Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala
 Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb
 Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...
 Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu mai sunt proteste?

Etanșare intre cada perete b...
 

Astra J EcoFlex

- - - - -
  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#145
Kanutza

Kanutza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.11.2006
Salut. 1.3CDTI ecoflex nu are tot distributie pe lant? Eu am 230k pe Astra H 1.3 si nu am schimbat nimic legat de distributie (de fapt in afara de turbina + ulei nu am schimbat nimic punct)

#146
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Are distributie pe lant. Se verifica si se inlocuieste. La mine lovea carcasa de largit ce era. Ziceau cei de la service ca am avut noroc ca nu a sarit de la punct.

Si inca un update trist. Zilele trecute era sa fac un carambol pe polei si ca sa evit am incalecat o bordura. Bucurie mare, am lovit capatul bordurii cu suportul de motor. Se schimba suportul de motor, radiatoc ac, radiator mare, intercooler, ventilator, bara si plasticaraie. Fara lonjeroane afectate, motor deplasat sau airbag-uri sarite. Azi vine "amenda" de la service.

#147
Kanutza

Kanutza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.11.2006
Horror. Spune-mi ca mai aveai casco. La un calcul sumar "amenda" asta cam jumatate din valoarea SH a masinii. Dar nu inteleg cat de mare a fost bordura ? Adica nu stiu despre Astra J, dar astra H are o garda foarte inalta. Am incalecat cu scuar (pe strada Gara Herastrau daca o stii) care cred ca avea 25 de cm . Intradevar, am raschetat pe sub dar nu a crapat nimic

Referitor la distributie, sa inteleg ca ai avut semnale cum ca aceasta este pe duca. La al meu Astra H 1.3 nu am auzit vreun zgomot dubios. Masina inca are distributia originala . La fel si ambreiajul + volanta. Foarte multumit de motorizare si de masina in sine.
Dar dat fiind faptul ca masina face 10 ani in curand, am inceput sa caut alternative. De aceea am citit tot jurnalul tau si am reusit sa imi formez o parere.

Ca si concluzii, vizitele la service mi se par ceva mai dese la Astra J iar preturile considerabil mai mari . Asta si poate pentru ca piata de aftermarket pentru Astra H este mai dezvoltata. In rest, tinuta de drum, confortul si ergonomia par mult peste.

Eu am facut Remap + DPF off la EDS si am fost foarte multumit de operatie. Tu ai luat in calcul aceasta varianta?

#148
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
No casco. Reparatie undeva la 2k EUR, cu piese aftermarket acolo unde se poate. Evident nu chinezisme. Masina e foarte joasa, problema a fost ca dupa bordura era spatiu verde, masina s-a lasat pe o parte si doar rascheta bordura. Problema a fost o interupere in bordura, urmata de un capat inaltat care a facut safteaua. Noroc ca nu s-a mucificat baia de ulei si motorul e intreg.

Remap nu fac, ca nu-i nevoie. Masinuta o sa isi ia rol de naveta combinata extern plus oras si vreo 40km zilnic, drum de ses. 95bhp sunt suficienti.

#149
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
vineri a venit cadrul motor si am comandat toate acareturile:
- radiator apa, radiator AC, Intercooler
- bara fata, grila inferioara, armaturi si diverse plasticarii
- kit reparatie far (pare-se ca de la flexarea barii vechi s-a rupt o urechiusa de far) si proiector + semnalizator
- electroventilator + cadru

Astea toate vin marti si se apuca service-ul de reparatie.

La o saptamana dupa vor ajunge si ultimele repede:
- furtun intercooler
- bieleta suspensie dreapta spate (acolo s-a oprit bordura)

Dpdv manopera, daca tot e masina in service am decis sa repar si niste mici imperfectiuni dobandite pe parcursul iernii:
- vopsire bara + praguri - asta de la accident
- vopsire aripa stanga fata + capta - improscate cu pietris
- vopsire hayon - gasit zgariat/usor infundat in parcare

#150
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,140
  • Înscris: 05.08.2005
La câte se pare ca ajungi sa schimbi parca ieșeai mai ieftin sa cumperi încă o astra J pt piese (mai ales dacă o găseai in culoarea mașinii)

#151
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
E vorba de Astra J, nu G, totusi. Toata reparatia e 2k EUR, masina face cam 6-7k acum, la o cautare pe autovit, si cu sanse mari de samsareala.
Plus ca vreau sa o mai tin 2-3 ani minim.

Edited by danX, 26 February 2017 - 09:06.


#152
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 01.10.2008
Imi pare rau pentru acest incident urat la masina ta, si la Cluj mazga a fost criminala anul acesta, si la 30-40 km/h derapai de asuda ESP-ul...si asta cu saptamanile pe strazile cetoase ale Clujului( plus ca multi afirma ca si solutiile antiinghet numai amplificau efectul de mazga) . Eu am scapat de accident cu mazga dar m-a lovit un pic un vecin in parcare, ce-i drept nimic serios, bara spate va trebui schimbata ca intr-un loc s-a rupt cam pe 5 cm plasticul... Urata patanie la tine, si din pacate stiu, la masinile dupa 2010 orice lovitura mai serioasa se lasa cu miile de euro la reparatii :(

#153
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Shit happens. Fieru se repara, banii se fac. Noi sa fim sanatosi.

#154
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,837
  • Înscris: 15.06.2007

 t-balt, on 26 februarie 2017 - 08:54, said:

La câte se pare ca ajungi sa schimbi parca ieșeai mai ieftin sa cumperi încă o astra J pt piese (mai ales dacă o găseai in culoarea mașinii)
Daca era vorba de astra F te credeam, dar totusi, J sedan inca este in fabricatie.

#155
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Au venit majoritatea pieselor, masinuta intra in reparatie.
Stau dupa furtunul de intercooler si bieleta spate care vin doar originale, direct de la doicilandia.
Pana vin ele spre masinuta sa fie gigea.

#156
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

 danX, on 24 februarie 2017 - 11:12, said:

Are distributie pe lant. Se verifica si se inlocuieste. La mine lovea carcasa de largit ce era. Ziceau cei de la service ca am avut noroc ca nu a sarit de la punct.
Si inca un update trist. Zilele trecute era sa fac un carambol pe polei si ca sa evit am incalecat o bordura. Bucurie mare, am lovit capatul bordurii cu suportul de motor. Se schimba suportul de motor, radiatoc ac, radiator mare, intercooler, ventilator, bara si plasticaraie. Fara lonjeroane afectate, motor deplasat sau airbag-uri sarite. Azi vine "amenda" de la service.

Salut! La cati km ai schimbat distributia? Am acelasi motor pe o Astra J din 2012 si acum are 164000 si as vrea sa stiu la ce sa ma astept. Merge foarte bine, am avut o singura problema, la cutie, dar dupa ce am rezolvat.o, nu au mai fost probleme.

#157
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
distributia s-a schimbat acum 3 luni la cca 140k.
Simptome:
1. Zgomot mai pronuntat la pornire.
2. Cu capota ridicata (neaparat, ca altfel e antifonata bine), se auzea sesizabil cum lantul lovea in carcasa.

#158
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 danX, on 02 martie 2017 - 22:54, said:

distributia s-a schimbat acum 3 luni la cca 140k.
Simptome:
1. Zgomot mai pronuntat la pornire.
2. Cu capota ridicata (neaparat, ca altfel e antifonata bine), se auzea sesizabil cum lantul lovea in carcasa.
Cat a costat distributia?Ai recurs la una originala?
Daca ai da timpul inapoi ti-ai mai cumpara acest autoturism?Nu ti se pare prea greoi?

#159
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
4500 RON distributia cu tot cu pompa de apa si o revizie completa, totul la reprezentanta. Am mers si cu 1.7 de 110 cai si senzatia e tot pe acolo. Nu e masina de fuga, dar e confortabila si consuma infim. Am luat 1.3 constrans de buget, as fi luat 1.7 130cp sau 1.4 140cp, dar asta s-a putut. Sunt foarte multumit de ea, si noul rol de masina de "naveta" i se potriveste la fix.

#160
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 danX, on 03 martie 2017 - 13:54, said:

0 cai s
4500 RON distributia cu tot cu pompa de apa si o revizie completa, totul la reprezentanta. mers si cu 1.7 de 11i senzatia e tot pe acolo. Nu e masina de fuga, dar e confortabila si consuma infim. Am luat 1.3 constrans de buget, as fi luat 1.7 130cp sau 1.4 140cp, dar asta s-a putut. Sunt foarte multumit de ea, si noul rol de masina de "naveta" i se potriveste la fix.
Mi se pare o suma foarte mare cea platita de tine pentru un schimb de distributie, ulei de motor si filtre.Stiu ca la reprezentante preturile sunt mult mai mari desi calitatea serviciilor nu este mai buna ca si la multe service-uri autorizate.
La o Astra G, diesel, o distributie originala cumparata de la un magazin de piese auto, a costat acum 2 ani, 700 lei, ulei de motor Mobil 1 0w40 New Life, 5 l, a costat 206 lei, la reducere, iar filtrele(filtru de polen nu este cu carbon activ), toate, marca MAN, au costat circa 145 lei.Am apelat la un service auto inclusiv pentru a beneficia de garantie la distributie.Manopera pentru distributie a costat 250 lei iar pentru schimbul uleiului de motor si filtrelor a costat 30 lei.Total-1186 lei.De la suma de 4500 lei la 1186 lei este o uriasa diferenta.
Intre 1,7CDTI de 130 cai putere si cel de 1.4 140 cai putere, ce motorizare ai fi preferat?Vei inlocui Astra J cu Astra K?Oare la fel de mult costa consumabilele si la K ca si la J sau poate chiar mai mult?

Edited by max_01, 04 March 2017 - 09:15.


#161
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Nu mai compara after market cu reprezentanta si nici Astra G cu J. Sunt 10 ani diferenta intre platforme, daca nu mai bine.

#162
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 danX, on 16 decembrie 2016 - 18:06, said:

Aseara cand am luat-o din service, proaspat "distribuita", hop, tzop, pentru prima data in viata ei, regenerare filtru de particule.
Dupa ce am mers ca inecatul turat vreo ora si tot nimic, nimic, sun la service si azi de dimineata ne intoarcem pentru regenerare fortata.
Constatare? Senzor de temperatura din filtru plecat cu vaca, filtru plin 120%.

Explicatia primita de la service: Pare'se ca motorul asta pe Astra J nu aprinde LED-uri daca face regenerari de succes, doar atunci cand rateaza cateva si se umple filtrul mai mult decat spune norma.

Hai ca esti comic... Ai crezut ca DPF-ul tau s-a regenerat abia la 140.000 de km??  Nicio masina nu-ti spune in bord cand face regenerari.. Ar fi culmea la cateva zile sa tot beculeasca.

Te atentioneaza doar daca e vreo problema cu filtrul.  Oricum mult nu te mai duce. Insa acum sunt relativ ieftine. Nu ca acum 10 ani..

Bordul la Astra J, imi place mai mult ca cel de pe K. Asa cu toate butoanele alea..

Edited by mariovrs, 04 March 2017 - 09:40.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate