Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
skoda fabia 1.2 HTP 55 CP 2004 vs 1.4 101CP 2001?
Last Updated: Jan 22 2013 14:45, Started by
maxxximilian
, Jan 20 2013 16:46
·
0
#19
Posted 21 January 2013 - 00:59
55 de CP e submotorizat rau pentru o masina de 1000 kg, consumul va fi similar cu cel de 1.4 16, daca nu chiar mai mare. Pentru o masina moderna care trebuie sa duca si aer conditionat nu as cobora sub 70 CP. Dacia 1300 avea 54 CP, Dacia 1310 deja avea 62 CP...
Skoda SH tinde sa fie usor supraevaluata la pret, cauta si alte marci din afara VW Group. |
#20
Posted 21 January 2013 - 09:43
dar diferenta la ani nu e semnifivativa? cea cu motorul mai mare e cu 3 ani mai veche decat asta cu motorul 1.2... eu parca as inclina spre asta mai noua, chiar daca are motorul mai mic... sau nu stiu... si pe langa ca e mai veche la ea trebuie sa ii schimb imediat cum o cumpar siglele skoda din fata si spate ca nu se mai cunoaste nimic pe ele, e "rasa" un pic la spolier spate (cred ca a agatat ceva sau a fost agatat de cineva), si tre sa o duc la un polish ceva... plus ca sus pe tabla masinii (nu stiu exact cum sa ii spun) nu are acele doua benzi negre de cauciuc sau plastic (sunt de-a lungul partii superioare a masinii, pe laterale, acolo de unde se poate prinde un "portbagaj" din ala acela pentru bagaje) si ma va mai costa ceva bani toate astea...
|
#21
Posted 21 January 2013 - 10:13
3000eur pt o Fabia e destul de mult. Mai ales pt una in care trebuie sa mai bagi si ceva la cumparare.
Pe autovit gasesti SUTE de fabia pana in 3300 (am pus 3300 ca ~300 mai poti negocia). http://www.autovit.r...-C27639037.html uite un exemplu aiurea, chiar daca e neinscrisa iesi cu ea mult sub 3000eur, taxa fiind ff mica. Edited by bossake, 21 January 2013 - 10:16. |
#24
Posted 21 January 2013 - 12:13
marius, si problema asta exista doar la cele 1.2? Intreb ca nu stiu..
dar de consum la masina asta ce stii, se poate face un drum la munte cu ea incarcata cu 5 pasageri? |
#25
Posted 21 January 2013 - 15:24
In primul rand fabria are mult peste 1000kg,fabria 1.4tdi combi are 1210 sau 1230kg in talon.
Masinile la care te-ai oprit sunt f scumpe,iar 1.2 54cp este o gluma proasta. |
#27
Posted 21 January 2013 - 16:51
In talon arata'mai mult decat in specificatii.
N-as lua nici una dintre cele 2. |
#29
Posted 21 January 2013 - 18:06
maxxximilian, on 21 ianuarie 2013 - 12:13, said:
marius, si problema asta exista doar la cele 1.2? Intreb ca nu stiu.. dar de consum la masina asta ce stii, se poate face un drum la munte cu ea incarcata cu 5 pasageri? Se poate face un drum la munte cu 4 pasageri si un sofer, dar sa zicem ca nu o sa fi regele soselelor. @Lucian_M: se gasesc pentru Aveo de biela, chiar si arbore cotit pot aduce. |
#30
Posted 21 January 2013 - 18:33
Poate n-o fi nevoie .
Lasa, ca abia facui schimbul de ulei si filtre, dobitocii mi-au dat filtru de matiz. Noroc ca luasem pentru tata un filtru original GM, l-am luat pe al lui. Acusi sare de 90k km si m-am gandit sa anticipez pragul psihologic. Inca 15k km stau linistit, daca nu se vinde. Peugeot 206 1,9 a avut cumnata-miu, a jurat ca nu mai ia frantuzoaice cat o trai el. Cati bani a bagat in masina aia, l-a uscat. Sa vezi cand or pica bucsele de la puntea spate, is ieftine de te sinucizi. Nu mi-as lua frantuzoaica decat primita cadou, iar la primul semn de slabiciune o marit la pret de dumping. Sa nu te incante pretul mic de achizitie, o sa bagi dupa aia bani in masini incat o sa ajungi la valoarea uneia mult mai tinere. Edited by Lucian_M, 21 January 2013 - 18:54. |
#31
Posted 21 January 2013 - 20:05
307 ia 10 in oras si 7 afara, mers normal.
N-as lua totusi unul asa de vechi. Lucian, cam exagerezi. Ce s-a stricat la 206 1.9d, 99% nu exista pe 307 1.6 benzina. Au invatat si ei asta si au renuntat la multe solutii tehnice folosite la 206/306. Puntea spate e primul exemplu. |
#32
Posted 21 January 2013 - 20:08
Pentru mine toate frantuzoaicele is la fel: frumoase (unele), dar sa nu le am. Solutiile tehnice ma cam depasesc (nu-s familiarizat cu marca), dar cat e cumnata-miu de religios (anul 3 la teologie), tot nu s-a putut abtine sa afuriseasca masina.
|
#33
Posted 22 January 2013 - 14:45
Ok atunci.
Alese cu grija adica evitat modelul X cu motorizarea Y din anii Z-W pot fi o varianta buna si evident nu sunt la fel. Ba as zice ca-s foarte diferite atat marcile cat si modelele cateodata. Ontopic, cum ziceam si eu si Lucian_M, nu-ti luat frantuzeasca "cadou" adica la cateva mii de euro, de 9 ani vechime ca o sa ceara bani. Din ce am vazut la unul si la altul, una care a facut 200.000km in 5 ani a cerut mai putini bani de reparatii decat alta care a facut 100.000 in 9 ani dar nici una nici alta nu prea e de luat. A mea, sora buna cu 307 1.6 benzina, n-a cerut mai nimic in 4.5 ani si +90.000km. O pereche de bielete de directie si o pereche de bielete antiruliu pe la 50-60.000 de km, inca o pereche de bielete antiruliu pe la 80.000 de km ca alea de la 50.000 erau cele mai ieftine, undeva sub 60 de lei bucata si au cedat repede, 2 seturi de bujii oarecare (unele Denso si unele care se vroiau originale dar nu cred ca erau) care nu mi-au placut cum au mers si un set original de la reprezentanta care a fost ok. Asta tot in jurul la 60-70.000 de km. Nimanui nu i se parea nimic in neregula dar mie nu-mi placea cum mergea cu primele 2. O garnitura de evacuare schimbata de 2 ori cu unele la 8 lei bucata care au cedat repede si inca una originala de la reprezentanta cu 70 de lei tot kitul cu suruburi, arcuri etc tot asa in jurul la 60.000 de km. Placute pe fata tot atunci iar pe spate acum la 90.000 km.Primele nu stiu cat au fost, astea au fost 120 de lei. Textar ca franeaza mai progresiv, nu on/off ca Bosch. Am facut 4 revizii din 20 in 22.000 de km, cum s-a potrivit la an, in jurul la 450-550 de lei bucata. Niste cauciucuri. Si cam atat pana la 90.000 de km. Distributia se schimba la 10 ani si vreo 150-180.000 de km. In garantie am reglat inchiderea hayonului. Dar asta nu inseamna nimic pentru cineva care are un Reno de 1.5 sau chiar un C4 diesel cu filtru de particule. Edited by undercoverbrother, 22 January 2013 - 14:44. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users