Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
#271
Posted 07 February 2016 - 20:44
Era simplu daca aveam socul tras. Dar daca am ajuns sa desfac carburatorul si motorul, iti dai seama ca pana acum vedeam socul tras de o mie de ori.
Ca sa se accelereze, nu trebuie numai aer in cantitate mai mare, ci amestecul aer/combustibil in cantitate mai mare. |
#272
Posted 07 February 2016 - 20:48
cuiul? baga pe furtunul de admisie benzina un sprei de curatat: carburatoare, injectoare...chiar si unul cu ulei penetrant daca nu ai altceva.
lasa-l sa mearga un minut la relanti, apoi incerci sa accelerezi, poate e un ''gol de aer'' in carburator. am intilnit si eu situatia, am fost nedumerit in privinta socului, dar si-a revenit singur, dupa 10 secunde. s-a intimplat de mai multe ori. uneori a durat mai mult, sa zicem chiar si 40 de secunde. asta ca sa iti faci o idee despre ce si cum, nu ca ar fi o rezolvare standard. Edited by bogdanb1, 07 February 2016 - 21:16. |
#273
Posted 07 February 2016 - 21:27
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YX7sr6aHj0c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
evacuarea infundata? |
#274
Posted 08 February 2016 - 20:15
S-a rezolvat prin schimbarea simeringurilor. Acum motorul nu mai "scuipa" pe admisie acel surplus de combustibil si merge la fel ca-n tineretile lui.
|
#275
Posted 08 February 2016 - 20:34
nu era de acolo, semeringurile nu sint duse pina nu joaca bine de tot. in plus, ai zis ca a fost folosit ocazional. si nici defectul, semering(uri) uzat(e) nu se manifesta asa.
Edited by bogdanb1, 08 February 2016 - 20:54. |
#276
Posted 08 February 2016 - 21:35
Mecanicul meu a banuit de la inceput pe simeringuri. Acum mi-e limpede si mie ca o uzura cat de mica a simeringurilor poate duce la intrarea unui surplus de aer printre simering si ambielaj atunci cand pistonul pleaca in sus si tinde sa faca vid in blocul motor. Acel surplus de aer care intra printre simering si ambielaj, "sufla" carburantul afara prin admisie. Simeringurile au fost schimbate dupa ce am inlocuit carburatorul cu unul identic, de la un atomizor functional.
Ceea ce banuiai tu legat de goluri de aer in carburator sau alte fenomene de genul asta, nu era posibil fiindca am tot testat atomizorul ala doua zile. Se ducea naibii si mama golului de aer avand in vedere foiala pe care i-am dat-o. E explicabila si uzura prematura a simeringurilor, chiar daca atomizorul a fost folosit ocazional. S-au uzat atat de repede pentru ca atomizorul e de cea mai slaba calitate, chinezesc. Imi dau seama cum e un simering de calitate, am vazut multe motoare in 4 timpi reparate in curtea mea pas cu pas, meseria pe care o practic ma determina sa fiu dependent de mecanica. |
#277
Posted 16 February 2016 - 12:44
Buna ziua! am achiziționat un Yamaha Majesty 250cc de circa 2 ani si sunt foarte foarte multumit de el porneste la sfert de chieie fie vara fie iarna, cand l-am cumpărat proprietaru a căzut cu el si a spart pragul de pe partea dreapta si aparatoarea de la esapament sti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari moto mai serios?
|
#278
Posted 18 March 2016 - 12:52
Buna ziua
Stiti cumva de posibilitatea de a ingheta carburatorul sau jigloarele unui scuter in 50 cmc 4 t racit cu aer, dupa ce merge cam 10 minute si bineinteles socul automat s-a declansat? La mine DOAR cand este mai rece afara toamna sau primavara ,dimineata sau seara cand e putin mai racoare afara asa se manifesta. Dupa ce plec de pe loc cu motorul rece, in catva timp socul declansaza, adica motorul a ajuns sa se incalzeasca, merge normal Continui sa merg si daca merg cam 10 minute cu clapeta de acceleratie la maxim (45 Km/h nu e delimitat)incepe sa piarda din putere si daca continui sa las acceleratia la maxim se opreste motorul . Daca reduc acceleratia timp de 10 -15secunde cam la jumatate spre un sfert si merg asa cu el acest timp isi revine si nu mai face asta niciodata in acea cursa.Bineinteles cand reduc acceleratia scade si viteza.Face defectul si cu o persoana (100Kg )si cu 2 persoane total 150kg la fel. Daca opresc se raceste motorul iar afara este la fel de frig si plec cu el face iar si iar isi revine. Chiar si iarna cind e foarte frig afara dupa ce isi face "meteahna "nu mai face pana nu opresc si se raceste iar motorul. Mers incet prin oras ,adica aglomeratie, cu plecare de pe loc cu motorul rece daca nu este acceleratia la maxim timp de 10 minute, numai face defectul . Face chestia asta de ani de zile, de nou practic .Deja m-am obisnuit cu meteahna asta ,eu banuiesc ca datorita efectului de vaporizare a benzinei prin jigloare carburatorul se raceste scade temperatura in acea zona si poate se formeaza gheata, putina bineinteles si obtureaza jiglorul/jigloarele sau altceva pe acolo. Daca debitul scade prin aceste jigloare temperatura benzinei si caldura de la motor reuseste sa incalzeasca suficient si nu mai in ingheata. Probabil e un punct critic legat de temperatura aerului admis si temperatura carburatorului. Zic si eu ca altceva nu imi vine in minte. Am zis ca pun camera auto sa filmeze carburatorul in timp ce face asta poate se vede ceva bruma pe el ,dar lenea e mare... Sau ar putea fi ceva banal ca un soc automat care sa lucreze aiurea ? Dar ala stiu ca e incalzit electric si nu e incalzit de temperatura motorului/carburatorului. Pun intrebarea aici deoarece sunt mai multi posesori/mecanici de scutere in 4 timpi si poate stiu ce se intampla de fapt si o remediere daca se poate. Daca ajuta: scuterul e piaggio fly 50 4 t. Multumesc pt timpul Dvs. Edited by goguboeru, 18 March 2016 - 12:55. |
#279
Posted 26 March 2016 - 15:03
Am un Malaguti madison 125 cc, 2001 si vroiam sa-l chitui. Se poate recomanda un kit de dat pe platic? E prea zgariat si nici nu pot sa-l vand din cauza asta...Se vede in poza cum sta treaba
Attached Files |
#280
Posted 28 March 2016 - 13:49
Buna am o problema si nustiu cum sa o rezolv poate ma ajuta cineva cu un raspuns am un PIAGGIO BEVERLY 200 si am schimbat semeringul de la furca si problema este acuma ca nu stiu cat ulei trebuie bagat in furca ?
|
|
#281
Posted 02 April 2016 - 16:18
salut am un scuter 200 si este in 4 timpi si daca schimb socul electric trebuie sa iau tot in 4 timpi ?
|
#282
Posted 16 May 2016 - 21:13
Salutare.Am un scuter Italjet 50cc 4timpi.L am cumparat nou si in prezent are 10.000 km.In toti acesti km nu i am facut decat schimbul de ulei.Azi dimineata nu a vrut sa porneasca .I am dat la automat;i am dat la pedala nimic.Nici nu are simtome c ar porni.I am schimbat bujia si aceiasi treaba.Cand am pus bujia noua (inainte sa o montez)am legat o la fisa ;am tinut o langa blocul motor si i am dat la outomat sa vad daca da scantee -nimic.Ii normal sa nu dea scantee?Ultima data l am pornit acum 4zile si nu mi a facut probleme.care ar fi cauzele de nu porneste?Va multumesc.
|
#283
Posted 17 May 2016 - 11:27
Alex,
1. verifici daca instalatia electrica e ok (bujie, cabluri, relee, sigurante, magnetou, baterie, socul automat). Bujia trebuie sa dea scanteie cand o probezi. 2. verifici daca iti vine benzina in carburator, pompa de vacuum si cureti carburatorul. (verifica si filtrul de aer si cotul care intra in carburator) Daca nu stii face astea, e bine sa-l vada un mecanic moto. |
#284
Posted 17 May 2016 - 12:41
Multumesc de sfat.Benzina vine in carburator.Am folosit scuterul tot timpul anului farà a avea minime probleme.totusi cred ca i din aprindere ca nu mi da scantee nici cu bujie noua.oricum daca nu i dau de cap pana diseara o duc la service.o zi buna.
|
#285
Posted 17 May 2016 - 19:08
Am venit de la mecanic.pfffff.... Nu ajunge curent la bujie.problema i ca nu are pe stoc piese de schimb.va tin informati ca poate va fi si altuia de ajutor.
|
|
#287
Posted 17 May 2016 - 19:32
Poti sa mi explici ce inseamna?in acest domeniu sunt afon.benzina; schimbul de ulei si o bujie "am furat"dar restul n am avut ocazia sa invat.Multumesc anticipat.
AM o promisiune de piese de origine dar trebuie sa mai dau o fuga la mecanic .cand am vorbit cu el mi a spus ca poate i bobina sau magnetoul.Acum sa vedem pe care le cumpar.Poate sa mai fie si altceva dupa parea voastra?daca tot dau comanda...va multumesc. |
#288
Posted 18 May 2016 - 08:33
CDI este aprinderea electronica. Daca nu merge, nu ai scanteie in bujie.
https://en.wikipedia...charge_ignition |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users