Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 

Motorul de 1 litru in 3 cilindri Ecoboost de la Ford

- - - - -
  • Please log in to reply
205 replies to this topic

#73
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
a aparut Peugeot 208, motor 1L.
este de la ford???

#74
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
99% e de la Toyota.
1% e PSA.

#75
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,796
  • Înscris: 08.01.2010
E motorul de pe tripleti, cu tot respectul pentru Ford, motoarele comune sunt produse cu tehnica lui Peugeot si banii de la Ford.
Eu in continuare astept niste comparatii cu 1.2 TSI pentru a vedea unde se situeaza acest motor nou de la Ford (desi unii spun ca nu se pot compara ceea ce e ridicol). Tsi-ul merge bine si are o cutie buna, asta daca se face abstractie de bateria subdimensionata care crapa imediat, fluctuatii de ralanti, zgomote prin habitaclu.

#76
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pai si ce comparatii vrei ? Eu am mers cu ambele (focus si golf 6). Nu prea poti sa le compari sau, ma rog, nu prea ai cum sa le compari. Sunt diferite din multe puncte de vedere. Sunt cam la fel de bine lucrate (cu un plus pentru golf), au cam aceleasi reprize, consumul este cam pe acolo la ambele. Tsi-ul are putere mai mica, insa are cuplu mai mare. Dinamica depinde de foarte multe variabile: etajarea cutiei, modul de lucru al turbocompresorului, optimizarea mapei de injectie, etc. Diferentele adevarate probabil ca se vad cu masina plina de oameni si bagaje. Plus ca tsi-ul este in 4 pistoane, ecoboostu' in 3 si multe altele. Insa alegerea consumatorului se va face mai mult emotional.

#77
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Chiar, motorasul de la Ford de ce baterie beneficiaza? Nuprea am priceput nici eu de ce multe masini vin cu baterii mici ca nuprea se justifica la pret iar o baterie mai mare chiar de cat ai nevoie va functiona mereu ca un "tampon" intre fluctuatiile intre oprirea/pornirea consumatorilor si alternator. Eu am vazut asta cand conduceam Dacia ca daca ai o baterie de 45mah cum dai drumu la faza scurta cum relantiul scade si cand o turezi creste intensiteta luminii farurilor pe cand daca ai una de 65 treaba asta e insesizabila pe moment...

#78
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,038
  • Înscris: 20.06.2005
Asta nu tine de marimea bateriei, ci de proiectare defectoasa a sistemului electric (incarcare a bateriei).
Eu la un motor de 150CP am tot baterie de 45. Si ghici ce ? Nu exista nici o variatie de tensiune, asta in orice conditii (faza mare/mica, clima on/off , incalzire scaune on-off, ...) cu motorul pornit.
Unica problema : buferul de energie e mic, daca opresti motorul si utilizezi multi consumatori ai riscul de a nu mai putea porni masina  :curse: .

Edited by wolfydRg, 24 May 2012 - 10:24.


#79
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Focusul cu care am mers eu avea o baterie destul de maricica, adica ocupa un loc destul de insemnat in compartimentul motor. Nu mi-a mai trecut prin minte sa intreb capacitatea standard a bateriei. Insa cred ca vina apartine doar sistemului start/stop. Altfel nu cred ca ai de ce sa pui o baterie prea mare. Chiar asa, masinile cu sistem start/stop nu cumva au nevoie de baterii ceva mai speciale ? Ma gandesc totusi ca trebuie sa suporte si regimuri d-astea de pornire repetate, fara a se sulfata prea usor. Ceva de gen descarcare adanca sau asemanator.

#80
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,796
  • Înscris: 08.01.2010
Peugeot 208 1.6 HDI 90 CP are baterie de 72 Ah datorita sistemului start-stop. E nevoie de o baterie cu capacitate marita care sa poata alimenta consumatori puternici in conditii de motor oprit. Masina consuma 5.x l/100km in Bucuresti o perfoemanta pe care nu o vad intr-un viitor rezonabil la un motor pe benzina.

#81
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Start/Stop=motor rece tot timpul in oras. Daca e diesel cu FAP sau chiar benzinara turbo ca in cazul de fata totul va fi perfect.
Mai ales ca vorbim de una dintre turbinele cu cele mai mari viteze de rotatie care pe deasupra mai si este in sarcina aproape tot timpul in care merge motorul

#82
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Bateria de pe Golf nu este subdimensionata. Cine ti-a spus povestea asta? Avem in familie 2 Golfuri VI cu motorul de 1.2 TSI si suntem foarte multumiti de ele. Nu am avut nici un fel de probleme in intervalul de 1 an si 2 luni de cand le avem. Legat de motoarele astea noi in 2 sau 3 cilindri, am fost cu cineva intr-un Fiat cu motorul twin air  si nu mi-a placut. Nu merge asa rotund ca un motor "normal" in 4 cilindri si se aude ca o rasnita. Ca performante era ok, dar simti ca lipseste ceva in acceleratii, senzatie pe care nu am avut-o cu TSI-ul.

#83
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,796
  • Înscris: 08.01.2010
Bateria aia de 42Ah de pe Golf 1.2 TSI este atat de subdimensionata incat stiu toti din service-urile VW. Cred ca doar Matiz are una mai mica. Sa vezi ce nostim e cand incep sa ti se stinga luminile de bord in mers. Prea lauzi peste tot masinile VW, lucrezi la Porsche?

#84
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@Cumulus- Ti-a trebuit mult sa vii cu elucubratiile astea? Pentru linistea ta sufleteasca- nu sunt angajat al firmei de mai sus, nu vand nimic pe forumul asta, nu vreau sa cumpar nimic, doar sa ma informez pentru sufletelul meu.

#85
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006

View PostCumulus, on 29th May 2012, 23:57, said:

Bateria aia de 42Ah de pe Golf 1.2 TSI este atat de subdimensionata incat stiu toti din service-urile VW. Cred ca doar Matiz are una mai mica. Sa vezi ce nostim e cand incep sa ti se stinga luminile de bord in mers. Prea lauzi peste tot masinile VW, lucrezi la Porsche?
N-as fi asa sigur ca e de la baterie! Poate de la instalatia electrica.
Avensisul parintilor mei(motor 1.8) a venit din fabrica cu o baterie Yuasa de 45Ah care a tinut 6 ani de zile. Si nu i se stingea nimic prin bord...

Edited by closchkutza, 30 May 2012 - 22:22.


#86
chambao

chambao

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 21.02.2007
bateria este T6, are 60Ah si 590 CCA  :glare:

#87
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
La ce baterie te referi tu?

#88
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postedi10000, on 26th May 2012, 14:18, said:

Legat de motoarele astea noi in 2 sau 3 cilindri, am fost cu cineva intr-un Fiat cu motorul twin air  si nu mi-a placut. Nu merge asa rotund ca un motor "normal" in 4 cilindri si se aude ca o rasnita.
Asa si ? Daca ala de fiat face urat, tragem concluzia ca la toate e asa ? Daca te-ai fi dat si cu cel in discutie (vezi titlul topicului) sau macar ai fi fost curios sa-l asculti cu capota ridicata la un dilar, ai fi descoperit si alte lucruri decat datul cu parerea despre motoarele fiat. Din experienta personala, tsi-ul e mult mai "rasnita" decat asta.

Edited by cristi.r, 30 May 2012 - 22:58.


#89
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Orice TSI ,HDI sau ecoboost cu functie start&stop sunt dotate cu un mecanism computerizat si cu senzor pentru a citi voltajul bateriei de 12 volti inainte de a se opri la semafor. Subdimensiunea bateriei a unei masini este atunci cand nu porneste motorul masina din cauza ca ai uitat portbagajul deschis pentru 5 minute ,cu becul ce consuma dupa care masina nu mai porneste! Nicidecum o baterie se numeste subdimensionata deoarece s-a descarcat in timp ce ascultam manele cu usile toate deschise, la un gratar!

Edited by CorneliuRos, 30 May 2012 - 23:30.


#90
chambao

chambao

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 21.02.2007

View Postcloschkutza, on 30th May 2012, 23:43, said:

La ce baterie te referi tu?
La Focus ecoboost 125 CP

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate