Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 

APA drept combustibil?

- - - - -
  • Please log in to reply
1939 replies to this topic

#361
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
P.S.
Inoxul 316L nu face asa multa spuma din aia maro de care ziceai ca ai obtinut. Are in aliaj Molybden pe langa Crom si Nichel. E mai rezistent la medii toxice si coroziune.

Cel 304L este Crom-Nichel simplu si face mai multa spuma pana se rodeaza, iar in final randamentul obtinut este cu vreo 15-20% mai mic decat la 316L. In schimb costul la 316L este cu vreo 40-50% mai mare decat la 304L.

http://en.wikipedia....dardized_steels

Dar oricum trebuie rodata celula cateva zile pana scapi de tot de spuma aia. Important este sa nu schimbi polarizarea, sa pastrezi mereu aceeasi parte alimentata cu + si aceeasi parte cu - fara sa le incurci. Daca le inversezi chiar si pentru o durata de cateva minute distrugi depunerea izolatoare alba formata. Am patit-o si eu din greseala la celula Meyers.

Ideea e ca circulatia electronilor prin apa duce la depunerea unui strat protector pe suprafata pozitiva a placilor. Acest strat izolator ajuta la pastrarea electronilor in apa cat mai mult pana la strapungerea lui. Astfel efectul de disociere creste pentru acelasi curent de electroni. De aceea este critica izolarea placilor intre ele, pentru a forta electronii sa treaca prin fiecare strat inainte de a ajunge la destinatie, in loc sa fenteze si sa ocoleasca placile :)

Am mai dezbatut pe tema izolarii placilor si cu kenterprise, privind precizia de taiere a sloturilor de o zecime vs o sutime. Ca electronii astia is iuti si mici ai naibii, se strecoara prin orice gaura. :)

Exista de multi ani genereratoare "clasice" de gaz "brown". De fapt HHO sau hydroxy sau oxihidrogen sunt acelasi lucru. Aceste generatoare practicau niste gauri in placi pentru echilibrarea nivelului de apa intre elementi. Dar gaurile fiind prea mari, nu se putea niciodata depasi un anumit randament. Pentru ca electronii preferau sa treaca prin gaura decat prin stratul protector depus pe suprafata pozitiva unde intampinau o rezistenta mai mare.

Edited by flaviand, 08 July 2008 - 23:34.


#362
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
Salut!
Te rog sa ma cauti pe privat!
sau mai bine pe [email protected]
Fac si eu ca in reclama: pana la urma totul se reduce la bani.
Se poate sa fi gasit o sursa de finantare serioasa si vreau sa discutam!

#363
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008
Salut,
Sant un prieten a lui kenterprise din Serbia...
Eu n/am facut gauri in electrode si vad ca nu/i nici o problema. Doar le/am spalat sa nu fie unse sau murdare si le/am dat o leaca cu smirghel.
E si foarte greu sa gauresti placile de inox chiar daca au grosime de doar 1 mm.

#364
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
@pompiliju - Eu NU am zis ca trebuie gaurite placile. Din contra: am zis ca placile de inox din unele generatoare de gaz Brown erau gaurite si din cauza asta randamentul era slab

#365
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007

 pompiliju, on Jul 9 2008, 22:39, said:

Salut,
Sant un prieten a lui kenterprise din Serbia...
Eu n/am facut gauri in electrode si vad ca nu/i nici o problema. Doar le/am spalat sa nu fie unse sau murdare si le/am dat o leaca cu smirghel.
E si foarte greu sa gauresti placile de inox chiar daca au grosime de doar 1 mm.
Bine ai venit, Pompiljiu!
Ai de lucru aici!Sunt suficiente lucruri de discutat sa nu mai ai timp sa dormi sau sa lucrezi efectiv la realizarea unui generator.:)

 flaviand, on Jul 9 2008, 23:00, said:

@pompiliju - Eu NU am zis ca trebuie gaurite placile. Din contra: am zis ca placile de inox din unele generatoare de gaz Brown erau gaurite si din cauza asta randamentul era slab
Vreau sa vin sa vad instalatia si sa discutam.Mesajul de a ma cauta era pentru tine dar nu am fost destul de clar.
De fapt adresez un mesaj tuturor celor care au o celula functionala, facuta pe forte proprii.
Am primit un mesaj pe care il asteptam de mult: exista finantare european pentru proiecte ca acestea!
Sunt niste conditii de indeplinit si de aceea doresc sa discutam aspectul.
Ma refer la TOTI care sunt in masura sa prezinte ceva, precum Flaviand!
Flaviand, felicitari!
Daca ceea ce ai tu inseamna  5 LPM inseamna ca trebuie sa masor  Mustangul  de pe Logan....

Sa inteleaga si scepticii ca "ma dau" la Loganul asta de 350 de Km cu oras cam 20% si restul DN10 sau E85 putin peste limita legii in localitati dar destul de serios in afara si nu depaseste 3.9 L/100 km.Am modificat vacuumurile sa poata sa "extraga" gazul ca la benzinare si nu mai trebuie sa merg sub-turat ca sa fac economie....
Dimpotriva de la 1400-1500 de ture instalatia pompeaza gazul produs ...
Daca ar produce cat produce  proiectul lui Flaviand aceasta valoare  ( 3.9) ar fi probabil o enormitate.
Cu reset in Berca pana la Buzau am avut 2.8 la mers de pensionar.
Cine are valori asemanatoare pe alte masini ( chiar cu acelasi motor) sa nu uite ca reziztenta aerului la inaintare creste cu patratul vitezei iar asta se "rezolva" prin acel coeficent Cx cu care Loganul nu se prea lauda!

Astept contacte le [email protected]
Am limita de timp pentru depunerea documentatiei si si asa e tarziu!Eu incerc sa "arunc" un proiect de modificare a unui motor pe ciclu Atkinson- Miller dar aici de preteaza si o alimentare cu HHO de minune desi incep sa cred ca 4 timpi sunt cam multi la HHO....
( astept reactii la aceasta afirmatie :)  )

#366
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008
Scuze flaviand, probabil ca n/am inteles bine.
Salut kenterprise, cand incep eu cu intrebarile, no sa mai aibe altii loc de mine...

Dar a incercat careva sa introduca in aparat o bobina sau oscilator cu reglaj de tensiune fiindca vad ca generatoarele serioase nu prea dau rezultate fara? Stiu ca kenterprise nu/i de aceiasi parere cu mine, dar totusi eu zica ca ar merita incercat si vazut.


Apropo kenterprise, vezi daca Mustangul tau nu are cumva vreo bobina under water! S/ar putea sa aibe, ai deschis vreun aparat sa vezi?

#367
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007

 pompiliju, on Jul 10 2008, 09:24, said:

Apropo kenterprise, vezi daca Mustangul tau nu are cumva vreo bobina under water! S/ar putea sa aibe, ai deschis vreun aparat sa vezi?
Salut!
Mustangul nu are nici o bobina!
Dar nici  nu produce cine stie ce gaz, e drept!
Mustang ( si cele similare) este un produs care face ce promite - scaderea noxelor prin reducerea cantitatii de cmbustibil si otimizarea arderii acestuia)!
Mie-mi pare ca unii dintre noi incearca sa faca motorul pe apa!
Si eu cred ca se poate dar nu pe un motor in patru timpi!

#368
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 pompiliju, on Jul 10 2008, 09:24, said:

Apropo kenterprise, vezi daca Mustangul tau nu are cumva vreo bobina under water! S/ar putea sa aibe, ai deschis vreun aparat sa vezi?

Bobina aia nu e "under water" ci in "in the air" si face parte dintr-un oscilator cu frecventa reglabila. Finalitatea e ca se obtine aceeasi cantitate de gaz, cu un consum mai mic de curent (electroliza forta bruta vs electroliza Lawton).

#369
mihai2k

mihai2k

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 10.12.2005
Salutari, nu stiu daca cineva se mai uita peste acest post, inca din clasa a 6-a stiu ca H2 este foarte inflamabil, probabil fiecare din voi a facut pe la ora de chimie , electroliza. Acum cu explozia asta artificiala de preturi la nivel mondial, ar fi frumos cu un singur plin (matiz 30L) in loc de 600Km cu un singur plin sa poti face timisoara - constanta.
Eu, personal, am facut un experiment, am facut un generator de HHO, cu ce mi-a picat in mana, un recipient de plastic , 3 lamele de aluminiu, din ala de pus la pragurile de la usa, le-am alimentat de la bateria masinii cu 12 volti, in schimb  nu am citit consumul de curent (A) , am lasat cateva 2-3 minute sa se acumuleze gazul in recipientul de plastic cu capac, si am lasat sa iasa gazul ce era sub presiune si l-am "injectat" in conducta de admisie aer, de la motor , undeva dupa filtrul de aer, si senzorii de oxigen, ce credeti ? Nu a facut nici poc , dar in schimb motorul s-a inveselit putin. Acum singura problema catre cere o rezolvare , este generatorul de HHO care sa produca o cantitate mai mare de HHO, nu doar cateva bule pe secunda, si sa nu consume 100A la 12V. :)

Trebuie sa vedem altii ce folosesc ca si catalizator, sarea si bicarbonatul de masa nu sunt prea ok, apa se ingalbenese datorita clorului produs. Pe langa asta trebuie folosit ca si electrozi otel inoxidabil, inox.

A pus careva dintre voi un asemenea sistem la punct si sa functioneze ?

#370
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
@undesignus - omul nu cred ca voia sa zica sa bagi bobina in apa ci doar ca mustangul lui kenterprise s-ar putea sa aiba vreo electronica ceva ascunsa in fundul cutiei, de aceea l-a indemnat sa o desfaca si sa verifice celula pe toate partile, inclusiv in cuva de apa. Dar se pare ca nu e cazul, si Mustangul lui kenterprise merge tot pe varianta bruta

@mihai2k - HIDROGENUL este PERICULOS. Cred ca o sa imi pun in semnatura mesajul asta ca sa priceapa toata lumea. Rog citeste macar ultimele pagini din topicul asta pentru ca s-a raspuns la multe din intrebarile tale deja. Si NU mai folosi SARE pentru ca degaja clor si e periculos sa respiri asa ceva.

#371
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
Salutare tuturor!
Aviz SIR si onorabilii sceptici, apocaliptici sau likewise!
Azi am avut o vizita de la RAR, pe alte teme, control!
Am ridicat problema Mustangului si a ramas ca nu face obiectul omologarii, certificarii sau aprobarii lor.
Se poate - mai mult ca sigur- sa se piarda garantia data de producator, zice organu' prin reprezentantul sau, un domn absolut onorabil, dealtfel!
Loganul Dci cu care au venit dansii, de un asa parexamplu, avea pe CB 5.5 L/100 Km iar eu ma plangeam de un 3.9 ....

Spor la treaba!
Cu grija si bagare de seama dar fara restrictii aiurea de dragul de a avea un stapan!
Succes!

#372
mihai2k

mihai2k

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 10.12.2005

 kenterprise, on Jun 28 2008, 09:52, said:

Pai asta e chestia.NU vreau sa mai adaug o baterie!
Am un dispozitiv care ridica 220 V din 12 V invertor sau cum ii spune!
Nu se poate gasi unul care faca 24V din 12? De fabrica, de casa dar sa mearga!
Atunci chiar ca merita sa pun Mustangul de 300L in portbagaj!
Despre chestia cu planurile te rog sa ia rabdare sa-mi termin prototipul sa vad cum merge si apoi o sa public pe site-ul meu toate planurile.
Azi schimb electrolitul!
Sa vedem ce iese!
Ne auzim!


salut kenterprise, nu ai nici cea mai mica posibilitate de a modifica celula de la 24 la 12 volti ? evident .. va papa mai mult Ah, dar va fi la 12V .

#373
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007

 mihai2k, on Jul 10 2008, 14:03, said:

salut kenterprise, nu ai nici cea mai mica posibilitate de a modifica celula de la 24 la 12 volti ? evident .. va papa mai mult Ah, dar va fi la 12V .
Mihai2k, eu sunt doar un vanzator si fac montajul la produsele vandute, cautand colaboratori in acest sens.
Pe acest forum am dat de oameni remarcabili care vor si chiar reusesc sa-si produca propriul dispozitiv.
Ca sa raspund direct, nu stiu atata  electrica, electronica sa ma hazardez la a produce un invertor si ( inca) nu am gasit unul de gata!
De aceea nu am "sarit" la 5LPM cu Mustangul aflat inca la mine.
Maine il dau pe post aparat de sudura, alimentare de la sursa, problema rezolvata!

E drept ca am cateva idei si la ce ma pricep sunt eventuale modificari de ordin constructiv pe parte de design.
Invertoare, pulsatoare ..astept colaboratori!

In gama Mustang propusa de mine cel de 2 LPH poate fi suficient pentru cineva care doreste o reducere rezonabila ( 10-25% la consum si...urmeaza sa postez noxele)!
Sa devina motor pe HHO nu se poate ( inca) in versiunea motor in 4 timpi  - dupa mine!
Sau nu se merita!

Am ceva idei si acolo dar nu acesta este scopul participarii pe acest forum ci informarea opiniei publice asupra rezultatelor obtinute de aditivarea cu HHO, sa fiu sincer o reclama la propriile produse si discutii cu cei care sunt avansati in realizarea de asemenea dispozitive.

Noutati: Producatorul Mustangului a dezghetat situatia ...o sa va informez daca pot livra eventualele comenzi cat de curand!

#374
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
Asa cum spuneam, celula mea poate sa produca mult gaz si pot sa ma joc cu concentratia de electrolit in functie de cum am nevoie.

Revin acum cu o noua proba

14 LPM @ 2000W (aprox 9 AMP x 230 V)

Asta inseamna 2000W/14 = aprox 142W pentru a obtine 1 litru de gaz

Varianta youtube: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5kze_tI3Z5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Varianta High Definition: http://82.78.149.55/flavian/hho/02.zip

In varianta High Definition se pot vedea mai usor masuratorile de voltaj si amperaj facute. Scuze pentru miscarile camerei, fratele meu nu face pe cameramanul de obicei iar eu eram ocupat cu celula :)

Bidonul folosit este de 5 litri si se umple in aprox 21 secunde, rezultand un volum de aprox 14 Litri Pe Minut gaz HHO. Se vede usor volumul mare de gaz produs si dupa bulele scoase in apa. Va trebui sa montez un furtun mai gros pe viitor :D

Retineti inca o data ca celula nu este inca rodata si nu are nici PWM pe ea. Am gasit azi si banda PET pentru bobinaj si o sa ma apuc in weekend sa lucrez si la electronica.

Momentan reamintesc ca un litru de gaz HHO contine aprox 120-130W energie stocata in el. Eu acum produc 1 litru de gaz cu aprox 142W. Socotiti voi randamentul in cazul asta comparat cu un motor clasic ;)

Edited by flaviand, 10 July 2008 - 15:55.


#375
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
OK, azi chiar m-am apucat serios de probe :)

Si cum Ionut ma intreba daca gazul produs este chiar HHO sau de fapt fierb ciorba in cutia aia, am zis sa vedem cum arde gazul si intr-un motor, ca de fapt ala e scopul final pana la urma.

Rezultatul in puteti vedea mai jos.

Varianta youtube: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CJLgv20LEF8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Varianta High Definition: http://82.78.149.55/flavian/hho/03.zip

Si un scurt rezumat ca sa pricepeti ce si cum:
- se da una bucata celula care produce 14LPM gaz si una buc generator pe benzina cu un motoras in 4 timpi
- generatorul este de 2KW, motorul e standard, fara nici o modificare la aprindere sau avans/retard
- am improvizat 2 bublere plus un filtru pe furtunul de gaz pentru a preveni accidentele in cazul rateurilor
- se porneste generatorul cu alimentarea pe benzina, capacul de la filtrul de aer scos si celula pregatita
- se conecteaza furtunul de gaz la alimentarea cu aer a motorului
- se taie alimentarea cu benzina de la rezervor
- motorul simte ca incepe sa piarda putere si incearca sa se tureze consumand benzina ramasa in carburator
- benzina se termina si motorul isi schimba zgomotul semn ca alimentarea se face acum doar cu HHO
- incerc sa reglez acceleratia la motor astfel incat sa nu se opreasca
- arat inca o data ca alimentarea la benzina e oprita si motorul functioneaza DOAR pe HHO
- incerc sa aprind intrerupatorul unei lampi de 500W conectata la iesirea generatorului
- lampa ramane aprinsa, motorul functioneaza IN SARCINA producand 500W la 220V
- scot lampa din priza generatorului, motorul merge mai usor fara sarcina
- conectez iar lampa de 500W la generator, motorul rezista in sarcina dar se aude modificarea turatiei acestuia
- in momentul in care iau furtunul de gaz de la gura de alimentare a carburatorului motorul se opreste

Inainte de a face un calcul de genul "consum 2000W pentru a produce 500W" la un randament de 25% reamintesc ca motorul generatorului nu este reglat pentru functionarea cu HHO deloc. Are aprinderea originala si compresia slaba ca la un motoras mic pe benzina. La un motor cu compresie mai ridicata si aprinderea reglata cum trebuie, randamentul va fi cu totul altul.

Edited by flaviand, 10 July 2008 - 16:53.


#376
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 flaviand, on Jul 10 2008, 17:46, said:

OK, azi chiar m-am apucat serios de probe :)

Si cum Ionut ma intreba daca gazul produs este chiar HHO sau de fapt fierb ciorba in cutia aia, am zis sa vedem cum arde gazul si intr-un motor, ca de fapt ala e scopul final pana la urma.

Rezultatul in puteti vedea mai jos.

Varianta youtube: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CJLgv20LEF8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Varianta High Definition: http://82.78.149.55/flavian/hho/03.zip
Felicitari!  ^_^

#377
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008

 kenterprise, on Jul 10 2008, 08:41, said:

Salut!
Mustangul nu are nici o bobina!
Dar nici  nu produce cine stie ce gaz, e drept!
Mustang ( si cele similare) este un produs care face ce promite - scaderea noxelor prin reducerea cantitatii de cmbustibil si otimizarea arderii acestuia)!
Mie-mi pare ca unii dintre noi incearca sa faca motorul pe apa!
Si eu cred ca se poate dar nu pe un motor in patru timpi!

Stai linistit, nu te amgi de giaba cu motoare pe apa! Nu din cauza ca nu s/ar putea, ci mai de grabe din cauza ca no sa dea voie la asa ceva. Deocamdata e bine sa ne rezumam la economizoare. Pana la urma e si asta ceva. Sti cum se spune: "Cui cu cui se scoate". La urma urmei nici pe astea nu le stim cum trebuie. Apropo, hai sa mai facem un pic de haz! Sarbi au o zicala buna care zice: "Pijes vode kao vo, a ne znas sta je H2O", care se poate traduce cam in felul urmator "bei apa ca bo-ul si nu sti cei H2O-ul" !
Sper ca nu te superi pe mine, nu m/am referit la tine ci la noi toti in general

#378
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008
Salut,

Am facut upload la 3 poze, exemple cu bobina - oscilator sub si deasupra lichidului electrolitic

Attached Files

  • Attached File  2.jpg   96.78K   193 downloads
  • Attached File  6.jpg   66.5K   169 downloads
  • Attached File  16.jpg   110.44K   172 downloads


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate