Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
319 replies to this topic

#271
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
Era simplu daca aveam socul tras. Dar daca am ajuns sa desfac carburatorul si motorul, iti dai seama ca pana acum vedeam socul tras de o mie de ori.

Ca sa se accelereze, nu trebuie numai aer in cantitate mai mare, ci amestecul aer/combustibil in cantitate mai mare.

#272
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
cuiul? baga pe furtunul de admisie benzina un sprei de curatat: carburatoare, injectoare...chiar si unul cu ulei penetrant daca nu ai altceva.

lasa-l sa mearga un minut la relanti, apoi incerci sa accelerezi, poate e un ''gol de aer'' in carburator. am intilnit si eu situatia, am fost nedumerit in privinta socului, dar si-a revenit singur, dupa 10 secunde. s-a intimplat de mai  multe ori. uneori a durat mai mult, sa zicem chiar si 40 de secunde. asta ca sa iti faci o idee despre ce si cum, nu ca ar fi o rezolvare standard.

Edited by bogdanb1, 07 February 2016 - 21:16.


#273
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YX7sr6aHj0c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
evacuarea infundata?

#274
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
S-a rezolvat prin schimbarea simeringurilor. Acum motorul nu mai "scuipa" pe admisie acel surplus de combustibil si merge la fel ca-n tineretile lui.

#275
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
nu era de acolo, semeringurile nu sint duse pina nu joaca bine de tot. in plus, ai zis ca a fost folosit ocazional. si nici defectul, semering(uri) uzat(e) nu se manifesta asa.

Edited by bogdanb1, 08 February 2016 - 20:54.


#276
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
Mecanicul meu a banuit de la inceput pe simeringuri. Acum mi-e limpede si mie ca o uzura cat de mica a simeringurilor poate duce la intrarea unui surplus de aer printre simering si ambielaj atunci cand pistonul pleaca in sus si tinde sa faca vid in blocul motor. Acel surplus de aer care intra printre simering si ambielaj, "sufla" carburantul afara prin admisie. Simeringurile au fost schimbate dupa ce am inlocuit carburatorul cu unul identic, de la un atomizor functional.
Ceea ce banuiai tu legat de goluri de aer in carburator sau alte fenomene de genul asta, nu era posibil fiindca am tot testat atomizorul ala doua zile. Se ducea naibii si mama golului de aer avand in vedere foiala pe care i-am dat-o.
E explicabila si uzura prematura a simeringurilor, chiar daca atomizorul a fost folosit ocazional. S-au uzat atat de repede pentru ca atomizorul e de cea mai slaba calitate, chinezesc. Imi dau seama cum e un simering de calitate, am vazut multe motoare in 4 timpi reparate in curtea mea pas cu pas, meseria pe care o practic ma determina sa fiu dependent de mecanica.

#277
alexalexandru91

alexalexandru91

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 11.02.2016
Buna ziua! am achiziționat un Yamaha Majesty 250cc de circa 2 ani si sunt foarte foarte multumit de el porneste la sfert de chieie fie vara fie iarna, cand l-am cumpărat proprietaru a căzut cu el si a spart pragul de pe partea dreapta si aparatoarea de la esapament sti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari moto mai serios?

#278
goguboeru

goguboeru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 19.07.2004
Buna ziua
Stiti cumva de posibilitatea de a ingheta carburatorul sau jigloarele unui scuter in 50 cmc 4 t racit cu aer,  dupa ce merge cam 10 minute
si bineinteles socul automat s-a declansat?

La mine  DOAR cand este mai rece afara toamna sau primavara ,dimineata sau seara cand e putin mai racoare afara asa se manifesta.
Dupa ce plec de pe loc cu motorul rece, in catva timp socul declansaza, adica motorul a ajuns sa se incalzeasca, merge normal
Continui sa merg si daca merg cam 10 minute cu clapeta de acceleratie la maxim (45 Km/h nu e delimitat)incepe sa piarda din putere si daca continui sa las acceleratia la maxim se opreste motorul . Daca reduc acceleratia timp de 10 -15secunde  cam la jumatate spre un sfert si merg asa cu el acest timp isi revine si nu mai face asta niciodata  in acea cursa.Bineinteles cand reduc acceleratia scade si viteza.Face defectul si cu o persoana (100Kg )si cu 2 persoane total 150kg la fel.
Daca opresc se raceste motorul iar afara este la fel de frig si plec cu el face iar si iar isi revine.
Chiar si iarna cind e foarte frig afara dupa ce isi face "meteahna "nu mai face pana nu opresc si se raceste iar motorul.
Mers incet prin oras ,adica   aglomeratie, cu plecare de pe loc cu motorul rece daca nu este acceleratia
la maxim timp de 10 minute, numai face defectul .

Face chestia asta de ani de zile, de nou practic .Deja m-am obisnuit cu meteahna asta ,eu banuiesc ca datorita efectului de
vaporizare a benzinei prin jigloare carburatorul se raceste scade temperatura in acea zona  si poate se formeaza
gheata, putina bineinteles si obtureaza jiglorul/jigloarele sau altceva pe acolo.
Daca debitul scade prin aceste jigloare temperatura benzinei si caldura de la motor reuseste sa incalzeasca
suficient si nu mai in ingheata. Probabil e un punct critic legat de temperatura aerului admis si temperatura carburatorului.
Zic si eu ca altceva nu imi vine in minte.
Am zis ca pun camera auto sa filmeze carburatorul in timp ce face asta poate se vede ceva bruma pe el ,dar lenea e mare...

Sau ar putea fi ceva banal ca un soc automat care sa lucreze aiurea ?
Dar ala stiu ca e incalzit electric si nu e incalzit de temperatura motorului/carburatorului.

Pun intrebarea aici deoarece sunt mai multi posesori/mecanici de scutere in 4 timpi si poate stiu
ce se intampla de fapt si o remediere daca se poate.
Daca ajuta: scuterul e piaggio fly 50 4 t.

Multumesc pt timpul Dvs.

Edited by goguboeru, 18 March 2016 - 12:55.


#279
HbK2310

HbK2310

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 16.10.2011
Am un Malaguti madison 125 cc, 2001 si vroiam sa-l chitui. Se poate recomanda un kit de dat pe platic? E prea zgariat si nici nu pot sa-l vand din cauza asta...Se vede in poza cum sta treaba :D

Attached Files



#280
gogobulgaria

gogobulgaria

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.07.2015
Buna am o problema si nustiu cum sa o rezolv poate ma ajuta cineva cu un raspuns am un PIAGGIO BEVERLY 200  si am schimbat semeringul de la furca si problema este acuma ca nu stiu cat ulei trebuie bagat in furca ?

#281
gogobulgaria

gogobulgaria

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.07.2015
salut am un scuter  200 si este in 4 timpi si daca schimb socul electric trebuie sa iau tot in 4 timpi ?

#282
alex-2011

alex-2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 04.03.2015
Salutare.Am un scuter Italjet 50cc 4timpi.L am cumparat nou si in prezent are 10.000 km.In toti acesti km nu i am facut decat schimbul de ulei.Azi dimineata nu a vrut sa porneasca .I am dat la automat;i am dat la pedala nimic.Nici nu are simtome c ar porni.I am schimbat bujia si aceiasi treaba.Cand am pus bujia noua (inainte sa o montez)am legat o la fisa ;am tinut o langa blocul motor si i am dat la outomat sa vad daca da scantee -nimic.Ii normal sa nu dea scantee?Ultima data l am pornit acum 4zile si nu mi a facut probleme.care ar fi cauzele de nu porneste?Va multumesc.

#283
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Alex,

1. verifici daca instalatia electrica e ok (bujie, cabluri, relee, sigurante, magnetou, baterie, socul automat). Bujia trebuie sa dea scanteie cand o probezi.
2. verifici daca iti vine benzina in carburator, pompa de vacuum si cureti carburatorul. (verifica si filtrul de aer si cotul care intra in carburator)

Daca nu stii face astea, e bine sa-l vada un mecanic moto.

#284
alex-2011

alex-2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 04.03.2015
Multumesc de sfat.Benzina vine in carburator.Am folosit scuterul tot timpul anului farà a avea minime probleme.totusi cred ca i din aprindere ca nu mi da scantee nici cu bujie noua.oricum daca nu i dau de cap pana diseara o duc la service.o zi buna.

#285
alex-2011

alex-2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 04.03.2015
Am venit de la mecanic.pfffff.... Nu ajunge curent la bujie.problema i ca nu are pe stoc piese de schimb.va tin informati ca poate va fi si altuia de ajutor.

#286
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Nu uita sa verifice si CDIul!

#287
alex-2011

alex-2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 04.03.2015
Poti sa mi explici ce inseamna?in acest domeniu sunt afon.benzina; schimbul de ulei si o bujie "am furat"dar restul n am avut ocazia sa invat.Multumesc anticipat.

AM o promisiune de piese de origine dar trebuie sa mai dau o fuga la mecanic .cand am vorbit cu el mi a spus ca poate i bobina sau magnetoul.Acum sa vedem pe care le cumpar.Poate sa mai fie si altceva dupa parea voastra?daca tot dau comanda...va multumesc.

#288
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
CDI este aprinderea electronica. Daca nu merge, nu ai scanteie in bujie.
https://en.wikipedia...charge_ignition

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate