Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Gigantul Orange - declin sau resuscitare?
Ultima postare: iul 02 2016 06:40, Inițiat de
bethlen
, apr 25 2014 18:43
·
0
#775
Publicat: 03 iunie 2014 - 13:04
Fanii digi vor sa se convinga singuri si nu si explica cum de exista oameni care nu reusesc sa vada ca digi au chiar oferta cea mai buna, imbatabila. Sa lasam timpul si piata sa si puna amprenta. 2 ani nu e mult si e al naibii de putin cand e vorba de infrastructura si investitii serioase, specialisti personal calificat. O crestere a bazei de clienti nu o sa insemne doar cateva relee.
|
#777
Publicat: 03 iunie 2014 - 13:49
eu client Orange si Vodafone recunosc ca DIGI are de departe cea mai buna oferta de pe piata daca ne referim exclusiv la minute - dar pe mine ma intereseaza pachetul complet de servicii ce tin de telefonia mobila - deci nu ma intereseaza mobilul de la Digi
Acasa am net de la DIGI care e cel mai bun din Romania si ok ca pret si TV de la ei pt Liga 1 si MotoGP in acelasi timp vin fanii Digi care te critica daca nu te inchini marelui zeu ungur si iti fac diverse comparatii...in fine... ce nu intelegeti voi la preturile telefoanelor este ca subventia inseamna diferenta dintre pretul platit de operator si pretul platit de tine ca in alta parte e mai ieftin - foarte bine - cumparati de acolo |
#778
Publicat: 03 iunie 2014 - 14:10
unic635, on 03 iunie 2014 - 12:15, said: 1620-1190=430, 430/24, 17 lei lunar in plus pentru servicii mai bune si neconditionat de plata altor 2 servicii. compari mere cu prune. telfonul depe sigmanet daca-ti crapa, cum rezolvi cu garanatia? asa il poti lasa la orice magazin orange. si a rmai fi multe, dar cand nu te lovesti de ele par insignifiante, irelevante. sunt curios peste un an, cum va sta treaba in raportul "pretentii(asteptari)vs preturi. nu cred ca suntem chiar cea mai"Saraca" natie din lume sa ne bucuram atat de haotic pentru cativa firfirei. poate de dragul pierderii de vreme evident......numai ca pe ue sunt probleme cu inregistrarea cu anumiti operatori. de curiozitate de tarife are digi in roaming? Eu nu am avut probleme si am sunat in mai multe tari din UE, iar acum socrul meu e plecat in Italia si ii functioneaza roamingul perfect. Tariful roaming in UE este de 1.6 eurocenti apel primit cu taxare la secunda incepand de la primul minut si 10 eurocenti apel efectuat |
#779
Publicat: 03 iunie 2014 - 14:29
unic635, on 03 iunie 2014 - 12:50, said: Dar calitatea, cat costa calitatea? Orange nu îmi oferă controlul costurilor, Cosmote o face. Intenetul la Orange este puţin mai rapid, pe Cosmote este mai mult. În ansamblu, serviciile Orange sunt puuuţintel mai bune calitativ; privit din punctul de vedere al beneficiilor nete, în acest moment pentru mine Cosmote este mai potrivit. Cât despre Digi, aşa cum am mai spus, pe un telefon cu care se joacă nişte copii, cei 2 euro plătiţi sunt ca şi cum nu ar fi. Editat de lmk, 03 iunie 2014 - 14:30. |
#780
Publicat: 09 iunie 2014 - 20:26
Pana la urma neajunsurile unei acoperiri mici, rezolvata cu un roaming national, este suficienta sa rezolve problemele unui client nemultumit de abonamente cu preturi mari si putine beneficii? Care este strategia pe termen mediu? Strangem randurile la retentie, ii pacalim cu abonamente pe sub mana, poate-poate gloata se razgandeste? Ori pierderile nu sunt inca asa de mari sa destabilizeze piata telefoniei mobile si implicit cifra de afaceri a gigantului?
|
#781
Publicat: 10 iunie 2014 - 01:28
Ei isi bat joc de clienti cam peste tot, nu numai in Romania...
A stat pe Facebook si Whats App de pe telefonul mamei. Femeia a avut un soc cand a primit factura de la Orange http://stirileprotv....-la-orange.html |
#783
Publicat: 10 iunie 2014 - 06:56
xperia_ray, on 10 iunie 2014 - 01:28, said:
Ei isi bat joc de clienti cam peste tot, nu numai in Romania... A stat pe Facebook si Whats App de pe telefonul mamei. Femeia a avut un soc cand a primit factura de la Orange http://stirileprotv....-la-orange.html De ce e vina Orange ca are clienti idioti? Editat de diZy, 10 iunie 2014 - 06:56. |
#786
Publicat: 10 iunie 2014 - 09:40
lmk, on 10 iunie 2014 - 09:31, said:
Există o directivă europeană care obligă operatorii ca - în lipsa acordului expres al utilizatorului - să taie internetul când se ajunge la 50 euro cost suplimentar în roaming şi care nu ştiu să se fi modificat. |
#787
Publicat: 10 iunie 2014 - 09:40
nu mai dezinformati aiurea - directiva spune ca este obligat operatorul sa faca asta daca acel client se da pe net la tarife standard si se aplica numai in UE - daca are vreo optiune activa nu se mai aplica directiva asta....cititi inainte sa vorbiti
ce vina are Orange ca tantaloaica aia s-a dat pe net in Turcia - credeti ca Vodafone, T-Mobile sau orice alt operator nu ii trimitea tot factura asta? chiar si zeii de la RDS ar fi facut asta - in cazul in care aveau acord de roaming cu turcia iar pentru #xperia_ray - chiar ma miram cand mai intri sa mai arunci cate o stire idioata - se pare ca nu a durat mult - ura ta prosteasca fata de orange te face sa dai copy-paste fara sa treci prin filtrul gandirii poate ar trb sa faci doi pasi in spate si sa analizezi ce scrii inainte de a da in penibil Editat de sind, 10 iunie 2014 - 09:41. |
#788
Publicat: 10 iunie 2014 - 10:09
Așa se întâmplă când nu intri pe sursă.
Directiva se aplică nu doar în UE ci și în statele SEE din cadrul cărora Turcia lipsește. Chiar dacă legal nu are nicio vină, poate ar fi fost în interesul ambelor părți să fie anunțat clientul măcar atunci când costul a ajuns la câteva sute de lire... Zic și eu, nu dau cu parul. |
#789
Publicat: 10 iunie 2014 - 10:32
lmk, on 10 iunie 2014 - 10:09, said:
Chiar dacă legal nu are nicio vină, poate ar fi fost în interesul ambelor părți să fie anunțat clientul măcar atunci când costul a ajuns la câteva sute de lire... Zic și eu, nu dau cu parul. Pai uite ce scrie in articol: "Un reprezentant al companiei de telefonie mobila a explicat ca femeia a primit mesaj cu atentionare" |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi