Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

LTE la Vodafone Romania

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
12313 replies to this topic

#4717
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018

View Postgump4, on 25 iunie 2018 - 21:40, said:

Poate cu aceasta ocazie o sa invatam sa respectam un contract cu care am fost de acord la inceput.Cam asa lucreaza doua parti serioase.Si aici nu vorbesc de un client anume ori o companie anume.
Nu stiu, nu e chiar cum spui tu.
De exemplu in cazul meu Orange mi-a vandut un abonament 4G, in timp ce la locatia din contract nu aveam 4G si abia prindeam 3G (in convorbiri se intrerupea des si cei ce ma apelau primeau "ocupat" deseori)... ce spui, as fi putut argumenta ca mi-au vandut un produs neconform si sa fi scapat de eventuale despagubiri? Eu zic ca da.

In cazul lui Diesel de mai sus nu merge argumentul asta, el are 4G dar e nemultumit ca nu are mereu viteza mare...

Edited by lexis1, 25 June 2018 - 21:50.


#4718
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Dacă prin viteză mare se înțelege 20Mbps download și 10Mbps upload în București....așa să fie! Atenție, pe un abonament de date!

#4719
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
@lexis1
Ai fi putut argumenta , insa tot nu este ok, din punctl meu de vedere.Un contract este o intelegere intre doua parti.Inainte de semnare trebuie citit,inteles si verificat.Nici o companie nu iti garanteaza o anumita viteza de net(3G, ori 4G), indiferent de numele ei.
La prima vedere as fi de acord cu tine dar  lucrurile nu stau chiar asa.Daca iti vindeau net si tu aveai doar voce, atunci era neconform, dar nu si in cazul vitezelor de net, ce nu sunt garantate la nici o companie(conf.contract).Plus ca aveai posibilitatea sa verifici nivelul semnalului in zona de interes folosind o cartela prepay, daca e sa fim corecti.

Ca o companie ori alta nu investeste intr-o zona ori alta pentru imbunatatirea semnalului, asta e alta discutie si este mai complexa.

Si pentru a intelege corect ceea ce ti-am scris, sa stii ca si eu nu am semnal indoor foarte stralucit intr-o locatie de interes, dar asta nu inseamna ca nu sunt multumit de serviciile lor, foarte ieftine altfel.In rest cam prin toate zonele de interes am semnal excelent de la Vodafone(indoor si outdoor).

Edited by gump4, 25 June 2018 - 22:07.


#4720
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018

View Postgump4, on 25 iunie 2018 - 22:05, said:

@lexis1
Ai fi putut argumenta , insa tot nu este ok, din punctl meu de vedere.Un contract este o intelegere intre doua parti.Inainte de semnare trebuie citit,inteles si verificat.Nici o companie nu iti garanteaza o anumita viteza de net(3G, ori 4G), indiferent de numele ei.
La prima vedere as fi de acord cu tine dar  lucrurile nu stau chiar asa.Daca iti vindeau net si tu aveai doar voce, atunci era neconform, dar nu si in cazul vitezelor de net, ce nu sunt garantate la nici o companie(conf.contract).Plus ca aveai posibilitatea sa verifici nivelul semnalului in zona de interes folosind o cartela prepay, daca e sa fim corecti.

Deci tu spui ca daca pe ambalaj scrie lapte de capra, il cumpar si ma duc acasa si constat ca e lapte de vaca e vina mea ca nu l-am baut in magazin?
E inselaciune dragul meu. Frauda, marketing si reclama inselatoare, si tot tacamul.
Nu poti sa arunci vina la consumator sa spui ca el e de vina ca nu verifica, s-au dus vremurile alea in care plasai teapa la client mereu. A mai evoluat lumea.

Edited by lexis1, 25 June 2018 - 22:10.


#4721
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
@lexis1

Daca nu ai inteles(ori incerci sa para asa) ceea ce ti-am scris(posibil sa ma exprim mai greu in scris)este strict problema/treaba ta.Daca totusi o sa doresti sa recitesti mesajul si sa fii obiectiv, o sa-ti dai seama ca exista posibilitatea sa am dreptate.Dar iti respect parerea, chiar daca eu nu sunt de acord cu ea.

l.e.Legat de consumator, are obligatia sa citeasca si sa inteleaga ce scrie intr-un contract ca d-aia e de acord si il semneaza.Si aici nu vorbim de lapte, vorbim de faptul ca in contractul semnat este specificat clar ca nici o companie de telecomunicatii nu iti garanteaza o anumita viteza de net.Ca nu ne place, atunci sa nu fim de acord si sa nu semnam.E simplu.

Edited by gump4, 25 June 2018 - 22:19.


#4722
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Adică ei nu au nicio obligație ci doar drepturi! Bun așa!

#4723
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,369
  • Înscris: 03.04.2004
VDF 2CA vs ORO 3CA, indoor

Attached Files



#4724
worldwide

worldwide

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,535
  • Înscris: 16.02.2005
Nou record personal

Attached File  Screenshot_20180626-095843.png   272.73K   23 downloads

#4725
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,381
  • Înscris: 08.01.2009

View Postgump4, on 25 iunie 2018 - 22:15, said:

@lexis1

Daca nu ai inteles(ori incerci sa para asa) ceea ce ti-am scris(posibil sa ma exprim mai greu in scris)este strict problema/treaba ta.Daca totusi o sa doresti sa recitesti mesajul si sa fii obiectiv, o sa-ti dai seama ca exista posibilitatea sa am dreptate.Dar iti respect parerea, chiar daca eu nu sunt de acord cu ea.

l.e.Legat de consumator, are obligatia sa citeasca si sa inteleaga ce scrie intr-un contract ca d-aia e de acord si il semneaza.Si aici nu vorbim de lapte, vorbim de faptul ca in contractul semnat este specificat clar ca nici o companie de telecomunicatii nu iti garanteaza o anumita viteza de net.Ca nu ne place, atunci sa nu fim de acord si sa nu semnam.E simplu.

Asa cum Vdf are in mod normal obligatia sa faca reclama conforma cu realitatea , nu doar pentru gaini sferice in vid .
Atata timp cat toti operatorii se lauda fiecare cu auditurile facute de companii impartiale externe ar fi normal ca acele date acumulate sa fie aduse la cunostinta clientilor; in zona aceasta in care semnati contractul acesta a fost rezultatul ... in loc de reteaua poate maxim xxx mb/s cu cele 4-5 modele de telefoane compatibile 3CA daca sunt singurul utilizator pe sector .
Suntem mai mult decat constienti ce inseamna shared medium (ai fi surprins cati membri de pe forum activeaza in domeniul telco , si nu ma refer  la cascuta) dar la fel de constienti ca Vdf. prezinta in reclame doar situatii ideale .
Ca sa modific un pic analogia de mai sus Vdf nu minte ca vinde lapte de capra ; doar sustine ca in sticla opaca poate fi pana la 1L de lapte , situatie valabila doar pentru 1 din 1000 de cumparatori ; majoritatea se trezesc acasa doar cu 100 mL de lapte in sticla .
@gump41 si @DieselCRDI >> amadoi ati devenit extrem de obositori ( v-am mai spus asta ) si totusi continuati sa poluati thread-uri multiple cu practic aceeasi postare de fiecare ( Vdf. e prost/mincinos ; ba nu e ). Aveti aceeasi atitudine fata de restul membrilor de pe forum cum are Dragnea fata de poporul roman ; ne credeti prea prosti sa vedem chestii absolut evidente si nu conteaza daunele provocate atata timp cat va atingeti rezultatul dorit .

#4726
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Serios? Daune? Adică doar testele cu "găini sferice în vid" sunt bune? Și mie mi se pare obositor să văd atâtea postări ce au prea puțin legătură cu realitatea dar nu mă plâng de asta!

Morala este una singură: înainte de a face un abonament la ei, testați, testați și iar testați! Situația din teren se poate transforma într-o surpriza urâtă!

#4727
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,369
  • Înscris: 03.04.2004
La ora asta in Iasi merge de rupe, indoor.
Chiar sunt curios daca cu vreun iPhone 7 sau 8 as putea scoate vitezele astea.

Attached Files


Edited by emanu900, 26 June 2018 - 12:29.


#4728
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Nu este de la telefon, stai liniștit!


#4729
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postemanu900, on 26 iunie 2018 - 12:18, said:

La ora asta in Iasi merge de rupe, indoor.
Chiar sunt curios daca cu vreun iPhone 7 sau 8 as putea scoate vitezele astea.

Pai cu iPhone 7 cu siguranta nu, ca nu stie modulatie superioara.

#4730
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
@me_iauras

E treaba fiecaruia cum se simte ori cum vrea sa se simta.Comparatiile tale cu tenta politica oricum nu sunt interesante pentru mine(lasand la o parte ca topicul este despre altceva , nu despre politica).
Aici vorbim despre LTE, iar tu (ca si ceilalti 2,3) nu vreti sa intelegeti ca nici o companie nu iti garanteaza o anumita viteza de net prin contract si totusi sunteti de acord cu acest contract si-l semnati, atunci e fair sa-l duci la bun sfarsit.Asta inseamna evolutie din punctul meu de vedere(pt.lexis).Altfel este involutie d.p.m.d.v si chestia asta o vad la nivelul intregii tari(din fericire nu toti suntem la fel).

Dar oricum nu e problema mea , ci a voastra, e treaba fiecaruia sa traiasca dupa propriile decizii(ori sa i se spuna ce e bine si ce e rau, daca nu ai avut noroc in viata).

Eu ma retrag din discutie, avand lucruri mai importante de facut, mai ales ca este normal ca fiecare sa aiba o parere si sa i fie respectata(bine , pt.unii nici asta nu e normal).

Edited by gump4, 26 June 2018 - 14:39.


#4731
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Da, dar cu reclama la "SuperNet" și "4.5G" cum rămâne? Că dacă îi întreb ce e cu vitezele slabe pe un abonament de date în București, îmi zic că nu garantează semnalul! În fine, sper să mă înțeleg admirabil cu ei și să închid abonamentul de date!

#4732
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,369
  • Înscris: 03.04.2004
Teste fresh facute exclusiv outdoor in diferite combinatii de CA si single band:

2CA B20 20 Mhz + B1 5 Mhz

Attached File  Screenshot_20180626-230338_Service mode RIL.jpg   123.15K   17 downloadsAttached File  Screenshot_20180626-230401_Speedtest.jpg   53.57K   14 downloads

3CA B3 intraband 20 + 10 Mhz  + B1 5 Mhz

Attached File  Screenshot_20180626-230430_Service mode RIL.jpg   136.54K   19 downloads
Attached File  Screenshot_20180626-230500_Speedtest.jpg   54.29K   16 downloads

2CA B3 10 Mhz + B20 10 Mhz (cea mai folosita combinatie prin tara)
Attached File  Screenshot_20180626-231755_Service mode RIL.jpg   130.3K   14 downloadsAttached File  Screenshot_20180626-231820_Speedtest.jpg   52.46K   8 downloads


============================

B20 10 Mhz - chel
Attached File  Screenshot_20180626-231621_Service mode RIL.jpg   111.94K   9 downloadsAttached File  Screenshot_20180626-231638_Speedtest.jpg   52.57K   5 downloads


B3 20 Mhz - chel
Attached File  Screenshot_20180626-231526_Service mode RIL.jpg   111.68K   4 downloadsAttached File  Screenshot_20180626-231543_Speedtest.jpg   52.28K   7 downloads


B1 5 Mhz - chel (deci fara cei 15 Mhz trecuti toti pe 4G din 3G nu ajuta mare branza)
Attached File  Screenshot_20180626-231359_Service mode RIL.jpg   110.28K   9 downloadsAttached File  Screenshot_20180626-231438_Speedtest.jpg   52.24K   10 downloads

===========================

Acum sa fiu sincer, nu prea inteleg de ce indoor sar de 200 (plus ca terminalul are un SINR mai bun decat outdoor) ,iar pe outdoor valorile sunt mai mici.
O fi mai putin zgomot de la alte celule invecinate intre pereti de beton, poate de asta, cine stie?!

Attached File  20180626_234601.jpg   139.98K   12 downloads
Attached File  20180626_234535.jpg   143.58K   10 downloads
Attached File  Screenshot_20180626-234221_Speedtest.jpg   52.54K   4 downloads

#4733
worldwide

worldwide

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,535
  • Înscris: 16.02.2005

View PostDieselCRDI, on 26 iunie 2018 - 18:42, said:

Da, dar cu reclama la "SuperNet" și "4.5G" cum rămâne? Că dacă îi întreb ce e cu vitezele slabe pe un abonament de date în București, îmi zic că nu garantează semnalul! În fine, sper să mă înțeleg admirabil cu ei și să închid abonamentul de date!
Inseamna ca ai ratat chiar primul mesaj din topicul ala cu Supernet 4.5G, adica faza aia cu conferinta de presa, unde s-a spus ca:

"Reţeaua a primit funcţionalităţi foarte avansate specifice 5G, facem astfel practic legătura între 4G şi 5G”, a spus Buliga, care a realizat un test live în cadrul conferinţei cu un terminal Samsung Galaxy S8 Plus. În cadrul testului telefonul a descărcat date la o viteză de peste 740 Mbps. Terminalul a rulat o versiune specială de software - care îi permite să exploateze noile funcţionalităţi şi tehnologii implementate la nivel de reţea de către Vodafone. Versiunea de software urmează să fie disponibilă pentru clienţii Vodafone după ce compania sud coreeană va finaliza testele, cel mai probabil la finele acestui an, începutul anului viitor."

Nu scrie nicaieri ca o sa aiba SuperNet 4.5G toata lumea, peste tot, cu orice telefon. :)

#4734
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Nu mai contează! Spre surprinderea mea, Vodafone a dat dovada de onestitate și profesionalism în tratarea problemei mele și mi-a anulat abonamentul de date mobile! Tot respectul!
Celelalte abonamente de voce le mențin până la expirarea perioadei minime contractuale! Nu este critic să am viteze bune pe telefon chiar daca ar fi de dorit!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate