Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tzeapa marca PcGarage pentru un client Gold
Last Updated: Jan 07 2015 11:08, Started by
ionutm80
, May 23 2014 07:49
·
0
#37
Posted 23 May 2014 - 09:12
Incerca sa o trimiti direct la reprezentanta HP in conditiile :
1.Nu trimiteţi cartuşele împreună cu imprimanta HP All-in-One decât dacă agentul de asistenţă pentru clienţi HP vă solicită acest lucru. 2.Dacă materialele de ambalare originale nu mai sunt disponibile, utilizaţi alte materiale adecvate pentru ambalare. Deteriorările suferite în timpul expedierii din cauza ambalării şi/ sau transportului în condiţii necorespunzătoare nu sunt acoperite de garanţie. 3.Nu returnaţi cablul şi sursa de alimentare împreună cu echipamentul HP All-in-One. Echipamentul HP All-in-One înlocuitor va fi expediat fără aceste elemente. Depozitaţi cablul şi sursa de alimentare într-un loc sigur până la sosirea echipamentului HP All-in-One înlocuitor. |
#38
Posted 23 May 2014 - 09:17
adisz, on 23 mai 2014 - 09:06, said: ...Va rugam in continuare sa impachetati produsele pe care doriti sa le trimiteti inapoi prin Pick-up and return in ambalajele originale,iar in lipsa acestora sa le ambalati cu cat mai multa grija.Extreme Digital nu-si poate asuma raspunderea pentru eventualele deteriorari inregistrate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare a produselor... Daca stau bine sa-mi aduc aminte domnul Gabriel Timu de la PcGarage mi-a mentionat la telefon ca respectiva problema deriva din relatia lor cu importatorul in sensul ca acesta le-a impus ca produsele returnate sa fie in ambalajul original. Si cum PcGarage nu este in pozitie de forta cu el dar nici nu vor sa-si asume eventuale costuri / probleme daca au un comportament adecvat cu clientii, m-am trezit victima colaterala. Am facut deja reclamatie la ANPC cu ei in CC. Am destui prieteni avocati asa ca sapt viitoare ii actionez in instanta pentru abuz. adisz, on 23 mai 2014 - 09:10, said: ionut La PCGarage exista si altcineva decat domnul Timu.Tu n-ai altceva de facut decat sa le REAMINTESTI conditiile LOR.Si atat.In rest esti acoperit. ps.Din pacate link-ul pe care ti l-a transmis colegul este total lipsit de relevanta atata timp cat in lege nu sunt prevazute conditionari privind ambalajul. Ai fi surprins, la toate telefoanele (marketing, vanzari, call-center, etc.) am fost redirectionat ... bineinteles la Gabriel Timu. ChemTeacher, on 23 mai 2014 - 09:12, said:
Incerca sa o trimiti direct la reprezentanta HP ... Am facut o plangere si la ei, bineinteles am informat si PcGarage de acest lucru. |
#39
Posted 23 May 2014 - 09:17
@ionutm80 asta poate te ajuta
http://www.eccromani...roduse-garantii Quote Sfaturi după achiziționarea produsului/serviciului păstrați factura/certificatul de garanție timp de 2 ani de la cumpărarea produsului/prestarea serviciului * nu zice nimic de ambalaj, ci doar de factura/certificat garantie. Ai in dreapta acolo un buton "Intreaba expertul" . Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 09:20. |
#40
Posted 23 May 2014 - 09:17
Nu stiu daca obligativitatea "RETURNARII PRODUSULUI IN AMBALAJUL ORIGINAL" e legala sau vine din regulamentele de ordine interioara al vanzatorului dar mi se pare INACCEPTABIL ! De obicei GARANTIA PRODUSULUI dureaza minim 2 ani !!! Ce inseamna asta ? Ca in 2 ani la tot ce imi cumpar pastrez cutiile ? Daca vorbim si de persoane care stau la casa ? Daca vorbim de cazi de baie,boiler,masini de tuns iarba si tot felul de "utilaje mari" ? Eu personal am pastrat o perioada cutii dar la un moment dat ocupam aproape 1 camera !!! M-am enervat si le-am pus pe foc !
Ce naiba ,nimeni nu doreste ambalaj nou la schimbarea unui produs ! Ar trebui ca magazinul sa aiba posibilitatea de a "pune un stick cu detaliile produsului" vechi la ambalajul nou al produsului !!!! Si in plus faptul ca produsul nu functioneaza se datoreaza producatorului si poate vanzatorului si IN NICI UN CAZ CUMPARATORULUI care plateste pretul unui PRODUS NOU si primeste UN STIFT !!! |
#41
Posted 23 May 2014 - 09:19
andreitdi, on 23 mai 2014 - 08:53, said:
Oricum ar fi cei de la pcgarage sunt de tot rahatul. am avut si eu probleme ei.nu recomand sub nicio forma. Daca stam bine si ne gandim,cam toti comerciantii pot fi inclusi in categoria de mai sus,atunci cand vine vorba de garantii,nu doar PC Garage.Toti care au avut clinciuri de genul astora cu garantiile vor spune la fel.Si eu sunt client Silver al garajului,dar patania de mai sus nu ma va determina sa renunt la colaborarea cu ei,cu toate ca si eu am avut "suparari" destule de-a lungil timpului cauzate de indolenta unuia sau altuia dintre angajatii firmei respective. |
#42
Posted 23 May 2014 - 09:21
http://legi-internet...rtul-electronic
|
#43
Posted 23 May 2014 - 09:24
Da unde scrie la ei pe site ce fel de client esti? Ca si eu am mai cumparat de la ei... fara probleme. Oricum, nici eu nu pastrez cutiile decat o saptamana maxim doua, dupa care le arunc. Si toate problemele ce le-am avut s-au rezolvat si fara cutie... (vorbesc in general, nu de pcgarage)
|
#44
Posted 23 May 2014 - 09:26
aazz, on 23 mai 2014 - 09:21, said:
http://legi-internet...rtul-electronic
Merci, am facut fwd si la domnul Gabriel Timu si la adresa de PR a PcGarage! |
#45
Posted 23 May 2014 - 09:27
#46
Posted 23 May 2014 - 09:28
|
#47
Posted 23 May 2014 - 09:29
Apropo de ambaleje: anul trecut am comandat online o serie de electrocasnice mari, cu ocazia renovarii bucatariei: frigider, masina de spalat, cuptor incorporabil si parca unul cu microunde, hota si mai stiu eu ce. In orice caz amabalejele acestor produse depasau ca volum jumatate din spatiul bucatariei. Unde naiba sa le pastrez? Sau este serviciu de pastrare ca si pentru anvelopele de iarna?
|
#48
Posted 23 May 2014 - 09:29
aazz, on 23 mai 2014 - 09:21, said:
http://legi-internet...rtul-electronic
Care lege prevede ca comerciantul NU POATE cere sau POATE CERE clientului sa returneze produsele in ambalajele originale?Te rog numarul si data aparitie acestei legi,ordonante,hotarari,etc. Nimic nu poate fi considerat abuziv atata timp cat legal nu sunt restrictii. |
#49
Posted 23 May 2014 - 09:33
Trebuie sa fiti mai atenti la informatiile ce sunt aruncate pe aici. In doar 3 pagini s-a schimbat complet sensul.
Spuneti ca trebuie sa acorde garantie si fara ambalaj. Foarte corect ceea ce spuneti! Dar cei de la Garaj au si acceptat la reparatie imprimanta respectiva! Deci care este problema? Ca a vrut sa o returneze in 10 zile? |
#50
Posted 23 May 2014 - 09:35
Alungatu, on 23 mai 2014 - 09:24, said:
Da unde scrie la ei pe site ce fel de client esti? Ca si eu am mai cumparat de la ei... fara probleme. Pai exista categoria Platinum,categoria Gold,categoria Silver,categoria Bronze si categoria...Alungati. Tu unde te incadrezi oare? ps.Sper ca nu te-ai suparat. |
#51
Posted 23 May 2014 - 09:36
sandel_u, on 23 mai 2014 - 09:33, said: Dar cei de la Garaj au si acceptat la reparatie imprimanta respectiva! Deci care este problema? Ca a vrut sa o returneze in 10 zile? Imprimanta nu se poate repara, e moarta din fabrica, confirmat de service HP prin gurita celor de la PcGarage. Problema este ca se refuza inlocuirea. Iar daca nu sunt capabili sa faca asta ar trebui macar sa-mi returneze banii, nu? |
|
#52
Posted 23 May 2014 - 09:39
adisz, on 23 mai 2014 - 09:35, said: Pai exista categoria Platinum,categoria Gold,categoria Silver,categoria Bronze si categoria...Alungati. Tu unde te incadrezi oare? ps.Sper ca nu te-ai suparat. Bai nene .. eu nu gasesc .. probabil pentru mine nu au creat inca categorie Nu gasesc pe nicaieri unde sa scrie ce fel de client sunt...sau n-oi fi client oare?! |
#53
Posted 23 May 2014 - 09:41
eu am o jumatate de sifonier si o mica bucata de balcon ocupate de cutii pentru ca asa e normal, daca trimit ceva la service se trimite in ambalajul original unde produsul poate fi transportat in conditiile optime stabilite de producator
tu ai aruncat cutia de buna voie, e vina ta, teapa ti-ai dat singur iar atitudinea cu rupt eticheta sau dat cu marketul pe o alta cutie e o mitocanie daca vrei respect atunci trebuie in primul rand sa-l oferi |
#54
Posted 23 May 2014 - 09:45
adisz, on 23 mai 2014 - 09:46, said:
In coltul din dreapta sus,langa nume unde scrie "cont".Dai click si in fereastra care se deschide iti apare statutul. ps.Nu stiu de ce am vaga senzatie ca tu ai postat la plezneala si eu am pus botul. Nu.. la mine cand dau click acolo imi apare Setari pagina PC Garage. Edited by Alungatu, 23 May 2014 - 09:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users