Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Parere/Recomandare Becuri
#37
Posted 27 September 2014 - 10:02
valitudor, on 27 septembrie 2014 - 08:40, said:
Ce omologat TUV visezi, ma? Ala nu este decat un alt kit mediocru facaut de niste chinezi ceva mai destepti, care si-au dat seama ca trebuie sa aduca ceva nou pe piata sa se deosebeasca de pluton. Ce prostie de lupa este aia la 100 lei? Quote Doar prin faptul ca iti lasa tie sau altuia (asadar chiar si posibil retardat) varianta reglarii bataii farului inseamna ca este doar un prostie ieftina care atenteaza la siguranta si confortul celorlalti de pe drum. La xenon nu-ti permiti sa "uiti" sa-l reglezi cum trebuie, fie el si cu "lupa" Ai gresit retardatul, eu nu pot regla lupa cu cheia sa bata mai sus sau mai jos. Attached Files |
#38
Posted 27 September 2014 - 10:03
benis, on 27 septembrie 2014 - 09:47, said:
La americani sunt permise și reglementate xenoanele fără lupă, stabilizare electronică și ștergător. De aceea sunt mai calitative, fiind reglementate de lege și nici nu produc atâta strălucire parazită. Recomand un kit de xenon de 3000K de la americani, nici mama polițaiului n-o să spună că "ie xenon". Americanii au benzile de drum separate, iar asta inseamna ca niciun taran cu BMW nu o sa te deranjeze pe tine daca vine din fata. Punct! |
#39
Posted 27 September 2014 - 10:07
Ai dreptate, dar legislația comunitară prevede și obligativitatea prezenței unui sistem de curățare fie cu ștergător fie cu jet sub presiune.
CorneRos, on 27 septembrie 2014 - 10:02, said:
E omologat TUV si pretul este de 170 de euro lupele+becuri (fara centraline). Faptul ca eu am dat 90 de euro pe acelasi produs cu centraline inclus in pret , este treaba mea! Ai gresit retardatul, eu nu pot regla lupa cu cheia sa bata mai sus sau mai jos. sergiustg, on 27 septembrie 2014 - 10:03, said:
Mama politaiului ca aia de la RAR o sa verifice masina daca are spalator de faruri, in primul rand, si dupa aceea modulul de pe bascula care lanseaza lupa aia din far si tot asa. Americanii au benzile de drum separate, iar asta inseamna ca niciun taran cu BMW nu o sa te deranjeze pe tine daca vine din fata. Punct! Cât despre americani, eu cred că tu nici nu ai habar cum arată țara aia, pentru că expui o părere cel puțin bizară. Mai bizar e modul hotărât în care o expui. Repet, eu nu încurajez la nerespectarea legislației însă dacă o faci, o poți face cu bun simț, fără să deranjezi pe nimeni și fără să ajungi la șpagă. Consider că legislația nu ar trebui să avantajeze excesiv anumiți producători în defavoarea altora. Nici măcar când era valabil articolul 200 cu homosexualii nu-i băga nimeni la bulău dacă nu făceau prozelitism. Așa îi și cu becurile astea, dacă pui din alea cu multe mii de Kelvini și cu strălucire de neam prost, asta e.. Edited by benis, 27 September 2014 - 10:16. |
#40
Posted 27 September 2014 - 10:16
sergiustg, on 27 septembrie 2014 - 10:03, said:
Mama politaiului ca aia de la RAR o sa verifice masina daca are spalator de faruri, in primul rand, si dupa aceea modulul de pe bascula care lanseaza lupa aia din far si tot asa. Americanii au benzile de drum separate, iar asta inseamna ca niciun taran cu BMW nu o sa te deranjeze pe tine daca vine din fata. Punct! Sunt faruri care au lupa din fabrica dar care nu sunt prevazute cu xenon, trebuie sa aibe jet cu apa la faruri? Cum am mai spus daca farul ii bate in ochi te opreste, daca nu , nu te opreste. Edited by CorneRos, 27 September 2014 - 10:21. |
#42
Posted 27 September 2014 - 10:19
Exact, polițaiul poate aplica legea doar în cazuri extreme de gen: nu îți ard pozițiile deloc sau în cazuri în care deficiența este evidentă. Nu că i se pare lui, asta intră la abuz în serviciu.
|
#43
Posted 27 September 2014 - 10:21
benis, on 27 septembrie 2014 - 10:07, said:
Ai dreptate, dar legislația comunitară prevede și obligativitatea prezenței unui sistem de curățare fie cu ștergător fie cu jet sub presiune. Asta dacă o să ai tangență cu RAR-ul, să se uite sub capotă. Exclus să se vadă pe far că ai xenon. Cât despre americani, eu cred că tu nici nu ai habar cum arată țara aia, pentru că expui o părere cel puțin bizară. Mai bizar e modul hotărât în care o expui. Repet, eu nu încurajez la nerespectarea legislației însă dacă o faci, o poți face cu bun simț, fără să deranjezi pe nimeni și fără să ajungi la șpagă. Consider că legislația nu ar trebui să avantajeze excesiv anumiți producători în defavoarea altora. Nici măcar când era valabil articolul 200 cu homosexualii nu-i băga nimeni la bulău dacă nu făceau prozelitism. Așa îi și cu becurile astea, dacă pui din alea cu multe mii de Kelvini și cu strălucire de neam prost, asta e.. In primul rand trebuie sa se vada instalatia de spalare a farurilor, si cum pe DN mergi cu farurile aprinse, se vade clar cine are si cine nu are. Asa-s eu, mai hotarat |
#44
Posted 27 September 2014 - 10:28
Evident. Eu mă refeream în cazul în care ai xenoane de 3000 de la americani, caz în care este imposibil de spus dintr-o privire că e vorba de xenoane.
|
#45
Posted 27 September 2014 - 10:39
[ http://i.ebayimg.com/00/s/MTE2OFgxNTY0/$(KGrHqZ,!q4E-ZI5ceCGBPuni8zhOg~~60_35.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Costa doar 15 sau 20 de lei cu furtune incluse , le gasesti la orice magazin de piese Dacia 1310 . |
#46
Posted 27 September 2014 - 11:27
benis, on 27 septembrie 2014 - 10:02, said:
La americani sunt permise și reglementate xenoanele fără lupă, stabilizare electronică și ștergător. Adevarat, insa nici la ei NU sunt legale kiturile HID montate in farul proiectat pentru halogen. Daca esti producator/vanzator de kituri HID si vrei s-o faci legal trebuie sa iei DOT-ul, altfel este ilegal. DOT-ul nu l-a obtinut nimeni in faruri originale pentru halogen CorneRos, on 27 septembrie 2014 - 10:02, said:
E omologat TUV Aia este doar o eticheta. Nu ti-a trecut prin cap ca a pus-o chinezul acolo doar pentru a da un aer de legalitate si calitate? Credeam ca nu te intereseaza sa respecti legea si pe ceilalti, nu credeam ca esti nevnovat si-ti inchipuiai ca alea sunt legale si aprobate de "TUV" ... Ce faci cu dopurile alea de 15 lei? Pacalesti politistii sau chiar iti inchipui ca speli farurile cu ele? OFFTOPIC in tot OFFTOPIC-ul asta Am avut Vision Plus vreo 6-7 ani fara probleme cu unul dintre becuri (aveam 4), dupa care, pe alta masina, am pus night breaker si extreme. Pe astea noi le schimb cam anual sau la 2 ani. Se pare ca nu le mai fac cum le faceau odata. E adevarat ca si Vision Plus erau doar +75% sau 50%, nu mai stiu exact Edited by valitudor, 27 September 2014 - 11:32. |
|
#47
Posted 27 September 2014 - 11:50
valitudor, on 27 septembrie 2014 - 11:27, said:
Aia este doar o eticheta. Nu ti-a trecut prin cap ca a pus-o chinezul acolo doar pentru a da un aer de legalitate si calitate? Credeam ca nu te intereseaza sa respecti legea si pe ceilalti, nu credeam ca esti nevnovat si-ti inchipuiai ca alea sunt legale si aprobate de "TUV" ... Ce faci cu dopurile alea de 15 lei? Pacalesti politistii sau chiar iti inchipui ca speli farurile cu ele? OFFTOPIC in tot OFFTOPIC-ul asta Cum am mai spus, politaiul este inapt in ceea ce priveste decizia lui privind conformitatea sistemului de iluminare al autovehicolului, el poate doar sa ma trimita la RAR si atat. Cei de la RAR controleaza bataia farului si puterea de iluminare daca este conforma normativei europene. Daca ai certificat de conformitate a kitului xenon este mai bine ca asa nu trebuie sa caute ei in lista lor de produse non conforme, dar in mod normal nu se baga in astfel de rahaturi ca vor avea mult de munca iar intrun final nu castiga nimeni nimic. Quote Am avut Vision Plus vreo 6-7 ani fara probleme cu unul dintre becuri (aveam 4), dupa care, pe alta masina, am pus night breaker si extreme. Pe astea noi le schimb cam anual sau la 2 ani. Se pare ca nu le mai fac cum le faceau odata. E adevarat ca si Vision Plus erau doar +75% sau 50%, nu mai stiu exact Exact cu becurile astea risti sa iei amenda ! Edited by CorneRos, 27 September 2014 - 12:17. |
#48
Posted 27 September 2014 - 12:01
CorneRos, on 27 septembrie 2014 - 10:39, said:
[ http://i.ebayimg.com/00/s/MTE2OFgxNTY0/$(KGrHqZ,!q4E-ZI5ceCGBPuni8zhOg~~60_35.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Costa doar 15 sau 20 de lei cu furtune incluse , le gasesti la orice magazin de piese Dacia 1310 . Sa mor, sa fac ca cerbul de nu imi iau doua si le pun spalatoare pentru incaltari cand intru in casa. |
#49
Posted 27 September 2014 - 12:51
Cornelus (banuiesc ca esti Cornelus, ca mi se pare imposibil sa existe doi useri asemenea lui, fie ei si pe SP), la RAR nu sta nimeni sa-ti masoare tie fluxul luminos. Te intreaba (si iti cere sa demonstrezi) doar daca instalatia ta este a fost produsa in fabrica de producatorul masinii. Daca nu, nu primesti certificatul. Simplu
Acum, cata minte iti trebuie sa crezi ca centralinele astea sau astea de 10.000 K ale tale au TUV-ul din moment ce ele sunt ilegale in Germania. Cuvantul bolovan la ce te duce cu mintea? CorneRos, on 27 septembrie 2014 - 11:50, said:
Exact cu becurile astea risti sa iei amenda ! |
#50
Posted 27 September 2014 - 12:59
valitudor, on 27 septembrie 2014 - 12:51, said:
Cornelus (banuiesc ca esti Cornelus, ca mi se pare imposibil sa existe doi useri asemenea lui, fie ei si pe SP), la RAR nu sta nimeni sa-ti masoare tie fluxul luminos. Te intreaba (si iti cere sa demonstrezi) doar daca instalatia ta este a fost produsa in fabrica de producatorul masinii. Daca nu, nu primesti certificatul. Simplu Acum, cata minte iti trebuie sa crezi ca centralinele astea sau astea de 10.000 K ale tale au TUV-ul din moment ce ele sunt ilegale in Germania. Cuvantul bolovan la ce te duce cu mintea? Ai gresit iarasi bolovanul, eu nu am instalatie de 10.000 k. Quote Pentru care motiv? Pentru motivul simplu ca il bate la ochi pe nenea politai si pe nenea inginer ! Cum masoara dimensiunile de conformitate a unei remorci , asa msoara si intensitatea sistemul de iluminare a farurilor, precum si directia unde bate farurile (fie spre luna , fie spre sant sau drept conform normativelor europene. ) Edited by CorneRos, 27 September 2014 - 13:06. |
#51
Posted 27 September 2014 - 13:26
Pai spuneai ca isi risca viata cine pune eticheta cu TUV pe orice chinezarie. Si ala care ti-a vandut tie conserva aia tot la fel de mult si-a riscat-o.
Revenind la RAR-ul nostru, ei accepta modificarea dispozitivelor de iluminare numai cu elemente care poartă marcaj de omologare specific si daca din verificarea efectuata reiese faptul că noile dispozitive isi indeplinesc rolul initial. După aceste verificari, RAR-ul reomologhează individual masina, si aplica in C.I.V. mentiunea "echipare retrofit cu surse de lumina cu descrcare în gaz". Inlocuirea farurilor initiale cu altele de tip Xenon este acceptată de RAR numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa cum producatorul masinii l-a prevazut in fabricatie. Adica: - faruri, - becuri XENON, - ignitor si ballast, - sistemul automat de reglaj in functie de sarcina, - spalator de faruri. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producătorul le-a montat in fabrica, acestea trebuie montate în ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului. Pentru aceasta se cere un document de la reprezentanta in care sa se mentioneze elementele montate și sa se precizeze ca acestea sunt originale ("de prim montaj"). In celalalt caz, in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei, echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pentru modificari constructive. În acest caz se solicita declaratia de conformitate în care se vor enumera elementele montate, specificandu-se numarul de omologare CE/ECE ONU ale acestora. Este inutil sa preceizez, cred, ca aceste numere de omologare trebuie sa existe cu adevarat, nu-i suficient sa fie trecute pe cutie. |
|
#52
Posted 27 September 2014 - 14:44
Ce tot va agitati..farurile xenon sunt legale numai cele puse de producator in prim montaj restul e can can...eu cu leduri de zi din constructie era sa-mi iau amenda ca cica sa merg cu lumina de intalnire,stie cineva vreun paragraf de lege care arata ca daylight inlocuieste faza scurta ziua?
|
#53
Posted 27 September 2014 - 15:12
valitudor, on 27 septembrie 2014 - 13:26, said:
Pai spuneai ca isi risca viata cine pune eticheta cu TUV pe orice chinezarie. Si ala care ti-a vandut tie conserva aia tot la fel de mult si-a riscat-o. Revenind la RAR-ul nostru, ei accepta modificarea dispozitivelor de iluminare numai cu elemente care poartă marcaj de omologare specific si daca din verificarea efectuata reiese faptul că noile dispozitive isi indeplinesc rolul initial. După aceste verificari, RAR-ul reomologhează individual masina, si aplica in C.I.V. mentiunea "echipare retrofit cu surse de lumina cu descrcare în gaz". Inlocuirea farurilor initiale cu altele de tip Xenon este acceptată de RAR numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa cum producatorul masinii l-a prevazut in fabricatie. Adica: - faruri, - becuri XENON, - ignitor si ballast, - sistemul automat de reglaj in functie de sarcina, - spalator de faruri. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producătorul le-a montat in fabrica, acestea trebuie montate în ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului. Pentru aceasta se cere un document de la reprezentanta in care sa se mentioneze elementele montate şi sa se precizeze ca acestea sunt originale ("de prim montaj"). In celalalt caz, in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei, echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pentru modificari constructive. În acest caz se solicita declaratia de conformitate în care se vor enumera elementele montate, specificandu-se numarul de omologare CE/ECE ONU ale acestora. Este inutil sa preceizez, cred, ca aceste numere de omologare trebuie sa existe cu adevarat, nu-i suficient sa fie trecute pe cutie. Asta inseamna ca la cate accesorii aftermarket am adaugat montat eu pe masina, inseamna ca nici nu ar trebui sa ies din ograda. Trebuie sa fiii un papa lapte rau sa tii cont de asemenea porcarii. Daca nu ai certificatul de conformitate cu respectivul numar de omologare, cei de la RAR iti omologheaza ei sistemul de iluminare , asta daca se incadreaza in perimetrii legali. Dar nu este si cazul meu, am certificat de omologare doar ca nu e trecut in CIV. RamboX, on 27 septembrie 2014 - 14:44, said:
Ce tot va agitati..farurile xenon sunt legale numai cele puse de producator in prim montaj restul e can can...eu cu leduri de zi din constructie era sa-mi iau amenda ca cica sa merg cu lumina de intalnire,stie cineva vreun paragraf de lege care arata ca daylight inlocuieste faza scurta ziua? Edited by CorneRos, 27 September 2014 - 15:29. |
#54
Posted 27 September 2014 - 15:23
Absolut! Cam toate țările din lumea asta largă râd și cu curul de reglementările birocratice europene, certificate de calitate și alte căcaturi.
Partea interesantă e că europenii chiar se simt bine așa, în timp ce toată lumea se dezvoltă, la noi se dezvoltă doar birocrația. RamboX, on 27 septembrie 2014 - 14:44, said:
Ce tot va agitati..farurile xenon sunt legale numai cele puse de producator in prim montaj restul e can can...eu cu leduri de zi din constructie era sa-mi iau amenda ca cica sa merg cu lumina de intalnire,stie cineva vreun paragraf de lege care arata ca daylight inlocuieste faza scurta ziua? În principiu e aceași situație ca și cu foliile, din câte știu, sunt reglementate în UE dar legislația românească încă nu e armonizată perfect. Trebuie să cauți în legislația comunitară sau să întrebi comisia europeană. În caz că e reglementată treaba de legislația comunitară dar poliția comite un abuz, se merge în instanță doar cu răspunsul CE(nici nu ai nevoie de avocat) și în 3-4 luni ai câștig de cauză. Ulterior poți deschide un proces pentru abuz în serviciu. PS: Nu dați șpagă dacă aveți xenoane, procedura e următoarea: se pun halogene, se merge la RAR, se primește ștampilă pe documentul primit în schimbul talonului, astfel se ridică talonul și se poate deschide proces de contestare pe care poliția, în lipsă de probe îl pierde. În România poliția nu are mijloacele legale pentru a justifica o sancțiune de acest tip, asta ar presupune fotografii cu instalația, care nu se pot face oricum în lipsa unui mandat pe care nu îl au în 99.999% din cazuri. Edited by benis, 27 September 2014 - 15:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users