Tzeapa marca PcGarage pentru un client Gold
#109
Posted 23 May 2014 - 13:21
VICTORIE!!!
M-au sunat cei de la PcGarage sa-mi spuna ca mi se inlocuieste produsul sau mi se face storno. Bineinteles ca am preferat inlocuirea produsului: 2014-05-23 14:15:15 De la: Gabriel Timu Mesaj: Buna ziua, Asa cum v-am informat la telefon,Luni,cel tarziu Marti veti primi produs inlocuitor.In momentul in care produsul va ajunge in posesia PC Garage,veti fi anuntat prin SMS sa veniti la sediul nostru pt. ridicare. O zi buna. Pentru cei care m-au sprijinit prin posturile lor: TOT RESPECTUL si o bere daca ne vedem vreodata! Multumesc si admin Softpedia pentru ca permit sa postam astfel de cazuri! Pentru trolii aserviti PcGarage: puteti sa va opriti, v-ati facut treaba dar ei au cedat. Edited by ionutm80, 23 May 2014 - 13:31. |
#110
Posted 23 May 2014 - 13:32
Pacat ca am ajuns sa ne bucuram cand avem/ni se da dreptate conform legii, desi ar trebui sa fie ceva normal..
...asta e Romania Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 13:33. |
#111
Posted 23 May 2014 - 13:58
Alungatu, on 23 mai 2014 - 13:32, said:
Pacat ca am ajuns sa ne bucuram cand avem/ni se da dreptate conform legii, desi ar trebui sa fie ceva normal.. Cred ca toata frustrarea (pina la chestii de genul amenintarilor cu "ceva ani de sport de performanta in spate") era bazata pe impresia ca ar avea mai multe drepturi decit intr-adevar are. |
#112
Posted 23 May 2014 - 14:11
Pai omul avea dreptate.. drept urmare i s-a si facut dreptate.
|
#113
Posted 23 May 2014 - 14:14
dexterash, on 23 mai 2014 - 13:17, said:
Citez: Pe data de 13.05 adica inca in termenul de 10 zile legal pentru denuntarea contractului - daca dorea denuntarea contractului, trebuia sa prezinte produsul exact asa cum a fost livrat. Cred ca exista o confuzie la mijloc intre repararea in garantie si denuntarea unilaterala a contractului in termen de 10 zile de la livrare. P.S. Posibil ca la Carrefour sa fi fost un lot cu probleme si atunci au preferat sa returneze banii decat sa isi faca probleme/cheltuieli aditionale prin incercarea de reparare. Gresit, aia cu 10 zile e valabila doar daca nu era multumit de produs, nu printa cum trebuie etc. Dar daca produsul este defect trebuie inlocuit fara discutii, nu conteaza ca au trecut 2 zile sau 2 luni. Pcgarage aveau dreptate cu ambalajul doar in situatia in care clientul nu este multumit de produs nicidecum ca este defect. Cei de la Carrefour mi-au dat banii imediat cum le-am aratat hartia de la service ca nu mai poate fi reparat, nu au cercetat ei nici un lot. |
#115
Posted 23 May 2014 - 14:19
I s-a făcut dreptate în urma tumultului creat. Dacă tăcea și înghițea în sec nu se întâmpla nimic. Reiterez sugestia mea de a urmări această emisiune australiană, The Checkout. Atenție, în Australia consumatorul nu este așa de bine protejat precum cel european, lucru de multe ori amintit și în emisiune:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3RXEyKIlMvw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#116
Posted 23 May 2014 - 14:19
f300, on 23 mai 2014 - 14:14, said:
Dreptatea i-a fost data tot timpul. Din partea unora dintre noi... ca daca citesti pe aici, te crucesti ce pareri au unii si cum au casa plina de cutii. La fel si PCG... nu i-a dat dreptate initial.. abia dupa amenintari cu fizicul lui sportiv si ANPC-ul (si poate si cu subiectul asta de pe softpedia) ... s-a rezolvat. |
#117
Posted 23 May 2014 - 14:40
katalin84, on 23 mai 2014 - 14:14, said:
Dar daca produsul este defect trebuie inlocuit fara discutii, nu conteaza ca au trecut 2 zile sau 2 luni. L.E. Iti dai seama ce risipa de tehnologie, materiale si mana de lucru s-ar face daca toti ar arunca direct produsele stricate? La urma urmei, ce ar fi sa aruncam si toate masinile stricate? Edited by dexterash, 23 May 2014 - 14:43. |
#118
Posted 23 May 2014 - 14:45
dexterash, on 23 mai 2014 - 14:40, said:
Conform carei legi? L.E. Iti dai seama ce risipa de tehnologie, materiale si mana de lucru s-ar face daca toti ar arunca direct produsele stricate? La urma urmei, ce ar fi sa aruncam si toate masinile stricate? Tie ti-ar conveni sa cumperi un produs NOU si sa constati acasa ca e defect? Ai prefera sa ti-l repare sau sa ti-l inlocuiasca? Eu unul as face legea in felul urmator: garantie 2 ani primul an daca sunt defecte, inlocuit ultimul an daca sunt defecte, reparat, daca nu se poate repara, inlocuit. Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 14:46. |
|
#119
Posted 23 May 2014 - 14:51
Cand cumpar un produs nou online am 10 zile sa il dau inapoi si sa imi iau banii, indiferent de motiv.
Acum, zi-mi ce te faci cu toate produsele inlocuite in garantie... |
#120
Posted 23 May 2014 - 14:59
dexterash, on 23 mai 2014 - 14:51, said:
Cand cumpar un produs nou online am 10 zile sa il dau inapoi si sa imi iau banii, indiferent de motiv. dexterash, on 23 mai 2014 - 14:51, said:
Acum, zi-mi ce te faci cu toate produsele inlocuite in garantie... Nu e problema mea. Cand dau banii pe ceva, ma astept sa cumpar ceva FUNCTIONABIL minim X ani (perioada de garantie). Producatorii ar trebui sa produca ceva FUNCTIONABIL minim X ani (perioada ptr care garanteaza) Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 15:00. |
#121
Posted 23 May 2014 - 15:03
Alungatu, on 23 mai 2014 - 14:57, said:
Nu e problema mea. Cand dau banii pe ceva, ma astept sa cumpar ceva FUNCTIONABIL minim X ani (perioada de garantie). Producatorii ar trebui sa produca ceva FUNCTIONABIL minim X ani (perioada ptr care garanteaza) Ca sa minimizezi si mai mult rata de defecte, ar trebui sa cumperi produse facute la standarde militare, aviatice, spatiale sau auto. Dar... consumatorul de rand isi permite? Pentru ca ai costuri de productie de 500x mai mari. |
#122
Posted 23 May 2014 - 15:03
dexterash, on 23 mai 2014 - 14:40, said:
Conform carei legi? L.E. Iti dai seama ce risipa de tehnologie, materiale si mana de lucru s-ar face daca toti ar arunca direct produsele stricate? La urma urmei, ce ar fi sa aruncam si toate masinile stricate? Daca citesti postul initial cu care s-a deschis topicul o sa vezi ca imprimanta a primit DOA de la service adica negatie. Deci ce ar trebui sa repare daca produsul a venit defect din fabrica. Si nu cred ca ti-ar conveni sa cumperi o masina noua si a doua zi sa o duci la service si sa gaseasca o defectiune majora. Pana nu ii tragi un pic de guler nu rezolvi nimic si ei profita de asta si sunt convins ca nu este caz singular. |
#123
Posted 23 May 2014 - 15:13
katalin84, on 23 mai 2014 - 15:03, said: Daca citesti postul initial cu care s-a deschis topicul o sa vezi ca imprimanta a primit DOA de la service adica negatie. Deci ce ar trebui sa repare daca produsul a venit defect din fabrica. Si nu cred ca ti-ar conveni sa cumperi o masina noua si a doua zi sa o duci la service si sa gaseasca o defectiune majora. Pana nu ii tragi un pic de guler nu rezolvi nimic si ei profita de asta si sunt convins ca nu este caz singular. Daca vanzatorul/fabricantul este de buna credinta (adica nu a vandut intentionat produse defecte), am destula experienta incat sa-l inteleg ca pot aparea anumite defecte ascunse, indiferent de cat de bine a fost facut controlul calitatii . Atat timp cat imi rezolva defectul intr-un timp util, nu vad problema. |
|
#124
Posted 23 May 2014 - 15:15
poate ar fin bine sa facem un topic cu drepturi si obligatii in ce priveste garantiile in care sa turnam firmele care le incalca sau incearca sa insele clientul.
Discutia asta e mereu reluata, cutia nu conditioneaza in nici un fel garantia. |
#125
Posted 23 May 2014 - 15:20
#126
Posted 23 May 2014 - 15:22
'nteles, omul vroia inlocuirea produsului deci daca s-au pus la o cutie...
Oricum, tacticilea astea le au multi ca sa descurajeze clientii sa aduca un produs la garantie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users