incompetenti, rau-voitori sau pur si simplu marlani nesimtiti
#1
Posted 19 February 2010 - 20:17
nu mai stiu ce sa cred despre domnii/doamnele de la orange
acum o luna m-am hotarat sa inchid un abonament orange. dupa o discutie de 10 minute in care am fost facut pe fata "fraier pentru ca renunt la cele mai tari servicii gsm din ro (poftim??)" mi se spune ca nu pot pastra numarul pe prepay. am intrebat de ce nu se poate pastra si mi s-a raspuns ca nu sunt obligati sa imi dea explicatii ci pur si simplu nu mai vor sa imi pastreze numarul. sun din nou, nimeresc ceva mai bine, si in sfarsit se face cererea de reziliere cu pastrarea numarului pe pre-pay. astazi a fost inchis abonamentul insa sim-ul a fost DECONECTAT . putin nervos sun si mi se spune ca activarea cartelei pre-pay se face dupa achitarea integrala a datoriilor daca acestea exista. o intreb calm pe domnisoara de la capatul tunelului cum aflu eu cat am de plata. foarte simpatica imi spune ca voi primi un sms , sau ca pot verifica in contul de webcare. 2 solutii absolut perfecte in conditiile in care numarul este deconectat, iar contul de webcare este sters. ii explic aceasta absurditate si imi da un numar de orange la care pot suna. ii repet (a 3-a oara cred) ca telefonul este DECONECTAT si nu am cum sa sun, moment in care vine cu o solutie absolut geniala: sa merg la posta, sa cumpar o cartela pentru telefon public si sa sun, punct in care pur si simplu am inchis telefonul ..... dumnezeu cu mila de aici incolo. as vrea sa ii intreb pe cei care s-au mai lovit de aceasta situatie ..... aceasta ultima plata in cat timp se inregistreaza pentru ca tot simpatica de la rel cu clientii mi-a spus ca poate dura si 10 zile .... ceea ce e cam absurd avand in vedere ca nici daca platesc dintr-o banca din Zwazilland nu poate dura atat de mult o operatiune bancara |
#2
Posted 19 February 2010 - 21:05
Cornel_Brezoianu, on 19th February 2010, 20:25, said: In Romania s-a inventat PORTABILITATEA NUMERELEOR. Astfel se poate fenta nesimtirea Orange. Bună soluție, cea de mai sus! Nu înțeleg totuși cum de nu ai putut obține păstrarea numărului pe cartelă. Eu am făcut aceleși lucru acum vreo un an și jumătate în urmă, tot la Orange și am păstrat vechiul număr pe o cartelă, renunțând la unul din cele trei abonamente. Edited by Digix, 19 February 2010 - 21:07. |
#3
Posted 19 February 2010 - 21:24
Cornel_Brezoianu, on 19th February 2010, 20:25, said: In Romania s-a inventat PORTABILITATEA NUMERELEOR. Transformi abonamentul Orange in cartela Cosmote sau Vodafone. Dupa cateva zile esti liber sa portezi cartela Cosmote/Vodafone intr-o cartela Orange. Astfel se poate fenta nesimtirea Orange. |
#4
Posted 19 February 2010 - 21:27
gika_killeru', on 19th February 2010, 20:17, said: nu mai stiu ce sa cred despre domnii/doamnele de la orange acum o luna m-am hotarat sa inchid un abonament orange. dupa o discutie de 10 minute in care am fost facut pe fata "fraier pentru ca renunt la cele mai tari servicii gsm din ro (poftim??)" mi se spune ca nu pot pastra numarul pe prepay. am intrebat de ce nu se poate pastra si mi s-a raspuns ca nu sunt obligati sa imi dea explicatii ci pur si simplu nu mai vor sa imi pastreze numarul. sun din nou, nimeresc ceva mai bine, si in sfarsit se face cererea de reziliere cu pastrarea numarului pe pre-pay. astazi a fost inchis abonamentul insa sim-ul a fost DECONECTAT . putin nervos sun si mi se spune ca activarea cartelei pre-pay se face dupa achitarea integrala a datoriilor daca acestea exista. o intreb calm pe domnisoara de la capatul tunelului cum aflu eu cat am de plata. foarte simpatica imi spune ca voi primi un sms , sau ca pot verifica in contul de webcare. 2 solutii absolut perfecte in conditiile in care numarul este deconectat, iar contul de webcare este sters. ii explic aceasta absurditate si imi da un numar de orange la care pot suna. ii repet (a 3-a oara cred) ca telefonul este DECONECTAT si nu am cum sa sun, moment in care vine cu o solutie absolut geniala: sa merg la posta, sa cumpar o cartela pentru telefon public si sa sun, punct in care pur si simplu am inchis telefonul ..... dumnezeu cu mila de aici incolo. as vrea sa ii intreb pe cei care s-au mai lovit de aceasta situatie ..... aceasta ultima plata in cat timp se inregistreaza pentru ca tot simpatica de la rel cu clientii mi-a spus ca poate dura si 10 zile .... ceea ce e cam absurd avand in vedere ca nici daca platesc dintr-o banca din Zwazilland nu poate dura atat de mult o operatiune bancara Edited by lucienuk, 19 February 2010 - 21:28. |
#6
Posted 19 February 2010 - 21:46
s-a mai discutat asta topic sters ar trebui pt cei comozi nici nu ma mir ca ai avut belele la inchiderea de ab.
|
#7
Posted 19 February 2010 - 21:49
unchiujim, on 19th February 2010, 21:24, said: cateva zile ? ai uitat sa mentionezi costurile .crezi ca sta cineva sa faca portari si portback de dragul unui client?reteaua in care te vei porta va avea grija in primul rand sa te lege de glie -trebuie sa-si scoata si ei parleala cumva. numai bine! |
#8
Posted 19 February 2010 - 23:22
Cornel_Brezoianu, on 19th February 2010, 20:25, said: In Romania s-a inventat PORTABILITATEA NUMERELEOR. Transformi abonamentul Orange in cartela Cosmote sau Vodafone. Dupa cateva zile esti liber sa portezi cartela Cosmote/Vodafone intr-o cartela Orange. Astfel se poate fenta nesimtirea Orange. asta era planul de atac insa nu pot porta un numar atata timp cat nu sunt inchise conturile cu vechiul operator ceanu1980, on 19th February 2010, 21:46, said: s-a mai discutat asta topic sters ar trebui pt cei comozi nici nu ma mir ca ai avut belele la inchiderea de ab. hey there fanboy Edited by gika_killeru', 19 February 2010 - 23:27. |
#9
Posted 20 February 2010 - 00:02
gika_killeru', on 19th February 2010, 23:22, said: asta era planul de atac insa nu pot porta un numar atata timp cat nu sunt inchise conturile cu vechiul operator Cine zice? N-are nicio legătură. Faptul că te muți la alt operator nu anulează pretențiile legitime ale celui dinainte. Nu te poate opri nimeni să reziliezi (sau să portezi, ceea ce implică reziliere). Dacă mai aveai ceva de plătit trebuie să plătești sau să cauți o rezolvare legală, dar serviciile propriu-zise nu ți le poate nimeni băga pe gît cu forța. |
#10
Posted 20 February 2010 - 00:23
wirespot, on 20th February 2010, 00:02, said: Cine zice? N-are nicio legătură. Faptul că te muți la alt operator nu anulează pretențiile legitime ale celui dinainte. Nu te poate opri nimeni să reziliezi (sau să portezi, ceea ce implică reziliere). Dacă mai aveai ceva de plătit trebuie să plătești sau să cauți o rezolvare legală, dar serviciile propriu-zise nu ți le poate nimeni băga pe gît cu forța. |
|
#11
Posted 20 February 2010 - 07:54
Am un coleg de servici care a depus o cerere de portare a numarului de telefon din Orange in Digi Mobil. Desi i s-a precizat ca in maxim o saptamana va fi portat (asta insemna intre 8 si 10 februarie) nici pana acum nn-a reusit sa scape de Orange. Cei de la RCS&RDS i-au spus sa mai aiba putina rabdare ca se va rezolva.
|
#12
Posted 20 February 2010 - 08:40
chatnoir401, on 20th February 2010, 07:54, said: Am un coleg de servici care a depus o cerere de portare a numarului de telefon din Orange in Digi Mobil. Desi i s-a precizat ca in maxim o saptamana va fi portat (asta insemna intre 8 si 10 februarie) nici pana acum nn-a reusit sa scape de Orange. Cei de la RCS&RDS i-au spus sa mai aiba putina rabdare ca se va rezolva. de exemplu daca te portezi in vodafone de pe orange - vodafone are ca regula pe factura prenume si apoi nume, pe cand la orange este invers - automat pe cererea de portare trebuie sa fie trecut numele in forma nume si apoi prenume la fel si daca la ID scrii CNP in loc de serie si numar buletin - toate astea sunt motive de respingere intrucat ANCOM nu gaseste acel client in baza de date a operatorului donor |
#13
Posted 24 February 2010 - 19:12
unchiujim, on 20th February 2010, 00:23, said: ai perfecta dreptate ! altfel se numeste abuz . Niciun operator nu iti poate refuza cererea de portare a unui numar, numai ca de unde pleci trebuie sa te interesezi de obligatiile contractuale. Cum pleci e ca si cum ai rezilia abonamentul in avans...de se aplica toate penalitatile prevazute in contractul semnat. |
#14
Posted 24 February 2010 - 22:42
De obicei, la cam toți operatorii, penalizările sînt în anexe la contract (TCG) care NU se semnează, deci nu se aplică.
Dar da, portare = reziliere, cu singura diferență că operatorul donor nu poate face rahaturile pe care le face de obicei (se preface că nu i-ai zis că reziliezi, 30 zile etc.) Și evident că rezilierea nu anulează chestiile care ți se pot pretinde legitim. |
#15
Posted 24 February 2010 - 22:53
marian_pop, on 24th February 2010, 19:12, said: Niciun operator nu iti poate refuza cererea de portare a unui numar, numai ca de unde pleci trebuie sa te interesezi de obligatiile contractuale. Cum pleci e ca si cum ai rezilia abonamentul in avans...de se aplica toate penalitatile prevazute in contractul semnat. |
|
#16
Posted 12 March 2010 - 21:01
Ca sa vezi cat sunt de nesimtiti - asta e continutul unui mail pe care l-am trimis si inca nu am primit nici un raspuns
Buna ziua, Doresc sa va aduc la cunostinta ca de aproximativ 1 luna de zile incerc sa reziliez contractul cu Orange Romania pentru numarul de telefon 0744xxxxxx deschis pe persoana juridica. Am sunat in luna ianuarie 2010 pentru a ma informa cum trebuie sa procedez pentru a rezilia acest contract; mi s-au facut mai multe oferte si le-am refuzat. Avand in vedere ca a trebuit sa astept luna martie (pana atunci se intindea contractul) in luna februarie 2010 am depus o cerere de reziliere la un dealer de-al dvs si asteptam un raspuns din partea dvs. Vazand ca nu am primit nici un raspuns in data de 08.03.2010 am sunat la serviciul clienti pentru a ma interesa de starea cererii mele; mi s-a raspuns ca nu-mi poate face legatura intrucat toti colegii de la rezilieri sunt momentan ocupati, sa las un numar de telefon si in 36 de ore o sa ma contacteze respectivul coleg. Avand in vedere ca nu am inteles de ce ii trebuie 36 de ore pentru a da un raspuns simplu, marti 09.03.2010 am sunat din nou la serviciul clienti incercand sad au de acel/acei colegi de la rezilieri – binenteles ca am primit acelasi raspuns “colegul de la rezilieri este momentan ocupat, ma contacteaza in 48 de ore, sa las un numar de telefon”. Ba, mai mult, mi s-a spus ca am o convorbire cu cineva de la orange in data de 27.02.2010 prin care imi dadeam acordul asupra ofertei facute. Nimic mai fals! I-am comunicat ca eu nu am vorbit cu nici un reprezentant Orange in acea data. Apoi, si-a dat seama ca acea cerere nu este stampilata; atunci de ce mi-a primit-o dealer-ul Orange? si, cum se face ca pentru prelungirea abonamentului este destul acordul meu verbal iar pentru reziliere imi trebuie cerere, stampila si semnatura? Prin prezentul, daca e nevoie, va dau acordul meu scris, VALABIL FARA STAMPILA … sau ce ar trebui sa mai fac pentru a inchide acest abonament? Chiar trebuie sa ajungem la O.P.C. sau in instanta? Banuiesc ca daca nu o sa mai achit facturile o sa-si faca timp un reprezentant Orange sa ma sune, ba chiar sa-mi trimita SMS-uri, somatii etc. In cursul zilei de astazi, 10.03.2010, am sunat din nou la serviciul Orange Clienti si, dupa toate formalitatile, binenteles ca acel coleg de la rezilieri era iar angajat in alte convorbiri plus mi s-a comunicat ca am fost apelat la numarul lasat de mine in data de 08.03.2010 si in data de 09.03.2010. Fals din nou! Telefonul a este deschis 24/24, 7/7, semnal full iar eu nu am gasit nici un apel pierdut. As vrea sa stiu cand am fost sunat daca nu cumva e doar un pretext pentru a prelungi acest abonament Consider ca am fost un bun platnic pe o perioada foarte lunga de timp, nu am intarziat cu plata facturilor iar drept rasplata imi creeati stres. Din punctul meu de vedere, (VA COMUNIC INCA ODATA) contractul cu Orange Romania se inchie pe data de 18.03.2010, renunt la serviciile dvs iar factura aferenta perioadei 19.02-18.03.2010 va fi ultima factura pe care o voi achita. Cristian HANU - 0756xxxxxx Poate alti operatori nu sunt mai mereu … “angajati in alte convorbiri” Avand in vedere ca este un abonament FREE nu mai prezinta interes pentru mine. Astept un raspuns de la ei, nu mai stiu ce sa fac |
#17
Posted 12 March 2010 - 23:00
Vad ca e tot mai greu sa scapi de-un rahat de contract de telefonie...In astfel de situatii se impun masuri de siguranta suplimentare pentru a evita neplacerile ulterioare.
Daca eu as vrea sa renunt la abon si la prima incercare, simpla, eleganta cu calm n-as reusi sa renunt la abo, in secunda ,,doi" as contacata o firma de avocatura si mi-as lua avocat. Imi i-au avocatul si ma duc la orange sa-mi inchida abo. Cat naiba pot costa serviciile unui avocat, pentru a-ti inchide un rahat de abo la orange? Si ganditi-va ca este aproape imposibil sa te trezesti peste ani cu datorii fiindca ai apeat la o firma specializata care raspunde pentru serviciile pe care ti le-a oferit...astfel nu cred ca pot aparea ,,erori" umane ulterior. Asa ca mai ales cei care sunteti persoane juridice...luati-va direct avocat, e mai simplu si mai eficient decat sa te poarte cu zaharelul cei de la orange; nervi, bani, timp pierdut... Unii probabil se vor amuza...da' va spun ca e o solutie si asta! Cu OPC-ul trebuie sa-astepti 30 zile bla bla, cu avocatul incepi demersurile imediat... si dupa aceea ai grija sa publici in presa cum ai reziliat abo ca sa stie potentiali clienti ce-i asteapta...asa era zapp-ul mare zmeu nu puteai ,,parasi" reteaua decat cu mari eforturi... Adevarul e ca a dat foamea-n orange si-n ceilalti operatori... Bine tu te-ai adresat prin email...mare greseala! Pentru rezilieri te adresezi numai in scris... si intotdeauna ceri nr de inregistrare! Si nu trebuia sa-i suni daca nu ti-au raspuns...mai lasa-i la sediu o adresa tot in scris in care ii atentionai ca nu ti-au raspuns la prima si tot asa...iar in fiecare adresa mentionezi ca nu te intereseaza nici o oferta, astfel la un moment dat pricepeau si ,,turcii" (orange) ca nu te mai intereseaza serviciile lor. Edited by crisstian, 12 March 2010 - 23:16. |
#18
Posted 12 March 2010 - 23:02
Poti merge in Orange Shop, ceri rezilierea contractului si stii ce-ti vor raspunde "Sunati la 411 si vorbiti cu colegii de la rezilieri " ci deh, cica "noi nu ne ocupam de rezilieri", cel putin asa raspuns a primit raspuns un tip in Shop, cand am fost sa-mi duc telefonul in service. Interesanta strategie au aplicat, te pun sa suni la RC, unde ti-i se fac n oferte si daca tot nu reusesc "pt moment colegii nostrii de la rezilieri sunt toti ocupati "
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users