Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Prepay versus abonament
#1
Posted 03 January 2006 - 20:44
Voi vorbi aici despre Orange, fiind reteaua pe care am incercat ambele variante.
Am un abonament Orange, problema este ca sim-ul meu s-a hotarat sa moara exact in cel mai prost moment posibil. In ultimele 2 saptamani am avut atatea pe cap la servici muncind de dimineata pana seara incat nu am avut cum sa ajung la un Orange Shop sa imi schimb sim-ul (mai tarziu mi-a spus cineva ca as fi putut rezolva problema asta si la un dealer insa nu am incercat). Ca sa nu raman fara telefon am cumparat rapid un sim prepay, o cartela de reincarcare de 30 de dolari si... de-aici am inceput sa vad numai dezavantaje. Ca sa le enumar: - tariful pentru convorbiri mult mai mare decat in cazul abonamentelor - retea ocupata de multe ori in Bucuresti, mai ales in centru - nu am putut folosi telefonul in noaptea de revelion, de la 23.20 pana pe la 3 noaptea nu am reusit sa apelez pe nimeni (desi m-am deplasat in acest interval de timp pe traseul Otopeni - Piata Revolutiei - Rosetti - Iancului - Socului - Balta alba - Drumul Taberei) - network busy - noaptea nu raspunde nimeni la serviciul de relatii cu clientii (am avut nevoie de cateva ori - am stat 1 ora pe telefon dupa care am fost deconectat) - in timpul zilei mai rar, dar mai ales seara daca suni la relatii cu clientii esti deconectat fiindca "toti consultantii trateaza alte apeluri" - cine incearca seara sa se pregateasca sa formeze de cateva zeci de ori pana prinde legatura Ce m-a frapat este ca dupa cate am observat cred ca se face o anumita diferenta in tratarea prepay-urilor fata de abonamente. In afara de faptul ca serviciul relatii cu clientii este aproape inutilizabil, cand eu nu puteam apela de pe prepay avand network busy persoane care erau cu mine puteau suna fara nici o problema de pe abonament. Concluzia mea este ca prepay-ul este cu adevarat avantajos pentru persoane care nu apeleaza decat in cazuri exceptionale, foarte rar, care doar primesc apeluri, si care au variante de rezerva in cazsul in care reteaua este ocupata. Nu prea inteleg de ce se face aceasta "discriminare" intre cartela si abonament: cei care vorbesc de pe prepay oricum platesc mai mult, iar daca nu vorbesc oricum nu ocupa cu nimic reteaua. Astazi am reusit sa-mi schimb sim-ul, in sfarsit, ca era bataie de joc cu prepay-ul. Care e parerea voastra? Ati incercat sa faceti asemenea comparatii pana acum? In alte retele cum este? |
#2
Posted 03 January 2006 - 21:08
Alexis, on Jan 3 2006, 20:44, said: Voi vorbi aici despre Orange, fiind reteaua pe care am incercat ambele variante. Am un abonament Orange, problema este ca sim-ul meu s-a hotarat sa moara exact in cel mai prost moment posibil. In ultimele 2 saptamani am avut atatea pe cap la servici muncind de dimineata pana seara incat nu am avut cum sa ajung la un Orange Shop sa imi schimb sim-ul (mai tarziu mi-a spus cineva ca as fi putut rezolva problema asta si la un dealer insa nu am incercat). Ca sa nu raman fara telefon am cumparat rapid un sim prepay, o cartela de reincarcare de 30 de dolari si... de-aici am inceput sa vad numai dezavantaje. Ca sa le enumar: - tariful pentru convorbiri mult mai mare decat in cazul abonamentelor - retea ocupata de multe ori in Bucuresti, mai ales in centru - nu am putut folosi telefonul in noaptea de revelion, de la 23.20 pana pe la 3 noaptea nu am reusit sa apelez pe nimeni (desi m-am deplasat in acest interval de timp pe traseul Otopeni - Piata Revolutiei - Rosetti - Iancului - Socului - Balta alba - Drumul Taberei) - network busy - noaptea nu raspunde nimeni la serviciul de relatii cu clientii (am avut nevoie de cateva ori - am stat 1 ora pe telefon dupa care am fost deconectat) - in timpul zilei mai rar, dar mai ales seara daca suni la relatii cu clientii esti deconectat fiindca "toti consultantii trateaza alte apeluri" - cine incearca seara sa se pregateasca sa formeze de cateva zeci de ori pana prinde legatura Ce m-a frapat este ca dupa cate am observat cred ca se face o anumita diferenta in tratarea prepay-urilor fata de abonamente. In afara de faptul ca serviciul relatii cu clientii este aproape inutilizabil, cand eu nu puteam apela de pe prepay avand network busy persoane care erau cu mine puteau suna fara nici o problema de pe abonament. Concluzia mea este ca prepay-ul este cu adevarat avantajos pentru persoane care nu apeleaza decat in cazuri exceptionale, foarte rar, care doar primesc apeluri, si care au variante de rezerva in cazsul in care reteaua este ocupata. Nu prea inteleg de ce se face aceasta "discriminare" intre cartela si abonament: cei care vorbesc de pe prepay oricum platesc mai mult, iar daca nu vorbesc oricum nu ocupa cu nimic reteaua. Astazi am reusit sa-mi schimb sim-ul, in sfarsit, ca era bataie de joc cu prepay-ul. Care e parerea voastra? Ati incercat sa faceti asemenea comparatii pana acum? In alte retele cum este? Sigur ca da pentru ca cei de la abonament platesc o taxa lunara (si o platesc in fiecare luna) si mai sunt obligati sa o palteasca timp de minim 1 an In acea taxa se regasesc o parte din seviiile pe care nu le ai la pre pay sau care le ai si nu le poti utiliza...... Si daca ai mai compara pre pay cu abonament pe companie prapastia ar fi si mai mare Eu am abonament pentru companie si pre pay la orange iar singura asemanare este ca ambele au SIM si numarul de tel contine acelasi numar de cifre Edited by tassadar, 03 January 2006 - 21:11. |
#3
Posted 03 January 2006 - 21:10
eu am sa fac analiza la cosmote...
cartela cosmote...tarif orice retea 0.16euro (rezulta ca la un credit de 5 euro poti vb oricand cu oricine un nr de 31 minute nationale), nr favorit 0.10 euro (acelasi credit 50 minute cu un singur nr din orice retea pe care-l poti schimba lunar gratuit), sms 0.05 abon cosmote10 taxa=3 euro...inclus 10 minute nationale=> un tarif de 0.30 euro pe minut, iar dupa terminarea minutelor incluse în abonament tariful este de 0.15 euro, sms 0.05 abon cosmote30 taxa=5 euro ...inclus 30 minute nationale=>un tarif de 0.16 euro pe minut,iar dupa terminarea minutelor incluse în abonament tariful este de 0.14 euro, sms 0.05 abon cosmote60 taxa=9 euro...inclus 60 minute nationale=> un tarif de 0.15, iar dupa terminarea minutelor incluse în abonament tariful este de 0.13, sms 0.05 abon cosmote 120 taxa=16 euro..inclus 120 minute nationale =>tarif de 0.13 euro, iar dupa terminarea minutelor incluse în abonament tariful este de 0.12, sms 0.05 abon cosmote 240 taxa=29 euro=> tarif de 0.12, iar dupa terminarea minutelor incluse în abonament tariful este de 0.11, sms 0.05 abon cosmote 480 taxa=53 euro=> tarif de 0.11,iar dupa terminarea minutelor incluse în abonament tariful este 0.10, sms 0.05 tb precizat ca la fiecare reincarcare a cartelei cosmote primesti 20 % bonus(cu alte cuvinte un nr mai mare de minute), pe cand la abon deocamdata nu exista un program de fidelizare... pe moment cartela mi se pare net superioara abonamentelor,dat fiind si faptul ca nu te obliga la plata lunara a unei taxe, iar perioada de valabilitate este de 12 luni... tarife apeluri internationale cartela cosmote: Zona 1: Grecia, Albania, Bulgaria, Serbia și Muntenegru, FYROM 0.50 Euro Zona 2: Restul Europei 0.62 Euro Zona 3: SUA, Canada, Israel 0.62 Euro Zona 4: Alte țări 0.92 Euro Zona 5: Sateliți (cu excepția INMARSAT) 3.50 Euro SMS către destinații internaționale tarife internationale abonamente: Zona 1: Grecia, Albania, Bulgaria, Serbia și Muntenegru, FYROM 0.40 Euro Zona 2: Restul Europei 0.50 Euro Zona 3: SUA, Canada, Israel 0.46 Euro Zona 4: Alte țări 0.71 Euro Zona 5: Sateliți (cu excepția INMARSAT) 3.50 Euro Tarif/SMS către destinații internaționale 0.15 Euro ... oricum cartela cosmote bate tariful abonamentului free in afara minutelor...0.27$...asta e crima din partea orange...ma jupuiau inainte...cand aveai nevoie ..poc zbura dolarul dupa 4 minute...dar acum...welcome cosmote! Edited by twisterme2003, 03 January 2006 - 21:14. |
#4
Posted 03 January 2006 - 21:15
buna dimineata soare!
Edited by adialex, 03 January 2006 - 21:15. |
#5
Posted 03 January 2006 - 21:32
Alexis, on Jan 3 2006, 19:44, said: - retea ocupata de multe ori in Bucuresti, mai ales in centru - nu am putut folosi telefonul in noaptea de revelion, de la 23.20 pana pe la 3 noaptea nu am reusit sa apelez pe nimeni (desi m-am deplasat in acest interval de timp pe traseul Otopeni - Piata Revolutiei - Rosetti - Iancului - Socului - Balta alba - Drumul Taberei) - network busy tassadar, on Jan 3 2006, 20:08, said: Sigur ca da pentru ca cei de la abonament platesc o taxa lunara (si o platesc in fiecare luna) si mai sunt obligati sa o palteasca timp de minim 1 an Edited by Cosconor, 03 January 2006 - 21:33. |
#6
Posted 03 January 2006 - 21:48
Ce m-a frapat a fost ca desi eu pe cartela aveam network busy de pe abonamente se putea suna... ceea ce inseamna ca totusi cartelele au o restrictie, sau alt ordin de prioritate, nu stiu cum sa numesc chestia asta...
Quote Sunt cartelari (nu-mi place deloc acest cuvânt) care consuma mult mai mult decât cei care au abonamentul de 4$ + 1 optiune 2 pe acolo, si sa zicem ca platesc 100$/an. La cartelele de reincarcare oricum in plus este si un adaos comercial al vanzatorului, depinde de unde ai norocul sa o iei, dupa cate am observat. Eu am apelat si penru numar si pentru incarcare la un chiosc RATB, si adaosul comercial s-a simtit. In ceea ce priveste tarifele da, daca cineva care are abonament de 4$ si optiuni de week-end si nr favorite ar trece pe cartela, s-ar praji urgent. Nu neg ca si eu m-am prajit, avand abonament cu 180 minute incluse, plus cele care mi s-au adaugat de la vechime, saream de 200. Avand si optiunea de week-end, si numere favorite, cand m-am vazut pe cartela a fost distractie la greu. Nu-mi venea sa cred cum se duc centii. Cu toate bonusurile posibile, calculand la un interval de 1 an cartela e extrem de dezavantajoasa. Si de-asta nu inteleg... de ce sunt desconsiderati cartelarii? ca astia platesc mult mai mult pentru ceea ce consuma... Edited by Alexis, 03 January 2006 - 21:55. |
#7
Posted 03 January 2006 - 21:57
Ce nu înțelegeți ?
Abonamentele au prioritate, după aceea resturile merg către cartele. E chiar așa de greu de înțeles? Vă mai trebuie încă un thread ca să realizați că diferența este discriminatorie și cu balanța înclinată pt. cei cu abonament(indiferent de rețea). Când profitul companiilor se va forma din "cartelari"(era expresia aia "when hell freezes over") poate atunci vor avea cei cu cartele prioritate la apel, servicii șamd. Până atunci, noi să fim sănătoși. Alexis, on Jan 3 2006, 21:48, said: in plus este si un adaos comercial al vanzatorului, depinde de unde ai norocul sa o iei, dupa cate am observat. (...) . Si de-asta nu inteleg... de ce sunt desconsiderati cartelarii? ca astia platesc mult mai mult pentru ceea ce consuma... Cartelarii plătesc mult dar consumă puțin. Edited by ezekio, 03 January 2006 - 21:59. |
#8
Posted 03 January 2006 - 22:03
ezekio, on Jan 3 2006, 21:57, said: Ce nu înțelegeți ? Abonamentele au prioritate, după aceea resturile merg către cartele. E chiar așa de greu de înțeles? Vă mai trebuie încă un thread ca să realizați că diferența este discriminatorie și cu balanța înclinată pt. cei cu abonament(indiferent de rețea). Când profitul companiilor se va forma din "cartelari"(era expresia aia "when hell freezes over") poate atunci vor avea cei cu cartele prioritate la apel, servicii șamd. Până atunci, noi să fim sănătoși. Come on, ce te ambalezi asa, nu toata lumea este atat de inteligenta precum tine. Ai mila si pentru noi muritorii de rand care nu sunt binecuvantati cu IQ-ul tau... please, da-mi un link catre un thread care sa trateze aceasta problema, eu am dat cautare cu prepay vs abonament si n-am gasit nimic... Anyway sunt interesat daca exista vreo statistica unde sa se poata vedea macar estimativ care este ponderea abonamente vs. cartele la operatorii de telefonie mobila. Quote Cartelarii plătesc mult dar consumă puțin. Si sunt si abonati la 4 dolari, cu 10 minute nationale de la vechime, care fac tot posibilul sa nu le depaseasca intr-o luna (cunosc persoane de genul asta). Si in cazul asta, de ce conteaza atat de mult volumul? Fiindca consumand putin si resursele tehnice presupun ca la fel de putin sunt consumate. Si nu pot sa trec cu vederea ca tendinta in reclamele Orange este sa fie atrasi cat mai multi cartelari. Oare e nevoie de mai multa reclama si bonusuri fiindca serviciile sunt atat de proaste si scumpe fata de abonamente? Sau este interesul companiei sa atraga niste clienti care platesc la un volum anumit de convorbiri dublu pe cat platesc cei de la abonamente (sau chiar mai mult decat dublu) oferindu-le servicii de calitate mai joasa decat celor pe abonament? Pe aceeasi idee remarc tendinta celor de la Orange sa-si mentina o parte din clienti pe cartela, mai mult de un an: bonusuri mai atractive dupa 12 luni... Edited by Alexis, 03 January 2006 - 22:13. |
#9
Posted 03 January 2006 - 22:30
Alexis, on Jan 3 2006, 22:03, said: Anyway sunt interesat daca exista vreo statistica unde sa se poata vedea macar estimativ care este ponderea abonamente vs. cartele la operatorii de telefonie mobila. "Europe's mobile market has shown consistent growth for several years. By the end of 2005, mobile penetration in the majority of EU countries approached of exceeded 100%, and growth continued to be strong in most markets. Europe's regional penetration is set to breach 100% in 2006 or early 2007. 3G will be an important catalyst for further growth during the next few years, with consumers buying mobile phones and SIM cards to gain access to new services. The major focus of activity has consistently been in the Nordic countries, the UK, Germany, France and Italy, where the EC's regulatory framework has been most stringently applied. GSM remains the dominant platform, accounting for 97% of all subscribers, of whom about 80% were on prepaid plans. SMS remains the most successful data service, accounting for 15-20% of many operators' revenues in 2005, and up to 95% of data revenues." Sursa. Edited by zaboss, 03 January 2006 - 22:37. |
#10
Posted 03 January 2006 - 22:40
ezekio, on Jan 3 2006, 20:57, said: Ce nu înțelegeți ? Abonamentele au prioritate, după aceea resturile merg către cartele. E chiar așa de greu de înțeles? |
|
#11
Posted 03 January 2006 - 23:17
La un moment dat calculasem pt connex, daca vorbeam cam 50-60 min, seara (asa cum fac de obicei) era acelasi cost la cartela cu un abon de 7$ (ore favorite).
Deja cand vb mai mult de atat incepe sa devina din ce in ce mai rentabil un abon+extraoptiuni. Numai asa mi se pare rentabil, abonament+extraop,altfel, la abon standard mi se pareau tarifele mai mari decat la cartela. |
#12
Posted 04 January 2006 - 06:12
Quote Normal daca reteaua e ocupata, e ocupata pentru toata lumea. Normal toate SIM-urile abonament si prePay au acelasi SIM Access Class, deci aceasi prioritate în retea. daca nu este asa, e... mare bataie de joc din partea lor... insa aprope sigur nu e vreo diferenta (SIM Access Class mai mare o au inginerii lor, angajatii Orange, si poate clinetii business). |
#13
Posted 04 January 2006 - 08:37
oameni buni ... eu am sunat de pe cartela ca sa-mi activez mms-ul la abonament si mi-au zis sa sun la colegii lor care se ocupa de cei cu abonamente .... nu credeti totusi ca sunt impartiti ... ? cativa la prepay si cativa la abonamente ? nu cred ca se fac asemenea discriminari ...
mie mi s-a intamplat ca cei de la relatii cu clientii sa raspunda mai repede cand am sunat de pe cartela pre pay decat de pe abonament .... si asta nu numai odata ... si totusi dau lunar pe facturi in medie 56$ |
#14
Posted 04 January 2006 - 09:05
Voi credeti ca daca "antena" mai are 3 sloturi libere sta sa vada daca tu ai abonament (sa te lase) sau cartela (sa te rejecteze) ?
Teoretic operatorul ar castiga mai mult dintr-un apel de cartela decat unu de abonament, ce oricum a fost deja platit! E posibil insa ca la relatii clienti sa fie o sortare... Eu zic ca intamplarile lui Alexis sunt pur intamplatoare. PS: Traiasca cartela cosmote As mai adauga - bonusul de 20% la fiecare reincarcare si valabilitatea de 1 an!!! foarte folositoare pentru cei ce o folosesc ocazional sau in caz de urgenta. Parerea mea este ca in RO operatorii au creat un adevarat mit al retelei... si sunt multi abonati ce platesc putin in retea, insa sunt deja cam multe retele (fixe+mobile) si pe viitor sigur nu o sa domneasca doar o singura retea (ca sa zici ca vorbesti ieftin) asa ca, trebuie sa ne indreptam catre tarife unice - d'asta am zis traiasca cartela cosmote... Pentru 1h de minute nationale nationale scoti din buzunar max. 8 EURO - cat costa un abonament cu 60 minte nationale incluse? cred ca mult mai mult! 60min. sunt suficiente pentru rezolvarea problemelor (exclus business) si nu a sta la gargara, + ca nu trebuie sa vorbesti mereu atatea minute. Edited by GOR, 04 January 2006 - 09:18. |
#15
Posted 04 January 2006 - 09:49
EPoX, on Jan 4 2006, 08:37, said: oameni buni ... eu am sunat de pe cartela ca sa-mi activez mms-ul la abonament si mi-au zis sa sun la colegii lor care se ocupa de cei cu abonamente .... nu credeti totusi ca sunt impartiti ... ? cativa la prepay si cativa la abonamente ? nu cred ca se fac asemenea discriminari ... |
|
#16
Posted 04 January 2006 - 10:47
#17
Posted 04 January 2006 - 12:36
Cosconor, on Jan 4 2006, 10:47, said: Teoretic da, din pacate. In caz de congestie, SIM-ul cu Access Class-ul mai mare are prioritate. Prioritate la ce?! Daca celulele sunt ocupate... fiecare antena are rezervat un loc pentru boss? Eu nu cred!... mai degraba au o functie sa rejecteze o convorbire in favoarea unei urgente |
#18
Posted 04 January 2006 - 13:03
Eu nu credca este implementat în RO sub aceasta forma (a fost la un moment dat activ pe Orange UK, din câte stiu), însa exista, uite specificatiile :
Quote Extract from GSM Recommendation 02.11(Phase 2) 4.1 Access control Under certain circumstances, it will be desirable to prevent MS users from making access attempts (including emergency call attempts) or responding to pages in specified areas of a GSM PLMN. Such situations may arise during states of emergency, or during Network congestions. Broadcast messages should be available on a cell by cell basis indicating the class(es) of subscribers barred from network access. The use of this facility allows the network operator to prevent overload of the access channel under critical conditions. It is not intended that access control be used under normal operating conditions. 4.2 Allocation All MSs are members of one out of ten randomly allocated mobile populations, defined as Access Classes 0 to 9. The population number is stored in the SIM. In addition, mobiles may be members of one or more out of 5 special categories (Access Classes 11 to 15), also held in the SIM. These are allocated to specific high priority users : Class 15 - PLMN Staff MS înseamna Mobile Station, deci telefonul vostru GSM. Puteti vedea SIM Access Class-ul în Motorola Netmonitor. Quote Eu nu cred!... mai degraba au o functie sa rejecteze o convorbire in favoarea unei urgente Edited by Cosconor, 04 January 2006 - 13:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users