Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
#1045
Posted 29 November 2014 - 01:12
Confirm si eu ca in orange shop la portare nu se beneficiază de oferta black friday adică abonamente reduse.
|
#1046
Posted 29 November 2014 - 12:06
danielzgk, on 28 noiembrie 2014 - 20:37, said:
Eu in orange shop nu am primit oferta de abonament redus de black friday. Mi-au spus ca este valabila doar online. Am facut cere de oferta la 456 si mi-a zis ca in max 3zile ma contacteaza. Au trecut si cele 3 zile si nimic. Maxim dezinteres!! Salut, Daca doresti, te putem ajuta noi cu o verificare a situatiei. Ne poti lasa numarul tau de telefon intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper danielzgk, on 28 noiembrie 2014 - 20:37, said:
Eu in orange shop nu am primit oferta de abonament redus de black friday. Mi-au spus ca este valabila doar online. Am facut cere de oferta la 456 si mi-a zis ca in max 3zile ma contacteaza. Au trecut si cele 3 zile si nimic. Maxim dezinteres!! Salut, Daca doresti, te putem ajuta noi cu o verificare a situatiei. Ne poti lasa numarul tau de telefon intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper |
#1047
Posted 29 November 2014 - 13:29
Orange_helper, on 29 noiembrie 2014 - 12:06, said: Salut, Daca doresti, te putem ajuta noi cu o verificare a situatiei. Ne poti lasa numarul tau de telefon intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper Salut, Daca doresti, te putem ajuta noi cu o verificare a situatiei. Ne poti lasa numarul tau de telefon intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper Edited by danielzgk, 29 November 2014 - 13:32. |
#1048
Posted 29 November 2014 - 17:55
danielzgk, on 28 noiembrie 2014 - 20:37, said:
Eu in orange shop nu am primit oferta de abonament redus de black friday. Mi-au spus ca este valabila doar online. Am facut cere de oferta la 456 si mi-a zis ca in max 3zile ma contacteaza. Au trecut si cele 3 zile si nimic. Maxim dezinteres!! salut.am fost in orange shop si mi s-a comunicat faptul ca oferta de abonament redus black friday nu este valabila in magazin ci doar pe site si ca la portare nupot beneficia de abonament redus + beneficii duble. |
#1049
Posted 29 November 2014 - 19:07
Am o dilema, poate ii da cineva de capat. Nu pot sa trimit sms international la un nr., dar pot suna la acel nr. Sunt prepay, sun din tara, dar am si credit si minute si sms-uri internationale, am buchisit toate setarile telefonului. Serviciul Rel Clienti zice ca e restrictionat de la ei, pentru ca nr. de telefon se incadreaza aici. Dar in acest caz, nu ar fi restrictii si la apeluri, de ce numai la sms?
|
#1050
Posted 29 November 2014 - 19:22
Ananke, on 29 noiembrie 2014 - 19:07, said:
Am o dilema, poate ii da cineva de capat. Nu pot sa trimit sms international la un nr., dar pot suna la acel nr. Sunt prepay, sun din tara, dar am si credit si minute si sms-uri internationale, am buchisit toate setarile telefonului. Serviciul Rel Clienti zice ca e restrictionat de la ei, pentru ca nr. de telefon se incadreaza aici. Dar in acest caz, nu ar fi restrictii si la apeluri, de ce numai la sms? Daca ai resurse disponibile insa intampini probleme in trimiterea mesajului international, este posibil ca utilizatorul numarului respectiv sa aiba casuta de mesaje primite plina sau sa fi activat din telefon blocarea mesajelor tale. In acest caz, iti recomand sa verifici aceste detalii cu utilizatorul numarului international. O zi buna, Orange Helper |
#1051
Posted 29 November 2014 - 19:36
Multumesc de raspuns, nu e cazul, am cercetat si variantele astea. Intr-adevar numarul are unul din prefixele de pe lista "neagra" de la orange, dar de ce pot apela acel nr. si nu pot trimite sms, asta e dilema.
|
#1052
Posted 30 November 2014 - 11:27
Am telefon cu 4G, abonament 10N, trebuie sa schimb sim-ul sa pot beneficia de acest serviciu ?
|
#1053
Posted 30 November 2014 - 11:44
gigi72, on 30 noiembrie 2014 - 11:27, said:
Am telefon cu 4G, abonament 10N, trebuie sa schimb sim-ul sa pot beneficia de acest serviciu ? Pentru a putea utila Serviciile 4G trebuie: - sa ai un terminal compatibil cu tehnologia 4G (smartphone, tableta sau modem); - sa ai un abonament sau o optiune de internet care sa iti ofere acces la serviciile 4G; - sa folosesti o cartela de tip USIM, pe care o poti primi in orice magazin Orange; - sa te afli in aria de acoperire 4G. Poti verifica aici acoperirea 4G. Te vom contacta prin mesaj privat pentru a verifica daca SIM-ul tau este unul compatibil 4G. O zi buna, Orange Helper |
#1054
Posted 30 November 2014 - 22:24
Salutare , pentru Orange_Helper revin si eu cu o intrebare !
Inainte la Cosmote / Telekom cand apelam o persoana ce vorbea deja la telefon / se afla intr-o convorbire si avea apelul in asteptare activat primeam pe telefon mesajul sub forma unui mic pop up ca la redirectionari "Apelul se afla in asteptare" ! La orange am observat ca lucrul acesta nu se intampla ! Se poate introduce cumva sau pur si simplu nu exista si atat ?! |
|
#1055
Posted 01 December 2014 - 01:04
iulian93, on 30 noiembrie 2014 - 22:24, said:
cand apelam o persoana ce vorbea deja la telefon / se afla intr-o convorbire si avea apelul in asteptare activat primeam pe telefon mesajul sub forma unui mic pop up ca la redirectionari "Apelul se afla in asteptare" ! |
#1056
Posted 01 December 2014 - 01:51
Testele le-am făcut in afara pe Telekom , Digi si Vodafone ! Alt orange nu am la îndemână momentan !
Oricum ma interesa sa meargă la orice număr nu doar in rețea ! Astept inca un răspuns de la Orange Helper si intre timp testez si Digi sa vad daca apare R: Intr-adevar si pe Digi apare , apeluri in afara ! Edited by iulian93, 01 December 2014 - 01:56. |
#1057
Posted 01 December 2014 - 13:56
iulian93, on 30 noiembrie 2014 - 22:24, said:
Salutare , pentru Orange_Helper revin si eu cu o intrebare ! Inainte la Cosmote / Telekom cand apelam o persoana ce vorbea deja la telefon / se afla intr-o convorbire si avea apelul in asteptare activat primeam pe telefon mesajul sub forma unui mic pop up ca la redirectionari "Apelul se afla in asteptare" ! La orange am observat ca lucrul acesta nu se intampla ! Se poate introduce cumva sau pur si simplu nu exista si atat ?! Salut, serviciul Apel in asteptare permite clientului care este implicat intr-o convorbire sa fie anuntat ca un alt apel primit se afla in asteptare. Notificarea se face printr-un semnal sonor, iar pe ecranul telefonului tau Orange va aparea mesajul "Apel in asteptare". O zi buna, Orange Helper |
#1058
Posted 01 December 2014 - 14:00
Orange_helper, on 01 decembrie 2014 - 13:56, said:
Salut, serviciul Apel in asteptare permite clientului care este implicat intr-o convorbire sa fie anuntat ca un alt apel primit se afla in asteptare. Notificarea se face printr-un semnal sonor, iar pe ecranul telefonului tau Orange va aparea mesajul "Apel in asteptare". O zi buna, Orange Helper Iar ca sa fiu mai explicit X discuta cu Y la telefon ! Eu il apelez pe X , la el suna dar pe mine nu ma notifica ca apelul este in asteptare ! Edited by iulian93, 01 December 2014 - 14:01. |
#1059
Posted 01 December 2014 - 14:04
Salutare. Se da următoarea situație : număr prepay activat recent, a prins oferta regională "dublu la reîncărcare". S-a activat opțiunea de 12 euro, primit dublu beneficii, totul ok. Dacă acum activez opțiunea de 10 euro mai primesc dublul beneficiilor? Dacă activarea noii opțiuni se face înainte de expirarea celei vechi, beneficiile ramase se vor raporta? Mulțumesc.
|
|
#1060
Posted 02 December 2014 - 12:43
derutatu667, on 01 decembrie 2014 - 14:04, said:
Salutare. Se da următoarea situație : număr prepay activat recent, a prins oferta regională "dublu la reîncărcare". S-a activat opțiunea de 12 euro, primit dublu beneficii, totul ok. Dacă acum activez opțiunea de 10 euro mai primesc dublul beneficiilor? Dacă activarea noii opțiuni se face înainte de expirarea celei vechi, beneficiile ramase se vor raporta? Mulțumesc. Dublarea beneficiilor timp de 1 an se face pentru orice reincarcare sau activare/reactivare a unei optiuni de minimum 6 euro credit. Valabilitatea beneficiilor unei optiuni este de 30 de zile de la data alocarii. Daca vrei sa verifici exact beneficiile obtinute dupa activarea optiunii de 10 EUR, iti recomand sa consulti *133# de pe telefon. O zi buna, Orange Helper Edited by Orange_helper, 02 December 2014 - 12:50. |
#1062
Posted 02 December 2014 - 13:31
iulian93, on 01 decembrie 2014 - 14:00, said: Ok , insa problema la mine este in momentul in care apelez o persoana care vorbeste la telefon nu imi apare mesajul "apel in asteptare" ... Iar ca sa fiu mai explicit X discuta cu Y la telefon ! Eu il apelez pe X , la el suna dar pe mine nu ma notifica ca apelul este in asteptare ! De unde se poate depune o sesizare in contul orange ca n-am găsit nicăieri meniul ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users