Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4034
Posted 20 August 2014 - 15:37
Orice ulei care respecta norma ACEA C3, din cate stiu eu ... Ca sa nu fie scump, poti opta pentru Total, de exemplu sau altele asemenea. In locul tau, as lasa deoparte norma RN0720 si m-as cala pe VW 504.00/507.00 (care este o norma long-life, ce-i drept), dar schimbat la maxim 12k km.
Edited by cristi.r, 20 August 2014 - 15:48. |
#4035
Posted 16 September 2014 - 00:01
carmenclara1, on 09 iulie 2014 - 09:29, said: Dupa aproximativ 3800km facuti cu Seat -ul de la ultimul schimb nu ma pot declara decat foarte multumita de alegerea facuta. Motorul e mult mai silentios si se tureaza mult mai liniar. E o adevărată placere de a conduce. carmenclara1, on 09 iulie 2014 - 18:54, said: Potiunea magica a fost Redline Euro Series 5W30. Asupra consumului de carburant e mai greu de facut o precizare corecta, datorita faptului ca comportamentul rutier cat si nivelul de trafic s-au modificat considerabil in ultima perioada. dupa inca 8 mii de km adaugati nu pot decat sa ma felicit si sa va mulțumesc pentru recomandarile facute. se preconizează o vizita prin service in viitorul apropiat pentru urmatorul schimb de ulei si consumabile. |
#4036
Posted 17 September 2014 - 16:37
Cu Ravenol 5w40 VMO, nu stiu daca a luat 250 ml la aproape 6k km. Nu e reclama, dar urmatorul schimb tot cu Ravenol merg. Castrolul de dupa mobil mi-a luat cam 300 ml la 10k km, pana sa fac schimbul, insa nu prea eram multumit nici de zgomot, nici de consum. Acum e alta treaba, media e cam 5%, iar la drumuri lungi scot lejer 4,3-4,5%, mers nu prea legal (100-130 afara, 58-98 in localitati). Motorul porneste scurt, la "sfert", zgomotul e in norme (folosesc si ulei 2t in motorina), nivelul pe joja scade foarte greu si nu miroase a ars ca inainte. Reviziile (de un an) le fac la 10k km (doua revizii pe an).
Edited by Speedo, 19 September 2014 - 09:27. |
#4037
Posted 19 September 2014 - 19:52
Pentru ca persoana mea a fost subiectul multor controverse in vara asta, n-am incotro si este musai sa ma laud !!!
Quote
Hi there, I'm a OpieOils customer... [...] - parte neimportanta pentru public - numar de client, comenzi date, etc ... Please include in your RedLine offer the EURO-SERIES street lubricants. Regards. Si raspunsul lor a venit tot azi, la 13.55: Quote
Hi We do not have them yet, but they will be available on our website in the next few days. Regards Tim OPIE OILS LIMITED Sales and advice hotline: Call Tim or Matt on 01209 202944 Customer services: 01209 202944 All other enquiries: 01209 202949 Sunt convins ca nu sunt singurul care le-a cerut treaba asta, dar consider, atat pentru cei care ma aproba, dar si pentru retractorii mei, ca este bine sa fac aceasta precizare. Si btw, in acest moment, NU folosesc RedLine. Poate voi mai folosi in viitor, poate nu. Inca nu stiu. Dar nici nu vreau sa spun o marca anume !!! Gata cu reclama gratuita !!! Si inca ceva: n-am nevoie nici de like-uri, nici de PM-uri, nimic, nimic !!! DE LA NIMENI !!! In curand, asa cum se gaseste oriunde de exemplu Shell/Castrol/Mobil sau altele, tot asa vor exista cel putin doua surse de RedLine, daca exista pasionati. Nimic partinitor, nimic ascuns !!! Eu am "lucrat" intr-un mod foarte curat, elegant si transparent cu englezoii astia. In afara de lubrifianti, am mai cumparat placute si discuri de frana de la ei, precum si niste bujii incandescente. Edited by cristi.r, 19 September 2014 - 20:14. |
#4038
Posted 20 September 2014 - 14:18
Salut
Pentru un Opel Astra G 1.7 DTi remapat care ar fi cel mai bun ulei ? Sunt la al doilea schimb de ulei Motul 8100 xcess si pot spune ca sunt foarte multumit de el dar parca as incerca ceva mai superior. Ma gandeam la redline 5w-40 euro... dar nimeni cu motor de 1.7 nu a testat acest ulei... |
#4040
Posted 22 September 2014 - 20:02
Pt ca mi s-a solicitat sa revin cu impresii dupa ce-am pus RL in motor, fac un copy/paste de la Jurnalul de Bord:
Quote Am mai bagat si eu 2.503 km, de vinerea trecuta si pana ieri. Nu prea reusesc sa-mi dau seama de ce-am dat cu 50% mai multi bani pe laudatul ulei Red Line, ca nu se simte (de-acum am depasit 3.000 km de la revizie) nici o imbunatatire in functionarea motorului fata de Mobil 1-ul anterior. Poate in "viata lunga" a motorului sa se simta ceva, candva, da' practic io nu sesizez nimic. Cred ca urmatorul schimb va fi ceva Eneos. |
#4041
Posted 22 September 2014 - 20:04
Imbunatatirea o vezi dupa 100k km. Daca mai ai masina.
|
#4042
Posted 24 September 2014 - 07:38
Opel Corsa C / 2001, 235oookm la bord. Consuma cam 1l de ulei la 800-1000km. Pina acum a mers cu Mobile1 10w40. Ce ulei imi recomandati vara/iarna?
Multumesc |
|
#4043
Posted 24 September 2014 - 07:51
Set motor dus. Fa o segmentare, apoi foloseste uleiul recomandat in carte. Norma, nu marca.
Edited by Lucian_M, 24 September 2014 - 07:51. |
#4044
Posted 26 September 2014 - 10:55
Doua intrebari, va rog:
1. Am fost in vacanta si am reusit sa fac 7.000 km in 3 saptamani, evident 90% pe autostrazi europene. Am facut schimbul de ulei cu doar cateva zile inainte sa plec. In conditiile astea, indraznesc sa fac presupunerea ca uleiul nu a fost foarte solicitat si nu are o uzura foarte mare, astfel ca l-as mai lasa pana pe la 12-14.000 km. Ce parere aveti? 2. Peste 2 luni fac schimbul la 1.4 HDI fara FAP, daca nu gasesc RLi, care RL e mai ok - Euro-series sau cel normal A3/B4? Parca Speedo spunea la un moment dat ca recomanda Euro-series chiar daca masina nu are DPF, dar nu reusesc momentan sa gasesc post-urile respective, si as fi vrut o confirmare. Multumesc! |
#4045
Posted 26 September 2014 - 14:55
Depinde in ce regim ai parcurs cei 7.000Km, ce ulei...
Euro Series 5W-40 are: 120ppm Moly si 890ppm Phosporus, 0,78% Sulphated Ash, 0,23% Sulphur, Zinc 837, TBN 7,2. Noul 5W-40 CF are: 600ppm Moly, 1375ppm Phophorus, 1,23% Sulphated Ash, 0,43% Sulphur, 1225 Zinc, TBN 10. Vechiul 5W-40 CJ4 care nu se mai produce avea: 100ppm Moly, 1175ppm Phosphorus, 1% Sulphated Ash, 0,5% Sulphur, 1323 Zinc, TBN 9. Teoretic, doar pe cifre, CF ar asigura o protectie marita motoarelor cu "flat cam" cum sunt PD-urile de 1.9, insa sporul de cenusa dintr-un ulei asa "bogat" se vor regasi in EGR, intercooler, catalizator si pe termen lung nu fac bine masinii. Aceste fenomen se manifesta indeosebi la motoarele care in mod obisnuit consuma ulei cum sunt PD-urile. Acesta este motivul pentru care am trecut la Euro Series cand a disparut CJ4. Am constatat ca motorul se simte mai vioi, suna chiar mai bine, uleiul este mai fluid. Singurul compus care a crescut la ES fata de CJ4 este Moly, in rest celelalte au scazut, nu stiu valorile de zinc la ES insa cu siguranta au scazut, deci nu stiu care ingredient a facut motorul sa functioneze mai bine, probabil misteriosul pachet de aditivi despre care nu vorbeste nimeni de la RL (nu comenteaza). In concluzie pentru 1.4HDi cred ca as merge tot pe Euro, mai ales daca sunt "roller tappet cam".
Edited by Speedo, 12 December 2014 - 13:00.
|
#4046
Posted 26 September 2014 - 15:48
1. Am folosit VW OEM 504.00/507.00, este vorba de 2.0 TSI-ul CHHA de care am mai vorbit in trecut, cu injectie dubla DI+MPI. Regimul a fost 90% autostrazi, mers in limita bunului simt. Doar Germania a facut exceptie, dar nu am facut mai mult de 500 km in regim de viteze mari. Depasirile au cam lipsit, la fel si demarajele mai in forta, pentru ca pe la "ei" nu e nevoie.
2. Din ce stiu 1.4HDI are flat tappet cam, dar nu bag mana in foc, ma mai interesez. HDI-ul meu consuma ~0,5l / 100 km, dar probabil jumatate sau mai mult din consum sunt de fapt pierderi pe la racordul turbo (problema cunoscuta si pentru ca n-au fost in stare sa gaseasca nici pana acum o solutie). Tu nu ai apucat sa folosesti si CF ca sa poti face o comparatie cu ES, nu? |
#4048
Posted 26 September 2014 - 20:07
Daca regimurile de turatii au fost diverse si mai putin plafonate minute intregi as zice ca poti sa mai pastrezi uleiul, mai ales ca este OE 507.00, cel mai bun ce puteai alege din cele care-ti pastreaza garantia.
La HDi daca consuma asa de mult (cifrele sunt corecte?) ar trebui sa folosesti un ulei din zona de medie, practic la fiecare 800Km tu mai completezi cu inca 4l. N-am folosit CF, nici nu l-as fi folosit daca nu mai existau optiuni de la RL. Pentru Motul trebuie sa cauti pe topic, s-a vorbit suficient. |
#4049
Posted 26 September 2014 - 21:29
Asa ma gandeam si eu, il mai tin un 5k km sa zicem.
Acum am vazut ce am scris, am gresit evident, era vorba de 0,5l / 10k km, imi cer scuze pentru eroare. Daca ar trebui completat 4l la 800-1000 km, ala nu mai e motor. In legatura cu CF, uitasem ce motorizare ai, acum mi-am dat seama ca la tine oricum nu s-ar fi potrivit, intrebarea era fara sens. Deh, oboseala isi spune cuvantul. Edited by cris.g, 26 September 2014 - 21:33. |
#4050
Posted 26 September 2014 - 21:51
de ce doar shell apare cu astfel de reclama? mobil 1 etc de ce dorm? http://www.formula1....14/9/16398.html
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users