Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Superioritatea clara a CARTELEI fata de abonament!

- - - - -
  • Please log in to reply
452 replies to this topic

#73
alexandrua42

alexandrua42

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 07.03.2008

View Postxxz, on 19 ianuarie 2013 - 16:40, said:

Si daca plec din tara, ce fac? Stau limitat la cat credit am? Sau incarc 200E si eu poate vorbesc 50?
Dezavantajul principal la cartela si principalul motiv pentru care nu renunt la abonament, este ca esti limitat la ce ai. Uite, eu daca pe abonament imi termin minutele, pot sa sun sa vorbesc in continuare, poate mi-e lene sa cobor la 3 noaptea la benzinarie, poate nu am benzinarie pe langa mine, etc. Si aia cu codul de 5E in buzunar...

poti sa incarci online cartela, in cazul in care ai card bancar... oriunde in lume

#74
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,263
  • Înscris: 22.01.2004
Cred ca depinde foarte mult de consumator. Unii considera ca abonamentul e mai avantajos, altii stau pe cartele cu diverse extra-optiuni, dar sunt cazuri pe care le cunosc de oameni care baga cate 100-200 de euro pe luna pe cartela si vorbesc la greu la tarifele standard fara sa isi activeze nici o optiune, Au prea multi bani si nu stiu ce sa faca cu ei? Nu neaparat. Eu as zice ca din prostie, dar nu vreau sa-i jignesc.

Daca clientul considera ca X optiune sau plan tarifar ii convine, e perfect. Problema pe care o vad la abonament este ca ii lipseste flexibilitatea. Daca apar oferte noi e mai greu sa sari la un alt abonament in perioada contractuala iar modificarile se fac de obicei in sus. La cartela e mai usor de jonglat cu optiunile, mai apar optiuni noi, mai apar oferte, mai schimba operatorul... sau faci ca persoanele de care am zis, incarci cu 200 de euro pe luna ca sa vorbesti la tariful standard.

Dar sa nu cream probleme acolo unde nu sunt, cum ar fi cea cu "daca raman fara credit". E usor sa cumperi un cod de reincarcare si sa il tii deoparte, de rezerva, in portofel si sa il folosesti cand ai nevoie. Iar daca cumperi o valoare mai mare decat ai nevoie (cum zicea cineva cu plecat in strainatate si consumat doar 50 de euro dar si-a cumparat o reincarcare de 200 de euro) nu cred ca e o problema. Banii raman in cont si sunt folositi in viitor, nu-i pierzi. Chestie care oricum se intampla la abonament by default fiindca abonamentul se plateste in avans.

Inca o data, depinde de client si de felul in care acesta pune problema. De castigat, indiferent de abonament sau cartela, firma castiga. Dar sa nu uitam de persoanele care scriau pe aici ca au abonament de ani de zile si sunt in perioada contractuala si platesc mai mult pentru un numar de minute decat o fac cei de la cartela. Suparare mare, poate au inteles ceva din treaba asta. Ma bucur insa ca exista un numar foarte mare de utilizatori de cartela care stau in standby sa vaneze ofertele de la toti operatorii. Exact acesti clienti sunt cei care stimuleaza concurenta si ofertele din ce in ce mai bune pentru noi. Mi se pare nedrept sa comentam la adresa celor care nu isi permit sa plateasca abonamente lunar. Daca nu ar fi ei, am avea in continuare preturi si tarife la abonamente ca acum 10 ani.

In rest sunt banii vostri, fiecare ii cheltuie cum vrea.

Edited by Alexis, 20 January 2013 - 14:50.


#75
marluck

marluck

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,618
  • Înscris: 07.03.2010
- Cui nu duce lipsa banilor , abonamentul e foarte bun . Pentru cei in criza de bani cartela e solutia
optima . Posted Image

#76
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,263
  • Înscris: 22.01.2004

View Postmarluck, on 20 ianuarie 2013 - 14:56, said:

- Cui nu duce lipsa banilor , abonamentul e foarte bun . Pentru cei in criza de bani cartela e solutia
optima . Posted Image

Nu neaparat :))) am povestit de persoanele pe care le stiu ca baga cate 200 de euro pe cartela lunar si vorbesc la tarif standard... mi-a stat ceasul cand am vazut faza :)))))

#77
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012

View Postbogdan_39, on 19 ianuarie 2013 - 15:41, said:

Superioritatea clara a CARTELEI fata de abonament!

Gadgeturile (telefoane, tablete, telefoane inteligente) pe care operatorul le ofera cu "darnicie" si cu "reduceri" sunt principalele motive pentru care cei mai multi cad in aceste capcane, alegand un
abonament in defavoarea unei CARTELE si devenind astfel sclavii unei companii pentru ani de zile.

Vrei cu ardoare un gadget simandicos si nu ai banii pentru el? Faci abonament, te faci sluga companiei, pui mana pe el si-i platesti operatorului abonamente grase pentru beneficii mici. Asa-zisa reducere este in costul abonamentului tau pe care TU ti-l platesti cu mana ta.

Nu este nici o reducere aici!
Vei plati gras si scump pentru acel gadget - mult mai mult decat valoarea lui reala - daca raportam costurile la CARTELA.

La CARTELA, spre exemplu, la 5 euro fara TVA, ai 75 ore (4500 de min\sms in retea) pe luna in retea, cel putin 150 de minute nationale/sms nationale pe luna si internet.
In plus, ai muuulte avantaje: esti liber, fara constrangeri, fara surprize neplacute la facturare (prin "greseli de sistem" etc) – esti un om liber.

La cartela, la o adica, cu numai 1 euro pe luna, poti avea 100 de minute Vf si 10 minute nationale, daca ai nevoie sa vorbesti putin.

La cartela, daca ai o perioada mai grea financiara, iti poti permite cu 1 sau 2 euro sa suni si sa vorbesti, nemaifiind stresat de facturi pe care trebuie sa le platesti vrand-nevrand. Nu mai spun de
penalitati de care ei nu te iarta sau de faptul ca iti inchid numarul, fara sa stea la discutii.

La cartela apar mereu noutati, mereu in favoarea clientului, cu posibilitate sa iti creezi SINGUR orice abonament doresti – prin multitudinea de extraoptiuni disponibile - fara sa te milogesti de
voci la steluta si fara sa fii conditionat de programul de lucru al operatorilor companiei.

La cartela iti poti activa sau dezactiva oricand - la orice ora, oricare extraoptiune corespunde necesitatilor tale de comunicare. Chiar si la 3 dimineata.

La cartela, extraoptiunile iti creeaza propriul tau abonament, flexibil si dinamic!

La cartela ai cost controlul care functioneaza in timp real - acum ai vorbit 5 minute, *123# si cost controlul se actualizeaza instant. Nu poti fi pacalit prin - chipurile - "greseala de sistem" sau alte
baliverne.

La cartela poti sa renunti oricand si la orice ora doresti. Poti sa iti modifici de la o luna la alta orice extraoptiuni doresti – in functie de necesitatile tale (care tot abonamente sunt si astea).

La cartela TU esti factorul decizional, si nu vocea de la steluta care intodeauna este alta.

La cartela, prin cateva atingeri de butoane, iti creezi singur orice abonament de la o luna la alta. Esti liber sa alegi!
Anul asta poate vorbesti 30 de ora pe luna, dar poate anul urmator vei vorbi 3 ore pe luna. La abonament, indiferent cat vorbesti, PLATESTI.

Necunoscatorii cartelei spun ca trebuie sa o incarci in fiecare luna. Nimic mai adevarat, dar abonamentul nu il platesti tot in fiecare luna?

La cartela iti poti cumpara credit (deci iti platesti oriunde propriul tau abonament) la orice ora, fie zi, fie noapte, din benzinarii, automate stradale, din orice coltisor al tarii, inclusiv pe munte, de la magazinul comunal, de la chioscul de ziare de pe malul marii etc.

Poate ai nevoie la 3 noaptea de 60 de minute internationale si esti abonat, ce faci? Suni si platesti, asta vei face! Dar vei plati scump, pentru ca la cartela, la ora 3 noaptea te duci si iti cumperi credit de
cativa euro de la o benzinarie, apoi suni in international, ca sa platesti de cat vorbesti (de 3 euro, nu de 30 euro). Insa, multi abonati isi pun problema: "daca nu mai am credit pe cartela, ce fac pentru o situatie de urgenta, ies la 3 noaptea din casa?". Nimic mai simplu: iti iei preventiv un bon de 5 euro cu cod pe el, care poate fi incarcat la orice ora si pe care il tii in portofel. Bonul acesta are valabilitate cel putin 12 luni.

La cartela, daca ti-ai terminat minutele din extraoptiunea in curs, iti poti activa in secunda imediat urmatoare o alta extraoptiune, ca sa vorbesti in continuare tot mult si ieftin. In timp ce la abonament, daca ti s-au terminat minutele si trebuie sa vorbesti, o faci pe bani multi - asteptand cu nerabdare si cu teama facturarea.

La abonament, esti legat si compania tine cu dintii sa fii asa, fiind tot mai dificil si mai greu sa inchei un banal abonament. Compania actioneaza prin abuzuri pentru a-si tine clientii captivi prin
abonamente. De exemplu, daca esti abonat si suni la steluta, la o voce, si ceri prelungirea sau activarea unei extraoptiuni a abonamentului - nici o problema. Dar daca suni la aceeasi voce din nou
si ceri inchiderea abonamentului, te plimba, cu promisiuni ca te va suna cineva - cand de fapt NU te suna nimeni! Ca sa nu mai spun ca nici o voce nu iti spune ce trebuie sa faci. Si anume, ca trebuie sa
inchizi un abonament numai prin cerere scrisa la sedii s.a.m.d.

Asa-zisa reducere a unui telefon este o scamatorie de marketing.
"Reducerea" este intotdeauna in pretul abonamentului! Este o pacaleala, nimic mai mult.

La abonamente, reducerea sau sintagma "telefon la pret mai mic" este zero in raport cu diferentele imense dintre cartela si abonament. Si daca inmultesti cu 24 de luni, iti cumperi inca o data acel telefon.
Cati dintre abonati se incadreaza strict in costul abonamentului si minutelor oferite? Doar cateva procente. Ce fac ei dupa consumul lor? Vorbesc in continuare pe tarife mari.
Doresti neaparat un smartphone de ultima generatie si nu ai in momentul asta banii pentru el? Vodafone profita, te agata si te invita la slugareala.
De ce sa nu fii cumpatat si sa ai rabdare  sa strangi bani ca sa-ti cumperi telefonul la liber si sa fii propriul tau operator si propria ta voce, schimbandu-ti prin cartela singur abonamentul de la o luna la alta?

Si ce te faci cand, in cateva luni, apare alt gadget si mai frumos si mai bun, pe care tu ti-l doresti?
N-ai ce sa faci pt ca esti legat de propriul gadget.
De ce se intampla asta? Pentru ca esti un om slab, de care profita cu multa istetime companiile ce promoveaza consumerismul. Ei se imbogatesc pe slabiciunea (prostia) ta, iar tu devii sclav permanent platind de cele mai multe ori lucruri frivole si superficiale de care te-ai putea lipsi.

De ce sa fii sclavul si sluga unui abonament fara beneficii, cand la aceiasi bani poti avea in secunda 1  DUBLU si fara obligatii contractuale, dar si cu libertate deplina?

Treziti-va, romani! Nu va mai lasati manipulati de reclame si de asa-zisele beneficii ale abonamentelor. In raport cu cartelele, la ora actuala ele nu mai ofera nimic special!

PS. Dupa aproape 13 ani de abonat al companiei Vodafone, am inteles cat de mult si cat de "important" am fost eu pentru acest operator. Am fost nevoit sa apelez la ANPC pentru a-mi inchide abonamentul pentru ca ei imi cereau in mod abuziv 150 de euro. N-am luat niciodata nici un telefon sau gadget de la ei cu reducere. Nu aveam nici o obligatie financiara fata de ei. ANPC mi-a rezolvat  intr-un final problema fara sa platesc acea taxa abuziva de reziliere, dar mi-au trebuit 2 luni de nervi si stres continuu ca sa scap de abonamentul-capusa Vodafone.

De cand sunt la cartela, prin comparatie cu abonamentul pe care l-am avut aproape 13 ani, nu a existat nici un moment  de criza in care sa raman fara minute, sunt acelasi om puternic (abonamentul creeaza falsa impresie ca ai fi un om important in societate daca afla poporul ca tu esti la abonament), dar sunt mai destept acum ca nu le mai dau bani multi nejustificati.

M-am lamurit si-i multumesc companiei pentru ofertele nemaipomenite pe care le am Cartela Vodafone! Posted Image

Si eu sustin superioritatea cartelei in conditiile in care am fost "saltat" de pe strada de o duduita de la un dealer vodafone si "convins" sa fac un abonament de care am reusit sa scap dupa un an de la data in care puteam rezilia contractul fara probleme.
Dar, momentan, mai am ceva nevoie de reteau lor si te rog, daca se poate, sa-mi dai ceva detalii despre extraoptiunea cu 1 euro si 100 min Vf.
Nu am mai intrat pe site-ul lor pt.ca imi este scarba.

#78
bekxy

bekxy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 926
  • Înscris: 21.11.2006
Ţi-e scârbă să citeşi aşa... în general? Informaţia pe care o ceri e p-aci, p-aproape! Iar pe site-ul lor nu e, mai bine că n-ai căutat.

#79
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Extraoptiunile ascunse, care nu sunt prezentate pe situl Vodafone, VALABILE 30 DE ZILE, sunt:

Cu activare prin SMS la 321:

1. SMS "110" la 321: Opţiunea de 1 euro care include ca beneficii 100 minute în reţea + 10 minute naţionale;
2. SMS "20" la 321: Opţiunea de 2 euro care include ca beneficii 300 minute în reţea + 20 minute naţionale;
3. SMS "420" la 321: Opţiunea de 4 euro care include ca beneficii 400 minute/SMS în reţea + 20 minute naţionale.

Opţiunile se reactivează automat timp de 3 luni, dar se pot dezactiva la *100# de la opţiuni active; dacă doreşti să păstrezi opţiunea după cele 3 luni, poţi trimite din nou SMS la 321.


Atentie!

Extraoptiunile de 1 si 2 euro activate prin *100# si nu prin sms, au valabilitate doar 7 zile!


Sunt atatia oameni saraci in tara asta... iar pentru ei, aceste extraoptiuni sunt exact ce le trebuie! Multi dintre ei folosesc telefoanele doar ca sa primeasca apeluri de la copiii lor, nepoti etc. De ce n-ar beneficia si ei de extraoptiuni ieftine care sunt valabile 30 de zile?!?... Pentru ei, acestea sunt exact ce le trebuie. Vodafone ascunde aceste informatii si nu le pune explicit la dispozitia clientului, tocmai ca acesti oameni amarati sa fie nevoiti sa stea pe abonamente.

Mai mult decat atat, exista si o alta categorie de oameni care chiar n-are nevoie sa vorbeasca mult la telefon si in consecinta, acesti oameni trebuie sa plateasca 100 de minute la preturi corecte.

Observ ca sunt cativa care tot intervin pe acest topic, care au abonamente pe care si le permit. Foarte bine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa rada de cei cu cartele, sa-i persifleze sau chiar sa-i induca in eroare. Un abonament NU te face mai destept decat unul care are cartela.

Edited by bogdan_39, 20 January 2013 - 16:50.


#80
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Ca sa fie si mai clar, postez din nou acelasi lucru, dar sub o forma mai usor de inteles, cele 3 extraoptiuni valabile 30 de zile.

Deci, extraoptiunile acestea se activeaza numai daca trimiteti sms la numarul 321, precum urmeaza:

1. SMS la nr. 321 cu textul  110: Opţiunea de 1 euro  are 100 minute în reţea + 10 minute naţionale/ pe luna;

2. SMS la nr. 321 cu textul  20: Opţiunea de 2 euro  are  300 minute în reţea + 20 minute naţionale / pe luna;

3. SMS la nr. 321 cu textul  420: Opţiunea de 4 euro are 400 minute/SMS în reţea + 20 minute naţionale / pe luna.

#81
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,876
  • Înscris: 26.02.2010
Utilizand serviciile la telefonie: fie abonament/prepay, toti ajungem cotizam. Problema majora este ca la abonament au scos treptat din portofoliu abonamentele cu valoare mica, deoarece au observat ca cei mai multi conationali au inceput sa contracteze servicii scumpe si premium, din care folosesc cam jumatate din ele.

#82
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

View Postthekat, on 20 ianuarie 2013 - 10:21, said:

Logica prin care ramai fara credit si nu mai poti suna cade: asa cum te incadrezi in cele citeva sute de minute la abonament tot asa te incadrezi si in cele citeva mii la prepay. Apoi la abonament te poti trezi oricand cu cost suplimentar urias (in general cauzat de date) chiar daca tu nu ai depasit, insa sistemele lor spun ca totul e ok si esti bun de plata (sau iti propune o extraoptiune si te mai agata pe 2 ani) - deci da, un alt avantaj la prepay e ca nu te tarifeaza extra.

O mica completare la ce a spus thekat: exista o falsa perceptie ca la cartela poti ramane fara credit....Ei bine, cred ca lucrurile trebuiesc vazute in ansamblu, sa urmarim acest perpetuum: sa luam de exemplu un abonament, oricare, il folosesti prima luna, ai perioada de gratie de maxim 30zile (nu stiu acum exact cat), apoi ori platesti sau iti taie abo.....

La cartela, daca incarci cu o suma minima, creditul e valabil doar 30zile, daca nu, incarci cu o suma dubla gen 8Euro, caz in care creditul e valabil cam 2luni.....Urmatoarea luna mai bagi inca 8Euro si ajungi la 4luni valabilitate.... Si pentru abo,si pt. cartela, daca nu platesti, nu vorbesti! Posted Image

Aceste lucruri fiind spuse, daca in general incarci la cartela cu sume mai mari, gen dublul pretul extraoptiunii, castigi minim 2 luni valabilitate credit.
Deci dupa 2 incarcari de minim 8Euro, castigi 4luni valabilitate, deja arhisuficient pt. un trimestru.... Ideea e ca si pt. cartela, si pt. abonament, trebuie sa platesti ca sa vorbesti.... Singura diferenta, la cartela nu trebuie sa fii zgarcit, cu cat incarci mai mult, cu atat valabilitatea creditului creste.... Apoi, e treaba ta ce faci cu creditul, daca-l transferi etc....

Edited by IP-XCENTRIC, 20 January 2013 - 22:18.


#83
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostIP-XCENTRIC, on 20 ianuarie 2013 - 22:15, said:

exista o falsa perceptie ca la cartela poti ramane fara credit....

Evident, asta am spus si eu.

#84
mysterio_dog

mysterio_dog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 05.07.2006
Eu unul sunt in cea mai mare parte de acord cu ceea ce a spus bogdan_39 in primul post al acestui Topic. Omul a cam pus punctul pe i...normal ca acest lucru va fi intotdeauna contrariat sau negat de orice "baietzash" din ziua de astazi care are ultimul model de telefon si care il poarta mai mult in mana decat in buzunar si ptr. care cel mai sigur plateste (daca plateste el) vreun abonament de aproximativ.40 Euro/luna...Totul se cam rezuma la faptul ca pana la urma fiecare isi cumpara ce-si permite si ceea ce-i doreste inimioara lui :)

#85
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005

View Postmarluck, on 20 ianuarie 2013 - 14:56, said:

- Cui nu duce lipsa banilor , abonamentul e foarte bun . Pentru cei in criza de bani cartela e solutia
optima . Posted Image

Ai uitat sa mentionezi si prestanta de care se bucura orice abonat in fata sarantocilor cu cartele PrePay.

#86
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View PostSeb, on 21 ianuarie 2013 - 13:43, said:

Ai uitat sa mentionezi si prestanta de care se bucura orice abonat in fata sarantocilor cu cartele PrePay.
Aş aminti o vorbă spusă de un fost coleg de serviciu: prostia şi fudulia se plătesc. Nu vreau să se creadă că-i cred proşti pe abonaţi (mai degrabă neinformaţi în legătură cu toate avantajele cartelei). În schimb chestia cu prestanţa... ce să zic, m-a dat pe spate. De parcă ar şti cel cu care vorbesc că sunt abonat sau cartelar. Şi dacă ar şti, care ar fi problema? O fi o ruşine să fii pe cartelă? Asta-i culmea.
Mă rog, personal, nu mi-e ruşine. Ba chiar sunt extrem de mulţumit de ofertă şi, mai ales de flexibilitatea oferită de cartelă.
Să mai fac precizarea că gestionez toate cartelele din familia mea, a părinţilor şi socrilor mei (8 în total).

#87
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012

View Postbogdan_39, on 20 ianuarie 2013 - 16:20, said:

Extraoptiunile ascunse, care nu sunt prezentate pe situl Vodafone, VALABILE 30 DE ZILE, sunt:

Cu activare prin SMS la 321:

1. SMS "110" la 321: Opţiunea de 1 euro care include ca beneficii 100 minute în reţea + 10 minute naţionale;
2. SMS "20" la 321: Opţiunea de 2 euro care include ca beneficii 300 minute în reţea + 20 minute naţionale;
3. SMS "420" la 321: Opţiunea de 4 euro care include ca beneficii 400 minute/SMS în reţea + 20 minute naţionale.

Opţiunile se reactivează automat timp de 3 luni, dar se pot dezactiva la *100# de la opţiuni active; dacă doreşti să păstrezi opţiunea după cele 3 luni, poţi trimite din nou SMS la 321.


Atentie!

Extraoptiunile de 1 si 2 euro activate prin *100# si nu prin sms, au valabilitate doar 7 zile!


Sunt atatia oameni saraci in tara asta... iar pentru ei, aceste extraoptiuni sunt exact ce le trebuie! Multi dintre ei folosesc telefoanele doar ca sa primeasca apeluri de la copiii lor, nepoti etc. De ce n-ar beneficia si ei de extraoptiuni ieftine care sunt valabile 30 de zile?!?... Pentru ei, acestea sunt exact ce le trebuie. Vodafone ascunde aceste informatii si nu le pune explicit la dispozitia clientului, tocmai ca acesti oameni amarati sa fie nevoiti sa stea pe abonamente.

Mai mult decat atat, exista si o alta categorie de oameni care chiar n-are nevoie sa vorbeasca mult la telefon si in consecinta, acesti oameni trebuie sa plateasca 100 de minute la preturi corecte.

Observ ca sunt cativa care tot intervin pe acest topic, care au abonamente pe care si le permit. Foarte bine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa rada de cei cu cartele, sa-i persifleze sau chiar sa-i induca in eroare. Un abonament NU te face mai destept decat unul care are cartela.

Multumesc mult!
Problema mea nu este saracia cum gresit au interpretat unii ci faptul ca sunt nevoit sa apelez la mai multi operatori, unii pt.convorbiri, altii pt.internet pe mobil(5 GB/luna), lucru pe care nu il "pupa" nici un "baietas" cu abonament VF.
Datorita faptului ca locuiesc in zona de SV a tarii si toata lumea e verde voi renunta la rosu in scurt timp, dar nu chiar acum.

#88
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005

View Postsenator, on 21 ianuarie 2013 - 14:33, said:

În schimb chestia cu prestanţa... ce să zic, m-a dat pe spate.
Am citit posturi ale unor oameni de pe acest forum ce pareau convinsi ca abonamentul le ofera un statut social special, o aura de oameni de afaceri de succes sau ceva de genul asta. Nu puteam scapa ocazia de a completa postul lui marluck (care tot in categoria asta se inscrie).

PS
Ma asteptam sa nu fie necesara aceasta explicatie, dar se pare ca m-am inselat.

#89
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Cartela nu este doar pentru cei fara posibilitati financiare.
Cartela este pentru omul care s-a desteptat si care si-a dat seama ca este pentru oamenii care vor sa plateasca ATAT CAT FACE si sa ramana liberi - fara a fi sclavii unei companii.

#90
gamer8martie

gamer8martie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,503
  • Înscris: 26.11.2010
Ofertele de pe Nelimiteaza-te.ro sunt cu TVA inclus sau nu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate