Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
LTE la Vodafone Romania
Last Updated: May 03 2024 22:57, Started by
nasol2008
, Oct 22 2012 12:18
·
116
#4717
Posted 25 June 2018 - 21:48
gump4, on 25 iunie 2018 - 21:40, said:
Poate cu aceasta ocazie o sa invatam sa respectam un contract cu care am fost de acord la inceput.Cam asa lucreaza doua parti serioase.Si aici nu vorbesc de un client anume ori o companie anume. De exemplu in cazul meu Orange mi-a vandut un abonament 4G, in timp ce la locatia din contract nu aveam 4G si abia prindeam 3G (in convorbiri se intrerupea des si cei ce ma apelau primeau "ocupat" deseori)... ce spui, as fi putut argumenta ca mi-au vandut un produs neconform si sa fi scapat de eventuale despagubiri? Eu zic ca da. In cazul lui Diesel de mai sus nu merge argumentul asta, el are 4G dar e nemultumit ca nu are mereu viteza mare... Edited by lexis1, 25 June 2018 - 21:50. |
#4718
Posted 25 June 2018 - 21:56
Dacă prin viteză mare se înțelege 20Mbps download și 10Mbps upload în București....așa să fie! Atenție, pe un abonament de date!
|
#4719
Posted 25 June 2018 - 22:05
@lexis1
Ai fi putut argumenta , insa tot nu este ok, din punctl meu de vedere.Un contract este o intelegere intre doua parti.Inainte de semnare trebuie citit,inteles si verificat.Nici o companie nu iti garanteaza o anumita viteza de net(3G, ori 4G), indiferent de numele ei. La prima vedere as fi de acord cu tine dar lucrurile nu stau chiar asa.Daca iti vindeau net si tu aveai doar voce, atunci era neconform, dar nu si in cazul vitezelor de net, ce nu sunt garantate la nici o companie(conf.contract).Plus ca aveai posibilitatea sa verifici nivelul semnalului in zona de interes folosind o cartela prepay, daca e sa fim corecti. Ca o companie ori alta nu investeste intr-o zona ori alta pentru imbunatatirea semnalului, asta e alta discutie si este mai complexa. Si pentru a intelege corect ceea ce ti-am scris, sa stii ca si eu nu am semnal indoor foarte stralucit intr-o locatie de interes, dar asta nu inseamna ca nu sunt multumit de serviciile lor, foarte ieftine altfel.In rest cam prin toate zonele de interes am semnal excelent de la Vodafone(indoor si outdoor). Edited by gump4, 25 June 2018 - 22:07. |
#4720
Posted 25 June 2018 - 22:10
gump4, on 25 iunie 2018 - 22:05, said:
@lexis1 Ai fi putut argumenta , insa tot nu este ok, din punctl meu de vedere.Un contract este o intelegere intre doua parti.Inainte de semnare trebuie citit,inteles si verificat.Nici o companie nu iti garanteaza o anumita viteza de net(3G, ori 4G), indiferent de numele ei. La prima vedere as fi de acord cu tine dar lucrurile nu stau chiar asa.Daca iti vindeau net si tu aveai doar voce, atunci era neconform, dar nu si in cazul vitezelor de net, ce nu sunt garantate la nici o companie(conf.contract).Plus ca aveai posibilitatea sa verifici nivelul semnalului in zona de interes folosind o cartela prepay, daca e sa fim corecti. Deci tu spui ca daca pe ambalaj scrie lapte de capra, il cumpar si ma duc acasa si constat ca e lapte de vaca e vina mea ca nu l-am baut in magazin? E inselaciune dragul meu. Frauda, marketing si reclama inselatoare, si tot tacamul. Nu poti sa arunci vina la consumator sa spui ca el e de vina ca nu verifica, s-au dus vremurile alea in care plasai teapa la client mereu. A mai evoluat lumea. Edited by lexis1, 25 June 2018 - 22:10. |
#4721
Posted 25 June 2018 - 22:15
@lexis1
Daca nu ai inteles(ori incerci sa para asa) ceea ce ti-am scris(posibil sa ma exprim mai greu in scris)este strict problema/treaba ta.Daca totusi o sa doresti sa recitesti mesajul si sa fii obiectiv, o sa-ti dai seama ca exista posibilitatea sa am dreptate.Dar iti respect parerea, chiar daca eu nu sunt de acord cu ea. l.e.Legat de consumator, are obligatia sa citeasca si sa inteleaga ce scrie intr-un contract ca d-aia e de acord si il semneaza.Si aici nu vorbim de lapte, vorbim de faptul ca in contractul semnat este specificat clar ca nici o companie de telecomunicatii nu iti garanteaza o anumita viteza de net.Ca nu ne place, atunci sa nu fim de acord si sa nu semnam.E simplu. Edited by gump4, 25 June 2018 - 22:19. |
#4722
Posted 25 June 2018 - 22:24
Adică ei nu au nicio obligație ci doar drepturi! Bun așa!
|
#4724
Posted 26 June 2018 - 09:11
#4725
Posted 26 June 2018 - 09:37
gump4, on 25 iunie 2018 - 22:15, said:
@lexis1 Daca nu ai inteles(ori incerci sa para asa) ceea ce ti-am scris(posibil sa ma exprim mai greu in scris)este strict problema/treaba ta.Daca totusi o sa doresti sa recitesti mesajul si sa fii obiectiv, o sa-ti dai seama ca exista posibilitatea sa am dreptate.Dar iti respect parerea, chiar daca eu nu sunt de acord cu ea. l.e.Legat de consumator, are obligatia sa citeasca si sa inteleaga ce scrie intr-un contract ca d-aia e de acord si il semneaza.Si aici nu vorbim de lapte, vorbim de faptul ca in contractul semnat este specificat clar ca nici o companie de telecomunicatii nu iti garanteaza o anumita viteza de net.Ca nu ne place, atunci sa nu fim de acord si sa nu semnam.E simplu. Asa cum Vdf are in mod normal obligatia sa faca reclama conforma cu realitatea , nu doar pentru gaini sferice in vid . Atata timp cat toti operatorii se lauda fiecare cu auditurile facute de companii impartiale externe ar fi normal ca acele date acumulate sa fie aduse la cunostinta clientilor; in zona aceasta in care semnati contractul acesta a fost rezultatul ... in loc de reteaua poate maxim xxx mb/s cu cele 4-5 modele de telefoane compatibile 3CA daca sunt singurul utilizator pe sector . Suntem mai mult decat constienti ce inseamna shared medium (ai fi surprins cati membri de pe forum activeaza in domeniul telco , si nu ma refer la cascuta) dar la fel de constienti ca Vdf. prezinta in reclame doar situatii ideale . Ca sa modific un pic analogia de mai sus Vdf nu minte ca vinde lapte de capra ; doar sustine ca in sticla opaca poate fi pana la 1L de lapte , situatie valabila doar pentru 1 din 1000 de cumparatori ; majoritatea se trezesc acasa doar cu 100 mL de lapte in sticla . @gump41 si @DieselCRDI >> amadoi ati devenit extrem de obositori ( v-am mai spus asta ) si totusi continuati sa poluati thread-uri multiple cu practic aceeasi postare de fiecare ( Vdf. e prost/mincinos ; ba nu e ). Aveti aceeasi atitudine fata de restul membrilor de pe forum cum are Dragnea fata de poporul roman ; ne credeti prea prosti sa vedem chestii absolut evidente si nu conteaza daunele provocate atata timp cat va atingeti rezultatul dorit . |
#4726
Posted 26 June 2018 - 11:39
Serios? Daune? Adică doar testele cu "găini sferice în vid" sunt bune? Și mie mi se pare obositor să văd atâtea postări ce au prea puțin legătură cu realitatea dar nu mă plâng de asta!
Morala este una singură: înainte de a face un abonament la ei, testați, testați și iar testați! Situația din teren se poate transforma într-o surpriza urâtă! |
|
#4727
Posted 26 June 2018 - 12:18
La ora asta in Iasi merge de rupe, indoor.
Chiar sunt curios daca cu vreun iPhone 7 sau 8 as putea scoate vitezele astea. Attached FilesEdited by emanu900, 26 June 2018 - 12:29. |
#4729
Posted 26 June 2018 - 13:21
#4730
Posted 26 June 2018 - 14:37
@me_iauras
E treaba fiecaruia cum se simte ori cum vrea sa se simta.Comparatiile tale cu tenta politica oricum nu sunt interesante pentru mine(lasand la o parte ca topicul este despre altceva , nu despre politica). Aici vorbim despre LTE, iar tu (ca si ceilalti 2,3) nu vreti sa intelegeti ca nici o companie nu iti garanteaza o anumita viteza de net prin contract si totusi sunteti de acord cu acest contract si-l semnati, atunci e fair sa-l duci la bun sfarsit.Asta inseamna evolutie din punctul meu de vedere(pt.lexis).Altfel este involutie d.p.m.d.v si chestia asta o vad la nivelul intregii tari(din fericire nu toti suntem la fel). Dar oricum nu e problema mea , ci a voastra, e treaba fiecaruia sa traiasca dupa propriile decizii(ori sa i se spuna ce e bine si ce e rau, daca nu ai avut noroc in viata). Eu ma retrag din discutie, avand lucruri mai importante de facut, mai ales ca este normal ca fiecare sa aiba o parere si sa i fie respectata(bine , pt.unii nici asta nu e normal). Edited by gump4, 26 June 2018 - 14:39. |
#4731
Posted 26 June 2018 - 18:42
Da, dar cu reclama la "SuperNet" și "4.5G" cum rămâne? Că dacă îi întreb ce e cu vitezele slabe pe un abonament de date în București, îmi zic că nu garantează semnalul! În fine, sper să mă înțeleg admirabil cu ei și să închid abonamentul de date!
|
|
#4732
Posted 26 June 2018 - 22:47
Teste fresh facute exclusiv outdoor in diferite combinatii de CA si single band:
2CA B20 20 Mhz + B1 5 Mhz Screenshot_20180626-230338_Service mode RIL.jpg 123.15K 17 downloads Screenshot_20180626-230401_Speedtest.jpg 53.57K 14 downloads 3CA B3 intraband 20 + 10 Mhz + B1 5 Mhz Screenshot_20180626-230430_Service mode RIL.jpg 136.54K 19 downloads Screenshot_20180626-230500_Speedtest.jpg 54.29K 16 downloads 2CA B3 10 Mhz + B20 10 Mhz (cea mai folosita combinatie prin tara) Screenshot_20180626-231755_Service mode RIL.jpg 130.3K 14 downloads Screenshot_20180626-231820_Speedtest.jpg 52.46K 8 downloads ============================ B20 10 Mhz - chel Screenshot_20180626-231621_Service mode RIL.jpg 111.94K 9 downloads Screenshot_20180626-231638_Speedtest.jpg 52.57K 5 downloads B3 20 Mhz - chel Screenshot_20180626-231526_Service mode RIL.jpg 111.68K 4 downloads Screenshot_20180626-231543_Speedtest.jpg 52.28K 7 downloads B1 5 Mhz - chel (deci fara cei 15 Mhz trecuti toti pe 4G din 3G nu ajuta mare branza) Screenshot_20180626-231359_Service mode RIL.jpg 110.28K 9 downloads Screenshot_20180626-231438_Speedtest.jpg 52.24K 10 downloads =========================== Acum sa fiu sincer, nu prea inteleg de ce indoor sar de 200 (plus ca terminalul are un SINR mai bun decat outdoor) ,iar pe outdoor valorile sunt mai mici. O fi mai putin zgomot de la alte celule invecinate intre pereti de beton, poate de asta, cine stie?! 20180626_234601.jpg 139.98K 12 downloads 20180626_234535.jpg 143.58K 10 downloads Screenshot_20180626-234221_Speedtest.jpg 52.54K 4 downloads |
#4733
Posted 27 June 2018 - 10:49
DieselCRDI, on 26 iunie 2018 - 18:42, said:
Da, dar cu reclama la "SuperNet" și "4.5G" cum rămâne? Că dacă îi întreb ce e cu vitezele slabe pe un abonament de date în București, îmi zic că nu garantează semnalul! În fine, sper să mă înțeleg admirabil cu ei și să închid abonamentul de date! "Reţeaua a primit funcţionalităţi foarte avansate specifice 5G, facem astfel practic legătura între 4G şi 5G”, a spus Buliga, care a realizat un test live în cadrul conferinţei cu un terminal Samsung Galaxy S8 Plus. În cadrul testului telefonul a descărcat date la o viteză de peste 740 Mbps. Terminalul a rulat o versiune specială de software - care îi permite să exploateze noile funcţionalităţi şi tehnologii implementate la nivel de reţea de către Vodafone. Versiunea de software urmează să fie disponibilă pentru clienţii Vodafone după ce compania sud coreeană va finaliza testele, cel mai probabil la finele acestui an, începutul anului viitor." Nu scrie nicaieri ca o sa aiba SuperNet 4.5G toata lumea, peste tot, cu orice telefon. |
#4734
Posted 27 June 2018 - 11:18
Nu mai contează! Spre surprinderea mea, Vodafone a dat dovada de onestitate și profesionalism în tratarea problemei mele și mi-a anulat abonamentul de date mobile! Tot respectul!
Celelalte abonamente de voce le mențin până la expirarea perioadei minime contractuale! Nu este critic să am viteze bune pe telefon chiar daca ar fi de dorit! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users