Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
#291
Posted 27 May 2016 - 15:50
Salut , am si eu un scuter Piaggio 49 cc , am cazut ieri cu el pe un drum accidentat adica pietre gropi , si era o balta am zis ca pot sa o trec usor dar era mare si am trecut cu viteza , si de ieri mi-a sarit cablul de acceleratie din el , adica de acolo de jos ... nu sta intre clemele alea , am bagat cablul , am strans surubul , piulita tot dar degeaba. Daca ma puteti ajuta raman dator va rog frumos , pun si poze daca e nevoie. Multumesc anticipat.
|
#292
Posted 27 May 2016 - 21:44
Salut.
Imi puteti confirma dupa pozele atasate, daca acest rezervor este cu uleiul pentru amestec? Si in aceasta situatie, eu trebuie sa pun doar benzina in rezervor? Este un scuter PGO din '94. Dupa un repaus de 2 ani a pornit relativ usor la automat, in schimb face ceva fum si in primele 15 min . de functionare arunca pe esapament stropi de culoare neagra. Isi tine relantiul, se accelereaza, are putere, doar acel fum ma nelinisteste, in ideea ca vreau sa-i fac RAR in vederea inmatricularii. Liuro, on 27 mai 2016 - 21:43, said:
Salut. Imi puteti confirma dupa pozele atasate, daca acest rezervor este cu uleiul pentru amestec? Si in aceasta situatie, eu trebuie sa pun doar benzina in rezervor? Este un scuter PGO din '94. Dupa un repaus de 2 ani a pornit relativ usor la automat, in schimb face ceva fum si in primele 15 min . de functionare arunca pe esapament stropi de culoare neagra. Isi tine relantiul, se accelereaza, are putere, doar acel fum ma nelinisteste, in ideea ca vreau sa-i fac RAR in vederea inmatricularii. Attached Files |
#293
Posted 20 July 2016 - 12:58
moped FIRST BIKE tip CITYFLEX nu porneste,Am verificat alimentarea si pare in regula , am schimbat bujia dar nu da nici un semn, deplasarea la un atelier dificila. Ce verificari sa fac pentru a depista defectul si eventual sa inlocuiesc piesa ?
|
#294
Posted 12 September 2016 - 11:24
am si eu un scuter MBK/Booster-Rocket-50 2t lam pornit am plecat cu el sa dau o tura am ajuns acasa cu el lam accelarat de 2 ori si sa oprit de tot am icercat sal pornes si na mai vrut deloc iam pus alta aprindere si alta bobina noi cum da cele vechi asa dau cele noi o scanteie slaba albastra la o buje da slab albastru si la alta da un pic mai mare spre galben benzina vine ca se uda buja acum mai ramane sai iau toate firele la controlat si magneto ce parere aveti
|
#295
Posted 12 September 2016 - 20:35
Liuro, on 27 mai 2016 - 21:44, said:
Salut. Imi puteti confirma dupa pozele atasate, daca acest rezervor este cu uleiul pentru amestec? Si in aceasta situatie, eu trebuie sa pun doar benzina in rezervor? Este un scuter PGO din '94. Dupa un repaus de 2 ani a pornit relativ usor la automat, in schimb face ceva fum si in primele 15 min . de functionare arunca pe esapament stropi de culoare neagra. Isi tine relantiul, se accelereaza, are putere, doar acel fum ma nelinisteste, in ideea ca vreau sa-i fac RAR in vederea inmatricularii. Da asa pare, daca te uiti si scrie "oil" in plus si eu tot acolo il am. Dupa un repaus de 2 ani eu l-as desface si curata. |
#296
Posted 19 September 2016 - 14:04
Salut,
Am cumparat un Lifan 124CC, an 2009 (cea mai mare greseala facuta), si am mers cu el vreo 15 km, apoi s-a oprit brusc pe drum, iar acum nu vrea sa mai porneasca, scanteie am, carburatorul l-am curatat, pur si simplu nu pot sa inteleg ce are. A mai patit cineva ceva similar? multumesc ! |
#297
Posted 24 September 2016 - 12:57
Bună! Am mare nevoie de ajutorul vostru, in gasirea rezolvarii problemei pe partea electrica la o Arilie SR50 an producţie aprox 2000
Deci, problema e ca fostul proprietat a facut mare taraboi in schema electrica, si acum nu mai functioneaza toate cum ar trebui. 1. La buton nu porneste, doar daca e motorul pornit doar atunci invarte si electromotorul ( releul e ok, motorul la fel) nu inteleg care ar putea fi problema, de ce nu functioneaza cand e motorul oprit... 2. Pe cablurile care ar trebui conectate la acumulator (Albastru/Rosu) lipseste tensiunea, mai e un cablu care vine langa cel rosu care e cu mult mai subtire pe care este tensiune care trebuie sa fie. 3. Cand scot fisa cu cabluri ce se duce la panou de pe ghidon si verific tensiunea ce vine de la regulatorul de tensiune, (U) are valoarea ~13V, insa cand conectez fisa la loc, indata tensiunea scade pana la ~3.8V Aveti ceva idei ce poate fi si cum se poate de rezolvat? P.S: Eventual as putea pune si ceva poze la solicitarea voastra, daca e necesar. |
#298
Posted 15 October 2016 - 16:01
Quantum, on 13 februarie 2013 - 04:15, said:
Postati aici problemele/intrebarile pe care le aveti legate de intretinerea si reparatia Scuterelor si Motocicletelor, indiferent de marca lor (totusi e bine sa mentionati marca pentru a sti despre ce vorbim). Eu o sa incerc sa va raspund, dar oricine e liber sa intervina pentru a ajuta un alt forumist, sau a-l pune in situatia sa aleaga dintre mai multe pareri. |
|
#299
Posted 07 November 2016 - 16:46
king_tzapone, on 01 martie 2013 - 21:39, said:
de acord cu tine ! si cauza?daca il pornesc si merg cu el sa zic juma de ora si dupa aia iar sta 2-3 ore oprit ,tot greu porneste si doar la pedala .nu le am eu cu mecanica de nota 10 dar totusi cred ca se dezamorseaza ceva pe acolo. Salut Tarziu sau nu,un raspuns ca o completare cred ca este binevenita aici. Este pentru cei ce nu au maneta soc la carburator !!! deci majoritatea scuterelor moderne. Carburatorul este echipat cu soc electronic,termic adica la timp rece se ajusteaza singur pe soc datorita unui termostat existent pe carburator,vedeti piesa cilindrica din plastic negru..de unde ies 2 fire cu un cablu cu conector. Ca principiu de functionare este un termostat actionat de temperatura ambianta,vara nu intra in functiune,caldura de afara tinand pistonasul coborat,adica motorul fara soc.. Rolul celor 2 fire cu conector ,ele alimenteaza o rezistenta electrica ce incalzeste termostatul,specific iarasi, vara socul nu se inchide singur din cauza termostatului ce este incalzit de aerul ambiental cald. IARNA la temperaturi mici,termostatul se contracteaza tragand prin intermediul unui piese pistonasul de soc,. La punerea contactului intodeauna apare 12v +- pe conectorul socului,acesta alimentand o rezistenta care fiind lipita fizic de corpul termostatului,al incalzeste in aproximativ 2-4 minute,exact cat ai trebuie motorului sa intre in regim de temeratura cat de cat.. Termostatul incazindu-se prin intermediul unei parghii impinge un mic pistonas ,adica socul la motor,suplimentand amestecul de benzina iarna. Multi posesori de scutere cred ca firele acelea sunt de la limitare ,urmand sfaturile unor '' intelepti '' si le scot din conector,..vara nu conteaza este ok,motorul merge nu se resimte lipsa DECONECTARII socului,insa la timp rece incep problemele. Ca ideie,IARNA NU tineti contactul pus si peste 3-10 minute va amintiti sa actionati demarorul...nu faceti decat a pacali socul ca este cald,acesta trece pe vara,fiind incalzit de rezistenta,si de aici si problema ca moare motorul la ralanti,sau accelerare,ai pus contactul..timpul pina la care socul se dezactiveaza incepe,deci actioneaza demarorul..sau la opriri scurte,nu uitati socul se raceste,adica termostatul,deci trebuie iarasi reincalzit,de aici si balbaiala ca motorul este cald insa nu toarce imediat. Edited by Marcelakis, 07 November 2016 - 16:52. |
#300
Posted 20 December 2016 - 23:18
buna am o bicicleta cu motor termic si de ceva timp nu mai vine benzina din rezervor pe furtun .cand scot furtunu din carburator benzina vine dar cu furtunu conectat nu vine si imi merge cu opriri multumesc
|
#301
Posted 21 December 2016 - 01:30
Problema asa cum ai prezentat-o este in carburator.
Vezi"cuiul poantou" sa nu faca figuri. E ca un fel de robinet cu plutitor in genul celor de la rezervorul de WC. Are rolul de a pastra constant nivelul de benzina in "camera de nivel constant" a carburatorului. Sau sa nu fie infundate jigloarele. Ai filtru de benzina din alea de plastic transparent inseriat pe furtunul de benzina? E foarte util .Vezi si cind/cum curge benzina si mai si pastreaza carburatorul curat. Edited by goguboeru, 21 December 2016 - 01:34. |
#302
Posted 21 December 2016 - 10:48
goguboeru, on 21 decembrie 2016 - 01:30, said:
Problema asa cum ai prezentat-o este in carburator. Vezi"cuiul poantou" sa nu faca figuri. E ca un fel de robinet cu plutitor in genul celor de la rezervorul de WC. Are rolul de a pastra constant nivelul de benzina in "camera de nivel constant" a carburatorului. Sau sa nu fie infundate jigloarele. Ai filtru de benzina din alea de plastic transparent inseriat pe furtunul de benzina? E foarte util .Vezi si cind/cum curge benzina si mai si pastreaza carburatorul curat. |
#303
Posted 21 December 2016 - 10:50
Schimba pompa de benzina cu vacuum ( robinet sau ce naiba e ) , cost 13 lei .
Edited by cobi1, 21 December 2016 - 10:50. |
|
#304
Posted 21 December 2016 - 11:30
#305
Posted 21 December 2016 - 11:31
Tocmai ca nu ar trebui sa faca asta ...de aia e vacuumatic robinetul ! Incearca si o sa te dumiresti
|
#306
Posted 21 December 2016 - 12:26
cobi1.Si "cuiul poantou" ce rol are ?
Megatron .Lasa te rog in pace robinetul ala simplu sau vacumatic, ca din ce descrii tu nu ai treaba cu el. Edited by goguboeru, 21 December 2016 - 12:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users