Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ
 Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...
 Imbatranire prematura

Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere
 Vas wc care nu inchide

De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei
 

APA drept combustibil?

- - - - -
  • Please log in to reply
1939 replies to this topic

#379
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@Pompiliju:Salut!
Spunea Flaviand ca va incerca sa adauge un PWM pentru a reduce energia consumata la producerea ENORMITATII de gas pe care generatorul sau o produce!
Inteleg ca tu propui sa mai "culegem" si din atmosfera cava electriitate, era pe undeva pe aici postata o observatie asemanatoare.
Foarte probabil sa mearga!
@Flaviand: ................................................................................
.......................................................................
Adica sunt mut!
BRAVO dom'le!
Daca imi permiti ( ai toata stima mea din acest moment, neconditionat si pentru eternitatea de care voi putea sa mai dovedesc, data fiina etatea! :)) sa iti sugerez :
1. Incearca sa aspiri gazul direct din generator, generand un vacuum care ar putea forta productia.
2. Modifica admisia ( manual de mana - in aceeasi maniera de care ai dat dovada la constructia generatorului) - ai pierderi mari la admisia gazului in motor si de aceea se poate sa nu beneficiezi de toata cantitatea de gas produs!
3. Incearca sa faci o modificare a motorului - iar aici am o propunere: trei timpi, nu patru!

Te astept pe [email protected] pentru detalii.

#380
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
Mersi de aprecieri.
E o chestie ca dupa jumate de an de asteptare, sute de ore de studiu, sute de euro cheltuite si zeci de ore de munca sa ajung in sfarsit sa vad ca intr-adevar nu m-am chinuit degeaba si jucaria chiar merge.

Mentionam la un moment dat la inceputul topicului ca asta e principalul meu scop. Sa verific daca tehnologia e intr-adevar viabila si apa poate fi transformata intr-un combustibil care sa arda intr-un motor. Ceea ce tocmai mi-am demonstrat mie, personal, pentru ca asta era cel mai important.

Ce urmeaza de aici incolo ? O sa o iau incet cu pasi masunti pana termin electronica si finalizez rodajul, apoi mai vedem. O adaptare pe masina, o imbunatatire a fiabilitatii sistemului, eventual niste intalniri cu alti curiosi de pe aici de pe forum pentru teste suplimentare. Daca treaba va fi inteleasa si tehnologia aplicata practic, am incredere ca se vor gasi destui investitori precum kenterprise si altii care sa duca lucrurile mai departe.

@kenterprise - referitor la sugestii:

1 - saracul carburator sugea si el cat putea, daca observi sticla mare cum se contracta din cand in cand imediat dupa ce benzina se termina si incerc sa reglez acceleratia motorului. Din pacate toata linia mea de alimentare este cam subdimensionata pentru ca bublerele sunt improvizate si furtunul actual are un diametru redus de doar 5-6mm. Celula are pe capac un niplu de 1/2 si am facut si un nou bubler din plexiglas cu nipluri tot de 1/2 pentru testele viitoare. Voiam sa le conectez cu pexal, dar cred ca voi pune totusi un furtun mai gros pentru ca imi ofera mai multa flexibilitate.

2 + 3 - modificarile la admisie / aprindere / carburator le voi incerca dupa finalizarea electronicii si rodajului. Vreau intai sa stiu pe ce cantitate de gaz ma pot baza si la ce putere consumata, inainte sa avansez pe masina.

Edited by flaviand, 11 July 2008 - 09:25.


#381
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008
Felicitari flaviand si din partea mea!
Daca te pot ajuta cu ceva, te rog nu ezita a ma contacta. De exemplu, am ceva schite tehnice pt electronica si electrica.
Eu orcum nu ma pricep la ele ca sunt de profesie jurist, nu le am cu electrica...asa ca m/asi bucura sa le ofer cuiva care stie ce sa faca cu ele.

[email protected]

#382
boom87

boom87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.06.2004
Felicitari. Si iata ca cineva a reusit ceva impresionant. Mult succes pe viitor !

#383
djasu82

djasu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 03.01.2007
Salut dupa cate am observat filmuletul e realizat de bob boyce sau ma insel eu .... Iar daca ma insel oare de ce nu ai conectat direct alimentarea motogeneratorului la generatorul de HHO aa si inca ceva daca modificai avansul cumse face de fel iti spun eu ca altfel ar fi stat lucrurile . Avansul pe benzina e dat inainte sa ajunga pistonul la PMI iar pe HHO avansul trebuie micit adica scanteea va fi data dupa ce pistonul trece pe la PMI si coboara in jos . Atunci forta si puterea va fi maxima . Daca ti-ai modifica aprinderea la motogenerator in asa fel sa iti genereze plasma ai baga apa sub forma de vapori in motor ... iar la iesire pe tava de esapament ai obtine apa distilata. Se tace tacit fiindca da astia faliment cu petrolul....
Da pana la urma se copiaza totul de pe yutube si se pune pe forum si cica e made romania :D . Gata m-am convins.

Edited by djasu82, 12 July 2008 - 12:16.


#384
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
O veste mai putin buna astazi.

Aseara eram chiar happy ca am terminat si bublerul mai serios din poza de mai jos, gasisem si banda PET pentru bobinaj si m-am apucat de treaba. Din pacate dupa ce am ajus aproape de jumatatea bobinajului am realizat ca nu am suficient cablu. L-am scos si l-am masurat, apoi am vorbit cu furnizorul din UK si se pare ca mi-a trimis capatul scurt al cablului. Mi-a promis ca va corecta greseala cat de curand posibil, dar asta inseamna inca aproape 2 saptamani de asteptare pana ajunge posta din UK.

Deci pentru cei care mai aveti cunostinte de electronica: aveti idee daca pot gasi in Romania fir de cupru argintat cu izolatie de teflon necesar pentru bobinaje de voltaj mare (220V) si frecventa inalta (50 000Hz). In BV am intrebat la magazinele de piese electronice dar nu au auzit de asa ceva :(

Pana primesc firul din UK sau gasesc in romania, o sa trag tare cu rodajul, care sper sa fie gata in doua saptamani. O sa o las mai usor cu testele pana atunci, ca sa iasa rodajul bine si sa nu am surprze ulterior.

@djasu82 - Filmuletul e realizat de mine si daca te uiti prin el o sa ma vezi ca-s subtirel tare comparat cu Bob Boyce care nu e saracul chiar sprinten :)
In plus, incearca te rog sa mai citesti cateva pagini din topic si explicatiile date pentru ca s-a mai discutat de lucrurile despre care vorbesti tu. Atat de avans, cat si de scanteie, cat si despre alimentarea cu HHO a motoarelor benzina si diesel. Cat priveste partea cu plasma si aprinderea nu pricep sincer ce vrei sa zici. Banuiesc ca e ceva legat de metoda cresterii voltajului pe bujie, de care am auzit, dar nu e ceea ce incerc eu sa fac acum.

Attached Files

  • Attached File  D1.JPG   67.82K   110 downloads
  • Attached File  D2.JPG   209.24K   119 downloads
  • Attached File  Core.JPG   234.42K   116 downloads


#385
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
Salutarea tuturor!
Am lipsit ceva caci am instalat Mustangul de 5 LPM sub forma unui aparat de sudura.

Vestea buna:

Merge beton, am pus un transformator de 1000 VA 220-24 V si o punte redresoare ( aici mai am de lucru deoarece am ars diodele) si am improvizat un bubbler dintr-o PET de 3 litri.Am chinuit un cui si o flacara interesanta, nu trasmitea nici un fel de caldura ca arzatorul de sudura cu care am lucrat.....
Functioneaza!
Nu prea ne-am bucurat insa de eveniment deoarece:

AVERTISMENT:
Daca HHO este stocat este periculos!

Vestea rea:

Am trait nefericitul eveniment ca flacara sa o ia inapoi!
Ce mai show!
Eu eram la mai putin de un metru de bubbler ( care a crapat) si nu am auzit nimic, nu am vazut nimic!
Pur si simplu atunci m-am trezit, am avut asa un fel de refresh ca la monitor! :)
Cu juma' de fata amortita!
Ceilalti au auzit o pocnitura foarte puternica si au vazut "un soare"!

