression si am fost foarte multumit de el. la vremea respectiva motorul de 1,4 16v oferea cele mai bune performante in clasa mica la cilindreea asta problema la motorul asta a fost legata de bobinele de inductie, insa eu am avut norocul sa nu-mi pice niciuna in 5 ani |
#8
Posted 29 April 2008 - 13:00
@ajaccio: s-o stapanesti sanatos si fara probleme. Nu e chiar o masina pe gustul meu, dar e o masina ok.
Edited by MAK, 29 April 2008 - 22:21. |
#9
Posted 29 April 2008 - 13:59
ajaccio, on Apr 29 2008, 13:57, said: Ca-ti km ai facut cu Clio al tau in cei 5 ani?si ce probleme mai mari au fost? aproape 50mii km (90% in Bucuresti), insa masinuta a fost foarte chinuita. pe ea am invatat sa conduc, sa fac liniute (eram fan in primul an ), frana de mana, derapaje etc . n-am avut nicio problema cu ea, i-am facut reviziile la timp, dupa 4 ani i-am schimbat distributia, iar acum este in posesia unui prieten pt ca am fost asa multumit de ea, acum am un clio 3 1,6 http://forum.softped...howtopic=266955 o poza cu scaunele ai? sunt curios cum arata fata de ce aveam eu.. Edited by herculane, 29 April 2008 - 14:02. |
#10
Posted 29 April 2008 - 14:07
Uite niste poze cu interiorul.....desi nu sunt facute de mine....sunt identice cu ce am eu in masina.
Attached Files |
|
#11
Posted 29 April 2008 - 18:20
ajaccio, on Apr 29 2008, 09:19, said: Saluatari, Masina e un Clio II cumparat din belgia in mai 2007.Km la cumparare 48.000 iar acum dupa un an are undeva la 75.000. Este o serie speciala "Billabong" fabricata in iunie 2003 cu destul de multe optiuni:climatronic,volan piele,scaune cu tenta sport,suspensie un pic mai tare decat la celelate bicorupuri,cd-player cu 6 boxe...etc.Pretul a fost 6000euro HD? De unde esti? |
#15
Posted 30 April 2008 - 09:05
Sa va mai zic despre pneuri...cand am luat-o avea pe ea inca penurile Conti PremiumContact dar era uzate pana la semn...asa ca am cumparat 2noi...care le am si acuma pe masina si cu care am vreo 25.000km facuti(poate mai tin inca 10.000).Mi se pare ciudat ca nu se tocesc uniform..se rod putin mai repede pe interior.Am mai auzit pareri ca asa sunt cele cu jante pe 15" ca nu tine o pereche de cauciucuri pe fata mai mult de 35.000km.
Preturile la dimensiunea 185/55 r15 mi se par exagerate: 330lei un Conti PremiumContact si restul marcilor pe aceiasi dimensiune tot pe acolo se invart.Cele mai ieftine am gasit Barum cu 260lei. |
|
#16
Posted 30 April 2008 - 09:38
ajaccio, on Apr 30 2008, 09:05, said: Mi se pare ciudat ca nu se tocesc uniform..se rod putin mai repede pe interior.Am mai auzit pareri ca asa sunt cele cu jante pe 15" ca nu tine o pereche de cauciucuri pe fata mai mult de 35.000km. Preturile la dimensiunea 185/55 r15 mi se par exagerate: 330lei un Conti PremiumContact si restul marcilor pe aceiasi dimensiune tot pe acolo se invart.Cele mai ieftine am gasit Barum cu 260lei. |
#17
Posted 30 April 2008 - 09:42
Preturile nu sunt exagerate. Sunt doar la un nivel care sa iti permita sa spui despre Montana ca sunt niste jeguri penale. Asta e. Cand esti in pozitia in care spui asta despre montana, trebuie sa platesti alte preturi pe gume
Adica vreau sa spun ca oriunde se plateste calitatea. Seful meu tocmai si-a pus 4 gume pe un Mercedes ML, de 19 inch, 225/45 si l-au costat 1500 de euro. Marca Pirelli, model Scorpion Zero. Atentie ca pretul creste geometric cu diametrul si latimea gumei. Uneori logaritmic. Nu creste liniar. Edited by Dragon Warrior, 30 April 2008 - 09:45. |
#18
Posted 30 April 2008 - 10:19
Geometria am facuto de 2 ori intr-un an de zile....si unghiurile au iesit bune.De tocit cica asa fac toate modelul asta..ma rog mi sa parut ciudat.Cat despre peneuri in talon am trecut 175/65 r14 iar ale mele 185/55 r15 nu sunt trecute....ma rog Politia In manualul masinii scrie clar 175/65 r 14 sau 185/55 r15.Oricum in prima zi cand mi-am ridicat talonul au scris pe el culoarea portocalie la masina misto baieti astia de la Politie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users