Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Backu-up box Fronius
 Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun
 Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet
 Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele
 

Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
319 replies to this topic

#289
alex-2011

alex-2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 04.03.2015
Multumesc.

#290
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Cu placere.

#291
NazyBoy

NazyBoy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.05.2016
Salut , am si eu un scuter Piaggio 49 cc , am cazut ieri cu el pe un drum accidentat adica pietre gropi , si era o balta am zis ca pot sa o trec usor dar era mare si am trecut cu viteza , si de ieri mi-a sarit cablul de acceleratie din el , adica de acolo de jos ... nu sta intre clemele alea , am bagat cablul , am strans surubul , piulita tot dar degeaba. Daca ma puteti ajuta raman dator va rog frumos , pun si poze daca e nevoie. Multumesc anticipat.

#292
Liuro

Liuro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 27.06.2011
Salut.

Imi puteti confirma dupa pozele atasate, daca acest rezervor este cu uleiul pentru amestec? Si in aceasta situatie, eu trebuie sa pun doar benzina in rezervor? Este un scuter PGO din '94. Dupa un repaus de 2 ani a pornit relativ usor la automat, in schimb  face ceva fum si in primele 15 min . de functionare arunca pe esapament stropi de culoare neagra. Isi tine relantiul, se accelereaza, are putere, doar acel fum ma nelinisteste, in ideea ca vreau sa-i fac RAR in vederea inmatricularii.

View PostLiuro, on 27 mai 2016 - 21:43, said:

Salut.

Imi puteti confirma dupa pozele atasate, daca acest rezervor este cu uleiul pentru amestec? Si in aceasta situatie, eu trebuie sa pun doar benzina in rezervor? Este un scuter PGO din '94. Dupa un repaus de 2 ani a pornit relativ usor la automat, in schimb  face ceva fum si in primele 15 min . de functionare arunca pe esapament stropi de culoare neagra. Isi tine relantiul, se accelereaza, are putere, doar acel fum ma nelinisteste, in ideea ca vreau sa-i fac RAR in vederea inmatricularii.

Attached Files



#293
lecramB

lecramB

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.07.2016
moped FIRST BIKE tip CITYFLEX nu porneste,Am verificat alimentarea si pare in regula , am schimbat bujia dar nu da nici un semn, deplasarea la un atelier dificila. Ce verificari sa fac pentru a depista defectul si eventual sa inlocuiesc piesa ?

#294
klarius

klarius

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.02.2013
am si eu un scuter MBK/Booster-Rocket-50  2t  lam pornit am plecat cu el sa dau o tura am ajuns acasa cu el  lam accelarat de 2 ori si sa oprit de tot am icercat sal pornes si na mai vrut deloc iam pus alta aprindere si alta bobina  noi  cum da cele vechi asa dau cele noi o scanteie slaba albastra la o buje da slab albastru si la alta da un pic mai mare spre galben   benzina vine ca se uda buja   acum mai ramane sai iau toate firele la controlat si magneto ce parere aveti

#295
Dementozaur25

Dementozaur25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 14.04.2015

View PostLiuro, on 27 mai 2016 - 21:44, said:

Salut.

Imi puteti confirma dupa pozele atasate, daca acest rezervor este cu uleiul pentru amestec? Si in aceasta situatie, eu trebuie sa pun doar benzina in rezervor? Este un scuter PGO din '94. Dupa un repaus de 2 ani a pornit relativ usor la automat, in schimb  face ceva fum si in primele 15 min . de functionare arunca pe esapament stropi de culoare neagra. Isi tine relantiul, se accelereaza, are putere, doar acel fum ma nelinisteste, in ideea ca vreau sa-i fac RAR in vederea inmatricularii.

Da asa pare, daca te uiti si scrie "oil" in plus si eu tot acolo il am.
Dupa un repaus de 2 ani eu l-as desface si curata.

#296
Selux

Selux

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 04.11.2012
Salut,
Am cumparat un Lifan 124CC, an 2009 (cea mai mare greseala facuta), si am mers cu el vreo 15 km, apoi s-a oprit brusc pe drum, iar acum nu vrea sa mai porneasca, scanteie am, carburatorul l-am curatat, pur si simplu nu pot sa inteleg ce are. A mai patit cineva ceva similar? multumesc !

#297
GoodJob

GoodJob

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.12.2015
Bună! Am mare nevoie de ajutorul vostru, in gasirea rezolvarii problemei pe partea electrica la o Arilie SR50 an producţie aprox 2000
Deci, problema e ca fostul proprietat a facut mare taraboi in schema electrica, si acum nu mai functioneaza toate cum ar trebui.
1. La buton nu porneste, doar daca e motorul pornit doar atunci invarte si electromotorul ( releul e ok, motorul la fel) nu inteleg care ar putea fi problema, de ce nu functioneaza cand e motorul oprit...

2. Pe cablurile care ar trebui conectate la acumulator (Albastru/Rosu) lipseste tensiunea, mai e un cablu care vine langa cel rosu care e cu mult mai subtire pe care este tensiune care trebuie sa fie.

3. Cand scot fisa cu cabluri ce se duce la panou de pe ghidon si verific tensiunea ce vine de la regulatorul de tensiune, (U) are valoarea ~13V, insa cand conectez fisa la loc, indata tensiunea scade pana la ~3.8V

Aveti ceva idei ce poate fi si cum se poate de rezolvat?

P.S: Eventual as putea pune si ceva poze la solicitarea voastra, daca e necesar.

#298
cristinelmelinte

cristinelmelinte

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 08.10.2016

View PostQuantum, on 13 februarie 2013 - 04:15, said:

Postati aici problemele/intrebarile pe care le aveti legate de intretinerea si reparatia Scuterelor si Motocicletelor, indiferent de marca lor (totusi e bine sa mentionati marca pentru a sti despre ce vorbim).
Eu o sa incerc sa va raspund, dar oricine e liber sa intervina pentru a ajuta un alt forumist, sau a-l pune in situatia sa aleaga dintre mai multe pareri.


#299
Marcelakis

Marcelakis

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.10.2009

View Postking_tzapone, on 01 martie 2013 - 21:39, said:

de acord cu tine ! si cauza?daca il pornesc si merg cu el sa zic juma de ora si dupa aia iar sta 2-3 ore oprit ,tot greu porneste si doar la pedala .nu le am eu cu mecanica de nota 10 dar totusi cred ca se dezamorseaza ceva pe acolo.

Salut
Tarziu sau nu,un raspuns ca o completare cred ca este binevenita aici.
Este pentru cei ce nu au maneta soc la carburator !!! deci majoritatea scuterelor moderne.
Carburatorul este echipat cu soc electronic,termic adica la timp rece se ajusteaza singur pe soc datorita unui termostat existent pe carburator,vedeti piesa cilindrica din plastic negru..de unde ies  2 fire cu un cablu cu conector.
Ca principiu de functionare este un termostat  actionat de temperatura ambianta,vara nu intra in functiune,caldura de afara tinand pistonasul coborat,adica motorul fara soc..
Rolul celor 2 fire cu conector ,ele alimenteaza o  rezistenta electrica  ce incalzeste termostatul,specific iarasi, vara socul nu se inchide singur din cauza termostatului ce este incalzit de aerul  ambiental cald.
IARNA la temperaturi mici,termostatul se contracteaza tragand prin intermediul unui piese pistonasul de soc,.
La punerea contactului intodeauna apare 12v +- pe conectorul socului,acesta alimentand o rezistenta care fiind lipita fizic de corpul termostatului,al incalzeste in aproximativ 2-4 minute,exact cat ai trebuie motorului sa intre in regim de temeratura cat de cat..
Termostatul incazindu-se prin intermediul unei parghii impinge   un mic pistonas  ,adica socul la motor,suplimentand amestecul de benzina iarna.
Multi posesori de scutere cred ca firele acelea sunt de la limitare ,urmand sfaturile unor '' intelepti '' si le scot din conector,..vara nu conteaza este ok,motorul merge nu se resimte lipsa DECONECTARII socului,insa la timp rece incep problemele.
Ca ideie,IARNA NU tineti contactul pus si peste 3-10  minute va amintiti sa actionati demarorul...nu faceti decat a pacali socul ca este cald,acesta trece pe vara,fiind incalzit de rezistenta,si de aici si problema ca moare motorul la ralanti,sau accelerare,ai pus contactul..timpul pina la care socul se dezactiveaza incepe,deci actioneaza demarorul..sau la opriri scurte,nu uitati socul se raceste,adica termostatul,deci trebuie iarasi reincalzit,de aici si balbaiala ca motorul este cald insa nu toarce imediat.

Edited by Marcelakis, 07 November 2016 - 16:52.


#300
megatron2011

megatron2011

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 29.09.2011
buna am o bicicleta cu motor termic si de ceva timp nu mai vine benzina din rezervor pe furtun .cand scot furtunu din carburator benzina vine dar cu furtunu conectat nu vine si imi merge cu opriri  multumesc

#301
goguboeru

goguboeru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 19.07.2004
Problema asa cum ai prezentat-o este in carburator.

Vezi"cuiul poantou" sa nu faca figuri. E ca un fel de robinet cu plutitor in genul celor de la rezervorul de WC.
Are rolul de a pastra constant nivelul de benzina in "camera de nivel constant" a carburatorului.
Sau sa nu fie infundate jigloarele. Ai filtru de benzina din alea de plastic transparent inseriat pe furtunul de benzina?
E foarte util .Vezi si cind/cum curge benzina si mai si pastreaza carburatorul curat.

Edited by goguboeru, 21 December 2016 - 01:34.


#302
megatron2011

megatron2011

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 29.09.2011

View Postgoguboeru, on 21 decembrie 2016 - 01:30, said:

Problema asa cum ai prezentat-o este in carburator.

Vezi"cuiul poantou" sa nu faca figuri. E ca un fel de robinet cu plutitor in genul celor de la rezervorul de WC.
Are rolul de a pastra constant nivelul de benzina in "camera de nivel constant" a carburatorului.
Sau sa nu fie infundate jigloarele. Ai filtru de benzina din alea de plastic transparent inseriat pe furtunul de benzina?
E foarte util .Vezi si cind/cum curge benzina si mai si pastreaza carburatorul curat.
nu am filtru de benzina

#303
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Schimba pompa de benzina cu vacuum ( robinet sau ce naiba e )  , cost 13 lei .

Edited by cobi1, 21 December 2016 - 10:50.


#304
megatron2011

megatron2011

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 29.09.2011

View Postcobi1, on 21 decembrie 2016 - 10:50, said:

Schimba pompa de benzina cu vacuum ( robinet sau ce naiba e )  , cost 13 lei .
din rezervor vine benzina cand scot furtunul din carburator

#305
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Tocmai ca nu ar trebui sa faca asta ...de aia e vacuumatic robinetul ! Incearca si o sa te dumiresti :)

#306
goguboeru

goguboeru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 19.07.2004
cobi1.Si "cuiul poantou" ce rol are ?
Megatron .Lasa te rog in pace robinetul ala simplu sau vacumatic, ca din ce descrii tu nu ai treaba cu el.

Edited by goguboeru, 21 December 2016 - 12:27.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate