Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Constructii grandioase in Casa noastra: Romania (Europa)
#2612
Posted 10 May 2018 - 11:30
Cele trei secțiuni ale Autostrăzii de Centură (A0) Sud a Capitalei - o nouă șosea de mare viteză de circa 52 de km care va uni A1 de A2, diferită de actuala șosea de centură - au constructorii desemnați de către Compania de Drumuri, la capătul unei licitații ce a durat aproape un an. Chiar și așa, până la demararea lucrărilor ce vor dura 3 ani și jumătate, proiectul se poticnește în numeroase contestații din cauza faptului că unele oferte au fost descalificate pe motive considerate neîntemeiate, dar și în procedurile de expropriere care sunt în întârziere.
|
#2613
Posted 10 May 2018 - 11:52
Terenul nu este cumparat, azi, de stat, pt A0, decat in proportie de 6%!
Electorala pura, asta cu A0. |
#2614
Posted 10 May 2018 - 13:21
cata, on 10 mai 2018 - 11:30, said: Chiar și așa, până la demararea lucrărilor ce vor dura 3 ani și jumătate, proiectul se poticnește în numeroase contestații din cauza faptului că unele oferte au fost descalificate pe motive considerate neîntemeiate, dar și în procedurile de expropriere care sunt în întârziere. 1) centura la nivel de drum express A1 -> DN5 2) si autostrada A0 de la A2 -> DN5 pai considerand ca le-au dat UMBului exact zona de "drum express", ..."se intelege", oricum pe bucata aia exista pasaje (vechi de 30+ de ani, dar exista) sa speram ca bucata de A2 -> DN5 data turcilor are doar probleme de exproprieri si nu alte ...piedici "Chiar dacă, în cel mai fericit caz, contractele de proiectare și execuție vor fi semnate în 2018, lucrările nu vor putea începe nici măcar în 2019 deoarece nu sunt gata exproprierile. Licitația pentru achiziționarea serviciilor necesare este în derulare, data pentru evaluarea ofertelor fiind stabilită deocamdată pentru finalul lunii iunie 2018. Conform obișnuinței ultimilor ani, sfârșitul lui 2019 ar fi un termen optimist pentru obținerea terenurilor de pe traseul autostrăzii" - mai au perioada contestatii, 2-3 luni? + 6 luni de proiectare parca => primavara 2019 cel mai devreme - deci au cel putin 10 luni sa aranjeze exproprierile, in paralel (nu merge?), ar fi la fix ...pt. alegerile prezidentiale , si cu avant patriotic si realizari multiple pt. alegerile locale cat de ...pline de avant par datele de la Drumuri si Poduri din 2016 Attached FilesEdited by szg, 10 May 2018 - 13:31. |
#2615
Posted 11 May 2018 - 20:57
mai avem ceva grandios ...vecini grandiosi!
care fac autostrazi de doua ori mai ieftin decat noi !!! "costul mediu pe kilometru al autostrăzii din Bulgaria din 2000 este de 3,1 milioane de euro, în Serbia - 5,5 milioane de euro, în România - 6,3 milioane de euro, iar în Grecia puțin peste 10 milioane de euro. Potrivit lui Nankov, cu toate acestea, prețul scăzut nu este în detrimentul calității. Ministrul Nankov a spus că țara vecină va avea până la finele lui 2024 autostrada Hemus (433 kilometri între Sofia și Varna) completată." |
#2616
Posted 14 May 2018 - 15:46
Primăria sectorului 4 din Capitală a anunţat că, în următoarele şase luni, va lărgi străzile şi bulevardele principale la patru benzi.
Pe lângă aceste lucrări, primăria precizează că Ministerul Transporturilor va construi o pasarelă la intersecţia dintre Şoseaua Berceni şi Şoseaua de Centură. Sunt barfe ca soseaua Berceni va avea pista de biciclete! Interesant ar fi sa aiba si banda dedicata RATB. Si si mai interesant ar fi ...sa fie banda comunca RATB ...biciclisti ) Edited by szg, 14 May 2018 - 15:48. |
#2617
Posted 17 May 2018 - 15:21
Nu se poate sa nu amintim si de o facacatura grandioasa intre tzar(anim)ile apropiate si pr'etinie (odata, mai demult)...Cacapitala si Sectorul agricol Ilfov
trecerea Autoritatea Metropolitană de Transport București (AMTB) de la MT la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov (ADITPBI), pe cat de lung numele pe atat de vag scopul, nu de alta dar ...exista din 2008 , ce dzeu a facut pana acum !!! Considerand ca scopul asosciatiei este "dezvoltarea durabila" a celor doo ientitati, se pare ca din 2008 incoace a frecat menta ...grandios. Dar ...sa vedem noi de acum incolo, nu va mai exista nici un document de dezvoltare durabila Bucale, sau Sectoru' Hagricol, separate, ci totul IMPREUNA!! ...ei da, asa da!! ...pe naiba, ca nici macar mana calumea nu stiu sa dea bine sa nu le iasa in poza orgoliile totusi, aici le-a iesit nitel mai bine Dar totusi, m-a trecut asa o ...imaginatie, ea ...Presedinte, si el ...PM ...e,e,e,e ...cum ar fi sa fie? Edited by szg, 17 May 2018 - 15:25. |
#2618
Posted 19 May 2018 - 16:47
Pasajul Ciurel din Bucureşti s-ar putea continua spre autostrada A1 cu drum expres construit pe malul Lacului Morii
acum sa speram ca nu se baga iar bete in roate si sa vedem ca se mai si construieste ceva in tara asta, si nu doar se gasesc probleme Edited by szg, 19 May 2018 - 16:53. |
#2619
Posted 20 May 2018 - 09:24
Se vor demola blocurile construite pe traseul suspendatei... Sau o suspenda iar pe deasupra lacului...
Dar tot suspendata ramane. |
#2620
Posted 20 May 2018 - 11:01
o alta realizare grandioasa a ...ignorantei si nepasarii si a unor salarii bine platite ...degeaba, unor jeguri indolente si teleghidate
UE dă România în judecată pentru poluarea excesivă a bucureștenilor "Astfel, în capitală, nivelurile de particule în suspensie PM10, un praf extrem de fin, au depășit valorile-limită stabilite în legislația UE privind calitatea aerului înconjurător. Acest tip de poluare trebuia redus încă din 2005. Particulele în suspensie sunt prezente mai ales în emisiile generate de industrie, de încălzirea locuințelor, de trafic și de agricultură." Eu nu stiu ce praf fin sau ce agricultura mai avem, dar atata stiu ca de doua saptamani parchez masina langa gardul "IMGB" sau ce o fi acolo (o fabrica de ...calorifere, zice lumea), si observ ca de fiecare data o iau patata (multe picatele) cu un fel de ...substanta, ce nu se ia cu apa ci trebuie frecata bine (...cu axion!?), iar daca am lasat-o o saptamana nespalata ...a atacat vopseaua metalizata!!! Stau si ma gandesc: - ce naiba fac putorile alea indolente de la mediu de nu amendeaza / inchid astfel de "afaceri profitabile" - daca substantele din acele hornuri afecteaza atat de rapid si puternic un lac si vopsea rezistente ...oare cum afecteaza ele natura si ..plamanii nostri cand trecem pe acolo spre metrou, hornurile cu pricina fiind exact la drum (sa nu cumva sa stati mai ales langa asta, iar o gura de recirculare/sau evacuare gaze toxice/horn "intors de la drum" ce'o fi (google maps are imagini din 2012, cand aratau ...bine) se vede clar, acum in 2018, ca este ..strapunsa!) - daca tot este atat de poluant de ce nu se creeaza cadrul propice pt. a muta aceste uzine poluante aiurea, undeva in camp, pana si comunistii "nenorociti" au facut uzinele poluante AFARA DIN ORAS (vedeti Isalnita si turceni si "Oltcit", si IMGB si "Preciziei", parcuri de uzine afara din oras si cu INFRASTRUCTURA/Tramvai/Metrou pana la ele) - putorile indolente de 28 de ani ce naiba au facut in afara de sa consume ca jegurile si sa ...ignore? - de ce nu se poate face si cu IMGB aceeasi treaba precum s-a facut cu fabrica C.ca-C.la?! de ce sa nu se poata face la fel si la statia "IMGB Depou" precum se face la "Preciziei"? (s-a daramat fabrica, pana la ultima pietricica, si se face un imens centru de birouri, 40 000 mp, la doi pasi de statia de metrou) - in conditiile astea, oare ce spagari neonoriciti au putut da AC pt. un bloc exact langa acele hornuri si furnale infecte? - am asa o impresie ca pe sub soseaua Berceni, exista legatura directa intre statia de metrou Berceni si uzina IMGB (sunt niste scari nefolosite in statia Berceni ce duc la un tunel ..."nefolosit") - cat de "tare" ar fi un parc de birouri cu ...access direct de la metrou !?! nici macar "uzinele" jegurilor de spagari din nord nu au asa ceva!! Asta ar fi ceva cu adevarat grandios. Si nu sa mai faca niste spagi nenorocitii naibii cu vanzarile de "cele mai scump vandute cladiri din nord". Oare ce s-ar fi putut face cu ...80 de milioane? deci doar cu jumatate din tranzactia aia minune? s-ar fi putut muta jumatate din uzinele poluante undeva in camp, vreo 5 km mai departe de zonele cu apartamente/case? Edited by szg, 20 May 2018 - 11:25. |
|
#2621
Posted 20 May 2018 - 12:56
nu pot sa nu citez aici o revelatie a unui Guru de Metrou Usor
"Si sa nu-i crezi pe 'comunisti' tampiti, erau mult prea 'versati si perversi' ca sa-i poti 'duce cu presul' ...iti trebuia mult sange in instalatie si inteligenta 'cu tona' ca sa-i poti 'dribla' la cata perfidie aveau... Atunci era un meci inteligenta 'distructiva' contra superinteligenta rafinata, nu ca azi ...cand e logica elementara contra prostia monumentala!" Edited by szg, 20 May 2018 - 12:56. |
#2622
Posted 22 May 2018 - 18:32
o realizare grandioasa ..."manualul unic" (cu max trei variante)
"Legea manualului, vot final în Parlament; Opoziția spune că apare ”manualul unic” și se impune monopolul Ministerului Educației" iar nu inteleg de ce trebuiesc 20 versiuni de manual de geografie? iar nu inteleg cum ii ajuta pe copii ca ...scoala sa aleaga pt. ei niste variante de manuale? cum copiii nu sunt intrebati in alegerea manualelor, tot la fel nu sunt implicati nici parintii? la intrebarile de mai sus ...nu vad diferenta "monopolul ministerului" vs "monopolul scolii"? eu atat am vazut pe copiii mei: - au primit niste manuale, precum au decis "cadrele" (directorul) din unitatea respectiva de invatamant - cand a trebuit sa fie mutati la alta institutie de invatamant, nu au fost in stare sa echivaleze acel caiet / manual (cazul era la gradinita, grupa mare, sa nu uitam de cele 15 clase obligatorii, iar daca prin programa scolara manualele se pot echivala, atunci chiar nu pricep de ce trebuiesc jdemii de variante pe aceeasi tema/schama/capitole, iar daca un manual este bun, de ce alti directori continua sa foloseasca manuale ...proaste?) si ca sa fie democratia la maxim - tiparirea: nu conteaza cine tipareste manualul unic, ar trebui sa existe o licitatie ceva - decizia variantei: votul manualului unic, din cele trei variante, sa il faca scolile, ca si pana acum, doar ca nu decid pt copii doar, ci si pt. minister dar, considerand ca se uita la cel mai mic banut ce trebuie sa acopere cheltuielile de acum ...cred ca este din acelasi context - nationalizarea ...pilonului 2 - nationalizarea ...dispeceratelor de taxi - nationalizarea ...tiparirii manualelor - nationalizarea/"municipalizarea"/centralizarea unor afaceri gen spalatorii (sunt cateva localitati, chair ...PLMiste cu asa ceva), imobiliare, salubritate, paza etc. toata lumea stie acum ce insemana PLM ...Plecat La Munca Edited by szg, 22 May 2018 - 18:33. |
#2623
Posted 23 May 2018 - 08:28
posibile migrari grandioase de firme catre ...zone mai ieftine
deoarece: - "colegi stau in trafic 2-3 pe zi" - sunt prea multe fime in Bucuresti, si mai toate inghesuite ca ciupercile in nordul ala ticsit - hub in afara Bucurestiului ...(altundeva decat in Nordul ala infect si supraevaluat) - trebuie firmele sa aiba costuri mai mici sa supravietuiasca, in Romania, in lupta cu indienii/chinezii (si asta cu siguranta ca o stie si comisia IT din "patalament", mai ales cei cu influenta si in comisiile de ...infrastructura, dar nu se prea vede in "strategii tacticoase") Edited by szg, 23 May 2018 - 08:29. |
#2624
Posted 23 May 2018 - 11:00
#2625
Posted 24 May 2018 - 10:38
o alta revolutie "grandioasa" ...optimizari in achizitiile publice, cu intarziere de o luna, cel putin
(sa speram ca are si beneficii in a accelera absorbita fondurilor si a demara rapid lucrarile de infrastructura, si ...mai putine "daune colaterale") dupa o alta "grandioaso-tembela" ...notele la scoala ...ascunse de colegi (eu vad aici o mare usa deschisa abuzurilor din partea profesorilor, precum este cu votul "ascuns", sub umbrela "anonimatului") asta dupa ce cealalta revolutie a contributiilor, s-a terminat ...inceputul nu pot sa spun decat ca incep sa regret circul Baobase - Monta, dracu' sa-i ia pe toti nebunii, astialalti par muuuulltt mai tampiti, ce naiba se intampla in acel partidi din care vin toti, de parca toti au fost cuprinsi de ....PanDaLii stau si ma gandesc, paranormal as zice, astrologic vorbind , ca altcumva nu prea are nici o noima ce se intampla: - guvernarea asta dintr-o revolutie in alta - este dupa stilul si felul unei .....balante exemple de personalitati balanta: Putin, Carol 2, Pac.pa, mai era un bandit Scotian (ce se invartea si imprietenea cu toti bogatasii apoi ...le-o ...pe la spate/luandu-le averile, apoi aia veneau la el ...sa le schimbe cheile la seifuri ) ), mai stim pe careva oare? ma refer la ... Dolph Lungreen, Van Damme dupa un Presedinte Scorpion jucator, avem un Gemeni dedicat si anexat (gen Antonescu, gen Trumpieta) ce lasa in fata pe o Balanta "in plin avant revolutionar" (dupa care posibil ca va fugi, ca Carol2 si Pac.pa) si daca tot suntem la viziuni astrologice, poate ca urmatorul PM/presedinte jucator va fi un ...Taur? (sa speram ca unu bun, si NU vreunu gen H. H. Holmes) dar in nici un caz (asta daca nu vrem si mai multe revolutii, sangeroase) ...Pesti gen Ilici, Gorbi, ala din TRia ce naiba, ar trebui o astroloaga la ... sa-i consilieze |
|
#2626
Posted 24 May 2018 - 12:37
cata, on 23 mai 2018 - 11:00, said:
Bla-bla-bla „Încet, încet, transportul public trebuie să fie prioritar. Foate curând vor veni cele 400 de autobuze, lansăm licitaţia pentru 100 de tramvaie, 100 de trolee, 100 autobuze electrice şi nu ne vom opri aici. Insistăm către Guvern să continue proiectele de modernizare şi de extindere a metroului şi lucrăm împreună cu Ministerul Transporturilor pentru finalizarea inelului feroviar, care va avea staţii în apropiere de staţii de mijloace de transport în comun, precum autobuze şi tramvaie dar şi staţii de metrou”, a mai precizat Chiriţă „Este clar că fiecare dintre noi are treabă şi la ieşirile din Bucureşti, astfel că mobilitatea nu se referă doar la un oraş, ci este vorba de un areal extins, un areal metropolitan. Zona urbană funcţională (zona moetropolitană – n.r.) polarizează peste 4,2 milioane de locuitori ai Municipiului Bucureşti”, a declarat Sorin Chiriţă. „Măsurile luate de alte capitale europene au fost îmbunătăţirea transportului public, măsuri de reducere a accesului cu autoturismul în zonele centrale, piste de biciclete şi nu în ultimul rând, încurajarea populaţiei pentru o mobilitate, utilizând tansprotul public, bicicleta, şi pe distanţe scurte mersul pe jos. Numărul de autoturisme în Municipiul Bucureşti este în continuă creştere, iar una din cauze este şi lipsa unei taxe de poluare. Am mai spus-o, la noi e moca să poluezi, este moca să arunci deşeuri la grămadă”, a mai precizat Chiriţă în cadrul conferinţei „Viitorul Mobilităţii Urbane în România”. Patru benzi pe cea mai aglomerată şosea din România - centura Bucureștiului -, rămân un vis frumos pentru șoferi. În ultimii cinci ani, Ministerul Transporturilor nu a reușit nici măcar să lărgească varianta ocolitoare a Capitalei în partea de Nord. Acum, autoritățile vin cu un proiect scos de la „naftalină“, promițând pasaje în punctele negre de pe centura actuală și o autostradă. Edited by cata, 24 May 2018 - 12:53. |
#2627
Posted 24 May 2018 - 13:15
cata, on 23 mai 2018 - 11:00, said:
Bla-bla-bla Avem apoi oraşul medical - universitar complex 'Carol Davila', care se va construi în zona de nord a Capitalei, lângă Aeroportul 'Henri Coandă'. (...) Tot în parteneriat public-privat avem operarea de servicii pentru cele 15 spitale din reţeaua CFR', a declarat Dăncilă, la începutul şedinţei de Guvern. Potrivit şefei Executivului, complexul 'Carol Davila' se va întinde pe o suprafaţă de 300 de hectare şi va cuprinde Spitalul Republican, Facultatea de Medicină, un campus universitar şi medical, un institut medical de cercetare şi o zonă comercială şi de agrement. Totodată, premierul a precizat că studiile de fundamentare necesare pentru aceste proiecte se vor finaliza în maximum trei luni. Edited by cata, 24 May 2018 - 13:22. |
#2628
Posted 24 May 2018 - 13:59
cata, on 24 mai 2018 - 12:37, said: la aproape un an de la ...declaratia/aparitia anterioaraoare ce activitate a avut in tot acest an de tacere? nu de alta, dar considerand backgroundu' lui de om de ...ars carbunele / resursa si aruncat funingine in ochii oamenilor (cica ~80-90% din poluarea in Bucuresti este de la CETuri, furnizor de agent pt ce distribuia el inainte) deci considerand experienta anterioara, ma gandeam ca o sa ajunga Bucurestiu' un fel de .......Suiediia !?! Adica sa arda naibii o galeata de gunoi infect la fiecare tona de carbune/gaz si tot ajungem si noi un fel de ...."recovers more energy from each tonne of waste than any other country. Our waste management systems are being developed continuously, and are the result of long-term, persevering work, in particular on the part of municipalities and their companies in cooperation with private players" deci, companiile lu' bucale, pe langa imobiliare, fotbal, si alte ...spalatorii, sa faca naibi ceva de "next level" gen ..."energie din ...rahat" din ala de la Chiajna, sau ala de la Sintesti sau ...gasesc ei, e tara asta plina de rahat Edited by szg, 24 May 2018 - 14:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users