Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 

Un pas spre normalitate in comertul romanesc ?

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
Salutare.
Mai jos regasiti un extras din regulamentul unei retele cunoscute de magazine de electro/it din romania. Am sters numele firmei pt ca inca nu este public ! Ce parere aveti ?

Angajamentul constă în acordarea unui voucher (denumit in cele ce urmeaza „Voucher”) in valoare de 50 lei clientilor care nu au beneficiat de serviciile companiei x
1 Consultanta specializata -  Daca un client a fost intr-un magazin X si nu a primit un raspuns relevant de la consultantii de vanzari la 3 intrebari legate de produse sau de serviciile X acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X sau sa completeze un „formular de sugestii”(denumit in cele ce urmeaza „Formular”) in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Numele CV care nu a raspuns la cele 3 intrebari
b. Datele de identificare ale clientului
c. Cele 3 intrebari
2 Transport pana in casa ta – Daca un client nu a beneficiat de serviciul „Livram pana in casa ta” conform regulamentului de pe pagina X  acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Numele transportatorului
b. Ora si data livrarii
c. Datele de identificare ale clientului
d. Produsele livrate
3 Retur in 31 de zile – Daca un client nu a beneficiat de serviciul „Retur produse in 31 de zile” conform regulamentului de pe pagina X acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Numele Consultantului de vanzari care a refuzat returul
b. Motivul pentru care returul a fost refuzat
c. Ora si data cererii
d. Datele de identificare ale clientului
e. Numarul Facturii initiale
4 Initierea discutiei in 3 minute - Daca un client un client a fost intr-un magazin X si nu a fost abordat de consultantii de vanzari in maxim 3 minute acestuia i se acorda un voucher in maxim 72 de ore de la trimiterea cererii, cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Data vizitei
b. Ora vizitei
Datele de identificare ale clientului
Vom verifica camerele din interiorul magazinului la ora precizata si vom raspunde sesizarii in maxim 72 de ore.

5 Programul de fidelitate – Daca unui client, care a facut o achizite in orice magazin din reteaua X sau de pe SITE-UL X nu i se incarca punctele de fidelitate aferente achizitiei in contul personal acestuia sau, la o achizitie nu i se acorda reducerea aferenta punctelor de fidelitate utilizate i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X  sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Data si ora achizitiei
b. Datele de identificare ale clientului
c. Magazinul in care s-a facut achizitia
d. Numarul facturii
6 Call Center 7 zile din 7 – Daca un client a sunat la numarul de telefon: X in timpul orelor de program: 09:00-18:00 si nu i s-a raspuns, deci nu a beneficiat de serviciul „Call Center 7 zile din 7” i se acorda acestuia un Voucher, cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Data si ora apelului
b. Datele de identificare ale clientului

7 Colectare deseuri electrocasnice – Daca un client a cerut sa i se ridice un deseu electrocasnic de la domiciliu la achizitia unui alt produs electrocasnic din aceiasi categorie (Electrocasnice Mari/Electrocasnice Mici/IT&C/Electronice) si nu a fost ridicat, i se acorda acestuia un Voucher, cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa X sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
a. Datele de identificare ale clientului
b. Magazinul in care s-a facut achizitia
c. Numarul facturii

#2
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 04.03.2013
sa moara pestii mei daca am inteles ceva!
bine, nici n-am avut rabdare sa citesc...

#3
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 26.04.2007
derutatu667 m-ai derutat complet...

#4
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
E simplu :
Primesti un voucher de 50 lei daca firma nu isi respecta angajamentele asumate : 1 Consultanta specializata , 2 Transport pana in casa ta, 3 Retur in 31 de zile, 4 Initierea discutiei in 3 minute, 5 Programul de fidelitate, 6 Call Center 7 zile din 7, 7 Colectare deseuri electrocasnice...

#5
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,858
  • Înscris: 10.12.2006
Deci eu nu sunt multumit de serviciile firmei, iar ei ca sa fie de treaba imi dau un voucher pe care nu-l pot folosi decat tot la ei.

#6
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,392
  • Înscris: 13.01.2011
Ce faci la faza cu clientul nemultumit, ca nu a primit raspuns relevant la cel putin o intrebare din trei ?!

Poti sa dai de clienti smecheri, ,,nemultumiti '' de indiferent ce raspuns primesc, care vor sa va pacaleasca, speculeaza clauza.

Edited by crisstonne, 09 October 2013 - 12:48.


#7
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 04.03.2013

View Postderutatu667, on 09 octombrie 2013 - 12:17, said:

E simplu :
Primesti un voucher de 50 lei daca firma nu isi respecta angajamentele asumate : 1 Consultanta specializata , 2 Transport pana in casa ta, 3 Retur in 31 de zile, 4 Initierea discutiei in 3 minute, 5 Programul de fidelitate, 6 Call Center 7 zile din 7, 7 Colectare deseuri electrocasnice...
pai nu te obliga nimeni sa-l primesti, asa ca de ce te vaieti???

#8
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
Banuiesc ca vor fi si din astia dar cred ca este un risc pe care si-l asuma !

#9
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,501
  • Înscris: 13.10.2010
Pot sa fiu nemultumit pana strang vouchere de un smart tv cu diagonala de cel putin un metru?

Edited by ccf_cristi, 09 October 2013 - 13:03.


#10
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
Dupa ce demareaza oferta poti incerca ! Poate merge :) !

#11
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Banuiesc ca Voucherul vine la pachet cu o concediere sau cu o taiere din salariul celui care te-a nemultumit.
O decizie de management pentru a obliga angajatii sa-si faca treaba.
Buna sau rea, nu stiu.

#12
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
intr-adevar, la punctul "1 Consultanta specializata -  Daca un client a fost intr-un magazin X si nu a primit un raspuns relevant de la consultantii de vanzari la 3 intrebari legate de produse sau de serviciile firmei"  ,cei 50 lei vor fi suportati de catre angajatul nepriceput !

#13
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,130
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcrisstonne, on 09 octombrie 2013 - 12:47, said:

Poti sa dai de clienti smecheri, ,,nemultumiti '' de indiferent ce raspuns primesc, care vor sa va pacaleasca, speculeaza clauza.
Banuiesc ca regulamentul e intern, deci clientul nu stie ca daca e smecher primeste ceva ... E usor sa-i incui pe vanzatorii de la magazinele de electronice daca te pricepi un pic la domeniu. Eu ii incui foarte usor ... de obicei trebuie sa le explic eu una alta pe subdomeniile care ma pasioneaza Posted Image

Ideea cred ca e sa-ti surprinzi placut clientul cu un voucher pentru ca nu ai reusit sa te ridici la asteptarile lui ca si Relatii Clienti. Mi se pare o strategie buna. Dar daca ai relatii clienti solide/vouchere cadou, aia inseamna ca nu poti avea si preturi foarte competitive.

Edited by utopium, 09 October 2013 - 13:26.


#14
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,392
  • Înscris: 13.01.2011

View Postderutatu667, on 09 octombrie 2013 - 13:14, said:

intr-adevar, la punctul "1 Consultanta specializata -  Daca un client a fost intr-un magazin X si nu a primit un raspuns relevant de la consultantii de vanzari la 3 intrebari legate de produse sau de serviciile firmei"  ,cei 50 lei vor fi suportati de catre angajatul nepriceput !

Iti inchipui ce balamuc, angajati care pleaca/sint concediati, pot sa vina altii mai slab pregatiti, poate sa nu se angajeze nimeni mult timp...

#15
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007

View Postutopium, on 09 octombrie 2013 - 13:23, said:

Banuiesc ca regulamentul e intern, deci clientul nu stie ca daca e smecher primeste ceva ... E usor sa-i incui pe vanzatorii de la magazinele de electronice daca te pricepi un pic la domeniu. Eu ii incui foarte usor ... de obicei trebuie sa le explic eu una alta pe subdomeniile care ma pasioneaza Posted Image

Ideea cred ca e sa-ti surprinzi placut clientul cu un voucher pentru ca nu ai reusit sa te ridici la asteptarile lui ca si Relatii Clienti. Mi se pare o strategie buna. Dar daca ai relatii clienti solide/vouchere cadou, aia inseamna ca nu poti avea si preturi foarte competitive.
Deocamdata regulamentul este intern, in foarte scurt timp va fi si pe site-ul magazinului !

#16
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Si ce vezi tu normal aici? Normal ar fi sa se si tina de cuvant, dar adul tu pe forum pe primul beneficiar al unui voucher fiindca nu i s-a raspuns corect  si la obiect la vreo intrebare. Eu am rabdare in urmatorii cativa ani, daca traiesc destul s-o vad si pe asta. Tu ai primit voucher ca sa postezi  abureala asta de reclama?

Edited by myshyk, 09 October 2013 - 14:49.


#17
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
Nu am dat nici un nume deci nu este reclama !
Eu prin normalitate inteleg ca o firma sa isi respecte clientii. Daca tu intelegi altceva te rog sa ne explici !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate