Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
#235
Posted 09 May 2015 - 05:59
catalcea, on 08 mai 2015 - 23:22, said:
app daca tot veni vorba de consum dece scuterul de 2 timpi set din fabrica de 79 cm consuma mai mult ca si cel de 150 cm in 4 timpi 2. Un motor mic fortat consuma mai mult decat un motor mai mare care merge lejer. |
#236
Posted 09 May 2015 - 06:14
Buna ziua!
Va rog frumos, am un rezervor de benzina, la motocoasa, e de maxim un litru, din plastic, din el ies 2 furtune ce trec printr-o garnitura din cauciuc. printre furtune si cauciuc iese benzina in cantitate deloc neglijabila. Cu ce pot sa lipesc acolo, ca mie mi se pare ca nu tine un lipici asa de usor, il dizolva benzina. Multumesc. |
#237
Posted 09 May 2015 - 06:25
Incearca cu benzi de mastic armate cu ceva, poate fibra de sticla. Benzina e foarte coroziva.
|
#238
Posted 09 May 2015 - 15:14
bogdanb1, on 09 mai 2015 - 06:14, said:
Buna ziua! Va rog frumos, am un rezervor de benzina, la motocoasa, e de maxim un litru, din plastic, din el ies 2 furtune ce trec printr-o garnitura din cauciuc. printre furtune si cauciuc iese benzina in cantitate deloc neglijabila. Cu ce pot sa lipesc acolo, ca mie mi se pare ca nu tine un lipici asa de usor, il dizolva benzina. Multumesc. fa o poza |
#239
Posted 09 May 2015 - 15:33
multumesc
Quantum, on 09 mai 2015 - 06:25, said:
Incearca cu benzi de mastic armate cu ceva, poate fibra de sticla. Benzina e foarte coroziva. tsunnami, on 09 mai 2015 - 15:14, said:
fa o poza Edited by bogdanb1, 09 May 2015 - 15:34. |
#240
Posted 09 May 2015 - 15:38
bogdanb1, on 09 mai 2015 - 15:33, said:
multumesc am vazut ca nu rezista cu nimic, am sperat ca mi se pare...deci gaschetu ala siliconic se comporta la fel ca siliconu, il dizolva la fel de bine? Hm... https://www.google.r...ervor motocoasa bine ca nu mi-ai facut o "selfie" am zis sa faci o poza sa vad pe unde curge gazul pentru o solutie mai buna decat lipirea cauta la magazin silicon lichid rezistent la hidrocarburi. el exista. |
#241
Posted 09 May 2015 - 15:43
o fi ala de se pune pe garnituri, sau in loc de garnituri?
pai e acelasi rezervor, iese pe liga furtune, intre furtun si cauciuc...ce poza sa mai fac, ce alta solutie o mai fi? nu prea vad cum... Edited by bogdanb1, 09 May 2015 - 15:45. |
#242
Posted 10 May 2015 - 05:42
Cred ca te costa mai mult sa-l aranjezi decat sa cumperi un rezervoras nou.Eu am multe, ce dimensiuni ti s-ar potrivi?
|
#243
Posted 10 May 2015 - 08:15
furtunul de retur e prea scurt. l-am prelungit cu unul de a intrat pe interiorul celui de retur, l-a umflat putin la trecerea prin garnitura.
benzina cam se prelinge in toate directiile, cel de retur se termina ''brusc'' in zona garniturii. nu stiu cum va fi la urmatoarea folosire. voi vedea. nu stiu cun e cu dimensiunile altui rezervor, e o motocoasa chinezeasca, rezervorul se tine in 2 suruburi. pina la urma si Dacia mergea cu furtunele bagate intr-o sticla... Attached FilesEdited by bogdanb1, 10 May 2015 - 08:19. |
#245
Posted 10 May 2015 - 11:38
bogdanb1, on 09 mai 2015 - 15:43, said:
o fi ala de se pune pe garnituri, sau in loc de garnituri? pai e acelasi rezervor, iese pe liga furtune, intre furtun si cauciuc...ce poza sa mai fac, ce alta solutie o mai fi? nu prea vad cum... te duci si cauti un silicon rezistent la benzina, ce e asa greu? eu, in locul tau mi-as confectiona din tabla un nou rezervor lipirea nu eo solutie |
#246
Posted 10 May 2015 - 18:17
pai de care magazine vorbiti, de cele din Bloomfield Hills sau care, ca sa stiu ce sa cer, nu de alta, pe ''aici'' am vazut doar gasket
ma rog... sa fac altul din tabla....mai...hai ca e prea de tot. io ma gindesc la altceva: rotesc motorul 90 de grade in sensul acelor de ceas, privit din spate,pentru ca manevra este suportata de prinderea motorului si dopul si supspa ies sus, dar trebuie sa va intreb ceva: daca motorul suporta asta, carburatorul ce face? Edited by bogdanb1, 10 May 2015 - 18:18. |
#247
Posted 10 May 2015 - 20:26
da, exista si-n bloomfield hills, se gaseste la home depot sau lowe's
poti incerca si wallmart si meijer. daca e sa vorbim vorbe da, e vorba de silicon de garnitura, si te apuci frumusel si citesti pe tub daca e rezistent la benzina apoi ajungi acasa, desfaci tubul pui pasta intre 2 seibi mai mari, degresezi in prealabil, o lasi o zi sa se intareasca apoi o pui in benzina si o tii o zi. daca se umfla nu e rezistent la benzina si te duci sa iei banul inapoi e greu? vrei lanturi de magazine in romania? ca stiu si p-acolo |
#248
Posted 10 May 2015 - 21:15
daca la drujba carburatoru nu are greturi la diferite pozitii atunci nici asta nu o avea, ca am de gind sa ii schimb pozitia
banu inapoi? pe bune? hm...multumesc... |
#249
Posted 12 May 2015 - 21:08
Am si eu un Gilera Ice 49cm răcire pe aer In 2T
Când îl turez, motorul se turează dar pleacă cu întârziere de pe loc si nu prea are putere la panta sa traga si nu prinde mai mult de 30-40Km Am schimbat variatorul si bilele din el de mai multe ori, cu unele nu vrea sa porneasca deloc si cu cele mai recente achizitionate fiind mai grele a pornit dar nu mai tragea deloc. L-am cumparat SH si bilele ce le avea in el erau 3 mai subtiri mov si 3 mai groase negre. Trebuie sa cumpar tot combinatia asta de mov subtiri si negre mai groase sa-mi mearga? Am bagat cred ca vreo 1000 ron pana acu în el si degeaba nimerind doar piese chinezesti in final functioneaza cu cilindru care il avea pe el cand l-am cumparat si un piston Sh original. Am mai schimbat si cureaua de transmisie cu una noua. Am schimbat muzicuta. Bujia. Nu am filtru de aer deloc la el, functionand foarte bine si fara. Am schimbat rulmentii.. Simeringurile. Pus alt carburator pe el dar nu mai pornea si in final cand a pornit dupa sute de pedale nu statea la relanti si am pus tot carburatorul care il avea prima data dar asta se deregleaza si trebuie sa-l reglez sa stea la relanti dupa ceva timp si curge benzina pe la filtru de aer din carburator. Momentan nu mai vrea sa porneasca deloc nu mai stiu ce sa ii fac ma gandesc serios sa il vand si sa cumpar unul bun |
|
#250
Posted 13 May 2015 - 05:20
Miroase a set nou, cel putin.
La mai putin de banii astia iti dadeam un motor nou nout in 4T. Edited by Quantum, 13 May 2015 - 05:21. |
#251
Posted 13 May 2015 - 06:38
Salut.
Am un "Malaguti centro" în 4 timpi și am dat de o mică problemă la el, acum ceva timp nu mai mergea bine deloc așa că l-am desfăcut tot și l-am curățat și am mai schimbat furtunele. Acum el merge super bine, are putere, prinde viteză ,dar, la pornire mă cam supără, îî dau o pedală, merge 2 secunde și se oprește, îi dau a2-a pedală și tot așa face..... Îi dau a 30'a pedală și rămâne pornit iar după ce se încălzește merge super. După ce ajung la destinație, dacă îl las preț de câteva ore la pornire iarăși trebuie să dau N pedale până își intră în ritm. ce soluție aș avea pentru o pornire mai promptă? (reglajele sunt făcute ca la carte, surubul de debit e la 2 ture jumate iar relanti'ul este reglat cum trebuie) vă mulțumesc |
#252
Posted 13 May 2015 - 13:34
Quantum, on 13 mai 2015 - 05:20, said:
Miroase a set nou, cel putin. La mai putin de banii astia iti dadeam un motor nou nout in 4T. La concluzia asta am ajuns si eu că trebuie set nou.Dar gândeste-te ca am cumparat 4 seturi noi si cel mai mult m-a tinut unu 3 săptămani. Locuiesc într-un oraș mic si nu găsesc piese de o calitate decentă. Mai nasol este ca am un motor complet cu roti+ceva elemente de carene+furca+instalatie de Yamaha Jog-R original rulat doar 2 luni dar nu se potriveste prinderea la Gilera Si nici cadru cu acte nu gasesc sa cumpar Mai ai motoru? iulyusfagaras69, on 13 mai 2015 - 06:38, said:
Salut. Am un "Malaguti centro" în 4 timpi și am dat de o mică problemă la el, acum ceva timp nu mai mergea bine deloc așa că l-am desfăcut tot și l-am curățat și am mai schimbat furtunele. Acum el merge super bine, are putere, prinde viteză ,dar, la pornire mă cam supără, îî dau o pedală, merge 2 secunde și se oprește, îi dau a2-a pedală și tot așa face..... Îi dau a 30'a pedală și rămâne pornit iar după ce se încălzește merge super. După ce ajung la destinație, dacă îl las preț de câteva ore la pornire iarăși trebuie să dau N pedale până își intră în ritm. ce soluție aș avea pentru o pornire mai promptă? (reglajele sunt făcute ca la carte, surubul de debit e la 2 ture jumate iar relanti'ul este reglat cum trebuie) vă mulțumesc Mi s-a întâmplat si mie exact la fel cu un set de 49 chinezesc care nu a mai pornit deloc in final.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users