Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior

Timpi asteptare in contract de tr...
 Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete

Simbol "bec aprins" tele...
 Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC

Propuneri pentru imbunatatirea pr...
 Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...
 

Peugeot 206 Sedan

- - - - -
  • Please log in to reply
117 replies to this topic

#109
Vlad01

Vlad01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 11.08.2005
Asteapta, se va mai lasa consumul, garantez!

#110
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 solarian, on Aug 5 2007, 20:54, said:

intr-adevar, timpul va da verdictul corect
Am adus vorba de Irannational pentru ca sunt unii pe aici care cred ca iranienii au mai putina cultura decat americanii, dar diferenta e doar de vreo 5000 de ani in favoarea iranienilor; ca au mai putina imaginatie decat romanii, care veneau la fabrica la Mioveni cu pisica , ii bagau segmenti pe gat (stil colier) si o trimiteau acasa, de asta sunt sigur, dar in mod clar nu sunt niste maimute coborate proaspat din palmieri.
Logan sa consume 5%, poate doar cu motorul oprit. Suprafata frontala a Loganului are o rezistenta la inaintare ca si cum ai merge cu 206 sedan de-a latul... fii mai realist
si, recunosc, e o masina low budget
P.S. la ultimua postare am gresit, in loc de hayon a se citi luneta

mai 5% mixt nu o sa vezi niciodata cu o masia cu motor pe benzina de 1.4L,nici prod nu da atat zice 5.3% ex urban si 6.6% mixt

acei 5.3% ii scoti pe drum drept,liber,conditii meteo favorabile,masina goala si 90km/h

loganul daca e dci chiar vede 5% mixt

decat 10500e pe un 206 sedan,mai pui 1300e si ai un c'eed mult mai dotat,mai frumos,motor mai perfomant,suspensie independenta,etc

Edited by ionutMembruAnonimut, 05 April 2008 - 18:44.


#111
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Si 206`ele are suspensie independenta ;)

#112
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 paul_kelso, on Apr 5 2008, 19:34, said:

Si 206`ele are suspensie independenta ;)

suspensions
Front Suspension MacPherson strut, Trailing-arm, Stabilizer bar
Rear Suspension Torsion beam, Stabilizer bar, trailing arm

#113
ursulache

ursulache

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 09.10.2007

 Vlad01, on Apr 5 2008, 19:32, said:

Asteapta, se va mai lasa consumul, garantez!
Cat se poate lasa de la 14.5??? Vrei sa spui ca ajung la 8.5 cat da cartea? Si nu locuiesc in Bucuresti ci intr-un mic orasel.

#114
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Domle eu am un 2.0t diesel si un 3.5 benzina si nu am consumuri de genul acesta.Precis se mai lasa!

#115
adipo

adipo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.01.2007
Cum mergi cu masina de ai consumul ala?
Toata iarna, cu clima pornita mereu, incalzit interiorul 2-3 minute sa se dezghete geamurile, nu mai mult de 10 km lungimea drumului, aglomeratie, etc etc (deci drumuri foarte scurte si numai in oras) n-am depasit 11l/100km.
Pentru cei care vreti tuning la el, intrati pe cluburile Peugeot (club peugeot / peugeot club - la alegere) si vedeti ce au facut altii la 206 hatch. Masina este aceeasi, forma spatelui fiind singura diferenta.

Daca sunt doritori de aceasta masina, eu zic ca versiunea de baza la 10500EUR e cam scumpa la dotarile pe care le are dar versiunea plus la 11500EUR este una din cele mai corecte de pe piata in segmentul asta. Bine, exista si pentru "pretentiosi" varianta plus cu motor 1.6L 110cp si cutie automata dar ajunge in jur de 14000EUR DDP ( a fost ceva timp superoferta la ea 12500EUR, dar parca doar la lansare acum cateva luni).

Eu am din august 2007 versiunea plus si sunt multumit de ea.

#116
ursulache

ursulache

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 09.10.2007
Cum merg? Asta e problema, zi si mata.... schimb vitezele la 2000-2400 turatii, nu am pornit inca ac-ul niciodata, iar 1/3 din drumurii pe care le-am calculat tot urban, de fapt sunt facute pe drum intins la o viteza aproximativ constanta (locuiesc in afara orasului si nu ma prea invart mult prin oras )
Pai tocmai de asta am postat, caci mi se pare imposibil ca un motor de 1.4 in conditiile astea sa consume atata benzina.
Merci.

#117
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Daca persista genula acesta de consumuri poti sa de tuci la reprezentanta sa le aduci la cunostiinta problema.Ar putea fi mici probleme la softul masinii, soft care inainte de vanzare trebuie resetat pentru ca el vine setat intr-un mod de proba.

#118
adipo

adipo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.01.2007
Inteleg ca nu pornesti masina sa faci doar 3-4km (in cazul asta ar fi posibil consumul tau).
Este posibil sa ai o problema la calculatorul masinii daca consumul asta l-ai calculat bine cat de cat, deci mergi la reprezentanta si ei vor vedea consumul dat de calculatorul masinii (din cate stiu, acesta se inregistreaza doar ca nu ai afisajul necesar sa il si vezi).
Personal, cand schimb cum zici tu la 2000-2500rpm (fara sa accelerezi brusc dupa, ca abia atunci creste consumul) si merg linistit  dupa cu pana in 2000rpm imi consuma 8.4-9.0l/%. Niciodata sa nu accelerezi brusc de la 2000rpm (sau sub) ci sa retrogradezi o treapta (altfel consumul se poate dubla in acel moment).
In clipa in  care merg cu ea mai "rotund", adica schimb in jur de 3000-3500rpm si nu o las sub 2300rpm consumul creste la 9.5-10.0l/%, insa acest regim de turatii este mai indicat decat cel dinainte. Gandeste-te ca ai un motor pe benzina ce are cuplu 120nm/3400rpm si putere maxima 75cp/5400rpm. Deci, eu zic ca trebuie condus in consecinta (adica schimbarea vitezelor sa se faca cat mai aproape de momentul cuplului maxim).

PS: Si vorbesc de consumurile astea la mine cu A/C (ma rog "clima" setata pe 21) pornit minim 50% din drum  si numai urban. In clipa in care merg extraurban consumul scade intre 5.5 si 7.5, in functie de cat de "nervos" conduc si cat de incarcata este masina.
Sper sa rezolvi problema, deoarece un consum de 14.00% este mare chiar si pentru Bucuresti (unde viteza medie este de sub 5km/h in zonele aglomerate)

Edited by adipo, 06 April 2008 - 14:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate