Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
adaptare turbosuflanta ptr u445
Ultima postare: feb 07 2014 20:35, Inițiat de
penciucromica
, dec 22 2012 15:00
·
0
#91
Publicat: 03 septembrie 2013 - 03:17
OnnuTm, on 16 aprilie 2013 - 21:39, said:
Pompa de injectie la 445 este dotata si cu un avans, cand se lucra in forta se auto accelereaza , nu-ti dai seama cand actioneaza ... am avut probleme cu capul de avans este sub pompa de injectie are un rol foarte inportant ... mai multe detali se pot obtine de la un pompagiu de testare ...are mult mai multe cunostinte in domeniul ... Daca ar fi sa muti pinionul de la pompa de injectie o sa apara probleme si rateuri ... ori la pornire ori in turati maxime ce nu este permis . Turbina are un rol aparte ... multi vad da putini pricep cu lucra o turbina . Se poate pune o turbina pe motor aspirat diesel in calitate de a usura arderea greoaie in cazuri de forta ... Pentru un 445 trebuie o anumita turbina . Sunt o gramada de suspiciuni ce induc lumea sa nu faca ... |
#92
Publicat: 08 septembrie 2013 - 09:02
ctlaur, on 03 septembrie 2013 - 03:17, said:
colegule merge pusa turbo suflanta dar trebuie sa ridici presiunea de ulei sa o ai la 4,5 la relanti macar sti tu cu o saiba pusa sub surubu de sub filtru iar legat de turbina iti trebuie una mare sa fie de acelasi diametru cu admisia de la tractor corpul turbinei caracteristici turbina iti trebuie una gen t 3 adica sarcina maxima a iei o atinge la 1200 de rot minut motor incepe de la 800 de rotati sa bage si la 1200 e maximu ei si pretul unei asemenea turbine sare de 5000 ron acea pusa dupa masini mici e o magarie cea de masina e t5 adica intra la 2500 rotati si face presiunea ei maxima pana la 3000 rot minut deci tu la tractor o pui aiuea!!! intrun cuvant se merita dar costa multtt ca sa te convingi ca merge fara sa investesti bani aiurea fa rost de un atomizor de ala de stropit care ili ti in spate si sufla aer si solutie demontezi furtunele de solutie il pui pe capota la tractor bagi furtunu de aer in admisie pornesti tractoru turezi motoru cat vrei tu pornesti atomizoru turezi atomizoru pana cand il auzi ca da in greu adica pompeaza aer in plin si dupa bagi in brazda sa vezi cum te duci cu a 3 lejer asta vb de u650 da nu pot sa merg asa cu el ca consuma benzina atomizoru ca experiment mam convins merge dar sa dau 5000 ron pe turbina imi e peste mana acum daca faci rost de o turbo t3 simpla bafta ta sau a voastra!!! cum adica ,sa maresti presiunea la ulei cu o" saiba pusa sub surubul de sub filtru" ? Editat de penciucromica, 08 septembrie 2013 - 09:03. |
#94
Publicat: 27 octombrie 2013 - 20:00
Eu am gasit un filmulet da e cu un 550 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kIG-5ypT6Tk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#95
Publicat: 19 noiembrie 2013 - 17:41
mircea11, on 02 martie 2013 - 21:55, said:
salut baieti. vorbiti mult si degeaba.v-a tot invirti-ti in jurul cozii si da-ti explicatii pe care nici voi nu le intelegeti. UN LUCRU E CLAR supraalimentarea motoarelor cu ardere interna duce la marirea puterii motoarelor--- deci cei care doriti sa faceti asta lasa-ti povestile sterile si trece-ti la treaba |
#96
Publicat: 05 decembrie 2013 - 00:20
Colegii ce ii fac la distribuitor ca imi salta dar nu declanseaza sa va zic ce am facut aram la mine si de o data se aude poc ajung la cap nu mai salta directie aveam dezgat plugu umblu la distribuitor la supapa aceea de sus iam bagat 3 seibi drover salta acuma dar scapa fata de inainte incet iar in distribuitor se aude uleiul fara alea nu mai salta supapa nu are scaun format.
Caci am loato la strung iar la directie dupa ce se incinge motorul uleiul din sasiu imi vireaza greu dreapta la rece merge foarte bine se vireaza greu dreapta si in mers pompa e nouo are un an si am inteles ca ar fi dinaceea ungureasca saltaras nou filtru ulei nou si curatat mereu servo nouo schimbat segmenti camasa piston. Dar tot ma chinui . |
#99
Publicat: 05 decembrie 2013 - 17:30
Fara suparare,aici se discuta despre U445 si discutiile mai deraiaza cateodata;incearca pe aria de u650
|
#101
Publicat: 06 decembrie 2013 - 23:14
ctlaur, on 03 septembrie 2013 - 03:17, said:
colegule merge pusa turbo suflanta dar trebuie sa ridici presiunea de ulei sa o ai la 4,5 la relanti macar sti tu cu o saiba pusa sub surubu de sub filtru iar legat de turbina iti trebuie una mare sa fie de acelasi diametru cu admisia de la tractor corpul turbinei caracteristici turbina iti trebuie una gen t 3 adica sarcina maxima a iei o atinge la 1200 de rot minut motor incepe de la 800 de rotati sa bage si la 1200 e maximu ei si pretul unei asemenea turbine sare de 5000 ron acea pusa dupa masini mici e o magarie cea de masina e t5 adica intra la 2500 rotati si face presiunea ei maxima pana la 3000 rot minut deci tu la tractor o pui aiuea!!! intrun cuvant se merita dar costa multtt ca sa te convingi ca merge fara sa investesti bani aiurea fa rost de un atomizor de ala de stropit care ili ti in spate si sufla aer si solutie demontezi furtunele de solutie il pui pe capota la tractor bagi furtunu de aer in admisie pornesti tractoru turezi motoru cat vrei tu pornesti atomizoru turezi atomizoru pana cand il auzi ca da in greu adica pompeaza aer in plin si dupa bagi in brazda sa vezi cum te duci cu a 3 lejer asta vb de u650 da nu pot sa merg asa cu el ca consuma benzina atomizoru ca experiment mam convins merge dar sa dau 5000 ron pe turbina imi e peste mana acum daca faci rost de o turbo t3 simpla bafta ta sau a voastra!!! cele prevazute din constructie ca si motoare diesel cu aspiratie normala nu o sa permita trecerea ca si regim de lucru la cel supraalimentat pentru ca nu ca nu o sa mearga,ba o sa mearga dar,....nu o sa reziste ca si piese cinematice la fortele si temperaturile ridicate rezultate prin supaalimentarea cu aer care o sa duca la turatii mult mai mari decat cele constructive si de aici probleme pentru toate piesele cinematice aflate in miscare si temperaturi cu mult mai mari decat cele constructive si de aici alte necazuri. imi cer scuze daca am ofesat pe cineva,dar legile mecanici si cele fizici nu se pot schimba,pentru cine vrea sa inteleaga cele scrise ,demult cu zeci de ani in urma sa dorit sa se rezolve aceste probleme si de aici randamentul motoarelor termice sa fie ridicat fata de cele clasice dar tehnologia la data respectiva atat putea,a trebuit sa mai treaca ceva ani buni ca tehnologia sa progreseze sa ajungem la randamente crescute de cele cu aspiratie normala la cele supraalimentate de productie recenta,dar saltul tehnologic dintr cele doua este destul de mare in unele cazuri reprezinta salturi uriase tehnologic. si sa dau un ex estrem de simplu pe care cred ca al puteti intelege usor este acela al uleiurilorde la cele minerale la cele sintetice,dar asta este doar o mica problema restul este mai complicat de explicat si o eventuala explicatie o sa si dureze si o sa cuprinda date tehnice mai greu de inteles prin natura lor. cu respect,imi cer scuze daca v-am spopat din elan si dorinta de mai mult,dar asta nu se poate din punct de vedere tehnic. va multumesc! |
#103
Publicat: 07 decembrie 2013 - 20:17
Nenea Grig,eu ,...in general sunt foarte receptiv la tot ce este nou ,... si...atunci cand incerc ceva,incerc sa ma documentez,[pe viu] daca se poate.
Cu ceva posturi in urma,un coleg incerca sa ne convinga de raportul de compresie care trebuie...la la la... Il invit pe colegul nostru ,sa citeasca cu atentie tot ce s-a scris aici si sa incerce sa dea o solutie tehnica ,pro sau contra urmata de argumente;si... totul sa fie si pe intelesul nostru.... Personal am demontat diverse tipuri de motoare si am reusit cumva sa-mi fac o idee cu ce se mananca mecanica asta. Ce se doreste in aceasta discutie nu este altceva decat sa se incerce marirea puterii unui motor (mai mare ca si varsta decat multi de aici),cu mijloace la indemana celor care nu sunt ghidati numai de standarde si bineinteles sub capacitatea de conversie a unei uzine. |
#104
Publicat: 10 ianuarie 2014 - 21:50
Ion_Bumbu, on 07 decembrie 2013 - 00:07, said:
Măi fratilor , o litera mare , un punct, o fraza , propozitie , inceput, sfirsit , nimic,nimic??? Cine mama găilor credeţi că va poate urmari invălmăşala ideilor voastre in scris ......... Grig |
#105
Publicat: 07 februarie 2014 - 20:35
ionutpop1, on 23 decembrie 2012 - 19:30, said:
tin sa te contrazic, turbo nu influenteza consumul ci influenteza puterea robinejjan, on 06 decembrie 2013 - 23:14, said:
nu o sa postez sa dau lectii de mecanica termica,sunt nou pe aici si va respect,dar doresc totusi sa va ajut prin a va spune un adevar cer in ce priveste supraalimentarea cu aer pe care va ganditi sa o faceti,nu o sa faceti nimic altceva decat sa va distrugeti motoarele. cele prevazute din constructie ca si motoare diesel cu aspiratie normala nu o sa permita trecerea ca si regim de lucru la cel supraalimentat pentru ca nu ca nu o sa mearga,ba o sa mearga dar,....nu o sa reziste ca si piese cinematice la fortele si temperaturile ridicate rezultate prin supaalimentarea cu aer care o sa duca la turatii mult mai mari decat cele constructive si de aici probleme pentru toate piesele cinematice aflate in miscare si temperaturi cu mult mai mari decat cele constructive si de aici alte necazuri. imi cer scuze daca am ofesat pe cineva,dar legile mecanici si cele fizici nu se pot schimba,pentru cine vrea sa inteleaga cele scrise ,demult cu zeci de ani in urma sa dorit sa se rezolve aceste probleme si de aici randamentul motoarelor termice sa fie ridicat fata de cele clasice dar tehnologia la data respectiva atat putea |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi