Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Viteza maxima a masinii personale

- - - - -
  • Please log in to reply
371 replies to this topic

Poll: Stiti care e viteza maxima a masinii personale? (173 member(s) have cast votes)

Stiti / va intereseaza care e viteza masinii dvs?

  1. Da (80 votes [46.24%])

    Percentage of vote: 46.24%

  2. Nu (34 votes [19.65%])

    Percentage of vote: 19.65%

  3. Nu m=a interesat niciodata (29 votes [16.76%])

    Percentage of vote: 16.76%

  4. Evident ca stiu. Fuge ca o naluca. (30 votes [17.34%])

    Percentage of vote: 17.34%

Vote Guests cannot vote

#343
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 foxbat, on 07 februarie 2014 - 00:07, said:



salve man
ma bucur sa vad ca ai documentat."
cu tot respectul, dreptul la replica o sa vina weekend-ul asta. nu te contrazic cu ce ai testat tu acolo e ciudata ( ma refer la testele mele personale ) situatia.
ca idee, masina cu care "te dai " nu are cumva la randul ei , viteza "coordonata" cu gps ul ?

te intreb pt ca la unele masinute moderne se itnampla calibrarea aia pe care o face sistemul" in spate".

fara sa ma sustrag de la BR , aia o dau fara discutie, in weeked ma dau cu niscai aparatele care nu au prea multa inteligienta la bord .pozez bordul + gps-ul.

respecte

nope, megane-ul meu nu are GPS receiver
n-am vrut, imi place sa am eu hartile mele nu sa stau sa cumpar sa fiu obligat de updates-uri etc
nici asta (3) nici cel vechi (megane 2) n-au avut GPS
ala a fost primul care m-a frapat, aceeasi chestie
numai ca acolo aveam vitezometru cu ac, pe cadran rotund. ar trebui sa zic ca e analog, dar nu e, pentru ca o comportare ca asta inseamna ca e comandat electric

asta are digital si e mai usor de urmarit.
asa ca am luat mizeria de GPS cu care ma ajut de vreo 6 ani (un "contraption" de carcasa /calculator navigon cu soft Mio) si am pus-o pe dash ca sa fac poza in acelasi timp

la megane-ul 2 diferenta crestea pana ajungea la 8km/h, cam pe la 95-100, dupa care se pastra constanta, pana la sfarsit (ala mergea mai repede ca asta si ca demaraj si ca viteza maxima, ambele 1.9dCi, ambele 6 gears)

#344
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
ce ma enervezi ca vii cu cate o idee d-asta care nu ma lasa sa dorm.
cred ca esti inginer ceva...

auzi bai foxule, dupa ce mi-ai bagat ghimpele, ca eu nu ma gandisem pana atunci ca ar putea sa aiba si un sistem cu GPS pentru corectie la viteze mari, abia pe la 2AM azi noapte am gasit dovada ca nu am GPS correction.
dac-ai stii cat te-am injurat...
cand schimb gumele si trec la "vara", diferenta creste cu 1-2km/h. castelu tau! nu mai veni cu chestii d-astea.. imi ajunge spinul ca nu inteleg nici eu prea cum se mentine diferenta constanta. probabil ca o fac electronic-digital pe baza de masuratori
adica mentin procentul pana pe la 90km/h, apoi la fiecare 10km/h adauga electronic, din calculator o noua corectie, pentru ca uneori diferenta e de 5km/h, alteori de 6km/h, probabil aproape de salt, desi eu asta o puneam pe baza erorii de masurare.
si cred ca-i mult mai ieftin asa decat cu GPS
imi mananci zilele

#345
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu mai exista vitezometru analogic de o gramada de ani si se poate face orice corectie de orice fel inclusiv procentuala plus fixa in acelasi timp(gen 10%, nu mai mare de 5Kmph), nu doar fixa sau procentuala. Doar interfata e analogica sau digitala.

Chestie.
La unele masini dupa 100 la ora se strange vitezometrul. Adicã un segment care indica un interval de 20Kmph pana 100, va fi la fel de mare ca unul care indica 40Kmph dupa 100. Ca efect secundar cand accelerezi acul pare ca se o preste la 100 dupa care urca mult mai greu.
Alta. Exista masini f rapide la care vitezometrul ramane putin in urma pe acceleratii f puternice.

Alta. Puneti pe pilot automat si resetAti computerul. Cand apare, uitati-va la v medie pe cb.


O fi prost de difera vitezele? Deloc. Masina stie exact viteza in limita erorii date de cauciucuri.

Edited by undercoverbrother, 07 February 2014 - 14:26.


#346
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 tsunnami, on 06 februarie 2014 - 10:34, said:

cel mai important este ca diferenta de eroare se mentine constanta.
probabil nu vad bine dar se schimba de la 5 la 6 km/h diferenta. de la 140, diferenta creste.
as face masuratori cu mai multe aparate din mai multe motive: Renault e una dintre masinile care fura cel mai mult la vitezometru. Posted Image
daca verific cu telefonul, am vreo 3 aplicatii. fiecare imi arata altceva masurand cu acelasi gps al telefonului., Posted Image
orice vitezometru, in general, ca regula generala, fura in jur de 7%.

ar trebui testul facut pe o distanta mai mare ca sa aiba timp sa calculeze exact gps-ul. vad ca tot ce ai facut a fost intr-un minut, adica o accelerare. nu?
deasemenea gps nu masoara corect verticalitatea. daca soseaua era in panta sau la deal...
gps nu e nici el precis 100%. poate da erori de 1 km/h. cred. asta trebuie sa verific. Posted Image
unii zic GPS units will report driving speeds with errors down to about 0.1 to 0.5 MPH

Edited by xtremdriving, 07 February 2014 - 15:05.


#347
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 undercoverbrother, on 07 februarie 2014 - 14:18, said:

Nu mai exista vitezometru analogic de o gramada de ani si se poate face orice corectie de orice fel inclusiv procentuala plus fixa in acelasi timp(gen 10%, nu mai mare de 5Kmph), nu doar fixa sau procentuala. Doar interfata e analogica sau digitala.

Chestie.
La unele masini dupa 100 la ora se strange vitezometrul. Adică un segment care indica un interval de 20Kmph pana 100, va fi la fel de mare ca unul care indica 40Kmph dupa 100. Ca efect secundar cand accelerezi acul pare ca se o preste la 100 dupa care urca mult mai greu.
Alta. Exista masini f rapide la care vitezometrul ramane putin in urma pe acceleratii f puternice.

Alta. Puneti pe pilot automat si resetAti computerul. Cand apare, uitati-va la v medie pe cb.


O fi prost de difera vitezele? Deloc. Masina stie exact viteza in limita erorii date de cauciucuri.

il prefer pe fox, tu ma ametesti mai tare, :)

#348
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,904
  • Înscris: 22.12.2005

 tsunnami, on 07 februarie 2014 - 09:55, said:

ce ma enervezi ca vii cu cate o idee d-asta care nu ma lasa sa dorm.
cred ca esti inginer ceva...

auzi bai foxule, dupa ce mi-ai bagat ghimpele, ca eu nu ma gandisem pana atunci ca ar putea sa aiba si un sistem cu GPS pentru corectie la viteze mari, abia pe la 2AM azi noapte am gasit dovada ca nu am GPS correction.
dac-ai stii cat te-am injurat...
cand schimb gumele si trec la "vara", diferenta creste cu 1-2km/h. castelu tau! nu mai veni cu chestii d-astea.. imi ajunge spinul ca nu inteleg nici eu prea cum se mentine diferenta constanta. probabil ca o fac electronic-digital pe baza de masuratori
adica mentin procentul pana pe la 90km/h, apoi la fiecare 10km/h adauga electronic, din calculator o noua corectie, pentru ca uneori diferenta e de 5km/h, alteori de 6km/h, probabil aproape de salt, desi eu asta o puneam pe baza erorii de masurare.
si cred ca-i mult mai ieftin asa decat cu GPS
imi mananci zilele

hai ca incerc sa vad cum e la mine azi :).

stai bland ca oricum ce am postat e din testate, deci in mod cert fiecare jucarea are "modul ei" de a corela. spun asta pentru ca duap ce voi posta si eu, nu se va inchide discutia, ci vor aparea altii la care va fi diferit :).
asa ca ce ai postat tu e corect, nimic de zis

da, sunt inginer, daca ajuta ceva politehnist de zburatoare. si stiu, asta ma face ( si mai ) antipatic :).

#349
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Nu stiu de ce despicati firul in 4,cand e directiva a ONU.

Regulation No 39 of the Economic Commission for Europe of the United Nations (UN/ECE) - Uniform provisions concerning the approval of vehicles with regard to the speedometer equipment including its installation
the important bit:
5.3. The speed indicated shall not be less than the true speed of the vehicle. At the test speeds specified in paragraph 5.2.5 above, there shall be the following relationship between the speed displayed (V 1 ) and the true speed (V 2 ).
0<= (V 1 – V 2 ) <= 0,1 V 2 + 4 km/h

Sursa

La majoritatea masinilor se poate regla factorul de corectie al vitezei din soft.

Nu mai testati cu GPS-uri de telefon/navigatie pentru ca sunt imprecise (2-5 km/h) . Pana si alea marine (Garmin de cateva mii de euro, cu radare, sonare, etc) au abateri de 0.5-1 noduri.
P.S. Pun pariu ca 1 bar in roti face diferenta de cel putin 1km/h la 100km/h.

Edited by N62B44, 08 February 2014 - 08:45.


#350
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 foxbat, on 08 februarie 2014 - 07:23, said:


da, sunt inginer, daca ajuta ceva politehnist de zburatoare. si stiu, asta ma face ( si mai ) antipatic Posted Image.

si eu, motoare, :)
:lol:

 N62B44, on 08 februarie 2014 - 08:42, said:

Nu stiu de ce despicati firul in 4,cand e directiva a ONU.

Regulation No 39 of the Economic Commission for Europe of the United Nations (UN/ECE) - Uniform provisions concerning the approval of vehicles with regard to the speedometer equipment including its installation
the important bit:
5.3. The speed indicated shall not be less than the true speed of the vehicle. At the test speeds specified in paragraph 5.2.5 above, there shall be the following relationship between the speed displayed (V 1 ) and the true speed (V 2 ).
0<= (V 1 – V 2 ) <= 0,1 V 2 + 4 km/h

Sursa

La majoritatea masinilor se poate regla factorul de corectie al vitezei din soft.

Nu mai testati cu GPS-uri de telefon/navigatie pentru ca sunt imprecise (2-5 km/h) . Pana si alea marine (Garmin de cateva mii de euro, cu radare, sonare, etc) au abateri de 0.5-1 noduri.
P.S. Pun pariu ca 1 bar in roti face diferenta de cel putin 1km/h la 100km/h.

:lol:

Stiu R39ECE-ONU
AM lucrat vreo 4 ani cu el

La precizia GPS-ului n-ai dreptate.
Daca vrei, iti spun cum sa testezi si GPS-ul.

R39 iti da o plaja foarte larga de eroare, nu mai tineam minte formula, am lucrat cu ea acum mai mult de 15 ani, dupa forumula ta de aici la 100 reali te lasa sa iti arate pana la 114km/h sa ia omologarea de etalonare de vitezometru.
GPS-ul iti da eroare o secunda, doua cand trece pe sub poduri in special.

Daca vrei sa etalonezi GPS-ul sau vitezometrul imi spui si te trimit sa ti le faci singur.
Te ajuta foarte mult daca ai cruise control la masina

#351
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Nu e formula mea. E din directiva UN.



Despre GPS-urile din telefoane sunt bune pentru navigatie, dar la masuratori precise sunt praf.

Am un BT-Q1000eX (data logger 10hz) destul de vechi (3-4 ani ) si am observat ca bate la precizie telefoane 2013/2014 fara drept de apel. La teste 0-100 km/h /0-402m BT-ul sta constant intre 0.1-0.2 s, pe cand un telefon (Galaxy S4 cu tot Glonass-ul) are abateri de 0.5 s. Pur si simplu n-ai ce face cu telefonul pentru teste din astea. Am eu vaga impresie ca sampling rate-ul e foarte mic (1-5 hz) in chipurile integrate in telefoane (pentru a scadea consumul ).

Edited by N62B44, 08 February 2014 - 10:38.


#352
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 N62B44, on 08 februarie 2014 - 10:37, said:

Nu e formula mea. E din directiva UN.



Despre GPS-urile din telefoane sunt bune pentru navigatie, dar la masuratori precise sunt praf.

Am un BT-Q1000eX (data logger 10hz) destul de vechi (3-4 ani ) si am observat ca bate la precizie telefoane 2013/2014 fara drept de apel. La teste 0-100 km/h /0-402m BT-ul sta constant intre 0.1-0.2 s, pe cand un telefon (Galaxy S4 cu tot Glonass-ul) are abateri de 0.5 s. Pur si simplu n-ai ce face cu telefonul pentru teste din astea. Am eu vaga impresie ca sampling rate-ul e foarte mic (1-5 hz) in chipurile integrate in telefoane (pentru a scadea consumul ).

cine-a zis ca e formula ta?
n-auzisi ca am lucrat cu R39 ani de zile?, R13 care e de franare, nu imi mai aduc aminte care era de demaraj. o procedura pentru stabilitate laterala, eheee, e mult de povestit

pt GPS n-am folosit niciodata telefonul, dar l-am incercat sa descopar daca se poate folosi pentru localizare. si e f. precis. am un galaxy s2.
eu ti-am spus ca am o metoda de a verifica GPS-ul si vitezometrul daca vrei. Sa-ti mai explic o data ca ori nu esti aten t, ori nu stiu eu sa ma exprim:

AM O METODA prin care iti poti verfica si GPS-ul si vitezometrul. Este metoda care o foloseam pentru regulamentul R39.
Daca nu vrei, e treaba ta. GPS-ul pe care il folosesc eu este foarte precis (de fapt sunt 2, un soft Mio intr-o cutie de navigon si un Hand Held, GPSMaps 62st de la Garmin.
Repet. Aparatele mele sunt foarte precise. daca vrei pe ale tale le poti verifica babeste, dar nu exista o lege universala in care eroarea GPS-urile este 2-5km/h. Nici la telefon nu cred ca-i valabila. In mers constant ar trebui sa-ti arate EXACT cat ai

#353
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Mie cu unele gume imi arata la  100 mai putin nu mai mult  cu 1Kmph decat v reala. Cu altele arata exact.
Intamplator cele cu care arata mai putin au protectie pt janta (nu run on flat) si flancul sta drept. Alea cu care arata bine stau mai  balonate.


#354
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 undercoverbrother, on 08 februarie 2014 - 15:52, said:

Mie cu unele gume imi arata la  100 mai putin nu mai mult  cu 1Kmph decat v reala. Cu altele arata exact.
Intamplator cele cu care arata mai putin au protectie pt janta (nu run on flat) si flancul sta drept. Alea cu care arata bine stau mai  balonate.

daca folosesti roti legale e imposibil sa iti arate mai putin decat in realitate.

#355
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Stiu. La fel ca si capota care e imposibil sa fie din aluminiu.
Dif e de 1kmph la 100 fata de cele originale cu care arata exact.
Alea originale stateau mai balonate.

Ma gandesc ca asta e explicatia.


Presiune 2.4 ambele.

#356
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
hai sa stabilim si cu capota.
la ce masina capota e din aluminiu?
si retine ca n-am spus ca e imposibil ca la o masina capota sa fie din aluminiu, da? am spus doar ca nu cred. e mult mai scumpa din aluminiu decat din otel, nu vad comercial de ce sa fabrice o masina mai scump.
poate la vechiul L/Rover Defender, dar acolo toata caroseria era aluminiu

cu cat roata e mai mare in diametru cu atat viteza indicata e mai mica
daca roata e legala (cauciucurile trecute in cartea de identitate), este imposibil sa ai viteza indicata mai mica decat viteza reala.
daca s-ar intampla asa masina n-ar primi omologare cform R39 care-l ai aici mai sus

Edited by tsunnami, 08 February 2014 - 20:44.


#357
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai ce sa mai stabilim daca tu ma tot iei cu imposibil aia, imposibil ailalta. Lumea e putin mai mare si decat ce cred eu posibil si decat ce crezi tu posibil mai ales cand imposibilul ala priveste niste lucruri banale.
C4 mk 1.

Probabil nu are omologare si merg la risc cu ea.

#358
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 undercoverbrother, on 08 februarie 2014 - 20:48, said:

Pai ce sa mai stabilim daca tu ma tot iei cu imposibil aia, imposibil ailalta. Lumea e putin mai mare si decat ce cred eu posibil si decat ce crezi tu posibil mai ales cand imposibilul ala priveste niste lucruri banale.
C4 mk 1.

Probabil nu are omologare si merg la risc cu ea.

1. nu, hai sa lucram pe real, care e masina?
2. eu am spus ca daca are roti legale, adica alea care-s trecute in cartea de identitate, e imposibil sa-ti arate mai mult
daca nu-s legale, nu are omologare valabia si iese din discutie.

#359
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
C4 mk1, cum am scris si sus.
Da, sunt legale si aceeasi dimensiune (specificam daca era alta) dar alt model decat cele de prim montaj. Printre altele, flancurile stau mai drepte, nu balonate ca la cele de fabrica.

#360
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 undercoverbrother, on 08 februarie 2014 - 23:29, said:

C4 mk1, cum am scris si sus.
Da, sunt legale si aceeasi dimensiune (specificam daca era alta) dar alt model decat cele de prim montaj. Printre altele, flancurile stau mai drepte, nu balonate ca la cele de fabrica.

1. se poate, am citit ca 18% din automobilele fabricate in europa au capota de aluminiu. Mersi

2. Nu am citit regulamentul in forma asta, dar imi amintesc ca atunci cand faceam testele masina era goala, rotile cu cel mai mare diametru si incarcam cu 0.2ba peste pres. max indicata. Deci stateau balonate. In conditiile alea trebuiau sa corespunda cu R39.
Daca erau aproape de limita maxima, repetam testul cu rotile de diametru minim si cu presiune indicata - 0.5ba.

Problema ta:
masina trebuie echipata cu dimensiunile cauciucurilor/jentilor din CI (nu neaparat cu cele cu care vine incaltata)
presiunea in roti sa fie cea indicata
bordul sa fie original sau schimbat cu unu de la acelasi model.

daca satisface toate cerintele singura posibilitate ar mai fi, vitezometrul sa fie electronic si sa fi umblat cineva la ajustari.

TOATE modelele care circula in europa, sunt omologate.
R39 este obligatoriu in pachetul de teste pentru omologarea de tip.

Nu poti face o poza la bord + GPS asa cum am facut eu? Chiar cu telefonul in loc de GPS sa ma lamuresti.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate