Renault Clio 3 Exception 1.6 16v 110cp
Last Updated: Oct 10 2011 11:12, Started by
herculane
, Jul 10 2007 23:20
·
0
#1
Posted 10 July 2007 - 23:20
De curand am intrat si eu in posesia unui Clio 3 si mi-am amintit de sectiunea asta a forumului, asa ca m-am decis sa fac o mica prezentare masinii.
In primul rand vreau sa spun ca am avut noroc cu dealer-ul, care a facut ca masina sa ajunga la mine cu cateva zile inainte ca cele 2 luni de asteptare sa se incheie. Deasemenea, la livrarea masinii mi-au fost explicat in amanunt cam tot ce trebuie stiut inainte sa pleci cu ea la drum. Am optat sa raman la clasa mica si sa pun cam tot ce se poate pe ea, decat sa intru in clasa compactelor si sa cumpar o masina mai "cheala" si submotorizata. Motorul ales a fost 1,6 16v 110cp, echiparea exception care contine (cu ce am mai adaugat si eu dupa) interior piele + textil, clima, jante aliaj, trapa, tempomat, senzori ploaie + lumina, mp3 player s.a, iar culoare noir nocturne (nu prea are legatatura cu negrul, insa daca asa au vrut francezii.. ) Dupa 500km as putea enumara cate plusuri: -calitate de clasa superioara in interior (materialele mi s-au parut cele mai buna din clasa mica) -spatiul s-a marit destul fata de versiunea anterioara, fiind foarte apropiat de megane/golf/focus -motorul trage bine de la turatie mica, insa acceleratia de 10s pana la 100 o sa o aiba dupa cateva mii de km -pozitia la volan (chiar daca e mai inalta, iti ofera o vizibilitate f buna) -se conduce mult mai usor in oras decat bicorp-ul anterior sau decat Megane (chiar daca directia asistate e injurata de multi) -trapa panoramica este superba -culoarea este deosebita (aici am avut cele mai multe emotii pt ca atunci cand am ales-o nu stiam cum arata "pe viu") -consum decent pt 110cp in rodaj (11-12% in oras) si acum minusuri: -pachetul de drumuri grele face masina putin mai instabila in curbe luate mai sportiv -la noi nu iti poti alege jante mai mari de 15" (cu toate ca in Franta poti opta si pt 17") -pachetul de drumuri grele este obligatoriu (renault ti-l baga pe gat chit ca vrei chit ca nu) -pt a nu pierde garantia la partea electrica esti obligat sa-ti cumperi/montezi alarma de la ei -accesorii scumpe Cand am ales clio-ul, multi cunoscuti au sarit sa nu-mi iau masina frantuzeasca, ci eventual un tdi nemtesc. Evident ca miturile astea sunt de mult apuse pt mine, chiar daca intre corsa si clio 3 am stat putin pe ganduri, insa test drive-ul si site-urile de afara care au testat clasa mica m-au indreptat spre clio. Si niste poze cu masina... Attached FilesEdited by herculane, 10 July 2007 - 23:25. |
#2
Posted 11 July 2007 - 14:58
Sa o stapanesti sanatos ! Arata beton si vad ca ai pus pe ea cam tot ce se poate. E foarte ''cocheta''. Imi place interioru'.
|
#3
Posted 11 July 2007 - 16:10
Misto trapa , misto interiorul , bun motorul (destul de agila masinuta) , personal nu imi place cum arata la exterior dar asta conteaza prea putin ; sa o stapanesti sanatos !
|
#4
Posted 12 July 2007 - 09:11
In astia 500 de km, care a fost turatia maxima la care ai ajuns?
Pe mine ma mustra in pic contiinta (am un Logan ametit de 1.4) si dupa 500 km, am ajuns cu el la 4000-4500 de ture de cateva ori pe treapta 2 si 3...ma gandesc ca n-o fi bai acum. La 110 cai, masinuta ta ar trebui sa fie racheta |
#5
Posted 12 July 2007 - 10:11
Octavian___28, on Jul 12 2007, 10:11, said: In astia 500 de km, care a fost turatia maxima la care ai ajuns? Pe mine ma mustra in pic contiinta (am un Logan ametit de 1.4) si dupa 500 km, am ajuns cu el la 4000-4500 de ture de cateva ori pe treapta 2 si 3...ma gandesc ca n-o fi bai acum. La 110 cai, masinuta ta ar trebui sa fie racheta multumesc pentru urari! @Octavian___28 am depasit si eu de cateva ori 3500rpm, ajungand chiar pana la 5500, provocat la semafor in rest am mers destul de linitit cu ea prima mea masina a fost un Clio bicorp 1,4 16v, acum vreo 5 ani, si pt ca eram pusti si imi placea sa plec primu' de la semafor, a vazut de multe ori 6000rpm in perioada de rodaj . masina este impecabila si acum, asa ca nu trebuie sa te sperii daca ai depasit de cateva ori cat despre 1,6-le de pe cli0-ul actual pot spune numai de bine, masina fiind destul de usoara 110cp te baga in scaun |
#6
Posted 12 July 2007 - 10:16
Super config.!!!
S-o stapanesti sanatos!!! De ce nu ai pus si xenon pe ea? Jantele arata bine, dar unele pe 16' ar fi fost perfecte. |
#7
Posted 12 July 2007 - 11:18
Alex_82, on Jul 12 2007, 11:16, said: Super config.!!! S-o stapanesti sanatos!!! De ce nu ai pus si xenon pe ea? Jantele arata bine, dar unele pe 16' ar fi fost perfecte. multumesc! xenoanele nu mi s-au parut necesare, insa dadeau bine intr-adevar oricum, le pot monta dupa legat de jante, pot spune ca cei de la Renault sunt cam absurzi: daca vrei jante iti poti lua doar modelul asta/dimensiunea asta. In alte tari (de fapt in restu') poti alege dintre multe modele, iar ca dimensiuni poti oscila intre 15" si 17". chiar nu inteleg de ce... o sa schimb si jantele cred, cu ceva de 16, insa cand ma intorc din concediu a, si la cauciucuri la fel sta treaba - doar 175 65 r15 - parca sunt roti de dacie berlina la modelul anterior venea standard cu 185 55 r15) |
#8
Posted 12 July 2007 - 11:23
herculane, on Jul 12 2007, 12:18, said: multumesc! xenoanele nu mi s-au parut necesare, insa dadeau bine intr-adevar oricum, le pot monta dupa legat de jante, pot spune ca cei de la Renault sunt cam absurzi: daca vrei jante iti poti lua doar modelul asta/dimensiunea asta. In alte tari (de fapt in restu') poti alege dintre multe modele, iar ca dimensiuni poti oscila intre 15" si 17". chiar nu inteleg de ce... o sa schimb si jantele cred, cu ceva de 16, insa cand ma intorc din concediu a, si la cauciucuri la fel sta treaba - doar 175 65 r15 - parca sunt roti de dacie berlina la modelul anterior venea standard cu 185 55 r15) Gasesti o gramada de modele aftermarket. Iti sugerez un site unde sa te joci cu config.(Aez, Dezent, Dotz si Enzo) www.alcar.de |
#9
Posted 12 July 2007 - 12:01
herculane, on Jul 12 2007, 11:11, said: multumesc pentru urari! @Octavian___28 am depasit si eu de cateva ori 3500rpm, ajungand chiar pana la 5500, provocat la semafor in rest am mers destul de linitit cu ea prima mea masina a fost un Clio bicorp 1,4 16v, acum vreo 5 ani, si pt ca eram pusti si imi placea sa plec primu' de la semafor, a vazut de multe ori 6000rpm in perioada de rodaj . masina este impecabila si acum, asa ca nu trebuie sa te sperii daca ai depasit de cateva ori cat despre 1,6-le de pe cli0-ul actual pot spune numai de bine, masina fiind destul de usoara 110cp te baga in scaun |
#10
Posted 12 July 2007 - 18:09
@Alex_82 merci pt link
@Octavian___28 si la a 2-a masina noua ma simt la fel ca la prima |
|
#11
Posted 13 July 2007 - 09:06
Ca o parere personala: e bine sa-i dai un strat de ceara, chit ca-i noua. Ai sa vezi diferenta imediat si nu mai luam in calcul ca nu se mai prinde asa tare murdaria de ea. Chiar si cu praf pe ea, luceste mai tare daca e ceruita. Asta e verificata. Numai sa nu dai si pe plasticuri, ca se albeste. Eu am dat-o cu ceara, am lasat-o o jumate de ora sa se usuce un pic si apoi am luat-o ''ad-labam'' cu tricouri de bumbac. Iti ia ochii
|
#12
Posted 13 July 2007 - 13:32
adevaru' e ca de pe o zi pe alta se face varza la cat de prafuita e zona si la cate masini trec pe langa ea
in alta ordine de idei, a inceput sa traga mai bine masina, cu aerul conditionat comportandu-se ca si Clio bicorp-ul anterior de 100cp fara aer. azi sau maine cred ca bag si un drum la munte, ca doar mi-au bagat pe gat pachetul de drumuri grele |
#13
Posted 14 July 2007 - 14:39
am vrut sa spal masina la o spalatorie cu perii (pt cine stie zona este cea de pe floreasca), insa mi-am amintit ca la masina pe care am avut-o inainte dealer-ul mi-a spus ca o perioada sa nu o bag la perii cat este vopseaua oarecum proaspata. pana la urma cum sta treaba? are ceva daca o spal?
|
#14
Posted 14 July 2007 - 18:10
Cat e proaspata vopseaua? Asta e una noua...
Oricum, cu parere de rau trebuie sa te anunt ca vopseaua de pe Clio 3, cel putin gris eclipse, este foarte sensibila. Capata zgarieturi ff usor In general eu ma feresc de perii...cele mai bune sunt spalatoriile ecologice preferabil cu uscare la aparat, dar d-astea mai rar la noi...altfel, sa fii atent sa mai stoarca/scuture/schimbe carpa din cand in cand sa nu prinda o pietricica si sa-ti faca vopseaua varza... Edited by 1Q_Giku, 14 July 2007 - 18:11. |
#15
Posted 15 July 2007 - 14:18
stiu ca dupa ce vopsesti masina de ex, n-ai voie sa o speli o perioada. ma mai refeream si la faptul ca dupa o vreme vopseaua se mai matuieste, iar posibilele zgarieturi de la perie nu se mai vad ca pe o vopsea impecabila
cat despre rezistenta ei, am observat si eu ca se zgarie destul de usor, insa pe alt Clio eu sper totusi ca depinde de la culoare la culoare, iar a mea sa fie mai rezistenta |
|
#16
Posted 15 July 2007 - 20:39
herculane, on Jul 14 2007, 15:39, said: am vrut sa spal masina la o spalatorie cu perii (pt cine stie zona este cea de pe floreasca), insa mi-am amintit ca la masina pe care am avut-o inainte dealer-ul mi-a spus ca o perioada sa nu o bag la perii cat este vopseaua oarecum proaspata. pana la urma cum sta treaba? are ceva daca o spal? |
#17
Posted 16 July 2007 - 08:28
o sa vad ce spalatorii mai am prin zona
dupa 600 si ceva KM parcursi, consumul s-a stabilizat pe la 11 cu clima pornita, insa la mers foarte linistit (pana in 3500rpm) |
#18
Posted 16 July 2007 - 11:58
E lasa ca nu-i chiar ''foarte linistit'' pana in 3500 rot/min. E normal. Cu spalatu' vezi totusi cum faci si du-o la jet nu la perii. Si daca-i dai si un strat de ceara dupa e beton.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users