Astra J EcoFlex
Ultima postare: dec 26 2017 22:57, Inițiat de
danX
, nov 28 2012 17:43
·
0
#110
Publicat: 19 iulie 2015 - 14:39
danX, on 29 martie 2015 - 13:19, said: Multumesc de sfat. Masinuta a implinit 100k km acum doua saptamani si am uitat sa scriu. Felicitări din plin pentru împărtășirea propriilor 'trăiri' cu aceasta mașină! Și eu vreau sa îmi achiziționez un astra j sau un Ford focus (2012-2013) personal din germ în următoarele săptămâni. Ce m -ar interesa sa știu dacă se poate...cât de mult schimba echiparea ecoflex confortul mașinii?Diminuează cumva puterea motorului?? Menționez ca o iau pt familie cu un bebeluș în dotare ...și prioritar este confortul...ca altfel focus ul cu al sau tdci 116 cp ar fi fost suveran. Eu as înclina pt un motor mai mare..1.7cdti isuzu 110 cp (care e la mai mult de a doua batranete) sau 125 cp (cu diferențe de putere nu f sesizabile). Scuze de deranj...multa fain pt atenție! |
#111
Publicat: 19 iulie 2015 - 21:10
arcadam, on 19 iulie 2015 - 14:39, said:
Salut! Felicitări din plin pentru împărtășirea propriilor 'trăiri' cu aceasta mașină! Și eu vreau sa îmi achiziționez un astra j sau un Ford focus (2012-2013) personal din germ în următoarele săptămâni. Ce m -ar interesa sa știu dacă se poate...cât de mult schimba echiparea ecoflex confortul mașinii?Diminuează cumva puterea motorului?? Menționez ca o iau pt familie cu un bebeluș în dotare ...și prioritar este confortul...ca altfel focus ul cu al sau tdci 116 cp ar fi fost suveran. Eu as înclina pt un motor mai mare..1.7cdti isuzu 110 cp (care e la mai mult de a doua batranete) sau 125 cp (cu diferențe de putere nu f sesizabile). Scuze de deranj...multa fain pt atenție! Datorita greutatii excesive a masinii, daca vrei sa fie mai sportiva atunci motorizarea potrivita este cea de 2l care dezvolta 160 sau 165 cai putere.Mai exista motorul biturbo CDTI de 2 l care dezvolta 195 cai putere insa asta nu se mai fabrica acum, probabil din motive tehnice. |
#112
Publicat: 20 iulie 2015 - 00:50
Astra vs. Focus, as zice Astra dpdv confort. Se aseaza mai bine la drum lung unde masa mai mare chiar ajuta. Comparatia e intre 1.3CDTI si 1.6 TDCI, ambele 95 de cai. Focus e mai sportiv, mai rigid. 1.7 110 e o rasnita, tzacane tare si nu se simte diferenta de putere. As zice minim 125 de cai daca vrei ceva performante. Parerea mea ca cel mai indicat ar fi 1.4 Turbo 140 de cai. Consuma decent si are reprize excelente.
|
#113
Publicat: 09 noiembrie 2015 - 15:38
A venit iarna, si cateva mici aventuri.
Dupa ce s-a rezolvat o zgarietura urata cat am fost in concediu, la nici o luna o gasesc din nou zgariata in parcare, in acelasi loc. Colac peste pupaza, la cateva zile dupa asta gasesc si bara spate cu urme evidente de lovire, cineva s-a lipit putin prea tare, bara a flexat si cand a revenit a plesnit lacul in cateva locuri. Am decis sa nu ma mai enervez. Altfel singurul eveniment notabil, in afara faptului ca am trecut de 113k a fost un zgomot infernal la etrierul dreapta spate urmat de o incingere deosebita a a discului. Concluzia: etrier murdarit extrem, placutele nu mai degajau discul complet. 10 minut in service la curatat si totul e din nou ok. |
#114
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 22:19
danX, on 20 iulie 2015 - 00:50, said:
Astra vs. Focus, as zice Astra dpdv confort. Se aseaza mai bine la drum lung unde masa mai mare chiar ajuta. Comparatia e intre 1.3CDTI si 1.6 TDCI, ambele 95 de cai. Focus e mai sportiv, mai rigid. 1.7 110 e o rasnita, tzacane tare si nu se simte diferenta de putere. As zice minim 125 de cai daca vrei ceva performante. Parerea mea ca cel mai indicat ar fi 1.4 Turbo 140 de cai. Consuma decent si are reprize excelente. Consum 6 in cap cu ceva fataiala la destinatie. De obicei cu 1.6 imi lua 7-7.5 la acelasi stil de mers dar la o viteza de croaziera putin mai mica, cu vreo 10Km/h din motiv de zgomot si consum, cu 1.6le (C4) avand aceeasi turatie la 100 la ora ca asta pe la 150 la ora adica 3000rpm. Din pacate, trecand peste motor si tot ce implica asta, masina e un mare pas inapoi fata de H. Troncane si scutura mai rau decat C4 pe drumuri rele pe unde cu Hul nici nu simti drumul si din pacate la 1 an vechime are mai multi greierasi decat C4ul vechi de 8 ani si vreo 150K km. De H nu zic ca ala nu are unul desi are 9 ani. Ce mi-a placut, desi motorul e slab pt ce este el (turbo de 140 de cai) din cauza cutiei f lungi(2000rpm la 100 la ora) si greutatii mari a masinii, nu simte greutatea in plus. La fel si tinuta de drum, desi nu e de povestit, se pastreaza si la plin, ceea ce nu pot sa zic de celelalte doua, mai ales C4 care la plin e ca un transatlantic pe Dunare. Parerea mea, cruiser de autostrada. Editat de underb, 22 noiembrie 2015 - 22:22. |
#117
Publicat: 09 ianuarie 2016 - 22:44
Anul nou a venit cu revizia. Halatul a fost 1000 RON in care au intrat si placutele fata, 320 RON cu tot cu manopera.
Cum de cand a venit frigul sistemul start stop nu si-a mai facut simtita prezenta am facut un test de baterie si e sub jumatate. Asa ca am comandat baterie noua Rombat de 80A cu start/stop. 380 RON cu tot cu montaj. Bateria OEM e 950RON si e Varta. Luni vine si bacteria si o schimb. |
#119
Publicat: 11 ianuarie 2016 - 16:16
Bateria Rombat a fost de fapt 490 RON, imi dadusera initial pret pentru baterie de 75A fara stop and go.
No damage, bateria s-a schimbat si totul e ok. Chestie interesanta: Masina a stat cam 10 minute fara curent, timp in care s-a resetat ceasul dar nu si posturile radio memorate si am pierdut functia de impuls la geamurile electrice. La prima pornire computerul de bord m-a pus sa urc si sa cobor fiecare geam in parte dupa care a revenit si impulsul. Nice touch, Opel! |
#120
Publicat: 09 februarie 2016 - 07:43
In weekend un incident mai neplacut. Un catel panicat a facut sacrificul suprem tasnind pe banda a doua a autostrazii de pe separatorul de sensuri. Nu aveam viteza mare dar a fost imposibil sa il evit, tare rau imi pare de el, e primul animalut lovit de cand am permis (cu exceptia unui porumbel sinucigas acum cativa ani buni). Bara a preluat socul, masina e stirba pe stanga la prima vedere s-au dus si proiectorul si o prindere de far. Azi urmeaza constatarea si incepe distractia cu asteptatul pieselor.
|
#123
Publicat: 22 februarie 2016 - 00:28
Masinile sunt echipate diferit, focus-ul are in plus:
Clima "bizonica" Sync Cotiera Nu are sau nu am gasit eu: Cruise control Geamuri electrice spate Geamuri electrice fata cu impuls Impresii din interior: Bord platicos si masiv, dilueaza mult senzatia de spatiu din masina. Subiectiv vorbind, ca nu am masurat, pare mai mica in interior decat Astra Pozitia la volan e mai inalta, ceea ce la mine e un minus. Scaune cu suport lombar mai bun fata de Astra. Iubesc cotiera. Sync-ul e foarte fain, se integreaza bine cu telefonul. Comenzile vocale in engleza le intelege. Fun cand citeste SMSuri in romana. Butoanele soft pentru utilizarea Sync puse la baza consolei centrale, destul de neintuitiv. Nu are functie de inchis farurile cand scoti cheia din contact, bipaie pana le stingi insa. Butoanele de pe volan - un exemplu de nefunctionalitate. Mult mai utilizabile la Ceed si la Astra. Luneta foarte mica si unghiuri moarte ENORME in spate in ciuda oglinzilor laterale optimizate. Mi-a iesit un SUV mare dintr-un unghi mort. Dinamica: Motor mai sprinten avand in vedere cei 20 de cai in plus, cutia in sase trepte si kilogramele in minus. Sta bine pe sosea dar rupe aderenta mai repede. Cred ca de vina sunt cauciucurile. Se aseaza bine la viteze de autostrada. Concluzie pana acum: O sa plang dupa clima, cotiera si bluetooth OEM, altfel duc dorul Astrei. Daca acum as cumpara o masina SH, as alege un Astra J facelift cu clima, cotiera, bluetooth, scaune AGR si daca se poate Flexride. Motor 1.4 turbo 140 sau 1.6 diesel 136. Editat de danX, 22 februarie 2016 - 00:28. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi