Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate
 Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...
 Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 

Fotografie Aeriana

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#19
dramida

dramida

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 05.03.2006

 Cristinabella, on 18 octombrie 2013 - 09:39, said:

Garantez ca nu sunt ale lui... in primul rand diferenta de calitate Posted Image

Buna Cristina, pozele sunt ale mele, ma bucur ca ai sesizat diferenta de calitate, uite drona si aparatul dslr.
Initial nu am vrut sa ridic stacheta prea mult pentru un forum nespecializat pe drone. Am crezut ca voi chiar vreti sa incepeti o activitate si am zis sa va ajut cu idei si sa nu concurez segmentul entry level.
Actualmente fac fotografii cu DSLR-ul pe distante si inaltimi pana la 2Km  (vezi foto)

Va doresc succes si sa aveti aterizari reusite Posted Image


 LaurentiuBalaceanu, on 16 octombrie 2013 - 18:46, said:

De fapt Dramida scrie  off topic ca sa si mai faca putina reclama la serviciile lui de fotografie aeriana cu GoPro si la clonele chinezesti de ArduPilot pe care le comercializeaza ca fiind drone profesionale.
Pe intelesul tuturor Dramida este owner al FAE . Domnul Dragu Mihai Daniel (dramida) se lauda ca este  "Lider in servicii foto-video aeriene din drone. FAE este format din: FAE VIDEO, FAE FOTO si FAE DRONES."
In timp ce fotografii aerieni foloseau si folosesc aparete foto DSLR cu sticle de calitate FAE face poze (nu fotografii ) cu GoPro dar se lauda ca are cea mai mare retea de fotografie aeriana din Europa, uitind sa specifice  ca marea retea are 1 singur membru .
Pentru reclama stimate domn, incercati la radio sau tv Posted Image.

http://www.rhcforum....amida-traieste/

Laure, ti-ai facut azi 16 oct 2013 cont aici doar ca sa ma ataci, ai doua posturi, ambele tintite impotriva mea.  Rusinica...spamulica  Ce-ar fi sa-ti imbunatatesti tehnica si sa ne arati rezultatele tale (ca ai ce arata), in loc sa ma blamezi pe unde ma prinzi?

Attached Files


Edited by dramida, 21 January 2014 - 20:05.


#20
dramida

dramida

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 05.03.2006
M-a sunat Laurentiu Balaceanu si m-a asigurat ca ID-ul "Laurentiu Balaceanu" de pe Softpedia nu ii apartine. Acest lucru mi s-a intamplat si mie pe Vimeo cand un anonim a creat un ID cu numele si poza mea si a facut afirmatii denigratoare la adresa celorlalti zburatori de drone. Concluzia este simpla. Un neica-nimeni este interesat sa baga zazanie intre zburatorii de drone experimentati. In contextul interzicerii dronelor de catre misistrul transportului (de unde are el autoritate asupra aeromodelelor? bine ca nu a dat ordinul misistrul agriculturii sau al mediului) aceasta actiune o calitic drept nedemna de conditia umana.

ps. Iata textul stupidei legi:
"Ministerul Transporturilor Ordinul nr. 8/2014 pentru stabilirea condiţiilor de operare în spaţiul aerian naţional a aeronavelor civile motorizate fără pilot la bord
În vigoare de la 21.01.2014 Publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 50 din 21.01.2014.
Având în vedere dezvoltarea continuă a industriei aeronautice în ceea ce priveşte fabricaţia şi utilizarea aeronavelor fără pilot la bord,
luând în considerare faptul că pe plan internaţional nu au fost stabilite încă standarde comune de certificare şi operare a aeronavelor civile fără pilot la bord,
ţinând cont de faptul că la nivelul Uniunii Europene pachetul de reglementări în domeniului aeronavelor civile fără pilot la bord, cu masa maximă la decolare mai mare de 150 kg, urmează să fie finalizat până în anul 2016, în timp ce aeronavele civile fără pilot la bord, cu masa maximă la decolare mai mică de 150 kg, rămân sub incidenţa reglementărilor naţionale emise de statele membre ale Uniunii Europene,
pentru a permite operarea în spaţiul aerian naţional a aeronavelor civile motorizate fără pilot la bord, până la emiterea pachetului de reglementări europene şi naţionale specifice care să acopere atât domeniul certificării, cât şi domeniul operării acestor aeronave,
în temeiul prevederilor art. 4 lit. b.) şi f.) din Ordonanţa Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul transporturilor emite următorul ordin:
Art. 1.
Operarea aeronavelor civile motorizate fără pilot la bord în spaţiul aerian naţional este permisă numai în zone de spaţiu aerian segregat temporar, înfiinţate, alocate şi activate conform reglementărilor aplicabile în vigoare.
Zonele prevăzute la alin. (1) se stabilesc în întregime în spaţiul aerian de clasă G, iar limita verticală superioară a acestora trebuie să fie cu cel puţin 150 m sub limita minimă a spaţiului aerian controlat.
Cererea pentru înfiinţarea zonei prevăzute la alin. (1) se transmite de către operatorul aeronavei Autorităţii Aeronautice Civile Române cu cel puţin 45 de zile înainte de data prevăzută pentru începerea activităţii. Modelul cererii şi informaţii privind documentele-suport care trebuie anexate acesteia se publică pe pagina proprie de internet a Autorităţii Aeronautice Civile Române http://www.caa.ro.
Alocarea şi activarea zonelor prevăzute la alin. (1) se efectuează în conformitate cu reglementările aeronautice aplicabile.
Art. 2.
În sensul prezentului ordin, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
a.) operator al aeronavei – persoană fizică sau juridică care efectuează operaţiuni aeriene cu o aeronavă civilă motorizată fără pilot la bord şi care solicită în acest scop înfiinţarea unei zone de spaţiu aerian segregat temporar conform prevederilor prezentului ordin;
b.) spaţiu aerian de clasă G – zonă delimitată de spaţiu aerian în care nu sunt furnizate servicii de control al traficului aerian.
Art. 3.
O aeronavă civilă motorizată fără pilot la bord şi cu masa maximă la decolare mai mare de 150 kg poate fi operată în spaţiul aerian naţional, în condiţiile respectării cerinţei prevăzute la art. 1 alin. (1) şi (2), numai dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
a.) deţine un certificat de înmatriculare;
b.) deţine un certificat de tip şi un certificat de navigabilitate, conform cu reglementările europene emise în aplicarea Regulamentului (CE) nr. 216/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 februarie 2008 privind normele comune în domeniul aviaţiei civile şi instituirea unei Agenţii Europene de Siguranţă a Aviaţiei şi de abrogare a Directivei 91/670/CEE a Consiliului, a Regulamentului (CE) nr. 1.592/2002 şi a Directivei 2004/36/CE;
c.) operatorul aeronavei este certificat, după caz, în funcţie de operaţiunile aeriene civile desfăşurate, în conformitate cu reglementările aeronautice aplicabile emise la nivel naţional sau cu cele emise la nivelul Uniunii Europene;
d.) aeronava este asigurată, conform legii, pentru daune produse terţilor.
Art. 4.
O aeronavă civilă motorizată fără pilot la bord şi cu masa maximă la decolare mai mică sau egală cu 150 kg poate fi operată în spaţiul aerian naţional, în condiţiile respectării cerinţei prevăzute la art. 1 alin. (1) şi (2), numai dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
a.) deţine un certificat de identificare emis de Autoritatea Aeronautică Civilă Română sau un certificat de înmatriculare ori un document echivalent emis de alt stat;
b.) în cazul în care aeronava are o masă maximă la decolare mai mare de 15 kg, deţine un permis de zbor naţional emis de Autoritatea Aeronautică Civilă Română sau un document de certificare tehnică echivalent emis de alt stat, recunoscut de Autoritatea Aeronautică Civilă Română;
c.) aeronava este asigurată, după caz, conform legii, pentru daune produse terţilor.
Art. 5.
Nicio prevedere a prezentului ordin nu exonerează operatorul unei aeronave civile motorizate fără pilot la bord de obligaţia respectării prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 912/2010 pentru aprobarea procedurii de autorizare a zborurilor în spaţiul aerian naţional, precum şi a condiţiilor în care decolarea şi aterizarea aeronavelor civile se pot efectua şi de pe/pe alte terenuri sau suprafeţe de apă decât aerodromurile certificate, cu modificările şi completările ulterioare, atunci când efectuează operaţiuni aeriene civile în spaţiul aerian naţional.
Prezentul ordin nu se aplică:
a.) aeromodelelor, aşa cum acestea sunt definite şi clasificate de către Federaţia Internaţională de Aeromodelism şi de către Federaţia Română de Modelism, atunci când sunt utilizate în cadrul competiţiilor, demonstraţiilor aeriene sau al altor manifestaţii oficiale organizate de Federaţia Română de Modelism;
b.) aeronavelor civile motorizate fără pilot la bord şi cu masa maximă la decolare mai mică sau egală cu 1 kg, atât timp cât
– sunt operate într-o zonă deschisă, fără construcţii cu destinaţia de locuinţă;
– sunt operate fără depăşirea câmpului vizual al persoanei care asigură comanda aeronavei de la sol, dar nu mai mult de 150 m distanţă pe orizontală şi de 100 m distanţă pe înălţime faţă de această persoană;
– nu au montate pe ele aparatură pentru filmare sau transmisie de date.
Răspunderea pentru eventuale daune provocate ca urmare a operării aeromodelelor şi aeronavelor prevăzute la alin. (2) revine în totalitate persoanelor care asigură comanda acestora de la sol.
Art. 6.
În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, Autoritatea Aeronautică Civilă Română publică pe propria pagină de internet, http://www.caa.ro, documentele şi informaţiile prevăzute la art. 1 alin. (3).
Până la data de 30 iunie 2015, Autoritatea Aeronautică Civilă Română va elabora şi va supune aprobării ministrului transporturilor proiectele reglementărilor aeronautice civile naţionale privind operarea în spaţiul aerian naţional a aeronavelor civile motorizate fără pilot la bord şi care au masa maximă la decolare mai mică sau egală cu 150 kg.
Art. 7.
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării.
Art. 8.
Prezentul ordin se aplică până la data de 30 ianuarie 2016.
Ministrul transporturilor,
Constantin Matei,
subsecretar de stat"

#21
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,910
  • Înscris: 28.12.2006

Quote

- nu au montate pe ele aparatură pentru filmare sau transmisie de date.
Daca face poze e ok?

#22
odinro

odinro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,815
  • Înscris: 09.06.2010
M-ar interesa si pe mine o minidrona in viitor.
As dori numai sa stiu daca e buna calitatea inregistrarilor / fotografiilor. Alte unghiuri, chestii, distractie pt munte. E netul plin de oferte care mai de care la preturi de 40 % fata de Romania. Si daca are cineva cunostinte electronice, poate scap mai ieftin, montand ceva care inregistreaza / fotografiaza pe o chestie  radiocomandata.

#23
Aunti

Aunti

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 31.01.2016
au fost cazuri de deturnare drone?capturi?Unele cu pene sånt eliberate toamna cu cod schimbat.

#24
Aunti

Aunti

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 31.01.2016

 Aunti, on 21 februarie 2016 - 00:17, said:

au fost cazuri de deturnare drone?capturi?Unele cu pene sånt eliberate toamna cu cod schimbat.
supraeul-sau ce-mi bobinå pricepåtoarea:apårea scris de consecinte si daune-sper så nu fie vreo dronå detonantå så circule cu casa in spatiul aerian -
lansåm expresia ti-a dronat acareturile,emisferele cerebrale,depinde de impact-Chestia cu oricine nu tine.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate