XENOANE after market
#37
Posted 23 November 2012 - 02:01
Fane, on 22 noiembrie 2012 - 18:36, said:
pai nu trebuie sa scrie nicaieri. nu au fost legale niciodata, acu, dupa ce au ajuns deja un fenomen periculos, politia s-a gandit sa ia masuri. la masina n-ai voie sa umbli la lumini decat sa schimbi becurile cand se ard cu altele de acelasi fel. nu sunt lupul moralist, si eu am pus xenon pe masina, le tin date suficient de jos sa nu ma bliteze lumea, dar se pare ca se termin a distractia... |
#38
Posted 23 November 2012 - 08:53
#39
Posted 23 November 2012 - 08:53
@Topp, fa-ma sa inteleg ceva:
Daca circuli aproape in exclusivitate ziua, de ce ti-ai montat xenon aftermarket? Ziua nu beneficiezi de lumina propriilor faruri, ci doar te faci mai vizibil pentru ceilalti. Chiar sunt curios, ma intereseaza care ar fi motivatiile pentru unele lucruri inutile. |
#40
Posted 23 November 2012 - 09:14
Josef_Mengele, on 22 noiembrie 2012 - 23:13, said:
Ca incheiere, recomandarea mea pt cei ce merg noaptea, schimbati becul 55/55 cu 55/105W dar sa fie bec de calitate Edited by sandu bogdan, 23 November 2012 - 09:16. |
#41
Posted 23 November 2012 - 10:18
repet, pentru cei care simt nevoia de xenoane de 2 bani, recomand sa treaca intai pe la oftalmolog pentru un control si eventual o pereche de ochelari
|
#42
Posted 23 November 2012 - 11:59
Topp, on 22 noiembrie 2012 - 18:15, said:
Am de doi ani montate pe masina bi-xenoane H4, after market. Sunt 6000 K, pe 35 W. Deci nu deranjante, nu ,,tipatoare''. Masina mea, Octavia 1, are motoras de reglare a farurilor si folosesc mereu lumina lor indreptata cat mai jos, circul mai mult ziua. Le folosesc ca lumini de zi, cum scrie Codul Rutier, aprinse pe faza scurta. Ziua. N-am fost niciodata atentionat pana acum in trafic. Nu prea circul noaptea, drumurile mele cu masina se rezuma la distante mici, ziua. Zilele asta am fost oprit in trafic, politia cat pe ce sa-mi retina Certificatul de Inmatriculare. Pe motiv ca nu-s legale. Si mi-au explicat ca ar trebui ca ele sa fie montate doar in anumite conditii tehnice, doar pe proiectoarele de ceata, daca acestea au motoras de reglare a inaltimii, daca farurile au stergatoare si sistem de spalare, etc. ------ Deci, mai putem circula cu xenoane after market, merita sa mai cumparam asa ceva, sau mergem cu becurile chioare halogene? Din ce am citit pe aici, vad ca ai pricepu ca Xenoanele aftermarket nu sunt bune, si deranjeaza... Ce vreau eu sa ma plang esteca atitudinea asta a politiei sa ierte este cea mai proasta atitudine posibila, de aia avem atati bizoni in trafic. Zilele trecute am oprit si eu pentru prima oara in loc nepermis, nu incurcam pe nimeni, cu siguranta, insa a oprit o masina de politie pe sensul opus si mi-a spus sa ma pun in miscare. Evident ca nu am plecat, am asteptat sa-mi termin treaba, si -am asteptat si pe el sa vina inapoi si sa ma amendeze, o meritam, insa.... nimic. Si am vazut de N ori treaba asta. Pai data viitoare ce o sa fac? o sa parchez iar aiurea ca vine fraierul si-mi zice sa ma pun in miscare, fara sa dea amenda, si oricum, poate nu vine, si nici macar nu ma bate la cap, dar amenda sigur nu iau, asa e? Farurile alea cu xenon deranjeaza, chiar daca tu crezi ca nu deranjeaza. Ce ai vrea sa intorc masina in drum sa vin dupa tine sa sa-ti spun ca m-au deranjat farurile? nimeni nu face asa, inghite in sec si merge mai departe. |
#43
Posted 23 November 2012 - 12:32
test_driver, on 23 noiembrie 2012 - 11:59, said:
... Ce vreau eu sa ma plang esteca atitudinea asta a politiei sa ierte este cea mai proasta atitudine posibila.... După ce mi-a arătat viteza pe radar și mi-a spus că mă înțelege, însă cine vrea mă iartă pentru oareșce întârziere care-i infinit mai bună decât deloc și mi-a urat să ajung de fiecare data acolo unde doresc, am fost mai "atins" decât dacă plecam eu cu dovada și rămâneau ei cu permisul... Imi amintesc cu plăcere de fiecare dată de asta, cu mult mai mult decât mi-aș fi amintit de niște bani luați. Și procedez în consecință, adică apăsând mai mereu cu dreptu'... A funcționat și în cazul lui Topp care își va demonta instalația, deci iacătă de ce spun că nu-i o atitudine proastă deloc. Pot numai spune că depinde în totalitate de bunul simț al celui atenționat... |
#44
Posted 23 November 2012 - 16:35
Topp, on 22 noiembrie 2012 - 18:15, said:
Nu prea circul noaptea, drumurile mele cu masina se rezuma la distante mici, ziua. Zilele asta am fost oprit in trafic, politia cat pe ce sa-mi retina Certificatul de Inmatriculare. La mine in oras (si e f mic: 8.000 locuitori) a fost la inceputul lunii o razie a politiei. Au retinut 11 certtifiate pt xenoane. http://www.monitorul...triculare#xenon Daca iti retineau certificatul mai faceai si un drum la RAR. |
#45
Posted 23 November 2012 - 19:43
dorin_2k, on 23 noiembrie 2012 - 16:35, said:
Ma mir ca ai scapat fara sa iti retina certificatul. La mine in oras (si e f mic: 8.000 locuitori) a fost la inceputul lunii o razie a politiei. Au retinut 11 certtifiate pt xenoane. http://www.monitorul...triculare#xenon Daca iti retineau certificatul mai faceai si un drum la RAR. Eu circul cu xenon aftermarket de 4 ani (atat prin RO cat si prin mai mult de jumatate de Europa ) . Nu m-a intrebat nimeni niciodata nimic de faruri (ce-i drept sunt de 45/55W , am lupa si nu deranjeaza pe nimeni) Quote Am vrut sa montez acum 4 ani pe a mea dar inainte m-am urcat la volanul unei masini sa vad daca merita efortul financiar si manopera - in farul de Logan nu se merita clar bagat bixenon, vede mai rau decit osram silverstar iar pe cei din fata ii nenorocesti , ii bronzezi . Pe acea vreme credeam ca e un "bec" mai smecher ce rezista mai mult in timp ... Nu am primit niciodata vreun flash din cauza ca incomodez pe cineva (am verificat chiar singur ......sa vad cum ma percep ceilalti participanti la trafic ) In momentul de fata au o vechime de 4 ani si 2/3 luni , functioneaza perfect , nu atrag atentia (fasicul mic de lumina), nu am le am inscrise in CIV si am trecut 2 ITP-uri + 1 autentificare fara spaga. Edited by polizei, 23 November 2012 - 20:00. |
#46
Posted 23 November 2012 - 19:57
Quote @Topp, fa-ma sa inteleg ceva: Daca circuli aproape in exclusivitate ziua, de ce ti-ai montat xenon aftermarket? Parintii mei locuiesc la 25 km de mine, cele mai lungi drumuri ale mele nu depasesc cateva sute de km si le fac pe lumina. Quote De unde stii ca n-ai deranjat pe nimeni ??? Quote Ce vreau eu sa ma plang esteca atitudinea asta a politiei sa ierte este cea mai proasta atitudine posibila, de aia avem atati bizoni in trafic. Zilele trecute am oprit si eu pentru prima oara in loc nepermis.. Politia are si munca preventiva, mai poate da si avertismente. Quote După ce mi-a arătat viteza pe radar şi mi-a spus că mă înţelege, însă cine vrea mă iartă pentru oareşce întârziere care-i infinit mai bună decât deloc şi mi-a urat să ajung de fiecare data acolo unde doresc, am fost mai "atins" decât dacă plecam eu cu dovada şi rămâneau ei cu permisul... In cazul unora functioneaza foarte bine, este suficienta o simpla discutie. Mi-am dat jos xenoanele si mi-am pus inapoi becurile cu care era dotata masina initial, H4 de 55/60 w. Quote Ma mir ca ai scapat fara sa iti retina certificatul. Glumesc. Pentru ca sunt situatii si situatii...sigur ca aproape de fiecare data am trecut pe langa politisti si desi mi-au vazut luminile, n-am fost oprit. Quote In cazul xenon-ului se scrie in CIV : Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz Eu circul cu xenon aftermarket de 4 ani (atat prin RO cat si prin mai mult de jumatate de Europa ) . Edited by Topp, 23 November 2012 - 20:26. |
|
#47
Posted 23 November 2012 - 20:05
#48
Posted 23 November 2012 - 20:37
Quote Controalele Politiei impreuna cu echipajele RAR sunt extrem de rare. Un politist nu poate retine certificatul pentru xenon... Repet, am scris mai sus ca le-am demontat astazi (cei care sunt ingeri in trafic si deci constiinta ii lasa sa dea cu piatra pot sa lase grijile deoparte). Doar asa, de stiut. Edited by Topp, 23 November 2012 - 20:37. |
#49
Posted 23 November 2012 - 20:53
polizei, on 23 noiembrie 2012 - 19:43, said:
numai faza scurta Oglinda e ploblema la Logan dar se pot monta angel eyes gata dotate cu xenon , nu merg bine dar arata mai bine , alea turcesti dupa 6 luni se decojesc . Ramin pe original eventual caut becuri mai bune ca silverstar de la hella sau philips. |
#50
Posted 23 November 2012 - 21:10
Quote Josef_Mengele: Ca incheiere, recomandarea mea pt cei ce merg noaptea, schimbati becul 55/55 cu 55/105W Am auzit de 90/100 W, produse in Germania, dar interzise. In plus, degaja caldura puternica si pot topi mufele care-s de plastic (unii isi pun mufe speciale, ceramice). Mai necesita si relee de protectie. Desigur, ma refer la becuri halogene de culoare normala. Unde ai vazut tu becuri H4 de 55/105 W ? E o ideie buna. |
#51
Posted 23 November 2012 - 21:17
Parerea mea : tehnologia led in maxim 1 an va avolua in asa masura incit becul va fi doar o amintire - vezi lanterne
|
|
#52
Posted 23 November 2012 - 21:22
dorin_2k, on 23 noiembrie 2012 - 20:05, said:
Si doar pe acesta supozitie te bazezi? Ca nu vei prinde "capra cu trei iezi" niciodata? Acum de fapt e ISCTR-ul. Edited by polizei, 23 November 2012 - 21:31. |
#53
Posted 23 November 2012 - 21:49
eu am folosit si condus toate tipurile si din experienta proprie, pe drum cu 1 banda pe sens si masini care vin in coloana pe sens opus si pentru a avea o vizilibilitate si timp de reactie adegvat in caz ca este o caruta nesemnalizata (se intampla rar dar am patit si nu e deloc placut)
cu becuri normale merg pe la 70km/h cu becuri halogen cu putere crescuta, de firma buna (osram, philips, bosch) 80km/h cu becuri xenon indiferent de far (asta poate sau nu sa deranjeaze pe ceilalti) 90km/h depinde de fiecare, am mers pe becuri cu randament crescut insa se ardeau la jumatate de an asa ca am trecut inapoi la becuri normale, dar diferenta o simt foarte puternic noaptea, xenon e in alta clasa de siguranta |
#54
Posted 24 November 2012 - 17:39
polizei, on 23 noiembrie 2012 - 19:43, said:
In august/septembrie 2008 am montat pe una dintre masini un kit xenon aftermarket (numai faza scurta) pentru ca becurile normale H7 luminau foarte prost (faruri cu lupa si cu tenta neagra din fabrica). Dupa ce am montat xenon-ul (l-am achizitionat de pe ebay.de si este certificat TUV ) a venit soarele si pe strada mea .......vizibilitate imbunatita cu aprox 100% . Nu am primit niciodata vreun flash din cauza ca incomodez pe cineva (am verificat chiar singur ......sa vad cum ma percep ceilalti participanti la trafic ) In momentul de fata au o vechime de 4 ani si 2/3 luni , functioneaza perfect , nu atrag atentia (fasicul mic de lumina), nu am le am inscrise in CIV si am trecut 2 ITP-uri + 1 autentificare fara spaga. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users