APA drept combustibil?
Last Updated: Nov 08 2018 13:50, Started by
MLSanucean
, Mar 18 2008 21:12
·
0
#325
Posted 01 July 2008 - 22:30
SIR, on Jul 1 2008, 21:58, said: Masina asta daca-i in 4 cilindri si 4 timpi, la 2000rpm consuma 4x2000/2*24cm3 de benzina pe minut =100l/minut - adica 6000l benzina/ora de functionare. Trebuie neaparat rezolvata cu niste apa, eventual cativa m3 buni deasupra daca-i aruncata de pe un pod. Se poate sari peste paragraful urmator, e numai pentru cei interesati de motoare functionand cu amestec de benzina si aer: Coeficientul stoiciometric e un raport de mase. Cum densitatile componentelor sunt diferite binisor, cca 750kg/m3 benzina si cca 1.2kg/m3 aerul, intr-un motor atmosferic cu un cilindru de 1l umplut cu aer (idealizare) intra pe ciclu 0,0012kg aer si 0,0012/14.6 kg combustibil. Adica 0,000082kg combustibil pe ciclu. Adica in cm3, 0,000082*1000/750*1000 = cca 0,11cm3 sau cca 0,03cm3 de benzina pt cilindrul de 375cm3 de se vorbea inainte. Cam de 1000 de ori mai putin decat "valoarea" de dinainte. Despre ce institut e vorba? Am zis cm3 si nu ml de benzina, fix in acelasi sens in care vorbim de cm3 la hidrogen+oxigen. Benzina atomizata, care se evapora si devine gaz. Adica 24cm3 de gaz. |
#326
Posted 01 July 2008 - 22:41
Kenterprise - ce voia Ionut sa zica este ca in principiu fiecare celula mare este facuta din elemente de baza. O celula de baza merge la 1.5-2V mereu iar in funtie de numarul si aranjamentul acestora in serie/paralel poti jongla cu voltajul si amperajul daca studiezi nitzel cutia si vezi cum este construita.
Alice - nu baga in seama pe SIR, el e aici just for fun P.S. Acum am vazut ca esti tot admin de meserie. Hai noroc, suntem colegi de suferinta Edited by flaviand, 01 July 2008 - 22:55. |
#327
Posted 01 July 2008 - 23:03
kenterprise, on Jul 1 2008, 23:26, said: Salut! Asa de la ei! Adica cere o tensiune de 24 V! Il masor maine sa dau cotele!amperajul optim e de 30 de amperi! 720 w , mult pt 5lpm, atât pretinde că scoate la maxim un alternator de dacie 1300 și atâta curent produs tot de către motor crește consumul cred cu destul de mult, oricum nu știu cum poți săi oferi celulei 720 w fără un alternator în plus. Edited by RAK, 01 July 2008 - 23:06. |
#328
Posted 01 July 2008 - 23:10
ionut_jakal, on Jul 1 2008, 17:55, said: http://uk.youtube.co...h?v=bfgmUZrwbCk Inca un film de la Smack in care isi prezinta celula ce produce 6 LPM. http://uk.youtube.co...h?v=FPhYcGuREDE |
#329
Posted 02 July 2008 - 09:14
ionut_jakal, on Jul 2 2008, 00:10, said: Inca unul de la Smack : prezentarea unui motor GEET http://uk.youtube.co...h?v=FPhYcGuREDE http://uk.youtube.co...h?v=pjOQ3zJObfA http://uk.youtube.co...h?v=4w32ErsRAcM |
#330
Posted 02 July 2008 - 09:53
De departe cel mai bun interviu este cu Larry Jarboe.
Se vede ca omul e organizatorul si are istorie in domeniul tehnologiilor alternative |
#331
Posted 02 July 2008 - 10:24
#332
Posted 02 July 2008 - 12:32
Cam asta este ideea cu celule in serie doar ca trebuie mai multi elementi in celula .
Attached Files |
#333
Posted 02 July 2008 - 13:33
Da, cam aia e ideea, doar ca in modelul pus de tine se pierde cam mult spatiu degeaba.
Plus ca distanta dintre placi mi se pare cam mare. Dar in principiu se vede clar cum e impartita si fiecare element din ala se alimenteaza la 1.5-2V si suge curent in functie de dimensiunea placilor si concentratia de electrolit. Deci asta fiind o celula cu 8 elementi este perfecta pentru alimentare la 12-14V. Kenterprise - daca vrei sa alimentezi celula din poza la voltaj pe jumatate, trebuie sa decuplezi la mijloc contactul si sa alimentezi in paralel cele 2 grupuri de catre 4 celule daca intelegi ce vreau sa zic. In functie de cum e construit mustangul de 24V ai putea face acelasi lucru si cu el, daca acesta are de exemplu 16 elemente, alimentezi in paralel cate 2 perechi de 8 elemente. Asta daca lichidul nu este comun si se poate face etanseizarea intre lichidul fiecarui grup sau element cum este si in figura de mai sus, dubland bineinteles amperajul pentru a pastra aceeasi productie. Edited by flaviand, 02 July 2008 - 13:33. |
#334
Posted 02 July 2008 - 14:59
RAK, on Jun 28 2008, 19:59, said: BlaxxunRomania, on Jun 28 2008, 14:38, said: Eh, eu sunt mai neâncrezător. Nu te cred. 'este ineficient sa arzi hidrogenul intr-n motor clasic. cel mai bine este sa folosesti o pila de combustie.' De ce nu poți utiliza o simplă pilă de manichiură, sau una de lăcătușerie ? De ce ar fi ineficient să arzi niște hidrogen într-un motor clasic ? Sunt 'motoare clasice', bine mersi care merg și cu hidrogen. Chiar RATB-ul avea o dată câteva autobuze echipate ca să meargă cu hidrogen. Și eu știam că autobuzele mergeau cu metan nu hidrogen . La partea cu pila de combustie are dreptate Rich , oricum tot la motoarele electrice se va ajunge până la urmă. Auzisem de motorul ăsta rotativ că ar fi foarte eficient , de vreo 10 ori parcă ca și un motor clasic , este adevărat? Așa și să nu uit domnu' inginer ozonul nu este dăunător pentru organismul uman ? Dar fiind optimist din fire, și trecând peste faptul că mi se șterg postările, mai accentuez o dată titlul topicului, care este 'APA drept combustibil?' și eu mi-am expus părerea în acest comentariu http://forum.softped...t...t&p=4817285 . De asemenea, țin să pun în discuție o zicală a unui om de știință care a zis ceva de genul acesta: ' Imposibilul poate fi depășit doar de cei care nu știu acest lucru ', așa sau făcut mari descoperiri și invenții și de aceea vă urez succes ! Edited by BlaxxunRomania, 02 July 2008 - 15:13. |
|
#335
Posted 02 July 2008 - 15:11
Da, exact asta este ideea si este vorba de fapt despre TRANSFORMAREA apei in combustibil daca vrei sa o luam la bani marunti.
Pana acum n-am descoperit nici o metoda care sa poata face aprinderea apei normale, netratate, nedescompuse si neamestecate cu un alt element chimic. Toate procesele implica o modificare a apei prin diverse mijloace, mai mult sau mai putin rentabile, pentru a o putea transforma in combustibil. Apa nealterata poate fi utilizata in diferite procese gen motoarele cu abur, racirea MAI sau alte metode care nu implica insa utilizarea ei drept combustibil. Dar acesta nu este scopul topicului |
#336
Posted 02 July 2008 - 22:20
flaviand, on Jul 2 2008, 14:33, said: Kenterprise - daca vrei sa alimentezi celula din poza la voltaj pe jumatate, trebuie sa decuplezi la mijloc contactul si sa alimentezi in paralel cele 2 grupuri de catre 4 celule daca intelegi ce vreau sa zic. In functie de cum e construit mustangul de 24V ai putea face acelasi lucru si cu el, daca acesta are de exemplu 16 elemente, alimentezi in paralel cate 2 perechi de 8 elemente. Asta daca lichidul nu este comun si se poate face etanseizarea intre lichidul fiecarui grup sau element cum este si in figura de mai sus, dubland bineinteles amperajul pentru a pastra aceeasi productie. Am la Metabond ( www.metabond.ro) un produs destinat desulfatarii bateriilor auto: Akku Plussz! Se zice din batrani ca preia timp de circa 15 secunde cativa ( 2-5 )miliamperi, ii amplifica la circa 80-100 amperi pe care descarca in cateva sute ( aprox.200) de nanosecunde in acumulator. Sa fie de folos in producerea de HHO? Comand maine unul, oricum pentru bateria mea! Si il incerc, desi ma gandeam ca o dioda pe circuit ar directiona acel impuls pe placile generatorului ?!!.. Hai pe privat sa discutam mai serios ca nu ma lasa lumea in pace cu cererile de minim 5LPM - aplicatie stationara: generator de curent cu motor diesel! Si nici un producator nu imi convine ca pret! |
#337
Posted 02 July 2008 - 22:24
flaviand, on Jul 2 2008, 16:11, said: Pana acum n-am descoperit nici o metoda care sa poata face aprinderea apei normale, netratate, nedescompuse si neamestecate cu un alt element chimic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LRX89SDHEiM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mie îmi pare că apa în acest vid. explodează direct, prima dată se formează gazul și este și detonat direct nu? Ziceți și voi ce credeți de acest clip. |
#338
Posted 02 July 2008 - 22:58
@RAK - pai exact asta ziceam si eu. Intai apa se TRANSFORMA in gaz si APOI este detonata. Exista metode pentru a face transformarea apei in gaz aproape instantaneu cu detonarea, dar tot o TRANSFORMARE implica. Indiferent daca o detonezi in milisecunda imediat urmatoare sau o bagi in butelie si o detonezi peste cateva zile.
@kenterprise - am mai auzit la cineva ideea folosirii unui desulfator pe post de PWM dar nu am gasit nicaieri pana acum date concrete. S-ar putea sa mearga, dar depinde foarte mult de forma de unda generata de desulfator. Majoritatea folosesc PWM-uri pentru cresterea productiei HHO deoarece acestea pot fi reglate pe o frecventa adecvata cu ajutorul unui osciloscop si a masuratorilor experimentale. Asa ceva am incercat si eu pentru prima celula gen Meyers, iar pe osciloscop chiar obtineam o forma frumoasa de unda, pe care o reglam din potentiometre, dar in final rezultatul nu a fost prea grozav. Maine am o promisiune pentru niste placi de plexiglas. Acestea ar rezolva problema cu scurgerile si ar transforma celula mea din poza 1 in ceva de genul celei din poza 2. Desi sambata am iar o nunta, promit sa fac tot posibilul pentru a termina modificarile pana in weekendul acesta. Apoi vorbim si despre o eventuala colaborare. Oricum, pentru aplicatii stationare, lasa generatoarele diesel, trebuie ceva cu benzina, in 4 timpi si cu posibilitati de reglare a aprinderii Attached Files |
#339
Posted 02 July 2008 - 23:37
flaviand, on Jul 2 2008, 23:58, said: @kenterprise - am mai auzit la cineva ideea folosirii unui desulfator pe post de PWM dar nu am gasit nicaieri pana acum date concrete. S-ar putea sa mearga, dar depinde foarte mult de forma de unda generata de desulfator. Majoritatea folosesc PWM-uri pentru cresterea productiei HHO deoarece acestea pot fi reglate pe o frecventa adecvata cu ajutorul unui osciloscop si a masuratorilor experimentale. Asa ceva am incercat si eu pentru prima celula gen Meyers, iar pe osciloscop chiar obtineam o forma frumoasa de unda, pe care o reglam din potentiometre, dar in final rezultatul nu a fost prea grozav. Maine am o promisiune pentru niste placi de plexiglas. Acestea ar rezolva problema cu scurgerile si ar transforma celula mea din poza 1 in ceva de genul celei din poza 2. Desi sambata am iar o nunta, promit sa fac tot posibilul pentru a termina modificarile pana in weekendul acesta. Apoi vorbim si despre o eventuala colaborare. Oricum, pentru aplicatii stationare, lasa generatoarele diesel, trebuie ceva cu benzina, in 4 timpi si cu posibilitati de reglare a aprinderii Dar sa nu uiti ca pe benzina se aduc cele mai multe modificari - sonda Lambda etc- iar eventualele riscuri sunt maxime - detonatii in galerie de exemplu! Iar aici este GPL-ul ca o solutie.E drept ca un amestec HHO-GPL pe instalatia prezenta e de discutat - promite! Dar clientii mei au Diesel!Si vor 30 de bucati lunar! Export ! |
|
#340
Posted 02 July 2008 - 23:46
Poate am inteles eu gresit.
Vorbeai de aplicatie stationara: generator de curent cu motor diesel. Si eu am spus ca generatoarele pe benzina in 4 timpi stiu ca sunt cele mai bune pentru adaptarea la HHO. Sonda Lambda ? GPL ? Cred ca aici e vorba de autoturisme... |
#341
Posted 03 July 2008 - 11:06
flaviand, on Jul 3 2008, 00:46, said: Poate am inteles eu gresit. Vorbeai de aplicatie stationara: generator de curent cu motor diesel. Si eu am spus ca generatoarele pe benzina in 4 timpi stiu ca sunt cele mai bune pentru adaptarea la HHO. Sonda Lambda ? GPL ? Cred ca aici e vorba de autoturisme... Pentru cutia ta ai luat in calcul o carcasa de baterie auto? Ca are partea interesanta ca o poti monta in locul original al bateriei pe vehicul - aceasta putand fi mutata in lata parte mult mai simplu ?! Iar la Brasov gasesti sa ti le fabrice la comanda, serie cat cuprinde! |
#342
Posted 03 July 2008 - 11:25
Sincer nu mai stiu care erau contraindicatiile HHO pentru motoarele diesel, dar retinusem din ce am citit ca nu prea merge pe alea. Ma rog, trebuie probat, s-ar putea sa depinda si in functie de model. Stiu ca motoarele diesel sunt cele mai bune pentru anduranta si perioade lungi de functionare, dar pentru HHO cele pe benzina stiu ca au fost cel mai usor adaptate.
Cu carcasa sunt multe variante, dar cutia nu e cel mai greu lucru de realizat. Inoxul si sloturile sunt buba. Iar apoi cutia exterioara poate fi si una de baterie auto sau plexiglas cum incerc eu acum. Plexiglasul are avantajul duritatii si al transparentei. Dar bineinteles solutii tehnice sunt multe. Oricum daca mergi pe celula BB cu 100 de celule nu poti scadea lungimea cutiei sub 50cm, ca sa o poti monta pe soclul bateriei. Mai putine placi implica modificarea designului cu voltaj mai mic si amperaj mai mare, adica exact ceea ce voiam sa evit initial. Dar se poate experimenta, bineinteles, pentru o varianta de compromis ideala in functie si de autovehicul si spatiul disponibil. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users