Bubblerul este OBLIGATORIU! Iar volumul de gaz de deasupra nivelului de apa trebuie sa fie minim!
Voi experimenta o solutie de care nu am mai auzit: deasupra nivelului apei din bubbler o sa folosesc o membrana separatoare.
Volumul de apa va fi maxim, pentru reducerea volumului de gaz care ar putea sa se aprinda in cazuri asemanatoare cu cele patite de mine.

In rest, pentru Flaviand: succese si PRECAUTIE!

#386
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,690
  • Înscris: 29.03.2006
De ce nu manufacturezi un stopper cu lana de bronz  indesata intr-o teava montata imediat inainte de arzator, motor, etc ?

#387
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007

 djasu82, on Jul 12 2008, 12:46, said:

Salut dupa cate am observat filmuletul e realizat de bob boyce sau ma insel eu .... Iar daca ma insel oare de ce nu ai conectat direct alimentarea motogeneratorului la generatorul de HHO aa si inca ceva daca modificai avansul cumse face de fel iti spun eu ca altfel ar fi stat lucrurile . Avansul pe benzina e dat inainte sa ajunga pistonul la PMI iar pe HHO avansul trebuie micit adica scanteea va fi data dupa ce pistonul trece pe la PMI si coboara in jos . Atunci forta si puterea va fi maxima . Daca ti-ai modifica aprinderea la motogenerator in asa fel sa iti genereze plasma ai baga apa sub forma de vapori in motor ... iar la iesire pe tava de esapament ai obtine apa distilata. Se tace tacit fiindca da astia faliment cu petrolul....
Da pana la urma se copiaza totul de pe yutube si se pune pe forum si cica e made romania :D . Gata m-am convins.
Salut, djasu82!
Esti chiar esti serios cand postezi cele de mai sus?
Sau glumesti?
Nu de alta dar pe acest forum se discuta serios si sunt consternat de asa o opinie!
Si apropo' de tehnica modificarii avansului cu ce crezi ca poate ajuta "micirea" avansului intr-un amestec de HHO -benzina?
Iar cu "aprinderea la motogenerator in asa fel sa iti genereze plasma" : detaliaza, te rog!
Sunt curios, am impresia ca e vorba de GEET dar poate fi altceva si nu am inteles eu!



 loock, on Jul 12 2008, 23:31, said:

De ce nu manufacturezi un stopper cu lana de bronz  indesata intr-o teava montata imediat inainte de arzator, motor, etc ?
Se poate sa fie de folos!
In original Mustangul avea un asa stopper dar eu nu l-am instalat!
Am zis ca un bubbler va fi suficient ca viteza de ardere a HHO va trece de asa un dispozitiv!
Cred ca am gresit! :)

#388
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
Mda, nasoala patanie. Mai ales ca aveai flash-back arrestor si nu l-ai folosit.

Eu am avut pentru testul cu generatorul 2 bubblere, 1 filtru pe post de arrestor si un furtun suficient de subtire cu un debit mare de gaz pentru a evita intoarcerea flacarii pe furtun. Iar cu flacara deschisa chiar nu m-am riscat. Cred ca e nevoie de un debit mare si constant pentru asa ceva, plus un arrestor pe care chiar sa te poti baza.

Inteleg totusi cat de naucitor este efectul unei explozii, mai ales ca la hidrogen totul se intampla mult mai repede. M-am jucat si eu mai de mult aprinzand bule mici de HHO formate la suprafata apei cu celula deschisa si pornita la debit redus. Pana am nimerit o bula mai mare care mi-a amortit urechile vreo cateva secunde de la explozie :)

Quote

Si apropo' de tehnica modificarii avansului cu ce crezi ca poate ajuta "micirea" avansului intr-un amestec de HHO -benzina?
Iar cu "aprinderea la motogenerator in asa fel sa iti genereze plasma" : detaliaza, te rog!
Sunt curios, am impresia ca e vorba de GEET dar poate fi altceva si nu am inteles eu!

Nu vorbeste de amestec HHO-benzina, vorbeste de rulaj full HHO cum am incercat eu pe generator, unde mutarea avansului dupa TDC cu vreo 27 de grade este punctul ideal de aprindere cum discutam noi pe la pagina 6 a topicului acesta ;)
GEET este preincalzirea amestecului de benzina cu ajutorul esapamentului si introducerea ei sub forma de vapori in motor pentru a creste randamentul. Nu cred ca la asta se referea, dar oricum o exprimare nitzel mai ordonata n-ar strica ce-i drept.

Edited by flaviand, 13 July 2008 - 00:14.


#389
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008
Salut,

Kenterprise, ne poti da niste date referitor la componentele de la Mustang? Cum ar fi marime si numar de celule, distanta intre ele...etc.

Flaviand, aceiasi intrebare si pentru generatorul tau?

De ce trebuie neaparat boobler? Eu mi/am facut plan sa pun in loc de boobler one way valve de pana la maxim 200 p.s.i.

Dar se poate in Romania procura un arrestor bun?

Sant cercetarile voastre open surse sau nu?

#390
djasu82

djasu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 03.01.2007
Flaviand te intreb de ce nu vad placile din eletrolizor alba nu lei pregatit sau ... le menti asa nepereparate ? Daca le vei prepara cu siguranta vei avea alta cantitate de gaz. Nici eu nu am vorbit de amestec HHO si benzina cu avansul mic porneste mai greu pe benzina dar o ia rapid pe hidroxil asa cu avansul nemodificat riscul e ca motorul sa o ia invers sau sa faca bau doarece hidroxilul se aprinde mai repede decat benzina cam de 1000 de ori. Referitor la plasma se produce cu ajutorul unui condensator de capacitate 2-4uF alimentat la un invertor de inalta frecventa 20khz/400-500V Initierea plasmei se face cu scanteea generata de bobina de inductie. Flama pe bujie va fi cao perla alba si foarte putenica , daca se injecteaza vapori de apa vor exploda iar in motor sub presiune mare motorul v-a porni foarte usor evident avansul dupa TDC.
jucarie realizata de mine >>>

Flaviand inca ceva de ce nu ti-ai facut la eletrolizor un sistem printr-o supapa care il va alimenta cu apa fiindca apa din eletrolizor va scade , desi catalizatorul va ramane daca l-ai preparat...

 pompiliju, on Jul 13 2008, 07:24, said:

Salut,

Kenterprise, ne poti da niste date referitor la componentele de la Mustang? Cum ar fi marime si numar de celule, distanta intre ele...etc.

Flaviand, aceiasi intrebare si pentru generatorul tau?

De ce trebuie neaparat boobler? Eu mi/am facut plan sa pun in loc de boobler one way valve de pana la maxim 200 p.s.i.

Dar se poate in Romania procura un arrestor bun?

Sant cercetarile voastre open surse sau nu?
Se pune boobler pentru a preveni explozia in primul rand si se pune doua booobler dupa care o valva unisens si inca o valva in paralel pe acesta valva daca se doreste accelerarea motorului ! Interesant nu :D pe cine intereseaza de rar ca , nu se poate ca figuri etc . Fratilor atata timp cat pretul la benzina a crescut alta solutie ramane alcoolul si apa . Motorul pe apa a fost inventat de un fizician italianprin 1917 dupa aceea a fost preloat denemti ca in cele din urma sa ajunga documentele la americani , secretul a fost bine pazit pana aproape de zilele noastra .

 djasu82, on Jul 13 2008, 09:33, said:

Flaviand te intreb de ce nu vad placile din eletrolizor alba nu lei pregatit sau ... le menti asa nepereparate ? Daca le vei prepara cu siguranta vei avea alta cantitate de gaz. Nici eu nu am vorbit de amestec HHO si benzina cu avansul mic porneste mai greu pe benzina dar o ia rapid pe hidroxil asa cu avansul nemodificat riscul e ca motorul sa o ia invers sau sa faca bau doarece hidroxilul se aprinde mai repede decat benzina cam de 1000 de ori. Referitor la plasma se produce cu ajutorul unui condensator de capacitate 2-4uF alimentat la un invertor de inalta frecventa 20khz/400-500V Initierea plasmei se face cu scanteea generata de bobina de inductie. Flama pe bujie va fi cao perla alba si foarte putenica , daca se injecteaza vapori de apa vor exploda iar in motor sub presiune mare motorul v-a porni foarte usor evident avansul dupa TDC.
jucarie realizata de mine >>>

Flaviand inca ceva de ce nu ti-ai facut la eletrolizor un sistem printr-o supapa care il va alimenta cu apa fiindca apa din eletrolizor va scade , desi catalizatorul va ramane daca l-ai preparat...


Se pune boobler pentru a preveni explozia in primul rand si se pune doua booobler dupa care o valva unisens si inca o valva in paralel pe acesta valva daca se doreste accelerarea motorului ! Interesant nu :D pe cine intereseaza de rar ca , nu se poate ca figuri etc . Fratilor atata timp cat pretul la benzina a crescut alta solutie ramane alcoolul si apa . Motorul pe apa a fost inventat de un fizician italianprin 1917 dupa aceea a fost preloat denemti ca in cele din urma sa ajunga documentele la americani , secretul a fost bine pazit pana aproape de zilele noastra .
Poate aruncati o mica privire la ce am pus in acel pdf si va faceti o alta imagine despre motorul cu apa plasma si asmd.

Attached Files


Edited by djasu82, 13 July 2008 - 08:20.


#391
djasu82

djasu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 03.01.2007
Oare cat te-a costat acel vas pentru eletrolizor ??? Lai adus pe comanda din america ? si pe mine ma intereseaza am documentatia lui bob boys in limba romana sper sa va ajute pe toti care doriti sa faceti asa ceva .

Attached Files



#392
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
djasu82 - ceva ceva ai citit tu acolo, din pacate informatiile pe care le ai si le scrii sunt nitzel amestecate. Sa incercam sa facem putina ordine:

1. Nu ar strica sa citesti paginile acestui topic pentru ca la unele din intrebarile tale s-a mai raspuns deja
2. Vad ca tu ai experimentat mai multe despre metoda Spark Plug Intensifier cu disocierea si aprinderea aburilor de apa direct in carburator. Ai reusit sa implementezi acest sitem si pe un autoturism ? Cu ce rezultate ?
3. Documentul lui Bob Boyce tradus in romana nu l-am mai vazut pana acum. Traducerea este facuta de tine sau unde l-ai gasit ?
4. Documentul respectiv este o sursa foarte buna de informare, recomand tuturor citirea lui mai ales ca varianta in romana e mai usor de citit. Sper ca traducerea sa fie facuta corect. Acolo sunt descrise si metodele prin care am construit celula mea.
5. Vasul e construit de mine, daca citesti tot topicul o sa gasesti informatii despre cum l-am construit. Ca si costuri ajunge undeva peste 600 euro pentru inox, polietilena, plexiglas cu taierea sloturilor si lipisiuri. Cu electronica costurile se apropie de 1000 euro. Fara a socoti munca mea cu slefuitul placilor, polizare, asamblare, taiere, lipire etc.
6. Daca ai experimentat cu succes metoda Spark Plug Intensifier nu inteleg pentru ce mai ai nevoie de celula HHO.

P.S. Atentie la greselile gramaticale si modul de exprimare, pentru a ne intelege mai usor ar trebui sa urmam un minim de reguli si logica.

Quote

De ce trebuie neaparat boobler? Eu mi/am facut plan sa pun in loc de boobler one way valve de pana la maxim 200 p.s.i.
Dar se poate in Romania procura un arrestor bun?
Sant cercetarile voastre open surse sau nu?
Flacara se propaga foarte rapid prin HHO si poate trece prin valva. Arrestor se face cu lana metalica sau lana de bronz, cred ca se poate gasi si in romania. Cercetarile sunt open source, vezi documentele si informatia disponibile aici si in general pe net despre asa ceva.

Valabil pentru toata lumea:
PENTRU SIGURANTA SE FOLOSESC 2 BUBLERE SI 1 FLASH-BACK ARRESTOR. ACESTEA NU SUNT OPTIONALE DACA TINETI LA VIATA VOASTRA.

Edited by flaviand, 13 July 2008 - 14:25.


#393
pompiliju

pompiliju

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.07.2008
Multumesc djasu82 pentru pdf!
Proiectul asta imi pare a fi bun mai mult pentru un generator static decat de pus la masina, ori pretul lui se ridica mult prea mult.
Asta/i valabil si pentru cel al luii Flaviand.

Pentru a face comparatie, postez si eu aici un patent a lui Stephen Barrie care mi se pare mai usor de realizat si mai putin costisitor.

Attached Files



#394
emil38

emil38

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.07.2008

 marius_civic, on Jun 28 2008, 21:14, said:

o fi mai eficient asa?

mi se pare interesant faptul ca celula produce hho in functie de turatia motorului

ce ziceti de alimentarea celulei prin curent pulsator?


ce se vede acolo cred e depresiunea in colectorul de dmisie care are efect in borcan

#395
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005

Quote

Proiectul asta imi pare a fi bun mai mult pentru un generator static decat de pus la masina, ori pretul lui se ridica mult prea mult.
Asta/i valabil si pentru cel al luii Flaviand.

Pentru a face comparatie, postez si eu aici un patent a lui Stephen Barrie care mi se pare mai usor de realizat si mai putin costisitor.

Pai normal ca exista si proiecte HHO mai ieftine. Dar in acelasi timp sunt si mai slabe.

Nu ai cum sa obtii acelasi randament de la un borcanel cu 5 placute de inox care produce 1-2 LPM.

O celula model Boyce cu 100 placi va fi intr-adevar mai scumpa si mai mare, dar la 100 placi inox si 14 LPM se vor obtine cu totul alte rezultate la final.

Daca sunteti curiosi, va pot asista si la realizarea unor celule mai ieftine si mai simple, dar sa nu fiti pe urma dezamagiti de ele :)


Erata la mesajul anterior:

Quote

2. Vad ca tu ai experimentat mai multe despre metoda Spark Plug Intensifier cu disocierea si aprinderea aburilor de apa direct in carburator. Ai reusit sa implementezi acest sitem si pe un autoturism ? Cu ce rezultate ?
Era vorba de cilindru nu de carburator.

Edited by flaviand, 13 July 2008 - 20:18.


#396
djasu82

djasu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 03.01.2007
Flaviand eletronica nu depaseste 2-3 milioane hai sa fim sinceri , traful toroidal in bucuresti e in jur la 800 de mii ce lde 600W tranzistori mos si restul costa in jur de 200 de mii adica 20 de lei piesele mai costa in jur de 10 lei integratele toate 25 de lei ce a mai ramas sirma care costa si ea 200 de lei un colac de 30 metri de 2mm ( tensiunea e prea mica pentru a fi strapus emailul chiar daca frecventa e ridicata! ) a si un invertor de 100W care te mai duce si el la 50 de lei . Intr-o saptamana nu am ce face ... oricum vasul acela se poate face si altfle la fel si dispunerea celulelor . Traducerea e realizata de un alt coleg dupa forumul Dacia club iar eu l-am transformat in PDF fiindca era in word. Apropo daca nu faci in asa fel sa se depuna un praf alb pe fiecare celula si nu le magnetizezi totule un chici ;) randament scazut. Pe langatoate cele mai trebuie aparatura ... osciloscop cu scalare automata , frecventmetru pentru citirea frecventelor si o sursa in comutatie de 30A / 12V. Eu nu am timp oricum sunt multumit de plasma ... o sa caut un motor in 4 timpi fiindca cel in 2 timpi nu mere fiindca se gripeaza stiti povestea cu unsul pistonului... Nu incercati pe masina fiindca sar putea sa va rugineasca pistonul si evacuarea ! Restul tineti minte ca avansul trebuie reglat dup TDH la injectie sa va vad :D fiindca acolo nu dispune de soft mai ales pentru masinile romanesti.... Pe carburatie totul e mai simplu . Apropo pe injectoare se poate taia benzina si injecta direct gaz HHO dar cine sa risca ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate