Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

XENOANE after market

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#37
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,326
  • Înscris: 19.03.2007

View PostFane, on 22 noiembrie 2012 - 18:36, said:

pai nu trebuie sa scrie nicaieri. nu au fost legale niciodata, acu, dupa ce au ajuns deja un fenomen periculos, politia s-a gandit sa ia masuri. la masina n-ai voie sa umbli la lumini decat sa schimbi becurile cand se ard cu altele de acelasi fel. nu sunt lupul moralist, si eu am pus xenon pe masina, le tin date suficient de jos sa nu ma bliteze lumea, dar se pare ca se termin a distractia...
Pe topp ati sarit repede sa-l apostrofati pentru ca omul avea o dilema si a incercat sa afle aici cum e cu xenoanele. Ce a scris Fane...n-a mai contat. Important e ca Fane stia ca becurile cu xenon sunt interzise si totusi inca le foloseste. Altii nu cunosc regulile de baza referitoare la circulatia pe drumurile publice si pun intrebari care mai de care mai idioate si pe aceia nu-i certati in felul in care ati facut-o aici. Rusinica!!!

#38
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,734
  • Înscris: 23.04.2007

View PostTopp, on 22 noiembrie 2012 - 18:15, said:

Deci nu deranjante,

View PostTopp, on 22 noiembrie 2012 - 19:07, said:

Am spus ca n-am deranjat pe nimeni

View PostTopp, on 22 noiembrie 2012 - 19:17, said:

n-am deranjat pe nimeni
De unde stii ca n-ai deranjat pe nimeni ???

#39
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
@Topp, fa-ma sa inteleg ceva:
Daca circuli aproape in exclusivitate ziua, de ce ti-ai montat xenon aftermarket?
Ziua nu beneficiezi de lumina propriilor faruri, ci doar te faci mai vizibil pentru ceilalti.

Chiar sunt curios, ma intereseaza care ar fi motivatiile pentru unele lucruri inutile.

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View PostJosef_Mengele, on 22 noiembrie 2012 - 23:13, said:

Ca incheiere, recomandarea mea pt cei ce merg noaptea, schimbati becul 55/55 cu 55/105W dar sa fie bec de calitate
Becurile de 100W iti strica oglinda farului, se matuieste de la caldura excesiva, se poate topi si soclul, iar un far intreg la o masina relativ noua e destul de scump. Mult mai bine xenon decat bec de 100W.

Edited by sandu bogdan, 23 November 2012 - 09:16.


#41
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
repet, pentru cei care simt nevoia de xenoane de 2 bani, recomand sa treaca intai pe la oftalmolog pentru un control si eventual o pereche de ochelari

#42
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,724
  • Înscris: 30.01.2006

View PostTopp, on 22 noiembrie 2012 - 18:15, said:

Am de doi ani montate pe masina bi-xenoane H4, after market.
Sunt 6000 K, pe 35 W.
Deci nu deranjante, nu ,,tipatoare''.
Masina mea, Octavia 1, are motoras de reglare a farurilor  si folosesc mereu lumina lor indreptata cat mai jos,   circul mai mult ziua.
Le folosesc ca lumini de zi, cum scrie Codul Rutier, aprinse pe faza scurta. Ziua.
N-am fost niciodata atentionat pana acum in trafic.
Nu prea circul noaptea, drumurile mele cu masina se rezuma la distante mici, ziua.
Zilele asta am fost oprit in trafic, politia cat pe ce sa-mi retina  Certificatul de Inmatriculare.
Pe motiv ca nu-s legale.
Si mi-au explicat  ca ar trebui ca ele sa fie montate doar in anumite conditii tehnice, doar pe proiectoarele de ceata, daca acestea au motoras de reglare a inaltimii, daca farurile au stergatoare si sistem de spalare, etc.
------
Deci, mai putem circula cu xenoane after market, merita sa mai cumparam asa ceva, sau mergem cu becurile chioare halogene?

Din ce am citit pe aici, vad ca ai pricepu ca Xenoanele aftermarket nu sunt bune, si deranjeaza...
Ce vreau eu sa ma plang esteca atitudinea asta a politiei sa ierte este cea mai proasta atitudine posibila, de aia avem atati bizoni in trafic. Zilele trecute am oprit si eu pentru prima oara in loc nepermis, nu incurcam pe nimeni, cu siguranta, insa a oprit o masina de politie pe sensul opus si mi-a spus sa ma pun in miscare. Evident ca nu am plecat, am asteptat sa-mi termin treaba, si -am asteptat si pe el sa vina inapoi si sa ma amendeze, o meritam, insa.... nimic. Si am vazut de N ori treaba asta. Pai data viitoare ce o sa fac? o sa parchez iar aiurea ca vine fraierul si-mi zice sa ma pun in miscare, fara sa dea amenda, si oricum, poate nu vine, si nici macar nu ma bate la cap, dar amenda sigur nu iau, asa e?

Farurile alea cu xenon deranjeaza, chiar daca tu crezi ca nu deranjeaza. Ce ai vrea sa intorc masina in drum sa vin dupa tine sa sa-ti spun ca m-au deranjat farurile? nimeni nu face asa, inghite in sec si merge mai departe.

#43
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

View Posttest_driver, on 23 noiembrie 2012 - 11:59, said:

...
Ce vreau eu sa ma plang esteca atitudinea asta a politiei sa ierte este cea mai proasta atitudine posibila....
Părerea mea este complet diferită.

După ce mi-a arătat viteza pe radar și mi-a spus că mă înțelege, însă cine vrea mă iartă pentru oareșce întârziere care-i infinit mai bună decât deloc și mi-a urat să ajung de fiecare data acolo unde doresc, am fost mai "atins" decât dacă plecam eu cu dovada și rămâneau ei cu permisul...
Imi amintesc cu plăcere de fiecare dată de asta, cu mult mai mult decât mi-aș fi amintit de niște bani luați.
Și procedez în consecință, adică apăsând mai mereu cu dreptu'...

A funcționat și în cazul lui Topp care își va demonta instalația, deci iacătă de ce spun că nu-i o atitudine proastă deloc.
Pot numai spune că depinde în totalitate de bunul simț al celui atenționat...

#44
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,457
  • Înscris: 01.12.2001

View PostTopp, on 22 noiembrie 2012 - 18:15, said:

Nu prea circul noaptea, drumurile mele cu masina se rezuma la distante mici, ziua.
Zilele asta am fost oprit in trafic, politia cat pe ce sa-mi retina  Certificatul de Inmatriculare.
Ma mir ca ai scapat fara sa iti retina certificatul.
La mine in oras (si e f mic: 8.000 locuitori) a fost la inceputul lunii o razie a politiei. Au retinut 11 certtifiate pt xenoane.
http://www.monitorul...triculare#xenon
Daca iti retineau certificatul mai faceai si un drum la RAR.

#45
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postdorin_2k, on 23 noiembrie 2012 - 16:35, said:

Ma mir ca ai scapat fara sa iti retina certificatul.
La mine in oras (si e f mic: 8.000 locuitori) a fost la inceputul lunii o razie a politiei. Au retinut 11 certtifiate pt xenoane.
http://www.monitorul...triculare#xenon
Daca iti retineau certificatul mai faceai si un drum la RAR.
Controalele Politiei impreuna cu echipajele RAR sunt extrem de rare. Un politist nu poate retine certificatul pentru xenon cum mai nou nu o poate face nici pentru anvelope/jante de alte dimensiuni  (nu are de unde sa stie daca sunt sau nu sunt reomologate ptr vehiculul respectiv). In cazul xenon-ului se scrie in CIV : Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz

Eu circul cu xenon aftermarket de 4 ani (atat prin RO cat si prin mai mult de jumatate de Europa ) . Nu m-a intrebat nimeni niciodata nimic de faruri (ce-i drept sunt de 45/55W , am lupa si nu deranjeaza pe nimeni)

Quote

Am vrut sa montez acum 4 ani pe a mea dar inainte m-am urcat la volanul unei masini sa vad daca merita efortul financiar si manopera - in farul de Logan nu se merita clar bagat bixenon, vede mai rau decit osram silverstar iar pe cei din fata ii nenorocesti , ii bronzezi . Pe acea vreme credeam ca e un "bec" mai smecher ce rezista mai mult in timp ...
In august/septembrie 2008 am montat pe una dintre masini un kit xenon aftermarket (numai faza scurta) pentru ca becurile normale H7  luminau foarte prost (faruri cu lupa si cu tenta neagra din fabrica). Dupa ce am montat xenon-ul (l-am achizitionat de pe ebay.de si este certificat TUV ) a venit soarele si pe strada mea .......vizibilitate imbunatita cu aprox 100% .
Nu am primit niciodata vreun flash din cauza ca incomodez pe cineva (am verificat chiar singur ......sa vad cum ma percep ceilalti participanti la trafic )

In momentul de fata au o vechime de 4 ani si 2/3 luni , functioneaza perfect , nu atrag atentia (fasicul mic de lumina), nu am le am inscrise in CIV si am trecut 2 ITP-uri + 1 autentificare fara spaga.

Edited by polizei, 23 November 2012 - 20:00.


#46
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

Quote

@Topp, fa-ma sa inteleg ceva:
Daca circuli aproape in exclusivitate ziua, de ce ti-ai montat xenon aftermarket?
Am mai scris faptul ca le-am montat acum doi ani. Chiar daca prevederile legale erau aceleasi, in realitate practica era  alta.
Parintii mei locuiesc la 25 km de mine, cele mai lungi drumuri ale mele nu depasesc cateva sute de km si le fac pe lumina.

Quote

De unde stii ca n-ai deranjat pe nimeni ???
Asa cred, deoarece circul aproape exclusiv ziua.


Quote

Ce vreau eu sa ma plang esteca atitudinea asta a politiei sa ierte este cea mai proasta atitudine posibila, de aia avem atati bizoni in trafic. Zilele trecute am oprit si eu pentru prima oara in loc nepermis..
Ce vrei tu sa te plangi ,  e ca-i numesti pe altii bizoni iar tu opresti in loc nepermis.
Politia are si munca preventiva, mai poate da si avertismente.


Quote

După ce mi-a arătat viteza pe radar şi mi-a spus că mă înţelege, însă cine vrea mă iartă pentru oareşce întârziere care-i infinit mai bună decât deloc şi mi-a urat să ajung de fiecare data acolo unde doresc, am fost mai "atins" decât dacă plecam eu cu dovada şi rămâneau ei cu permisul...
Corect.
In cazul unora functioneaza foarte bine, este suficienta o simpla discutie.
Mi-am dat jos xenoanele si mi-am pus inapoi becurile cu care era dotata masina initial, H4 de 55/60 w.


Quote

Ma mir ca ai scapat fara sa iti retina certificatul.
Pentru ca eu nu ma imbrac in roz, ca tine, deci nu bat la ochi..:-)
Glumesc. Pentru ca sunt situatii si situatii...sigur ca aproape de fiecare data am trecut pe langa politisti si desi mi-au vazut luminile, n-am fost oprit.  

Quote

In cazul xenon-ului se scrie in CIV : Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz
Eu circul cu xenon aftermarket de 4 ani (atat prin RO cat si prin mai mult de jumatate de Europa ) .
Adica xenoanele after market pot fi omologate? N-am auzit sa fie asa. Sau n-am inteles eu bine.

Edited by Topp, 23 November 2012 - 20:26.


#47
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,457
  • Înscris: 01.12.2001

View Postpolizei, on 23 noiembrie 2012 - 19:43, said:

Controalele Politiei impreuna cu echipajele RAR sunt extrem de rare.
Si doar pe acesta supozitie te bazezi? Ca nu vei prinde "capra cu trei iezi" niciodata?
Acum de fapt e ISCTR-ul.

#48
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

Quote

Controalele Politiei impreuna cu echipajele RAR sunt extrem de rare. Un politist nu poate retine certificatul pentru xenon...
Cu alte cuvinte, daca Politia Rutiera nu este insotita de echipaje RAR, ARR, nu poate sa-ti ia Certificatul de Inmatriculare pe motiv de xenoane after market ?
Repet, am scris mai sus ca le-am demontat astazi (cei  care sunt ingeri in trafic si  deci constiinta ii lasa sa dea  cu piatra pot sa lase grijile deoparte).
Doar asa, de stiut.

Edited by Topp, 23 November 2012 - 20:37.


#49
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011

View Postpolizei, on 23 noiembrie 2012 - 19:43, said:

numai faza scurta
La a mea nu am cum sa fac asa ceva, am optiunea ori bixenon ori bec normal sau da ... pot pune xenon simplu si am doar faza scurta Posted Image plus adorabilele proiectoare de ceata.
Oglinda e ploblema la Logan dar se pot monta angel eyes gata dotate cu xenon , nu merg bine dar arata mai bine , alea turcesti dupa 6 luni se decojesc .
Ramin pe original eventual caut becuri mai bune ca silverstar de la hella sau philips.

#50
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

Quote

Josef_Mengele: Ca incheiere, recomandarea mea pt cei ce merg noaptea, schimbati becul 55/55 cu 55/105W
Becul H4 regulamentar este 55/60 w.
Am auzit de 90/100 W, produse in Germania, dar interzise.
In plus, degaja  caldura puternica si pot topi mufele care-s de plastic (unii isi pun mufe speciale, ceramice). Mai necesita si relee de protectie.
Desigur, ma refer la becuri halogene de culoare normala.
Unde ai vazut tu becuri H4 de 55/105 W ? E o ideie buna.

#51
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011
Parerea mea : tehnologia led in maxim 1 an va avolua in asa masura incit becul va fi doar o amintire - vezi lanterne

#52
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postdorin_2k, on 23 noiembrie 2012 - 20:05, said:

Si doar pe acesta supozitie te bazezi? Ca nu vei prinde "capra cu trei iezi" niciodata?
Acum de fapt e ISCTR-ul.
Momentan nu ma bazez pe nimic fie ce-o fi ,prefer certificat ridicat si amenda dar cu siguranta ridicata in trafic ......decat chiosparliu cu risc ridicat de accident si cu bani in buzunar.Daca se intetesc controalele astea, dau o fuga pana la reprezentanta RAR  Xxxxxxxx si devin legal .  Posted Image  .

Edited by polizei, 23 November 2012 - 21:31.


#53
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
eu am folosit si condus toate tipurile si din experienta proprie, pe drum cu 1 banda pe sens si masini care vin in coloana pe sens opus si pentru a avea o vizilibilitate si timp de reactie adegvat in caz ca este o caruta nesemnalizata (se intampla rar dar am patit si nu e deloc placut)
cu becuri normale merg pe la 70km/h
cu becuri halogen cu putere crescuta, de firma buna (osram, philips, bosch) 80km/h
cu becuri xenon indiferent de far (asta poate sau nu sa deranjeaze pe ceilalti) 90km/h

depinde de fiecare, am mers pe becuri cu randament crescut insa se ardeau la jumatate de an asa ca am trecut inapoi la becuri normale, dar diferenta o simt foarte puternic noaptea, xenon e in alta clasa de siguranta

#54
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

View Postpolizei, on 23 noiembrie 2012 - 19:43, said:

In august/septembrie 2008 am montat pe una dintre masini un kit xenon aftermarket (numai faza scurta) pentru ca becurile normale H7  luminau foarte prost (faruri cu lupa si cu tenta neagra din fabrica). Dupa ce am montat xenon-ul (l-am achizitionat de pe ebay.de si este certificat TUV ) a venit soarele si pe strada mea .......vizibilitate imbunatita cu aprox 100% .
Nu am primit niciodata vreun flash din cauza ca incomodez pe cineva (am verificat chiar singur ......sa vad cum ma percep ceilalti participanti la trafic )

In momentul de fata au o vechime de 4 ani si 2/3 luni , functioneaza perfect , nu atrag atentia (fasicul mic de lumina), nu am le am inscrise in CIV si am trecut 2 ITP-uri + 1 autentificare fara spaga.
Ai sistem de spalare a farurilor?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate