Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Tzeapa marca PcGarage pentru un client Gold

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#19
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Eu sunt client platinum la PC Garage si nu am avut niciodata probleme cu ei. La fel cu Azerty, Cel.ro, Emag, AVStore, s.a.m.d de unde cumpar ocazional cand preturile sunt mai bune. Pur si simplu ai avut ghinion cu imprimanta respectiva, se poate intampla oricui. De fiecare data am pastrat ambalajele o perioada rezonabila de timp, minim cat sa testez produsul si sa vad ca functioneaza OK. Imprimanta se va rezolva in service dar probabil o sa dureze ceva. Nu mureai daca pastrai cutia, problema s-ar fi rezolvat rapid si ai fi fost inca un client multumit.

#20
ionutm80

ionutm80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 30.07.2009

 khazar, on 23 mai 2014 - 08:37, said:

Nicaieri in lumea asta nu iti primeste produsul inapoi fara ambalajul original! "Tzeapa" ti-ai tras-o singur, pcgarage nu au nici o vina.

Ai dreptate daca lumea ta reprezinta Romania (si nici macar toata, doar unele magazine on-line de IT). Mai spala-ti ochii pe afara si vezi ce inseamna civilizatie.

 Lesbianu, on 23 mai 2014 - 08:38, said:

Eu sunt client platinum la PC Garage si nu am avut niciodata probleme cu ei. La fel cu Azerty, Cel.ro, Emag, AVStore, s.a.m.d de unde cumpar ocazional cand preturile sunt mai bune. Pur si simplu ai avut ghinion cu imprimanta respectiva, se poate intampla oricui. De fiecare data am pastrat ambalajele o perioada rezonabila de timp, minim cat sa testez produsul si sa vad ca functioneaza OK. Imprimanta se va rezolva in service dar probabil o sa dureze ceva. Nu mureai daca pastrai cutia, problema s-ar fi rezolvat rapid si ai fi fost inca un client multumit.

Ai dreptate, daca citesti postul meu o sa vezi ca nu mi-am negat prostia. Dar se poate intampla oricui sa-si mai piarda ratiunea.

#21
ionutm80

ionutm80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 30.07.2009

 f300, on 23 mai 2014 - 08:30, said:


Pentru garantia obligatorie prin lege nu ai treaba cu producatorul sau vreun certificat de garantie sau small print-ul de acolo. Tu discuti exclusiv cu vinzatorul.

Ambalajul (daca ne referim la cutia aia tiparita color, cu toate chestiile facute special sa stea bine imprimanta in ea) este parte integranta din produs. Ce vrei sa faca vinzatorul, sa puna toate componentele acum intr-o punga de gunoi si sa incerce sa vinda asa produsul?


Iti recomand sa citesti OG 103 / 2000 si apoi sa postezi. In felul asta pari inteligent si nu vorbesti aiurea.

#22
Vortexx

Vortexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 13.05.2014

 ionutm80, on 23 mai 2014 - 08:41, said:


Ai dreptate daca lumea ta reprezinta Romania (si nici macar toata, doar unele magazine on-line de IT). Mai spala-ti ochii pe afara si vezi ce inseamna civilizatie.


Tu cu limbajul tau de mahala sigur stii ce e aia civilizatie si mai ales limbaj civilizat.

#23
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,479
  • Înscris: 17.04.2006

 ionutm80, on 23 mai 2014 - 08:37, said:


Daca esti asa ironic si asertiv in a-i califica pe altii penibili meriti doar sa fii ignorat prietene. Nu o sa-ti mai raspund pentru ca este pierdere de timp. Nu poti transforma un maimutoi intr-un om civilizat doar printr-o postare pe un forum.

De fapt tu ai vrut sa primesti mesaje care sa te incurajeze sa ii spargi botul aluia de dupa biroul PcGarage, sa te sustina lumea ca nu e vina ta si ca ai aruncat cutia pentru ca e material reciclabil si esti euro-cetatean.

Nu intelegi ca nu poti convinge lumea de o "teapa" pentru ca tu nu ti-ai respectat partea din intelegere?
Eu am rezolvat garnatii la pcgarage si fara certificat de garantie, pentru ca am stiut sa vorbesc si sa-mi recunosc vina.

#24
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009
In caz ca nu ai citit link-ul de pe avocatnet:

Quote

Deci, mentiunile facute in certificatul de garantie ori in alte documente ce insotesc produsele la comercializare, cu privire la excluderea produsului de la garantie in cazul nerespectarii de catre consumator a conditiilor de transport specificate nu incalca legislatia in vigoare din domeniul protectiei consumatorilor.
Ce te faci dupa ce ANPC nu iti va da dreptate?

#25
ChemTeacher

ChemTeacher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,937
  • Înscris: 26.05.2007

 sandel_u, on 23 mai 2014 - 08:49, said:

Ce te faci dupa ce ANPC nu iti va da dreptate?
o trimite la HP in conditiile din postare mea !

Edited by ChemTeacher, 23 May 2014 - 08:51.


#26
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,037
  • Înscris: 07.11.2006
Asta scrie la ei pe site cu privire la garantii:


....Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992 (http://www.pcgarage..../OG_21_1992.pdf), Legea 449/2003 (http://www.pcgarage....ea_449_2003.pdf) si O.G. 174/2008 (http://www.pcgarage....UG_174_2008.pdf). La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.....

mai departe la returnare in cele 10 zile scrie:

...
S.C. PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau desfacere etc.


Mai departe tu decizi in consecinta.

#27
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,763
  • Înscris: 09.05.2005

 khazar, on 23 mai 2014 - 08:37, said:

Nicaieri in lumea asta nu iti primeste produsul inapoi fara ambalajul original! "Tzeapa" ti-ai tras-o singur, pcgarage nu au nici o vina.

Probabil o sa te suprinda faptul ca HTC recomanda sa NU trimiti produsul la garantie in ambalajul original deoarece poti deteriora informatiile de identificare inscriptionate pe cutie...

@adisz, termenii si conditiile unui magazin nu anuleaza legislatia in vigoare.

Edited by LensFlare, 23 May 2014 - 08:52.


#28
ionutm80

ionutm80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 30.07.2009

 Sef-chenko, on 23 mai 2014 - 08:46, said:

Nu intelegi ca nu poti convinge lumea de o "teapa" pentru ca tu nu ti-ai respectat partea din intelegere?
Eu am rezolvat garnatii la pcgarage si fara certificat de garantie, pentru ca am stiut sa vorbesc si sa-mi recunosc vina.

Tu cum crezi ca am vorbit cu ei in primele zile avand in vedere istoria comuna? M-am repezit sa-i injur? Nu, chiar am fost de buna cuvinta si am avut incredere in ei ca se rezolva.

Edited by ionutm80, 23 May 2014 - 09:06.


#29
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007
Oricum ar fi cei de la pcgarage sunt de tot rahatul.
am avut si eu probleme ei.nu recomand sub nicio forma.

#30
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,037
  • Înscris: 07.11.2006

 ionutm80, on 23 mai 2014 - 08:43, said:


Iti recomand sa citesti OG 103 / 2000 si apoi sa postezi. In felul asta pari inteligent si nu vorbesti aiurea.


Cu tot respectul,dar in respectiva OG cuvantul ambalaj nu apare.

#31
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,278
  • Înscris: 29.01.2009
Si uite de asta isi permit toate magazinele sa ne ia de prosti cu cutiile astea... ca majoritatea ii pupa in fund si pastreaza cutii. Banuiesc ca multi dintre voi aveti acasa o camera doar cu cutiile produselor cumparate, nu?

Patetic .. si penibil. Cutia foloseste la transportul produsului in conditii optime, asigurandu-l impotriva eventualelor defectiuni (adica il protejeaza sa nu se strice la transport). Dar de aici si pana la a refuza garantia unui produs ca nu mai ai cutia ... e tipic romanesc (si din pacate, constat ca lumea nu s-a desteptat inca).

Pupatii in continuare in **** si pastrati cutii .. poate, poate.. la nevoie, primiti garantie.


@ionutm80 fa plangere la ANPC. Pe astialalti ... lasa-i sa pastreze cutii... cand termina garantia, poate fac de-o bere ...

Avertizare : nu cadeti in plasa celor care refuza acordarea garantiilor daca nu ati pastrat…AMBALAJUL!

#32
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,037
  • Înscris: 07.11.2006

 LensFlare, on 23 mai 2014 - 08:51, said:

Probabil o sa te suprinda faptul ca HTC recomanda sa NU trimiti produsul la garantie in ambalajul original deoarece poti deteriora informatiile de identificare inscriptionate pe cutie...

@adisz, termenii si conditiile unui magazin nu anuleaza legislatia in vigoare.

Si ce spune legislatia cu privire la ambalaj?Nimic.
Eu i-am trecut cele doua definitii pentru ca pentru reclamarea in termen de garantie,deci nu returnare,el NU ARE nevoie sa prezinte ambalajul.

#33
ionutm80

ionutm80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 30.07.2009

 Alungatu, on 23 mai 2014 - 08:54, said:


@ionutm80 fa plangere la ANPC. Pe astialalti ... lasa-i sa pastreze cutii... cand termina garantia, poate fac de-o bere ...

Avertizare : nu cadeti in plasa celor care refuza acordarea garantiilor daca nu ati pastrat…AMBALAJUL!

Merci mult pentru link si respect!

 adisz, on 23 mai 2014 - 08:56, said:


Si ce spune legislatia cu privire la ambalaj?Nimic.
Eu i-am trecut cele doua definitii pentru ca pentru reclamarea in termen de garantie,deci nu returnare,el NU ARE nevoie sa prezinte ambalajul.

Corect ce spui insa domnul Timu de la PcGarage nu pare a fi de acord cu tine.

#34
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,037
  • Înscris: 07.11.2006
Va prezint mai jos o mostra din conditiile de acordare a garantiei in tara vecina,Ungaria, de catre Extreme Digital,care sunt conforme cu  Ordonanţa de Guvern 151 / 2003 (IX.22) din Ungaria,


...Va rugam in continuare sa impachetati produsele pe care doriti sa le trimiteti inapoi prin Pick-up and return in ambalajele originale,iar in lipsa acestora sa le ambalati cu cat mai multa grija.Extreme Digital nu-si poate asuma raspunderea pentru eventualele deteriorari inregistrate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare a produselor...

#35
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,278
  • Înscris: 29.01.2009

 adisz, on 23 mai 2014 - 09:06, said:


Pai da ma, se recomanda pastrarea cutiilor pentru a le proteja la transport. Insa majoritatea vanzatorilor de pe la noi, pentru a nu-ti repara/schimba produsul (costuri in plus pentru firma lor), au schimbat "recomanda" cu "obligatoriu".. Ori e normal ca nu poti pastra 2 ani cutia de la frigider, aspirator, televizor, aragaz... dar in caz de defectiune, le ambalezi in asa fel incat sa nu sufere pagube la transport..

Dar la noi.. romanul e roman. Din pacate Posted Image

Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 09:10.


#36
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,037
  • Înscris: 07.11.2006

 ionutm80, on 23 mai 2014 - 08:59, said:


Merci mult pentru link si respect!



Corect ce spui insa domnul Timu de la PcGarage nu pare a fi de acord cu tine.

ionut

La PCGarage exista si altcineva decat domnul Timu.Tu n-ai altceva de facut decat sa le REAMINTESTI conditiile LOR.Si atat.In rest esti acoperit.

ps.Din pacate link-ul pe care ti l-a transmis colegul este total lipsit de relevanta atata timp cat in lege nu sunt prevazute conditionari privind ambalajul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate