Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Duster 1,6 4x4 Laureate si urmatoarele...
Last Updated: Apr 29 2024 16:09, Started by
furiousdoc
, May 17 2010 14:40
·
1
#415
Posted 31 August 2010 - 09:25
60 grame freon pierdut in 8 ani o fi rau?? evident fara nici o revizie pina acum cind am zis sa vad ce e acolo....
tot marfa germana, d-aia cu Der Grüne Punkt aici mai pe la inceput sint prezentate niste informatii despre temperaturi in masina (calcu asta nu imi deschide, trebuie sa fac ceva update...) cu AC, tin ventilatia pe 1 sau 2 (3 4 cind vreau sa racesc repede masina dupa o zi de stat in soare), aerul dirijat mai mult la etaj decit la parter (picioare) grilele laterale sint puse sa sufle pe geamurile laterale, iar cele centrale, direct in spate pe axa masinii, toate 4 fiind orientate un pic in sus, deoarece stim ca aerul rece e mai greu si cade... banuiesc ca si la cei cu clima pot fi sucite grilele in orice pozitie fara sa influenteze functionarea pe auto, econ etc.... |
#416
Posted 31 August 2010 - 19:24
Nimeni nimic despre giful din pagina anterioara. Ma asteptam la macar 2, 3 vorbe de apreciere a muncii mele de 5 clicuri.
|
#417
Posted 31 August 2010 - 20:23
#418
Posted 31 August 2010 - 20:35
Spun eu:
Am desenat in autocad niste linii peste poza ca sa determin panta: 22 de grade sau ~41%. In poza nu pare mare lucru, car eu stiu ca 41% este o panta serioasa. Eu personal sunt impresionat ca nu a atins nici cu fundul nici cu botul. Bravo. Edited by Dragon Warrior, 31 August 2010 - 20:37. |
#419
Posted 01 September 2010 - 08:29
Mi-a fost cam frica mai ales ca eram cam departe de civilizatie. Dar n-a atins cu nimic spre deosebire de nitel mai sus de locul acela unde era un sant facut de torente. Cand l-am traversat, am atins putin cu ceva, toba poate, insa fara nicio paguba sau macar urma.
Multumesc de aprecieri. Edited by furiousdoc, 01 September 2010 - 08:30. |
#420
Posted 01 September 2010 - 14:34
La mai multe calatorii si poze/filmulete!
Eu unul nu le pot face singur pe ambele (condus si baut, pardon pozat/filmat) |
#421
Posted 01 September 2010 - 14:46
Eu pot sa conduc si sa si beau, dar numai apa sau suc.
De pozat s-a ocupat un amic. Chiar nu intentionam sa fac sedinta foto insa el era dornic sa-si testeze noua jucarie. |
#422
Posted 01 September 2010 - 21:18
#424
Posted 01 September 2010 - 21:28
Din pacate nu pot raspunde cu "nu" la intrebarea ta. Pentru o perioada voi fi ... calator de RATB din nou, fara voia mea.
Edited by furiousdoc, 01 September 2010 - 21:29. |
|
#426
Posted 01 September 2010 - 21:35
De draci am fumat iar dupa ce timp de vreo 5 luni n-am mai tras niciun fum.
|
#427
Posted 01 September 2010 - 21:35
furiousdoc, on 1st September 2010, 14:04, said: Ieri m-am cam inervat singur pe motiv de neatentie. Obisnuit probabil cu traficul estival din ultima vreme prin urbe, am cam nebagat in seama faptul ca ploaia de ieri i-a scos pe bucuresteni cu umbrelele cu 4 roti prin oras si nu mai e la fel ca saptamana trecuta, motiv pentru care era sa pup nu unul, ci 2 in dosul portbagajului. Noroc ca noua mea masina are frana buna. Imi pare tare rau pt. ce ai patit, care e damage-report-ul? |
#428
Posted 01 September 2010 - 21:36
Nu frana e de vina ci racheta de H care a venit de pe cedeaza cu viteza. Eu am franat dar minuni nu poate face nicio masina in distanta aia.
Evaluare scurta: aripi 2 bucati, faruri 2 bucati, capota cu tot cu telescop ca nu se mai poate deschide, bara, fieratanii de sub bara de plastic, instalatie AC si ce draci s-o mai gasi. Ca idee, eu aveam undeva pe la 30 km/h. N-am avut timp nici sa injur. Edited by furiousdoc, 01 September 2010 - 21:49. |
#429
Posted 01 September 2010 - 23:04
Mda, nashpeten, macar renunti la suc si apa, unde are H assigurare?
|
|
#430
Posted 01 September 2010 - 23:31
Aoooleu...imi pare nespus de rau!!!!!!!! Sincer..... Bine ca ai CASCO pe masina....macar se face un pic mai repede, Nici noapte buna nu pot sa iti urez ca eu nu as avea unul bun asta-i clar....Iti doresc reparatii cat mai bune calitativ si cat mai repede....si inca o data imi pare nespus de rau, am ramas cu gura cascata la fotografii... De altfel la fel a fost circulatia astazi si in Cluj: azi dimineata in fata mea pe celalalt sens la o trecere de pietoni unul cu o dubita Fan Curier a franat brusc si un baiat de 19-20 de ani cu un Golf III a intrat cu o viteza considerabila in cel din fata lui....pagubele la vedere exact ca si la tine. S-a intamplat cum zici tu intr-o fractiune de secunda ca am ramas si eu mirat (stateam in randul de masini era ceva blocaj in trafic pe sensul meu)cat de repede se intampla aceste lucruri...
O intrebare: aveai la tine Nikon D40 numai asa din intamplare ??? Eu cred ca de nervi si disperare nici cu telefonul nu-mi puteam sa fac foto.... Cu parere de rau, Andrei PS: De altfel cum s-a intamplat incidentul? in ce masina ai intrat? Vad ca lovitura este destul de sus...parca ai intrat in bara unui camion sau ceva asemanator.... Edited by andrew1980, 01 September 2010 - 23:39. |
#431
Posted 02 September 2010 - 07:19
rotnic, on 2nd September 2010, 00:04, said: Mda, nashpeten, macar renunti la suc si apa, unde are H assigurare? Andrei, pozarul il am de obicei in rucsac. De intamplat a fost cam asa: stradute printre blocuri, eu pe aia cu prioritate si, cum spuneam mai sus, viteza mica tocmai pentru ca e mai periculos printre blocuri, H cu o utilitara cu platforma (cabina dubla si platforma) iese din dreapta mea de pe drum fara prioritate si cu o viteza cu care eu nu as merge in veci pe asemenea stradute si, in cazul lui, fara sa cunosc zona. Practic n-am avut timp sa fac nimic, asa repede mi-a iesit in fata. Frana am calcat-o instinctiv. Impactul a fost in jumatatea din spate a cabinei lui dupa care platforma lui mi-a mutat toata fata spre stanga. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users