Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tzeapa marca PcGarage pentru un client Gold
Last Updated: Jan 07 2015 11:08, Started by
ionutm80
, May 23 2014 07:49
·
0
#145
Posted 26 May 2014 - 17:49
f300, on 26 mai 2014 - 17:34, said:
Si puteau sa ii dea si bonus doua milioane de euro si un blowjob. Intrebarea esentiala e la ce are dreptul si dupa cum s-a vazut foarte bine inca nu ii este clar. Reclamatie ca ce? Ca s-au incadrat in toate termenele legale? Edited by whitewizard, 26 May 2014 - 17:49. |
#146
Posted 26 May 2014 - 17:58
Sunt mirat de ce nu l-a intrebat nimeni, daca tot s-a vorbit aiurea (ca sa nu zic altfel), de unde a avut intiatorul banii pt imprimanta, ce lucreaza, ce salariu are, etc.
Am citit dezgustat topicul si am adaugat Pc Garage in lista magazinelor de unde nu voi mai cumpara niciodata. Am mai fost dezgustat de o gramada de useri care au postat cu totul pe langa, cu insulte, cu scenarii de tot felul... se stiu ei care. Imi dau seama cu tristete ca asta e un tablou perfect al societatii romanesti: gramezi de habarnisti, prea putini oameni decenti, pacalitii sunt de vina, trebuie sa faci scandal pt un strop de dreptate, esti tratat ca un gunoi pt banii tai, ideea generala ca trebuie sa fii supus si taci. Grele vremuri traim in Romania. Edited by bluesnake, 26 May 2014 - 17:59. |
#147
Posted 26 May 2014 - 18:11
whitewizard, on 26 mai 2014 - 17:49, said:
Ca nu-i schimba produsul cumparat cu acte si garantie , pentru o cutie. Tu ai citit topicul? El vroia pina sa-l deschida sa se duca sa-i bata pe aia ca nu vor sa-i dea ceva la care nu avea (din prostia lui) dreptul si insista cu alea 10 zile si alte timpenii. Cind s-a prins ca de fapt vrea sa-i rezolve problema in garantie nu a mai fost brusc nici o problema. bluesnake, on 26 mai 2014 - 17:58, said:
pacalitii sunt de vina In cazul de fata singurul pacalit e intr-adevar originatorul dar nu a fost pacalit de PC Garage ci de parinti sau in cel mai rau caz de sistemul de educatie. |
#148
Posted 26 May 2014 - 18:15
f300, on 26 mai 2014 - 18:11, said:
Tu ai citit topicul? El vroia pina sa-l deschida sa se duca sa-i bata pe aia ca nu vor sa-i dea ceva la care nu avea (din prostia lui) dreptul si insista cu alea 10 zile si alte timpenii. Cind s-a prins ca de fapt vrea sa-i rezolve problema in garantie nu a mai fost brusc nici o problema. In cazul de fata singurul pacalit e intr-adevar originatorul dar nu a fost pacalit de PC Garage ci de parinti sau in cel mai rau caz de sistemul de educatie. Eu cred ca tu nu ai citit topicul... iti recomand sa-l recitesti si apoi sa postezi. ionutm80, on 23 mai 2014 - 07:49, said:
Buna ziua, M-am decis sa deschid acest topic intrucat consider ca am epuizat toate caile de bun simt pentru a-mi rezolva problema cu domnii de la PcGarage si imi doresc ca aceste randuri sa fie un avertisment catre clientii existenti / potentiali ai acestui site. Ce s-a intamplat de fapt? Sunt client Gold adica am facut achizitii de peste 10,000 RON incepand cu Dec. 2007 - approx. 7 ani de interactiune cu site-ul respectiv. Luna aceasta am avut urgent nevoie de o imprimanta pentru a putea printa niste materiale ce urmau a fi folosite intr-un program educativ mai special, cert este ca eram contra-cronometru pentru a realiza acest lucru. Zis si facut, ma gandesc sa comand la sigur de la un site respectabil unde avem o istorie in spate de achizitii si comportament adecvat in relatia client / magazin, respectiv PcGarage. Imprimanta a ajuns destul de repede la mine, cam in 3-4 zile (o comandasem in wk pe 04.05). In momentul in care incerc sa printez foaia de test primesc o eroare destul de urata si orice am facut n-a fost neam s-o fac sa traga macar o singura foaie. M-am enervat pe moment pentru disconfortul creat dar mi-am zis ca baietii de la PcGarage sunt oameni intelegatori si n-o sa fie o problema sa-mi inlocuiasca produsul. Am uitat totusi sa va mentionez ca fiind o imprimanta HP si avand incredere in brand am facut prostia sa arunc cutia voluminoasa in care venise. Mare, mare prostie... si o sa vedeti de ce. Pe data de 13.05 adica inca in termenul de 10 zile legal pentru denuntarea contractului ma prezint la sediul PcGarage si o predau in service mentionand bineinteles (era evident...) ca nu mai am ambalajul dar am pastrat absolut toate briz-briz-urile cu care venise (stick-ere, piedici de protectie, manuale, etc.). Toate bune si frumoase, mi se ia imprimanta si mi se spune ca in 48 ore urmeaza sa primesc un raspuns. Astept plin de incredere ca se rezolva si surpriza, sunt sunat intr-adevar. Dar ce mi se spune? Intrucat nu mai aveam ambalajul (efectiv doar cutia de carton frumos colorata) nu mi se poate inlocui produsul si se va incerca repararea lui chiar daca respectiva imprimanta primise DOA de la service-ul autorizat HP (adica negatie). Ok, le spun ca pot sa-mi dea alta si sa pastreze ambalajul ca s-o trimita pe asta stricata in el. Mi se spune ca nu o sa corespunda SN de pe cutie cu cel de pe imprimanta. Le spun dati cu marker-ul pe cutia noua sau rupeti eticheta cu SN din greseala si dati vina pe client. Nuooo...nu se poate asa ceva. In concluzie sunt luat tare si mi se spune ca in conformitate cu legislatia in vigoare daca returnez un produs trebuie s-o fac in ambalajul original si oricum asta scrie si pe site-ul lor. Eu, insuficient educat pe tema asta, inghit galusca si ii rog totusi sa faca tot posibilul sa ma ajute. Dupa ce imi revin din amorteala pun mana pe o varianta actualizata a OG 103 / 2000 si dau search dupa cuvantul "ambalaj". Surpriza totala, nu scrie nicaieri asa ceva. Era doar o adaugare abuziva a PcGarage la conditiile legale. Nu va mai plictisesc cu amanunte dar le-am dat mai multe e-mails / telefoane sa inteleg si eu unde au vazut ei cuvantul ambalaj in lege. Si mai mult, fac si o plangere la ANPC cu ei in CC sa vada ca sunt transparent. Nu va mai zic ca la ultimul telefon, individul de la relatii clienti, faimos pentru modul "elegant" de a se purta cu clientii a inceput nici mai mult nici mai putin sa tipe la mine ca am o problema de intelegere. I-am inchis tel in nas si ma gandesc deja sa le fac o vizita la sediu si sa le fac un scandal monstru de fata cu clientii. Chiar vreau sa vad daca au tupeul sa se atinga de mine (am ceva ani de sport de performanta in spate). Pur si simplu ma simt furat si inselat de PcGarage. Nu este posibil sa platesti un produs, acel produs sa nu functioneze si sa ti se refuze inlocuirea pe motiv de lipsa a ambalajului (o cutie de carton de 2 lei). In consecinta ganditi-va de 2 ori inainte sa mai luati de la ei, eu mi-am sfatuit toti prietenii sa-i evite si vreau sa spun povestea asta la cat mai multi gandind ca poate va salvez de o tzeapa marca PcGarage. |
#149
Posted 26 May 2014 - 18:18
#150
Posted 26 May 2014 - 18:30
Omul ti-a spus si cu o pagina in urma ca n-a vrut decat schimbarea produsului CU UNUL FUNCTIONAL si a fost refuzat pe motiv ca nu are cutia. Pana la urma, in urma tambalucului, i s-a schimbat imprimanta.
Edited by Alungatu, 26 May 2014 - 18:31. |
#151
Posted 26 May 2014 - 18:35
Este esential sa explici EXACT ce vrei, chiar daca scopul final e acelasi.
Daca te apuci sa dai mailuri disperate la OPC si sa elucubrezi cu 10 zile, OUG nu stiu ce si alte chestii care nu se aplica (culminind ca vrei sa le arati la aia ce sporturi de performanta ai facut tu) normal ca iti da flit toata lumea. Daca vrei civilizat exact dreptul tau nu e nici o problema, cum nici nu a fost, in termen si tot. |
#152
Posted 26 May 2014 - 18:45
f300, on 26 mai 2014 - 18:35, said:
.... cum nici nu a fost....... Si uite totusi ca tot balamucul facut de el l-a ajutat. Daca tacea (si nu deschidea topic aici), nu trimitea mail catre OPC cu PCG in CC si etc.. poate ca si acum statea si astepta o imprimanta. In Romania, pana nu faci tambalau... nu rezolvi nimic. Treaba cu "vorba dulce, mult aduce" ... e valabila in afara. La noi e valabil " cu vorba dulce esti luat de prost" |
#153
Posted 07 January 2015 - 11:08
Intr-o situatie similara ma regasesc si eu, si am zis ca nu e cazul sa fac thread nou. Tot client Gold, tot tepuit de PCGarage...
Pentru ca exista deja o discutie extinsa pe computergames, aici o sa spun doar rezumatul pana la momentul actual: In 2012 am cumparat un kit de RAM de 16GB. La sfarsitul anului trecut un modul a decedat, l-am trimis in cutia originala la PCG. Dupa multe parlamentari ambigue si inutile, s-au gandit sa-mi storneze suma platita in 2012, in loc sa-mi inlocuiasca produsul cu unul cu specificatii similare, conform atat legii cat si conditiilor de pe siteul lor. Azi mi-am zis ca m-am saturat de romanisme si le-am dat mail sa-mi returneze kitul original, cu rambursul aferent cheltuielilor de expeditie, dar raspunsul lor a fost din nou unul negativ, motivand ca o produsul a fost "solutionat prin stornare", desi stornarea asta a lor e tot la ei in cont, nu la mine. La inceputul anului am completat o plangere la anpc, acu' astept sa vad ce rezultat va avea. Povestea mea incepe de aici: http://forum.compute...ml#post47615774 Va voi tine si pe voi la curent cu decizia ANPCului si va indemn sa ii ocoliti pe viitor. Edited by JohnSmith, 07 January 2015 - 11:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users