Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aeroportul Brasov
Last Updated: Apr 16 2024 11:09, Started by
bv01
, Sep 21 2014 22:45
·
11
#253
Posted 19 June 2023 - 00:27
Adevarul e ca, avem multe aeroporturi care nu stiu cum de sunt inca deschise.
Inafara ca... sunt sustinute de consiile judetene din bani publici. Inafara de perioada verii si Craciunului cand si chartere... ai.... ai pana in 7-8 curse regulate/saptamana. Ai nevoie de o armata de oameni intr-un aeroport: check-in agents, personal pt controlul de securitate, gate agents, ground staff (incarcare/descarcare bagaje, alimentare aeronave), controlori de traffic, personal pe parte de meteo, personal pt suport tehnic etc. |
#254
Posted 21 June 2023 - 09:51
Aeroportul Brașov ar trebui sa opereze vreo 10-15, poate chiar 20 de curse pe zi – cu 737 sau A320 doar ca să-și acopere cheltuielile.
Edited by ghitapg2, 21 June 2023 - 09:51. |
#255
Posted 22 June 2023 - 06:07
Stie cineva, la controlul securitate poti trece cu sticla cu apa?
S-au instalat sisteme de scanare ca la Cluj si mai nou la Timisoara? |
#256
Posted 22 June 2023 - 12:33
ghitapg2, on 21 iunie 2023 - 09:51, said: Pana la un punct, mentalitatea asta e relativ idioata. Nici autostrazile nu sunt profitabile si nici nu le cere nimeni sa fie. Valabil si pentru cai ferate. Pur si simplu sunt costuri ale societatii moderne care ajung sa fie recuperate din beneficiile colaterale. |
#257
Posted 26 June 2023 - 16:00
Nu mai este nevoie sa ne certam aici de si cum si cine !
Se inchide maine,dupa ce afla si cei de la conducere: https://www.bizbraso...a-deveni-din-n/ Directorul Aeroportului Brașov, luat prin surprindere de anularea zborurilor de linie de la Brașov. „Auzisem ceva, dar nu credeam că se va ajunge până aici”/ Aeroportul va deveni din nou o simplă construcție în câmp Compania DAN AIR anunță suspendarea operării zborurile de pe aeroportul Brașov. UPDATE „Analizăm să nu mai zburăm de pe aeroportul din Brașov. Le-am cerut colegilor mei să vină cu soluții, să reducă anumite riscuri, dacă până mâine nu se pot rezolva, vom suspenda zborurile. Nu putem pune în pericol siguranța pasagerilor după incidentul din 24 iunie. A fost ultima picătură. Cei care vor să anuleze vor primi banii înapoi, iar cei care vor vrea să zboare, le vom pune la dispoziție, gratuit, autocar spre București, iar zborurile vor fi efectuate de aici”, a declarat pentru Economica.net Matt Ian David, CEO Dan Air. „Compania noastră este singura care operează în prezent pe Aeroportul din Brașov. Decizia vine pe fondul lipsei infrastructurii necesare pentru a asigura deservirea în condiții rezonabile a aeronavelor noastre”, a transmis compania citată de Economedia. Decizia finală va fi luată mâine Reprezentanții companiei au mai precizat pentru Economedia că, deocamdată, e vorba de o intenție, care ar urma să se concretizeze mâine, dar decizia e mai mult ca sigură. „În proporție de 80% decizia este luată, pentru că nu se pot opera zborurile în siguranță. Mâine dimineață board-ul companiei mai are o întâlnire și apoi vom anunța decizia”, au precizat reprezentanții companiei. Mai multe si aici: Prioritate au cei care asteapta la coada si nu cei ce sunt in miscare !!! https://www.bizbraso...asov-sechestru/ „Astăzi, 24 iunie 2023, controlorii de trafic ROMATSA au pus în pericol siguranța zborului. Aeronavei DAN AIR, i s-a întârziat aterizarea pe Brașov, în condiții de vreme neprielnică, pentru a permite decolarea unei alte aeronave deși acest lucru este contrar reglementărilor aeronautice, aeronavele care se află în proceduri de apropiere pentru aterizare trebuie să li se dea prioritate. Controlori de trafic aerian din Arad care controlează printr-un turn virtual aeroportul Brașov, pun în pericol viața pasagerilor DAN AIR cât și siguranța zborului prin nerespectarea reglementărilor aeronautice care stabilesc că aterizările au prioritate față de decolări”, a explicat Matt Ian David, managerul companiei aeriene într-un comunicat de presă. Edited by EmeraldCountryHouse, 26 June 2023 - 16:05. |
#258
Posted 26 June 2023 - 16:46
Tipic Romanesc. In primavara ma indemna cineva sa imi iau bilet pe Brasov. I am spus ca imi voi lua peste 2 sau 3 veri cand voi fi sigur ca totul merge perfect. Intuitia imi spunea ca e o teapa si se face prea multa valva cu deschiderea lui ,mai ales ca exista o singura companie care opereaza de pe el regulat, companie infiintata in scopul asta pe deasupra si romaneasca. Cand un aeroport se deschide trebuie sa aibe totul functional . Ru cred ca se stia dinainte care sunt problemele dar din anumite motive au decis sa il deschida si acum vor da vina pe klingonieni pentru esec.
|
#260
Posted 26 June 2023 - 19:04
Cand esti la est de majoritatea destinatiilor de interes, e tampenia foarte mare sa inchizi la ora 7pm.
Inseamna ca zborurile UK/ Portugalia - Brasov ar trebui sa aiba ultimul zbor la ora 12 pm locala, daca pui 3-4 ore de zbor + 2 ore diferenta de fus orar, fara vreo marja de eroare (necesara de altfel). |
#261
Posted 26 June 2023 - 20:33
Dan Air îşi ia catrafusele şi pleacă, automat cântaţi prohodul aeroportului? Hmmm...
De ce naiba avem mentalitatea asta idioată să ne bucurăm atunci când un lucru aflat la început nu merge fabulos din prima? |
#262
Posted 26 June 2023 - 23:03
Cine se bucura?
Dan Air isi ia catrafusele pentru ca zborurile lor sunt aproape imposibile pe aeroportul Brasov. Nici wizz nu o sa stea prea mult in conditiile astea, pentru ca programul de zbor e chiar aiurea (cel putin pentru zborurile din PT/ UK/ IE si vestul europei in general). Uite de ex zborul dan air de la Malaga, care are doar o ora diferenta. 25 Jun 2023 Malaga (AGP) Brasov (GHV) A320 (YR-DSE) 3:39 12:55 PM 1:24 PM 5:48 PM Landed 6:03 PM https://www.flightra.../flights/dn286# Pleci la amiaza si ajungi inainte de inchiderea aeroportului; daca exista o intarziere din orice motiv, risti sa nu mai ajungi la Brasov deloc. Daca destinatiile de interes ale pasagerilor erau la est de aeroport, poate ca era posibil. Dar cum toti vor sa mearga/ vina din vest, sa inchizi la ora 7 e esec total. Basic math. |
|
#263
Posted 26 June 2023 - 23:41
Yoda, on 26 iunie 2023 - 20:33, said:
Dan Air îşi ia catrafusele şi pleacă, automat cântaţi prohodul aeroportului? Hmmm... De ce naiba avem mentalitatea asta idioată să ne bucurăm atunci când un lucru aflat la început nu merge fabulos din prima? Cin ese bucura !? Astia ce sunt platiti cu bani grei si au atatea facultati facute nu sunt in stare sa citeasca si sa aprobe un business plan !? Hai s aiti dau un exemplu de airport civilizat,cu o atitudien decenta si civilizata Zbor frecvent pe un segment under ultimul zbor este intotdeauna intarziat. Zvionul pleaca de dimineata pe alte trasee si pana cand ajunge la mine sa ma duca spre casa,acumuleaza intrazieri pana cand adormi si vezi filme si poti design un website In aeroport este un mic pub care inchide cand se deschid gates catre ultimul zbor. No acuma,daca zborul pleaca on time,staff-ul inchide si pleaca acasa. Dar daca zborul este delayed cu 3 (trei) ore,staff-ul sta nervos pana cand pasagerii pleaca spre gates,chiar daca este intarziere de ore !! Deci,daca se poate agrea ceva la nivel de mic restaurant / bar / pub,dece nu se putea face si la nivel de corporatii !??? |
#264
Posted 27 June 2023 - 06:29
Incetati cu aberatiile. Dan Air nu e si nu a fost o companie viabila, ci doar tentativa unora sa faca mai multi bani decat obtineau prin inchirierea aeronavei. Doar ca ei habar n-au cum se conduce o companie pentru ca au primit totul servit cand erau in wet lease-uri.
Brasovul n-o sa ramana fara operare, nu ii cantati progodul degeaba. Doar ca o sa creasca normal si organic cu 20-30-50k pe an, cum e si firesc. Si o sa fie suficient de atractiv pentru orice companie care are baza de operare pe destinatiile dorite acolo. Stiu ca se visau jde sute de mii de pasageri pe an, dar oamenii aia inca nu au experienta sa stie ce sa faca cu ei nici daca i-ar avea. Si o companie consacrata nu isi permite nici macar un fuck up pe an pentru ca sunt foarte foarte scumpe. Vorbesc in principal de handling, dar sa asteptam sa apara si ceata sau degivrarile ca sa avem imaginea completa. Oamenii au obiceiul sa plece undeva dimineata si sa vrea sa se intoarca seara. Si, pe modelul asta, Brasov poate sa fie deservit de oriunde din Europa spre Brasov si rezulta ore de operare la Brasov mai comfortabile decat ce ar fi iesit din trei rotatii pe zi cu aeronava bazata local. |
#265
Posted 08 July 2023 - 04:23
Mai zboară cineva pe aeroportu maicii domnului?
Am încercat sa găsesc bilete din WAW și KRK, cu escala evident, și nici KAYAK nici Skyscanner nu găsesc nimic |
#267
Posted 13 July 2023 - 08:23
pista, unul din elementele cheie ale unui aeroport, e facuta in bataie de joc....a cedat numai dupa cateva saptamani de utilizare. Imi aduce aminte de gazonul de kk de pe Arena Nationala.
Eu nu inteleg de ce nu a fost finisata cu asfalt ? Lipsa de bani ? |
|
#268
Posted 13 July 2023 - 13:27
mccrya, on 13 iulie 2023 - 08:23, said:
pista, unul din elementele cheie ale unui aeroport, e facuta in bataie de joc....a cedat numai dupa cateva saptamani de utilizare. Imi aduce aminte de gazonul de kk de pe Arena Nationala. Eu nu inteleg de ce nu a fost finisata cu asfalt ? Lipsa de bani ? Nu mai credeți tot ce se scrie în tabloidele locale. |
#269
Posted 13 July 2023 - 13:49
sa inteleg ca poza aia cu betonul crapat nu este reala ?
Edited by mccrya, 13 July 2023 - 13:50. |
#270
Posted 13 July 2023 - 14:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users