Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Jurnal CLIO II Bicorp

- - - - -
  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#1
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Saluatari,
Masina e un Clio II cumparat din belgia in mai 2007.Km la cumparare 48.000 iar acum dupa un an are undeva la 75.000.
Este o serie speciala "Billabong" fabricata in iunie 2003 cu destul de multe optiuni:climatronic,volan piele,scaune cu tenta sport,suspensie un pic mai tare decat la celelate bicorupuri,cd-player cu 6 boxe...etc.Pretul a fost 6000euro

Plusuri:
- tinuta de drum
- motorul

Minusuri:
- consumul destul de mare
- greierasi
- servodirectia electro-hidraulica foarte sensibila pe drumuri denivelate.

Ca piese de schimb ce au fost inlocuite: o bieleta pe partea soferului pe la 60.000km,bateria care ma lasat tot pe la 60.000km si un bieleta anticuplu....pentru ca se tot misca schimbatorul la accelerari si decelerari...... in rest consumabile adica ulei si filtru  de aer.Masina a avut schimbate odata bobinele de inductie pe la 25.000km ciudat ca acum am 75.000 si inca nu s-au ars....stiam ca asta e marea lor problema de fiabilitate a acestor motoare 1.4 si 1.6 16v.

O sa va tin la curent cu problemele ce vor aparea pe parcurs.

Attached Files


Edited by MAK, 29 April 2008 - 23:35.


#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
bravo. arata superbine. multi km fara probleme

#3
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008

View PostDragon Warrior, on Apr 29 2008, 09:31, said:

Un jurnal de bord corect ar trebui sa contina cel putin:

-anul de fabricatie
-motor (carburant, capacitate, putere, eventual valve; noroc cu pozele si cu faptul ca Renault are boala sa scrie info despre motor pe bandourile laterale ale usilor, dar nu e ok sa nu precizezi)
-consum

Ai mai zis ceva mai sus: plusuri - motorul. Ok, inca astept sa enumeri plusurile alea.


Pe langa cele de mai sus, vad ca nu ai spus nimic de airbaguri sau de ABS. Sper ca nu ai dat 6000 de euro pe o masina fara aceste dotari minime de siguranta.

Performante:
motorul are 98cp la 6000rpm si un cuplu de 127Nm la 3750 rpm....cartea de 0-100 in 10,5 secunde :) viteza maxima 185km/h
Eu nu am prins mai mult de 190km/h pe bord deci vreo 180-185 real.Motorul la prima vedere pare lenes chiar daca masina nu are decat 1040km.Ca reprize 80-120 in a III-a cam 7,4 secunde intra IV cam 10secunde (asta dupa indicatiile vitezometrului). 100-140 in a IV-a tot 12secunde iar 100-160km/h in 16secunde (III+IV)

Optiuni:
4aibag-uri,ABS,climatronic,scaune sport de culoare verde,computer bord,parbriz atermic,jante aliaj pe 15",volan reglabil pe inaltime,scaun sofer reglabil pe inlatime,geamuri electrice,radio cd cu 6 boxe,deschizatorile de usi din aluminiu

Altele:
Pneurile cu care a fost echipata din fabrica sunt Conti PremiumContact de 185/55/R15....foarte misto dar e cam jale la gropi scutura de numa masina.
Consumul cum am mai zis mi se pare cam exagerat...nu scade sub 10 in oras chiar daca merg babeste(si nu e Bucuresti).eu folosec numai top premium 99+ de la petrom datorita pretului.Am facut 2 schimburi de ulei....cu Elf Excellium 5W40 si de la un schimb  la celalalt nu scade pe joja...e ok

#4
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Folosesti o benzina destinata motoarelor cu compresie mare in cilindru. Adica turbo. Nu iti mai amplifica inutil costurile cu carburantii. Baga benzina cu CO95.

#5
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Am uitat sa zic de directie...find electro-hidraulica se intareste la viteza de zici ca nici nu mai ai servo peste 120km/h ceea ce mi se pare foarte util.Pe sosea la viteza mare ai o senzatie de siguranta si datoriite inaltimii masini si a pneurilor cu talon de 55....toate bune si frumoase pana cand vine vorba sa parchezi la borduri sau sa treci peste linii de tramvai...

Nu mi se pare ca arunc banii pe fereastra din moment ce benzina de 95 de la OMV costa3,94 lei si ce top premium 99+ de la petrom e 4,07......As arunca banii in cazul benzinei carrera 100 care e vreo 4,57 lei.Adevarul e ca diferenta se simte doar in cazul in care ai face liniute sau ai schimba foarte sus 5000,6000.Eu bag de la petrom din comoditate ca m-am obisnuit,dar le-am incercat pe toate si MOL si OMV si Rompetrol inafara de LUKOIL

#6
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006
s-o stapanesti sanatos!

am avut si eu 5 ani un Clio 2 bicorp 98cp echipare expression si am fost foarte multumit de el. la vremea respectiva motorul de 1,4 16v oferea cele mai bune performante in clasa mica la cilindreea asta

problema la motorul asta a fost legata de bobinele de inductie, insa eu am avut norocul sa nu-mi pice niciuna in 5 ani :)

#7
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Ca-ti km ai facut cu Clio al tau in cei 5 ani?si ce probleme mai mari au fost?

#8
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
@ajaccio: s-o stapanesti sanatos si fara probleme. Nu e chiar o masina pe gustul meu, dar e o masina ok.

Edited by MAK, 29 April 2008 - 22:21.


#9
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006

View Postajaccio, on Apr 29 2008, 13:57, said:

Ca-ti km ai facut cu Clio al tau in cei 5 ani?si ce probleme mai mari au fost?

aproape 50mii km (90% in Bucuresti), insa masinuta a fost foarte chinuita. pe ea am invatat sa conduc, sa fac liniute (eram fan in primul an :) ), frana de mana, derapaje etc :). n-am avut nicio problema cu ea, i-am facut reviziile la timp, dupa 4 ani i-am schimbat distributia, iar acum este in posesia unui prieten

pt ca am fost asa multumit de ea, acum am un clio 3 1,6 http://forum.softped...howtopic=266955 :)

o poza cu scaunele ai? sunt curios cum arata fata de ce aveam eu..

Edited by herculane, 29 April 2008 - 14:02.


#10
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Uite niste poze cu interiorul.....desi nu sunt facute de mine....sunt identice cu ce am eu in masina.

Attached Files



#11
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postajaccio, on Apr 29 2008, 09:19, said:

Saluatari,
Masina e un Clio II cumparat din belgia in mai 2007.Km la cumparare 48.000 iar acum dupa un an are undeva la 75.000.
Este o serie speciala "Billabong" fabricata in iunie 2003 cu destul de multe optiuni:climatronic,volan piele,scaune cu tenta sport,suspensie un pic mai tare decat la celelate bicorupuri,cd-player cu 6 boxe...etc.Pretul a fost 6000euro
Felicitari pentru masinuta, multi km fara probleme in continuare!
HD? De unde esti? :)

#12
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
DEVA si HUNEDOARA :)

#13
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Nevermind, ti-am vazut masina parcata mai devreme. ;)

#14
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postajaccio, on Apr 29 2008, 09:19, said:

Masina e un Clio II ...

S-o stapinesti  sanatos si fara evenimente, ori de care ar fi ele.   :)
Am sters citeva posturi, va rog sa va aduceti aminte ca este un jurnal de bord, nu un VS, sau sfaturi, etc.

#15
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Sa va mai zic despre pneuri...cand am luat-o avea pe ea inca penurile Conti PremiumContact dar era uzate pana la semn...asa ca am cumparat 2noi...care le am si acuma pe masina si cu care am vreo 25.000km facuti(poate mai tin inca 10.000).Mi se pare ciudat ca nu se tocesc uniform..se rod putin mai repede pe interior.Am mai auzit pareri ca asa sunt cele cu jante pe 15" ca nu tine o pereche de cauciucuri pe fata mai mult de 35.000km.

Preturile la dimensiunea 185/55 r15 mi se par exagerate: 330lei un Conti PremiumContact si restul marcilor pe aceiasi dimensiune tot pe acolo se invart.Cele mai ieftine am gasit Barum cu 260lei.

#16
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postajaccio, on Apr 30 2008, 09:05, said:

Mi se pare ciudat ca nu se tocesc uniform..se rod putin mai repede pe interior.Am mai auzit pareri ca asa sunt cele cu jante pe 15" ca nu tine o pereche de cauciucuri pe fata mai mult de 35.000km.
Preturile la dimensiunea 185/55 r15 mi se par exagerate: 330lei un Conti PremiumContact si restul marcilor pe aceiasi dimensiune tot pe acolo se invart.Cele mai ieftine am gasit Barum cu 260lei.
Ai putea sa-ti faci unghiul de fuga - e un tip foarte priceput in Deva, multa lume a auzit de el! Cat priveste gumele, am gasit pe www.cauciucuridirect.ro ceva preturi mai acceptabile, partea interesanta e ca au transport inclus. Ce alte dimensiuni mai poti pune?

#17
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Preturile nu sunt exagerate. Sunt doar la un nivel care sa iti permita sa spui despre Montana ca sunt niste jeguri penale. Asta e. Cand esti in pozitia in care spui asta despre montana, trebuie sa platesti alte preturi pe gume ;)

Adica vreau sa spun ca oriunde se plateste calitatea.

Seful meu tocmai si-a pus 4 gume pe un Mercedes ML, de 19 inch, 225/45 si l-au costat 1500 de euro. Marca Pirelli, model Scorpion Zero. Atentie ca pretul creste geometric cu diametrul si latimea gumei. Uneori logaritmic. Nu creste liniar.

Edited by Dragon Warrior, 30 April 2008 - 09:45.


#18
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Geometria am facuto de 2 ori intr-un an de zile....si unghiurile au iesit bune.De tocit cica asa fac toate modelul asta..ma rog mi sa parut ciudat.Cat despre peneuri in talon am trecut 175/65 r14 iar ale mele 185/55 r15 nu sunt trecute....ma rog Politia :) In manualul masinii scrie clar 175/65 r 14 sau 185/55 r15.Oricum in prima zi cand mi-am ridicat talonul au scris pe el culoarea portocalie la masina :) misto baieti astia de la Politie.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate