Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor
 Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs
 

Cursiera - merita?

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
soundon

soundon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.11.2012
Incepe sa scrie pe aici un incepator in ale ciclismului , dobandit aceasta "boala" de vreo 4 luni.
Sper sa nu gresesc ceva pe aici , ca sunt incepator.

Tocmai am achizitionat cursiera din poze.Un Bianchi Caurus 907 full Shimano exage 500EX(butuci,schimbatoare,frane,angrenaj,manete).
Cursiera arata foarte bine,cu zgarieturi fine pe cadru,furca cromata si jenti Campagnolo(duble cred).
In poze arata mai urat ca e plina de zapada ca n-am rezistat si am iesit la o tura cu ea :D

1.Cam cat costa aceasta cursiera?!O sa va spun cat am dat pe ea dupa replay-uri.

2.Daca observa cineva din poze , pe ce este butucul spate filet sau caseta?!
Momentan are un set de 7 pinioane(cel mai mic 13T) si vreu sa pun ceva de 11T.

3.Din pacate este marimea 55 si eu am 1.83(imi trebuie marimea 57-58 din ce am citit pe net)
La verticala am rezolvat cu ridicarea de sa , dar stau cam ingramadit pe ea si vreu sa iau o pipa mai lunga.Ce marime de pipa imi trebuie?!

Attached Files



#2
pg-soare

pg-soare

    Ciclist de mahala

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,533
  • Înscris: 14.09.2008