Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...

Problema aer condiționat Vor...

SAMSUNG Galaxy A15,
 La ce ora se deschid urnele ?

Reducerea turației unui moto...

Mergeti la vot?

Adaptor USB-A to USB-C
 La multi ani @SorinGT!

Discursul sefei de promotie sau, ...

Ce aplicatie pentru supraveghere ...

Airbag volan Audi
 Cum deschid rezervor WC Geberit s...

Folie protectie solara efect mirror

Mașina electrica vs. maș...

Ambalaj cu Garantie - Te-ai aplec...
 

Ce-si doresc clientii RDS?

- - - - -
  • Please log in to reply
476 replies to this topic

#1
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
O intrebare atat de simpla, directa, dar extrem de rar pusa... :notangel:

Daca aveti ceva sugestii pt. RDS, postati aici, sa le votam si noi!

Incep eu:

- Un serviciu de relatii cu clientii profi sau macar un suport online profi, cativa meseriasi, dedicati acestui job, care sa raspunda/rezolve problemele noastre DIRECT, 24/24h daca se poate, cum deja se intampla pe la mai toti providerii semnificativi din piata.

- Urmand exemplele din afara, mi-ar placea ca la conectarea pt. Fiberlink sa beneficiezi (mai mult sau mai putin gratuit) de un router VOIP capable(in functie de producator) si de telefonie VOIP inclusa (cu un nr. RDS fix alocat) in abonamentul de internet;
Mi-ar placea sa pot pleca cu numarul VOIP fix in vacanta si sa pot fi in continuare apelat pe el...

- Un serviciu VOIP cu alocare de numere fixe, cu tarife RDS, cu site propriu ( sunt vreo cateva milioane bune de romani plecati afara care cauta solutiile cele mai ieftine sa vb. in Romanica, de ce sa neglijezi acesti oameni si sa nu-ti rotunjesti profiturile cu banii celor care muncesc afara?) Pt. asta e nevoie evident de publicitate si de inregistrare facila, confirmare pe mail a inregistrarii si nu prin SMS la niste servicii deja existente, care limiteaza accesul celor din afara( vezi Digi Oriunde). Un break through pe piata telefoniei VOIP (PC2Phone in special) ar da palpitatii providerilor VOIP marunti existenti (si nu numai) si n-ar implica niste costuri suplimentare prea mari. La puterea financiara a RDS, niste gateway-uri ATA deja setate pt. VoIP cu un nr. SIP ar face ravagii.

-Servicii GSM in regim prepaid care sa permita incarcarea online (din Digi Care sau orice alt site agreat), suntem totusi in 2012! Acoperire GSM in banda 900 cat mai curand posibil!

In continuare, va las pe voi...

Edited by IP-XCENTRIC, 04 July 2012 - 23:22.


#2
Neaceasca85

Neaceasca85

    Power grid enthusiast

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,427
  • Înscris: 14.10.2008
Relatiile cu clientii nu prea mai pot fi profi din moment ce au externalizat acest serviciu.

#3
ccvag3

ccvag3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 17.02.2012
Scoaterea programelor in limba maghiara din grila permanenta. In Bucuresti. Nu sunt vorbitor de limba maghiara si nu inteleg. Sa le bage la cerere, intr-un pachet, vorbitorilor de maghiara. Ocupa inutil 6 canale din pachet in defavoarea unor programe culturale sau de stiri.

#4
maul

maul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 616
  • Înscris: 10.11.2005
sa mearga VPLAY :)

#5
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
- relatii clienti decente (nu vreau sa pun o intrebare si sa primesc zece raspunsuri diferite...);
- posibilitatea sa incarc cartela de la orice chiosc/ magazin/ eventual de pe site fara sa mi se ceara buletinul;
- acoperire mai mare pentru mobil... (stiu ca momentan nu se poate, poate pe viitor...);
- niste casierii mai de doamne ajuta in care sa nu te sufoci si in care atitudinea angajatiilor sa fie mai binevoitoare fata de client;
- decodoare hd in casierii si o gama cat mai variata de telefoane (nu imi e rusine sa recunosc, eu mi-am luat s2-ul pe pile);
si lista poate continua....

#6
dxdx

dxdx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 469
  • Înscris: 02.05.2007
Sa se renunte la EOC.

#7
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostNeaceasca85, on 5th July 2012, 01:18, said:

Relatiile cu clientii nu prea mai pot fi profi din moment ce au externalizat acest serviciu.

Cum adica au externalizat ?  :mellow:

Zic si eu ceva: sa se renunte la obligativitatea de a aduce un contract de casa pe numele tau daca vrei sa inchei un contract pentru un SGII, daca esti client vechi si ai deja mai multe abonamente contractate si echipament in custodie.

Edited by Ion_de_la_Raion, 05 July 2012 - 09:59.


#8
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu cred ca serviciul de relatii cu clientii a fost externalizat. Eu sunt multumit, de cele mai multe ori am dat peste persoane competente si amabile.
In schimb am fost dezamagit de mai multe ori de cei din casierii...

Ce doresc eu si cred ca le-ar prinde si lor bine:

- in primul rand casierii mai decente si personal dispus sa asculte clientul si sa-l ajute
- echipamente suficiente pentru oricine doreste serviciile lor
- o optimizare a acoperirii retelei (am intalnit deseori fluctuatii mari de semnal si imposibilitatea de a apela in unele zone)
- 2-3 persoane care sa se ocupe special de problemele clientilor pe forumul Softpedia sau pe un forum propriu asa cum e la Vodafone.

#9
Neaceasca85

Neaceasca85

    Power grid enthusiast

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,427
  • Înscris: 14.10.2008
Am fost saptamana trecuta in Pop-ul din Slatina din zona Steaua si este aer conditionat, nu era coada si era o casierita noua binevoitoare si care nu m-a mai stresat ca celelalte cu decodor and shit, mi-a zis doar de telefon fix pentru acasa, lucru pe care chiar il vreau. :)  

Deci poate ca voi mai plati acolo, la banca stateau cu usa deschisa sa nu porneasca AC-ul de comunisti ce sunt (Banca Transilveinia). :deadtongue:

View Postdxdx, on 5th July 2012, 08:40, said:

Sa se renunte la EOC.
Asta as vrea si eu, daca n-am mizeria asta slava Domnului am si uitat de ea.

Edited by Neaceasca85, 05 July 2012 - 17:58.


#10
ad-bloc

ad-bloc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,892
  • Înscris: 26.03.2012

View Postdanutz1, on 5th July 2012, 11:07, said:

Nu cred ca serviciul de relatii cu clientii a fost externalizat. Eu sunt multumit, de cele mai multe ori am dat peste persoane competente si amabile.
In schimb am fost dezamagit de mai multe ori de cei din casierii...

Ce doresc eu si cred ca le-ar prinde si lor bine:

- in primul rand casierii mai decente si personal dispus sa asculte clientul si sa-l ajute
- echipamente suficiente pentru oricine doreste serviciile lor
- o optimizare a acoperirii retelei (am intalnit deseori fluctuatii mari de semnal si imposibilitatea de a apela in unele zone)
- 2-3 persoane care sa se ocupe special de problemele clientilor pe forumul Softpedia sau pe un forum propriu asa cum e la Vodafone.

1. Nu, nu merita investitia. Si cum mai observam Romania reala ?
2. Niciodata nu o sa intample
3. Normalitate
4. Se ocupa, mai fac si bani din vanzari de echipamente la suprapret.

#11
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 10.06.2008
1. Eu as vrea extraoptiuni bune la cartela RDS (minute nationale, internet).
2. Sa existe telefoane diverse in oferta SII, SIII

#12
ad-bloc

ad-bloc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,892
  • Înscris: 26.03.2012
Sa apara iphone 4S, 5 ( cand o aparea), nexus 7 in oferta.

#13
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postjoystick, on 5th July 2012, 20:46, said:

1. Eu as vrea extraoptiuni bune la cartela RDS (minute nationale, internet).
Iar extraoptiuni? Ma faci sa cred din ce in ce mai mult ca corporatistii au reusit sa spele creierul romanilor si tot ce nu are minute incluse e considerat dezavantajos.
Ce extraoptiuni cand ai cele mai bune tarife fara sa fii limitat de un anumit numar de minute sau sa platesti degeaba mii de minute in retea?
E adevarat ca sunt la abonament dar 1 sau 2 euro pe luna cred ca oricine isi permite.
Tare as vrea sa nu scada la 2 centi minutul national de la 1 septembrie ci la 1 cent, sa vedem atunci cine mai vrea extraoptiuni cu minute incluse.

500 MB internet pe mobil si apoi nelimitat la 128 kbps mai gasesti pe undeva?
Corporatistii te ard cu 20 de centi/MB dupa depasire si pretul extraoptiunilor pleaca de la 3-4 euro, asta fara a lua in calcul abonamentul pe care platesti minim 5 euro.

#14
Frankie

Frankie

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,577
  • Înscris: 13.04.2004
Imi doresc ip static de la rds, ca serviciu optional abonamentului fiberlink.

#15
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,904
  • Înscris: 03.02.2005
Eu imi doresc sa fie pace si la toti sa le mearga bine, sa fie paine si... mai putin circ! :) (glumesc si nu prea)

Mi-as dori:
- sa se extinda reteaua mobila si in zonele cailor ferate, nu numai in zona drumurilor nationale;
- sa existe echipamente si sa nu se astepte cu anii, ca inainte de '90 cand se astepta pentru un TV color sau o masina... mult timp;
- sa se poata achizitiona si incarca cartele prepay de oriunde, in acelasi regim ca si la ceilalti operatori;
- sa se poata achiziona cartele sim pentru abonament (date sau voce) fara echipament;
- sa se poata modifica abonamentele online sau telefonic, fara a fi nevoie de deplasarea la sediile lor;
- sa castige si o frecventa de GSM, pentru o mai buna acoperire a retelei mobile;
- ...

Nu stiu ce sa mai scriu... deocamdata.

#16
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

View PostCiubex, on 6th July 2012, 14:45, said:

Mi-as dori:
- sa se poata modifica abonamentele online sau telefonic, fara a fi nevoie de deplasarea la sediile lor;

Subscriu la ce a scris Ciubex si Frankie pt. IP static!
As dori sa adaug: renuntarea la acel interval de timp - primele 6 zile ale lunii (sau cate or fi)  pt. modificari la contracte (abonamentele de telefonie & restul) si acceptarea inregistrarii modificarilor contractelor, indiferent de momentul cand intra oficial inviguare schimbarea; am intalnit situatii cand ma pofteau sa revin la inceputul lunii viitoare doar pt. ca le era lene sa inregistreze cererea mea pe loc, sub tot felul de pretexte si scuze idioate.

Predarea echipamentelor sa se poata face oricand, nu dupa perioada cand expira abonamentul, am intalnit aceasta situatie cand n-au vrut sa-mi accepte returnarea unui telefon aflat in custodie, pe care-l restituiam cu 1 luna inainte de termen, pt. ca la data expirarii plecam din tara si nu avea cine sa se ocupe.

#17
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,904
  • Înscris: 03.02.2005
Ah, am si uitat, IP-XCENTRIC de prostia MARE legata de perioada lunii in care sa se faca nu schimbarile...
Pentru mine, chiar daca ar avea tehnic o explicatie din partea lor, mi se pare o mare P...roblema, cum de la altii se poate si la astia nu?

#18
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 16.10.2006

View Postdanutz1, on 5th July 2012, 21:18, said:

Iar extraoptiuni? Ma faci sa cred din ce in ce mai mult ca corporatistii au reusit sa spele creierul romanilor si tot ce nu are minute incluse e considerat dezavantajos.
Ce extraoptiuni cand ai cele mai bune tarife fara sa fii limitat de un anumit numar de minute sau sa platesti degeaba mii de minute in retea?
E adevarat ca sunt la abonament dar 1 sau 2 euro pe luna cred ca oricine isi permite.
Tare as vrea sa nu scada la 2 centi minutul national de la 1 septembrie ci la 1 cent, sa vedem atunci cine mai vrea extraoptiuni cu minute incluse.

500 MB internet pe mobil si apoi nelimitat la 128 kbps mai gasesti pe undeva?
Corporatistii te ard cu 20 de centi/MB dupa depasire si pretul extraoptiunilor pleaca de la 3-4 euro, asta fara a lua in calcul abonamentul pe care platesti minim 5 euro.

De fapt, sunt 5 GB internet pe mobil, care de multe ori se pot depasi cu mult.
Mi-as dori si eu posibilitatea de a opta pentru IP static, la nevoie.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate