Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Ford Focus
Last Updated: Sep 19 2017 16:03, Started by
gigi_p
, Nov 21 2005 09:33
·
0
#2665
Posted 12 January 2011 - 23:03
Sunt poleite cu aur sau...?
Masina fratelui (Focus2 1.6) are 115000+ km si merge brici, nu simt nicicum kilometri din bord cand ma dau cu ea. Si-a modificat (el, ca e destept al drac) traseul de evacuare si a pus alta toba finala (Magnaflow), suna inuman de frumos si la ralanti. In interior zgomotul nu e deranjant (ma rog, treaba de gusturi). La 110000 km a schimbat distributia la particular (250 lei manopera). Attached FilesEdited by Octavian___, 12 January 2011 - 23:03. |
#2666
Posted 12 January 2011 - 23:17
#2667
Posted 16 January 2011 - 10:53
Stergatoare originale FF2, 130 lei la Centrocar (aveau o reducere de 15% luna trecuta, deci acum sunt probabil 150 lei).
Din cauza alarmei Viper, montata de singura firma agreata de Romcar, 12V SRL, alarma vanduta la pret dublu fata de pretul pietei, pana acum am avut doua probleme la electrica masinii: 1) s-au ars doua diode si nu-mi mai mergea semnalizarea 2) alarma mi-a ars motorasul la macaraua geamului. Le-am rezolvat pe amandoua la BDT, prima pe banii proprii, a doua cu motorasul pe garantie doar dupa acordul Romcar, cam o luna de asteptari (o saptamana programarea la service BDT, inca una acordul Romcar, inca doua sa vina piesa). |
#2668
Posted 16 January 2011 - 13:43
#2670
Posted 05 March 2011 - 15:35
Ma poate ajuta cineva cu un manual de la alarma Maat MDF1.
Alarma a fost instalata de Colina, ca "bonus" la achizitionarea masinii- FF2 facelift sedan. Am scos borna de la baterie, si cand am pus-o la loc, alarma a facut un BIP si de atunci nu mai merge.Ledul care palpaia, acum sta stins. Inchiderea centralizata functioneaza |
#2671
Posted 17 June 2011 - 15:26
Salutare, am si eu o problema la carutza mea , a stat 4 zile in garaj si aseara cand sa plec de pe loc avea rotile pe spate blocate, se ridida de bot in sus si nimic.., am crezut prima oara ca nu am dat frana de mana jos... dar de unde , era jos ...am foartat putin in fata si apoi inapoi, in final s-a deblocat ..dar nu inteleg care e cauza , am facut revizia in Aprilie si cica totul e OK ...stie careva ce poate fi ?
Merci |
#2672
Posted 17 June 2011 - 16:37
am patit acelasi lucru dar iarna dupa ce am spalat-o si am tras frana de mana.
chiar daca ai dat frana jos, cablul a ramas blocat.trebuie gresat. |
#2674
Posted 09 July 2011 - 18:21
Si eu am vrut sa-mi vand masina (Ghia din 2005, tot 1.6 115cp, 100k km) si cand am vazut cat iau pe ea m-am lasat pagubas. Sincer, nu am gasit masini bune si care sa-mi placa cu diferenta de bani pe care o aveam (~3000 E) asa ca am hotarat sa mai pastrez Focusul cel putin 2 ani si o sa-l dau la 120k, cand o sa creada lumea ca-s km dati inapoi . Bafta la vanzare !
Edited by bugatty7373, 09 July 2011 - 18:22. |
|
#2675
Posted 12 July 2011 - 09:17
danutzug, on 5th March 2011, 15:35, said: Ma poate ajuta cineva cu un manual de la alarma Maat MDF1. Alarma a fost instalata de Colina, ca "bonus" la achizitionarea masinii- FF2 facelift sedan. Am scos borna de la baterie, si cand am pus-o la loc, alarma a facut un BIP si de atunci nu mai merge.Ledul care palpaia, acum sta stins. Inchiderea centralizata functioneaza ...si pe mine m-ar interesa un manual de la alarma A100 montata tot bonus dar la dealer-ul BDT! Multumesc, |
#2676
Posted 14 July 2011 - 17:08
bugatty7373, on 9th July 2011, 19:21, said: Si eu am vrut sa-mi vand masina (Ghia din 2005, tot 1.6 115cp, 100k km) si cand am vazut cat iau pe ea m-am lasat pagubas. Sincer, nu am gasit masini bune si care sa-mi placa cu diferenta de bani pe care o aveam (~3000 E) asa ca am hotarat sa mai pastrez Focusul cel putin 2 ani si o sa-l dau la 120k, cand o sa creada lumea ca-s km dati inapoi . Bafta la vanzare ! Masina luata de noua nu se vinde mai devreme de 100.000 Km decat daca: 1) ai bani de n-ai ce face cu ei; 2) ai busit-o de ai facut-o dauna totala si apoi o repari la coltul blocului; 3) ai primit cadou o alta masina noua; Edited by Astor, 14 July 2011 - 17:09. |
#2677
Posted 31 October 2011 - 11:15
Am rezolvat problema cu mufa de la senzorul de airbag. Cei din service Ford au reusit in cele din urma sa-i dea se cap impingand mufa fixa de sub scaunul soferului mai in spate, astfel incat mufa mobila nu se mai misca. Martorul de airbaguri nu s-a mai aprins in bord, chiar daca am miscat scaunul in fata si spate de mai multe ori. Acum am 30.500 km si nu am nici-o defectiune la motor (TDCI 90 CP). Suspensiile masinii se comporta bine fiind un compromis multumitor intre confort si sportivitate (practic daca treci peste denivelari nu simti zdruncinaturi, ca la alte masini cu suspensiile mai tari). Consumul a inceput sa mai scada, am facut intr-o zi 400 km si am avut 4,1 litrii/100 km consum mediu. Dupa 4 ani am inceput sa am incredere in oamenii de la service Ford si chiar daca nu mai am masina in garantie voi continua sa fac reviziile tot la ei (am sentimentul ca ceea ce fac este bine pentru masina). In concluzie, la orice brand auto vom gasi probleme mai mici sau mai mari la masinile lor, asa ca si la Ford sunt mici probleme inerente, insa per ansamblu eu zic ca un Ford Focus nou este o investitie buna (sportivitate si confort in aceeasi masina)
|
#2678
Posted 02 December 2011 - 14:04
salut, Fordul meu a inceput sa "naparleasca" ! , pe bara din fata din ce in ce mai multe pete de vopsea lipsa , se cojeste pur si simplu vopseaua originala de pe bara ...
a mai patit cineva asa ceva ? Culmea este ca masina are 3 ani jumate si am si garaj de 2 ani ... Credeti ca daca merg la garantii la Ford pot rezolva problema asta ? |
#2679
Posted 02 December 2011 - 14:09
Asta se intampla cand e (re)vopsit plasticul fara primer.
Sub vopsea mai e vreun strat de "ceva" sau e plastic direct? Mai conduce si altcineva masina fara tine in ea? Edited by undercoverbrother, 02 December 2011 - 14:10. |
|
#2680
Posted 02 December 2011 - 14:11
Aceiasi problema am avut-o si eu (se exfoliaza lacul de pe bara, nu vopseaua), pe casco nu o poti rezolva pt ca nu e treaba lor (ba mai mult, daca o lovesti iar ei au poze cu bara exfoliata nici n-o sa primesti bani pt dauna), iar la Ford nu-ti este acoperita de garantia extinsa (asta presupunand ca ai inca garantie la ea, a mea avea 4 ani, din care 2 e garantia extinsa). Deci zero sanse, eu am vopsit-o pe banii mei pana la urma.
|
#2681
Posted 02 December 2011 - 15:58
undercoverbrother, on 2nd December 2011, 15:09, said: Asta se intampla cand e (re)vopsit plasticul fara primer. Sub vopsea mai e vreun strat de "ceva" sau e plastic direct? Mai conduce si altcineva masina fara tine in ea? nu merge nimeni inafara de mine cu masina si nu este revopsita bara doar daca la vreo revizie mi-a schimbat careva bara, de obicei nu stau langa aia cand fac revizia ...am ceva banuieli deastea ca la o o revizie la Romcar m-am trezit si cu niste zgarieturi pe display-ul de la clima si cred suspectam ca mi-a schimbat careva acel plastic ...dar sa-mi schimbe si bara !? poate veni vopsita asa din fabrica ? nepot, on 2nd December 2011, 15:11, said: Aceiasi problema am avut-o si eu (se exfoliaza lacul de pe bara, nu vopseaua), pe casco nu o poti rezolva pt ca nu e treaba lor (ba mai mult, daca o lovesti iar ei au poze cu bara exfoliata nici n-o sa primesti bani pt dauna), iar la Ford nu-ti este acoperita de garantia extinsa (asta presupunand ca ai inca garantie la ea, a mea avea 4 ani, din care 2 e garantia extinsa). Deci zero sanse, eu am vopsit-o pe banii mei pana la urma. deci sa nu imi perd timpul cu garantia ?! |
#2682
Posted 02 December 2011 - 22:55
Daca nu sunt urme de lovituri de la pietre cam e de garantie. Si sa-ti si explice de ce e plasticul vopsit fara primer? Poate sa fie vopsit si cu mama vopselei ca nu tine direct pe plastic. Crapa vopseaua pe bucati dupa care se cojeste de la variatiile de temperatura vara-iarna cand se dilata-contracta plasticul.
Zi-le cuvantul primer in romana nu engleza ca nu inteleg. Nu am vazut primer sa sara de pe plastic. Sare vopseaua in caz de lovitura dar ramane ala. Daca gasesc urme de lovituri de la pietre sau altceva du-te la casco. Daca nu te rezolva baga firma de leasing (daca ai) la inaintare ca e masina lor. Se pornesc greu dar ii linistesc rapid si pe astia de la reprezentanta si pe asiguratori. Edited by undercoverbrother, 02 December 2011 - 22:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users