Tzeapa marca PcGarage pentru un client Gold
Last Updated: Jan 07 2015 11:08, Started by
ionutm80
, May 23 2014 07:49
·
0
#1
Posted 23 May 2014 - 07:49
Buna ziua,
M-am decis sa deschid acest topic intrucat consider ca am epuizat toate caile de bun simt pentru a-mi rezolva problema cu domnii de la PcGarage si imi doresc ca aceste randuri sa fie un avertisment catre clientii existenti / potentiali ai acestui site. Ce s-a intamplat de fapt? Sunt client Gold adica am facut achizitii de peste 10,000 RON incepand cu Dec. 2007 - approx. 7 ani de interactiune cu site-ul respectiv. Luna aceasta am avut urgent nevoie de o imprimanta pentru a putea printa niste materiale ce urmau a fi folosite intr-un program educativ mai special, cert este ca eram contra-cronometru pentru a realiza acest lucru. Zis si facut, ma gandesc sa comand la sigur de la un site respectabil unde avem o istorie in spate de achizitii si comportament adecvat in relatia client / magazin, respectiv PcGarage. Imprimanta a ajuns destul de repede la mine, cam in 3-4 zile (o comandasem in wk pe 04.05). In momentul in care incerc sa printez foaia de test primesc o eroare destul de urata si orice am facut n-a fost neam s-o fac sa traga macar o singura foaie. M-am enervat pe moment pentru disconfortul creat dar mi-am zis ca baietii de la PcGarage sunt oameni intelegatori si n-o sa fie o problema sa-mi inlocuiasca produsul. Am uitat totusi sa va mentionez ca fiind o imprimanta HP si avand incredere in brand am facut prostia sa arunc cutia voluminoasa in care venise. Mare, mare prostie... si o sa vedeti de ce. Pe data de 13.05 adica inca in termenul de 10 zile legal pentru denuntarea contractului ma prezint la sediul PcGarage si o predau in service mentionand bineinteles (era evident...) ca nu mai am ambalajul dar am pastrat absolut toate briz-briz-urile cu care venise (stick-ere, piedici de protectie, manuale, etc.). Toate bune si frumoase, mi se ia imprimanta si mi se spune ca in 48 ore urmeaza sa primesc un raspuns. Astept plin de incredere ca se rezolva si surpriza, sunt sunat intr-adevar. Dar ce mi se spune? Intrucat nu mai aveam ambalajul (efectiv doar cutia de carton frumos colorata) nu mi se poate inlocui produsul si se va incerca repararea lui chiar daca respectiva imprimanta primise DOA de la service-ul autorizat HP (adica negatie). Ok, le spun ca pot sa-mi dea alta si sa pastreze ambalajul ca s-o trimita pe asta stricata in el. Mi se spune ca nu o sa corespunda SN de pe cutie cu cel de pe imprimanta. Le spun dati cu marker-ul pe cutia noua sau rupeti eticheta cu SN din greseala si dati vina pe client. Nuooo...nu se poate asa ceva. In concluzie sunt luat tare si mi se spune ca in conformitate cu legislatia in vigoare daca returnez un produs trebuie s-o fac in ambalajul original si oricum asta scrie si pe site-ul lor. Eu, insuficient educat pe tema asta, inghit galusca si ii rog totusi sa faca tot posibilul sa ma ajute. Dupa ce imi revin din amorteala pun mana pe o varianta actualizata a OG 103 / 2000 si dau search dupa cuvantul "ambalaj". Surpriza totala, nu scrie nicaieri asa ceva. Era doar o adaugare abuziva a PcGarage la conditiile legale. Nu va mai plictisesc cu amanunte dar le-am dat mai multe e-mails / telefoane sa inteleg si eu unde au vazut ei cuvantul ambalaj in lege. Si mai mult, fac si o plangere la ANPC cu ei in CC sa vada ca sunt transparent. Nu va mai zic ca la ultimul telefon, individul de la relatii clienti, un anume Gabriel Timu, faimos pentru modul "elegant" de a se purta cu clientii a inceput nici mai mult nici mai putin sa tipe la mine ca am o problema de intelegere. I-am inchis tel in nas si ma gandesc deja sa le fac o vizita la sediu si sa le fac un scandal monstru de fata cu clientii. Chiar vreau sa vad daca au tupeul sa se atinga de mine (am ceva ani de sport de performanta in spate). Pur si simplu ma simt furat si inselat de PcGarage. Nu este posibil sa platesti un produs, acel produs sa nu functioneze si sa ti se refuze inlocuirea pe motiv de lipsa a ambalajului (o cutie de carton de 2 lei). In consecinta ganditi-va de 2 ori inainte sa mai luati de la ei, eu mi-am sfatuit toti prietenii sa-i evite si vreau sa spun povestea asta la cat mai multi gandind ca poate va salvez de o tzeapa marca PcGarage. |
#3
Posted 23 May 2014 - 08:01
Vezi ca nu este adevarat. Daca in certificatul de garantie de la producator se mentioneaza ca trebuie sa returnezi produsul in ambalajul original, nu este incalcata nicio prevedere legala.
Vezi aici: http://www.avocatnet...au-abuziva.html Daca HP nu primeste produsele fara ambalaj, chiar nu este vina PC Garage. |
#4
Posted 23 May 2014 - 08:02
ionutm80, on 23 mai 2014 - 07:49, said:
Pur si simplu ma simt furat si inselat de PcGarage. Nu este posibil sa platesti un produs, acel produs sa nu functioneze si sa ti se refuze inlocuirea pe motiv de lipsa a ambalajului (o cutie de carton de 2 lei). In consecinta ganditi-va de 2 ori inainte sa mai luati de la ei, eu mi-am sfatuit toti prietenii sa-i evite si vreau sa spun povestea asta la cat mai multi gandind ca poate va salvez de o tzeapa marca PcGarage. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, dar daca vrei sa ti se inlocuiasca normal ca le trebuie si cutia, ca probabil se va remedia si va fi data la pret mai mic, si nu poate sa o dea fara cutie, si daca stam sa ne gandim si tu ii faci cu ou si cu otet tot pentru o cutie de 2 lei, deci unde e dreptatea? |
#5
Posted 23 May 2014 - 08:05
#6
Posted 23 May 2014 - 08:05
AlexEn, on 23 mai 2014 - 08:05, said:
Pe lange ce au spus ceilalti, mi se pare normal ca daca ai nevoie urgent de ceva te duci si cuperi din magazinul fizic. Asa poti sa o si testezi inainte. Cate imprimante ai testat tu la magazin? Adica de ce sa faci un efort si sa consumi timp cu testatul cand produsul are garantie? Ma rog, mai sunt cazuri de oameni care arunca cutia originala inainte sa se asigure ca produsul functioneaza in parametri. Edited by izometric, 23 May 2014 - 08:08. |
#7
Posted 23 May 2014 - 08:08
Degeaba te plangi. Arati cu degetul spre ei, dar nu te uiti la tine. Cum adica sa inlocuiasca ei cutia de la alta imprimanta si stearga SN? Vezi ca esti nesimtit? Daca ai fi primit imprimanta, iar SN-ul de pe cutie era sters cu markerul sau taiat, practic inexistent, iar ai fi strigat "hotii" pe forum.
Daca astea sunt conditiile producatorul, le respecti. Ce vina au ei ca tu nu ai pastrat cutia? |
#8
Posted 23 May 2014 - 08:08
@izometric: una pe care o am si acum si merge foarte bine.
Edited by AlexEn, 23 May 2014 - 08:09. |
#9
Posted 23 May 2014 - 08:09
#10
Posted 23 May 2014 - 08:16
Vezi, ca acolo mai este unul ,,Bogdan", care le are cu caftitul clientilor. Eu o singura data am cumparat de la PC Garage, si m-am bucurat de neseriozitatea lor (am comandat una si mi-au trimis alta-compatibil cu ceea ce am dorit, zicea Bogdan). De atunci am terminat-o cu ei.
In schimb tot ceea ce am comandat de la e-mag, a fost sigilat, livrat la timp+produsul pe care l-am comandat, nu compatibilitati. |
|
#11
Posted 23 May 2014 - 08:19
Fa o plangere la OPC (anunta-i pe cei de la PC Garage in prealabil, e posibil sa se razgandeasca), legea ii obliga ca in primele 10 zile de la achizitie sa primeasca produsul fara ambalaj atat timp cat sunt prezente toate componentele din cutie.
Edited by LensFlare, 23 May 2014 - 08:22. |
#12
Posted 23 May 2014 - 08:19
Prostia se plateste, stim.
Chiar vreau sa vad daca au tupeul sa se atinga de mine (am ceva ani de sport de performanta in spate) - penibil Partea cu sn-ul, marker-ul si ruperea etichetei e si mai penibila. Tu ai primit un produs ambalat, daca il duci in service si acesta nu se mai poate repara primesti storno. Sa iti scada pretul cutiei? Poti intreba si aici dar o sa starnesti zambete. Edited by Sef-chenko, 23 May 2014 - 08:23. |
#13
Posted 23 May 2014 - 08:30
izometric, on 23 mai 2014 - 08:01, said:
Vezi ca nu este adevarat. Daca in certificatul de garantie de la producator se mentioneaza ca trebuie sa returnezi produsul in ambalajul original, nu este incalcata nicio prevedere legala. Vezi aici: http://www.avocatnet...au-abuziva.html Daca HP nu primeste produsele fara ambalaj, chiar nu este vina PC Garage. Pe certificat scrie si citez: "...prezentarea produsului defect cu elemente de identificare intacte (numar serial sau ambalaj)." Numarul serial este pe spatele imprimantei. Certificatul de garantie este document probator in instanta si nu erau atat de prosti sa scrie pe el obligativitatea pastrarii ambalajului, acesta fiind necesar doar pt identificare dar avand in vedere ca SN exista atunci obligativitatea ambalajului nu se justifica. |
#14
Posted 23 May 2014 - 08:30
izometric, on 23 mai 2014 - 08:01, said:
Vezi ca nu este adevarat. Daca in certificatul de garantie de la producator se mentioneaza ca trebuie sa returnezi produsul in ambalajul original, nu este incalcata nicio prevedere legala. Pentru garantia obligatorie prin lege nu ai treaba cu producatorul sau vreun certificat de garantie sau small print-ul de acolo. Tu discuti exclusiv cu vinzatorul. LensFlare, on 23 mai 2014 - 08:19, said:
Fa o plangere la OPC (anunta-i pe cei de la PC Garage in prealabil, e posibil sa se razgandeasca), legea ii obliga ca in primele 10 zile de la achizitie sa primeasca produsul fara ambalaj atat timp cat sunt prezente toate componentele din cutie. Ambalajul (daca ne referim la cutia aia tiparita color, cu toate chestiile facute special sa stea bine imprimanta in ea) este parte integranta din produs. Ce vrei sa faca vinzatorul, sa puna toate componentele acum intr-o punga de gunoi si sa incerce sa vinda asa produsul? Dar asta e relativ nerelevant pentru ca inteleg ca nu vrea sa dea produsul inapoi ci sa fie remediat un defect (prin inlocuire daca e necesar, treaba magazinului). Iar asta e parte din garantie (in care evident se incadreaza) si nu ar trebui sa fie nici o problema. |
#15
Posted 23 May 2014 - 08:32
@f300, legea nu e de acord cu tine... cutia nu este o componenta cheie pentru buna functionare a produsului.
http://www.dreptonli..._produselor.php Edited by LensFlare, 23 May 2014 - 08:34. |
|
#16
Posted 23 May 2014 - 08:36
Exemplu :
http://h10032.www1.h...l/c00366247.pdf ( pagina 76 ) 1.Nu trimiteţi cartuşele împreună cu imprimanta HP All-in-One decât dacă agentul de asistenţă pentru clienţi HP vă solicită acest lucru. 2.Dacă materialele de ambalare originale nu mai sunt disponibile, utilizaţi alte materiale adecvate pentru ambalare. Deteriorările suferite în timpul expedierii din cauza ambalării şi/ sau transportului în condiţii necorespunzătoare nu sunt acoperite de garanţie. 3.Nu returnaţi cablul şi sursa de alimentare împreună cu echipamentul HP All-in-One. Echipamentul HP All-in-One înlocuitor va fi expediat fără aceste elemente. Depozitaţi cablul şi sursa de alimentare într-un loc sigur până la sosirea echipamentului HP All-in-One înlocuitor. Edited by ChemTeacher, 23 May 2014 - 08:56. |
#17
Posted 23 May 2014 - 08:37
Nicaieri in lumea asta nu iti primeste produsul inapoi fara ambalajul original! "Tzeapa" ti-ai tras-o singur, pcgarage nu au nici o vina.
|
#18
Posted 23 May 2014 - 08:37
Sef-chenko, on 23 mai 2014 - 08:19, said:
Prostia se plateste, stim. Chiar vreau sa vad daca au tupeul sa se atinga de mine (am ceva ani de sport de performanta in spate) - penibil Partea cu sn-ul, marker-ul si ruperea etichetei e si mai penibila. Tu ai primit un produs ambalat, daca il duci in service si acesta nu se mai poate repara primesti storno. Sa iti scada pretul cutiei? Poti intreba si aici dar o sa starnesti zambete. Daca esti asa ironic si asertiv in a-i califica pe altii penibili meriti doar sa fii ignorat prietene. Nu o sa-ti mai raspund pentru ca este pierdere de timp. Nu poti transforma un maimutoi intr-un om civilizat doar printr-o postare pe un forum. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users