Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...
 Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8
 BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...

Beneficii angajare somer
 Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)

Radiator spart? Pierdere freon - ...
 

Tzeapa marca PcGarage pentru un client Gold

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#91
titiyo

titiyo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 03.11.2005
Imi pare rau pentru cele intamplate.

Vreau sa stii ca toti vanzatorii sau comerciantii sunt la fel de muisti. Fac abuz de legi care oricum sunt in favoarea lor. Nu conteaza in ce domeniu activeaza, acum cand legea este in favoarea comerciantilor ei iti dau peste nas. Culmea este ca au dreptate din punct de vedere legislativ.

Toate aceste abuzuri din partea comerciantilor or sa duca la un comportament din ce in ce mai agresiv al clientului. Dupa cele intamplate tie, dupa cele intamplate mie, ma uit de 100 de ori inainte sa cumpar ceva si intotdeuna intreb care este politica de retur si cer sa fie notate in scris altfel nu cumpar.

Despre legile care favorizeaza abuzurile comerciantilor cateva mentiuni:
Comerciantii NU sunt obligati sa restituie banii la produsele defecte
Cumparatorul poate doar sa cumpere altceva de valoarea produsului returnat
Garantia se acorda in termenii scrisi pe certificat. Cea mai mica abatere (INCLUSIV CUTIA) este motiv de anulare a garantiei.
Garantie la haine, indiferent cat de scumpe sunt, este de doar 30 de zile

#92
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,761
  • Înscris: 23.05.2013
Mai bine lasati offtopicul si flame-ul, e irelevant motivul lui pentru care a aruncat sau nu cutia, cand si de ce, ideea e daca e legal sau nu sa-i ceara acest lucru pentru inlocuire (nu reparatie). Atat.
Daca nu raspundeti la subiect, mesajele vor fi sterse si sanctionate, bineinteles.

#93
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postgumball3000, on 23 mai 2014 - 09:52, said:

Da, conform legii poti returna produsul si fara ambalaj.

http://www.legi-inte...a-distanta.html

Unde scrie exact in lege asta ca vad ca s-a aberat 5 pagini pe tema a ceva ce nu exista!
Este vorba de Dreptul de denuntare unilaterala a contractului de care daca faci uz evident nu mai ai drept nici la produs, nici la accesorii, nici la consumabile, nici la ambalaj, nici la manual, nici la nimic. Daca renunti la contract magazinul este obligat sa iti dea inapoi tot ce ai platit tu dar si tu evident esti obligat sa dai inapoi tot ce ai primit!

#94
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009

View Postonlyone, on 23 mai 2014 - 11:23, said:

In afara de asta oricine stie de regula a se pastra ambalajul original.

Imi poti arata unde e scrisa regula asta? O lege, O.G.... ceva? Nu pe siteul PC Garage sau a altora magazine..

View Postopop, on 23 mai 2014 - 12:01, said:


View PostKroghy, on 23 mai 2014 - 11:47, said:


Voi doi v-ati inteles sa postati si sa va dati like la posturi unul altuia? :)

#95
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007

View PostAlungatu, on 23 mai 2014 - 12:16, said:


Imi poti arata unde e scrisa regula asta? O lege, O.G.... ceva? Nu pe siteul PC Garage sau a altora magazine..
pe acelasi principiu putea sa-si prajeasca si niste ochiuri pe imprimanta, nu ? nu scrie in ca nu ai voie

#96
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009

View Postf300, on 23 mai 2014 - 12:05, said:

Unde scrie exact in lege asta ca vad ca s-a aberat 5 pagini pe tema a ceva ce nu exista!
Este vorba de Dreptul de denuntare unilaterala a contractului de care daca faci uz evident nu mai ai drept nici la produs, nici la accesorii, nici la consumabile, nici la ambalaj, nici la manual, nici la nimic. Daca renunti la contract magazinul este obligat sa iti dea inapoi tot ce ai platit tu dar si tu evident esti obligat sa dai inapoi tot ce ai primit!

Omul nu a renuntat la contract, ci doar a primit un produs defect, caz in care, legea zice sa i se aduca la conformitate. Ori daca a primit DOA, deci nu mai poate fi adus la conformitate, nu e normal sa primeasca PRODUSUL care a primit DOA ?! Adica imprimanta ?! Ca doar n-a primit cutia/ambalajul DOA.

Logic era sa i se dea alta imprimanta si punct (fara accesorii, cutie, etc) alea pastrandu-le pe cele care le-a primit prima oara.

Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 12:20.


#97
ionutm80

ionutm80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 30.07.2009

View PostStefan_CM, on 23 mai 2014 - 12:05, said:

Mai bine lasati offtopicul si flame-ul, e irelevant motivul lui pentru care a aruncat sau nu cutia, cand si de ce, ideea e daca e legal sau nu sa-i ceara acest lucru pentru inlocuire (nu reparatie). Atat.
Daca nu raspundeti la subiect, mesajele vor fi sterse si sanctionate, bineinteles.

Salut si merci pentru mesaj. Ma voi opri eu in acest moment sa postez. Nu pot sa mai continui sa raspund la atacuri personale, exista o limita a decentei pe care groupies PcGarage se pare ca nu o pot respecta. Sper ca povestea mea sa ramana pentru ca si altii sa se gandeasca de 10 ori inainte sa mai faca comenzi la PcGarage.

Multumesc celor care mi-au inteles problema si respect pentru timpul lor folosit pentru a ma ajuta cu sugestii.

#98
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009

View Postopop, on 23 mai 2014 - 12:18, said:

pe acelasi principiu putea sa-si prajeasca si niste ochiuri pe imprimanta, nu ? nu scrie in ca nu ai voie

Iti dai seama ca esti total pe langa, nu ? Aceasta "regula" a ta.. e in mintea ta (voastra) si atat. Nu se specifica NICAIERI ca esti obligat sa pastrezi cutia. Dar se specifica in lege ca produsul neconform trebuie adus la conformitate (prin reparatie) sau prin inlocuire. Deci inlocuiesti PRODUSUL (imprimanta), nu cutia/accesoriile.

Quote

Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.

produsele = imprimanta

Cutia era OK, accesoriile la fel.

Si ca exemplu: cineva si-a cumparat un telefon de la orange care avea probleme cu softul .. dupa ce l-a trimis in service de 2 ori si problema persista, i s-a oprit telefonul la orange si i s-a dat alt telefon. La intrebarea "va aduc si cutia/accesoriile" raspunsul a fost "pastrati-le, va inlocuim DOAR telefonul". Logic, nu?!

Ce matusa lu' Nastase e asa greu de inteles ?!

Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 12:26.


#99
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostAlungatu, on 23 mai 2014 - 12:21, said:

Iti dai seama ca esti total pe langa, nu ? Aceasta "regula" a ta.. e in mintea ta (voastra) si atat. Nu se specifica NICAIERI ca esti obligat sa pastrezi cutia. Dar se specifica in lege ca produsul neconform trebuie adus la conformitate (prin reparatie) sau prin inlocuire. Deci inlocuiesti PRODUSUL (imprimanta), nu cutia/accesoriile.
Inlocuiesti SAU repari...

174/2008:
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

#100
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Trebuie facuta distinctie clara intre aducerea la conformitate si inlocuire!
Inlocuirea nu poate sa fie fortata decit prin renuntarea la contract, ceea ce implica returnarea a tot ce ai primit.
Aducerea la conformitate NU INSEAMNA INLOCUIRE si mai ales nu inseamna inlocuire cu un produs nou, vandabil, pe care il are vinzatorul pe raft!
Vinzatorul trebuie sa aduca produsul la conformitate - dar in termenele si conditiile legale! La rindul lui vinzatorul o sa astepte dupa HP sa rezolve situatia asta concreta, dar nu e nici un motiv sa ia un produs din stocul propriu ca sa rezolve problema, atita vreme cit inca se incadreaza in termenele legale!

NORMAL, pentru aducerea la conformitate nu trebuie sa aduci tot produsul; daca ti s-a stricat tastatura de la un calculator luat cu tot cu tastatura nu o sa le lasi calculatorul in service cu saptaminile pina decid ce fac ei cu tastatura respectiva! La fel cu un alimentator de telefon. Dar asta nu inseamna ca sint obligati sa deschida o cutie noua si sa-ti dea tie instant o parte dintr-un produs vandabil doar ca sa te satisfaca pe loc. Unele magazine poate o fac, dar nu e o obligatie!

#101
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,568
  • Înscris: 16.12.2006
Se stie ca PC Garage sunt cei mai jegosi.

Si eu am fost client fidel la ei, dar, nu se merita deloc. Au probleme mari cu acordarea garantiei.

De exemplu, eu am cumparat de la ei un Nokia 520 pe galben. Telefonul era ok, dar, nu avea limba romana in meniu. Telefonul l-am cumparat pentru mama mea si ea nu se descurca deloc cu telefonul in limba engleza.

Le-am trimis mail celor de la PC Garage, vroiam sa le trimit telefonul in service in cele 10 zile lucratoare in care puteam sa returnez produsul. Doream sa il resofteze ei in service-ul lor cu un firmware ce continea si limba romana.

Au refuzat sa faca asta si m-au informat ca daca il resoftez eu pe cont propriu pierd garantia acordata pe 24 de luni.

In concluzie, PC Garage sunt mari jegosi si nu respecta clientul.

Nu mai zic ca telefonul livrat de ei a venit are incarcator compatibil cu prize UK,  bine ca macar au catadicsit sa-mi dea si adaptor la el.

#102
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009

Quote

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
Posted Image daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

Ce inteleg eu? Am luat o imprimanta.. s-a stricat. Ma duc inapoi la magazin si le zic "Ba, e stricata". Ei, la comun acord cu mine (asa ar fi normal si asa zice in lege), ori o repara, ori o inlocuiesc, caz in care NU SE RENUNTA LA CONTRACT. Deci factura ramane (ca nu face alta factura daca se inlocuieste, nu!?). Deci imi schimba DOAR imprimanta si larevedere (cutia/accesoriile imi raman de la cea defecta).

Ori, daca nu o pot repara si nici nu mai au pe stoc alta imprimanta asemanatoare, se poate face RETUR (le dau imprimanta inapoi cu tot alaiul, INCLUSIV cutia) si imi dau alta asemanatoare la pret sau mai scumpa (si imi fac reducere costul imprimantei defecte) caz in care normal ar fi sa se faca alta factura.

Ori, colegul nostru forumist, n-a vrut decat sa i se schimbe cu alta imprimanta asemanatoare (acelasi model) si functionabila, caz in care, intra in categoria "lipsa conformitate" .. deci se inlocuieste produsul (cutia/accesoriile raman).

Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 12:45.


#103
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Citez din ce a spus OP:
nu mi se poate inlocui produsul si se va incerca repararea lui

Daca nu se putea repara, probabil se inlocuia. Dar asta stabileste serviceul, nu impune clientul cand se inlocuieste produsul si cand se repara, nu?

#104
ionutm80

ionutm80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 30.07.2009

View Postdexterash, on 23 mai 2014 - 12:50, said:

Citez din ce a spus OP:
nu mi se poate inlocui produsul si se va incerca repararea lui

Daca nu se putea repara, probabil se inlocuia. Dar asta stabileste serviceul, nu impune clientul cand se inlocuieste produsul si cand se repara, nu?

Hai ca esti tare de cap si nu ma pot abtine! A primit DOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ce dracu sa mai repare, ce mi-au zis a fost o formulare standard invatata ca niste papagli fara sa gandeasca ca DOA NU SE REPARA! Una e ce spun cei de la PcGarage si alta ce se poate face. HP A DAT DOA!

#105
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 29.01.2009

View Postdexterash, on 23 mai 2014 - 12:50, said:


Daca nu se putea repara, probabil se inlocuia. Dar asta stabileste serviceul, nu impune clientul cand se inlocuieste produsul si cand se repara, nu?

Legea zice:

Quote

Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.


http://www.dreptonli..._produselor.php

Deci legal, consumatorul cere inlocuire sau repararea.. aici iarasi e o oarecare ilegalitate facuta de vanzator... ca legea zice "in functie de optiunea consumatorului". Deci daca dau 3.000 lei (exemplu) pe un laptop... nu prea imi convine ca la 2 zile sa mi-l si repare.. ci as prefera unul nou, nu?

Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 12:58.


#106
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostAlungatu, on 23 mai 2014 - 12:55, said:

Legea zice:




http://www.dreptonli..._produselor.php

Deci legal, consumatorul cere inlocuire sau repararea.. aici iarasi e o oarecare ilegalitate facuta de vanzator... ca legea zice "in functie de optiunea consumatorului". Deci daca dau 3.000 lei (exemplu) pe un laptop... nu prea imi convine ca la 2 zile sa mi-l si repare.. ci as prefera unul nou, nu?
in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11 care mentioneaza: in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.

Corect, ar trebui foarte bine mentionat ce inseamna disproportionat. Tine de tot lantul de distributie&service.

View Postionutm80, on 23 mai 2014 - 12:54, said:


Hai ca esti tare de cap si nu ma pot abtine! A primit DOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ce dracu sa mai repare, ce mi-au zis a fost o formulare standard invatata ca niste papagli fara sa gandeasca ca DOA NU SE REPARA! Una e ce spun cei de la PcGarage si alta ce se poate face. HP A DAT DOA!
E problema lui PCGarage cum rezolva chestia asta. Tu doar trebuie sa primesti un produs functional, in termen legal.

#107
katalin84

katalin84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.06.2012
E prosteala pe fata ionutm80 din partea celor de la Pcgarage. Daca ti se strica peste un an imprimanta si te duceai cu ea la service crezi ca iti mai cereau ambalajul original (cine naiba il pastreaza atat timp). Chiar daca mai ai si o luna din garantie si produsul nu mai poate fi reparat sunt obligati sa il inlocuiasca. Eu am dus un tv lcd care mi se stricase dupa cateva luni, fara ambalaj si fara cablu de alimentare si mi-au dat banii inapoi fara nici un comentariu ( la carrefour).

#108
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postkatalin84, on 23 mai 2014 - 13:11, said:

E prosteala pe fata ionutm80 din partea celor de la Pcgarage. Daca ti se strica peste un an imprimanta si te duceai cu ea la service crezi ca iti mai cereau ambalajul original (cine naiba il pastreaza atat timp). Chiar daca mai ai si o luna din garantie si produsul nu mai poate fi reparat sunt obligati sa il inlocuiasca. Eu am dus un tv lcd care mi se stricase dupa cateva luni, fara ambalaj si fara cablu de alimentare si mi-au dat banii inapoi fara nici un comentariu ( la carrefour).
Citez:
Pe data de 13.05 adica inca in termenul de 10 zile legal pentru denuntarea contractului - daca dorea denuntarea contractului, trebuia sa prezinte produsul exact asa cum a fost livrat.

Cred ca exista o confuzie la mijloc intre repararea in garantie si denuntarea unilaterala a contractului in termen de 10 zile de la livrare.

P.S. Posibil ca la Carrefour sa fi fost un lot cu probleme si atunci au preferat sa returneze banii decat sa isi faca probleme/cheltuieli aditionale prin incercarea de reparare.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate