Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Motorul de 1 litru in 3 cilindri Ecoboost de la Ford

- - - - -
  • Please log in to reply
205 replies to this topic

#37
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010
Nu are cum... -_-

#38
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
Acum o suta si ceva de ani, unii erau siguri ca nu se va putea ca un om sa depaseasca 100 km/h fara a se dezintegra :rolleyes:

#39
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Tsi-ul ala chiar ia 7 in oras pe un drum nu foarte aglomerat. Adica decent sa zic asa, eu pe o bucata din drumul ala intr-un sens am scos o data 4.8 si in mod normal scot in jur de 5.5 :D. Dar experienta reala le va clarifica pe toate...

#40
bugatty7373

bugatty7373

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 15.10.2006
Eu am sunat la dealer pentru 1.6 Ecoboost, dar nu-l aveau si voiam sa vad cum se comporta masina in general.Am fost la test-drive la vreo 2 zile dupa ce a ajuns la dealer si am avut ca termen de comparatie 1.6 Ti-VCT 115 cp de pe Focus 2. Am facut aceleasi reprize si inainte de test-drive si dupa, pe drumul spre/dinspre dealer.
Ca sa fac un scurt rezumat, motorasul trage asemanator cu al meu. Diferenta cea mai evidenta s-a simtit in treapta 2 dusa spre rosu, unde se simte ca 1.6 trage mai bine (e diferenta de 0.5 s la 0-100). 60-100 in 3 cam tot pe acolo, in 4 parca un pic mai bine 1.0. La subturare in tr 3 la 20-25 (mi se mai intampla sa incetinesc de la 40-50 si sa nu-i mai dau a doua) se comporta bine, dar in tr 2 la <10 trage sa moara daca n-o accelerezi tare. Consumul mai bun, cu o diferenta undeva intre 1 si 2 l per total estimez. Mi s-a parut silentios (bine, si masina e antifonata mult mai bine decat Mk.2), dar nu mai are sunetul acesta usor sportiv la ture inalte pe care il are al meu.
Una peste alta, daca as fi in postura de a-mi lua un Focus si n-as avea pretentii sportive, ci de economie, as merge pe 1.0 in detrimentul lui 1.6 125 cp. Asta daca isi dovedeste fiabilitatea si daca respectiva diferenta de consum se mentine in toate conditiile.

#41
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 20.06.2005
Asa ca fapt divers, tocmai se facut un drive test cu un 1.8TDCI pe Mondeo. Mi sa parut lesinat in comparatie cu pd-ul de 116 cp, TDI-PD AJM de la VAG, de pe o Bora, generatie 2000 cutie in 6 trepte (dif 100 kg in greutate). O fi bine , o fi rau nu stiu ce sa zic, dar nu ma impinge nimic catre un schimb care el. Asta ca sa vedeti ce inseamna 0.1 l intre motoare, si nu numai asta. Dar totusi ...

Edited by wolfydRg, 12 May 2012 - 21:50.


#42
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Nu asa se face comparatia. PD are un demaraj mult mai violent fata de common railuri. Insa un CR urca mai mult in ture si mai liniar, pe cand un PD lesina mai devreme. Este vorba despre alt principiu de functionare. Sa vezi ce diferenta mare este chiar in curtea VW intre 2.0 PD si CR ...

Edited by cristi.r, 12 May 2012 - 22:31.


#43
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Impresii ? Nimic ? Nu zice nimeni despre dinamica mirobolanta a acestui agregat ?

Bun, zic eu. M-am dat cu focusul de 1.0/125 cp. Interesant. Are vlaga, desi masina da senzatia de grea si masiva. Deci motorul de puterea aia este ok pentru un focus. Consumul, cu tot cu sistemul "start-stop", a fost 7,6 intr-un oras in care nu prea era aglomeratie (duminica) si am avut un traseu doar cu vreo 4 semafoare la care am oprit, pentru cine stie orasul Galati, 3/4 din bd Cosbuc, 3/4 din Domneasca si cu faleza Dunarii intre ele. Si asta la un mers lejer, ma rog, ideea a fost sa merg ca si cum ar fi masina mea. Insa faza aia cu performantele de benzina la consum de diesel este basm. Se pare ca nu tehnologia este aia care face consumul asta, ci pur si simplu principiul intrinsec de functionare al motoarelor cu ardere interna pe benzina. Probabil ca un consum mai mic de atat nu se poate obtine. Are si acel sunet grav specific Ford, deci nu este prezent efectul de ascutitoare pe care l-am observat la altele asemanatoare (vezi 1.2 tsi).

De ce am spus ca e basm consumul ? Pai dupa aceea am vrut sa ma dau si cu 1.6 tdci/115 cai. E, cu ala am mers mai agresiv, pe acelasi traseu si totusi n-am reusit sa ajung la consum de 8.

Ceea ce ma intriga la jucaria aia de 1 litru este complexitatea de realizare. Are un turbocompresor cat pumnul, si o gramada de cabluri, tevi, furtune peste tot. Oare mai merita afacerea ? Sistemul start-stop este un must-have. E super. Dar totusi, e prea complicata, nene.

Edited by cristi.r, 13 May 2012 - 14:18.


#44
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai smecheria cu motorul mic, cu sau fara start stop, e cand se merge bara la bara si se sta mult. In sarcina pana la urma consumul va fi oarecum proportional cu solicitarea si nu difera chiar mult in functie de capacitatea cilindrica dar la ralantiu sau la taraiala in tr1 si 2 cand sarcina oricum e mica si duce cu succes si un motor mic off-boost, consumul va fi totusi mai mic.
Cum sunt treptele? La ce viteze are 2000 (sau 3000) de ture?
Am o vaga banuiala ca are reprize similare cu 1.6le datorita cutiei mai lungi. E?

#45
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Din cate stiu eu, pornirea papa ceva carburant, oricum, mai mult decat in mod normal. Daca e sa stai mai mult de ... nu stiu, 30 de secunde la stop, probabil e buna. Daca il opresti 10-15 secunde si-l pornesti ca sa pleci nu cred ca mai e o smecherie.

Sincer sa-ti spun, nu am stat cu ochii pe turometru, insa din experienta mea de condus iti pot spune doar atat, nu te lasa balta. Ai apasat pedala, a raspuns. Dar nu intelege grasit, nu pleaca de sub tine, dar se simte prezenta supra-alimentarii. Iar cutia este chiar scurta in primele 3 trepte. Cel putin treapta 1 e aproape degeaba, deoarece sare instant in 3000 de ture. Cutia se pare ca este facuta sa ajute si sa puna in valoare motorul pana la treapta a 3-a. Dupa aia se lungesc treptele. Si tinand cont de faptul ca masina asta are 6 trepte, probabil ca, in regim extraurban, poti obtine niste consumuri mai mult decat rezonabile.

Nu stiu cum e cu 1.6-le, eu m-am dat cu dieselul, care alt cuplu de jos pornind si o dinamica mult mai buna din punctul meu de vedere, chiar daca are doar 115 cai. Dar si aici sunt ceva necunoscute printre care: dieselul era inmatriculat, deci probabil mai multi km, pe cand ecoboostul asta era nou nout. Acei 125 de cai, ala de 1.0 tot in jur de 5000 de ture ii are. Deci nu prea le poti compara ca sa iesi bine si cu consumul.

Edited by cristi.r, 13 May 2012 - 14:51.


#46
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View Postcristi.r, on 13th May 2012, 15:16, said:

Consumul, cu tot cu sistemul "start-stop", a fost 7,6 intr-un oras in care nu prea era aglomeratie (duminica) si am avut un traseu doar cu vreo 4 semafoare la care am oprit, pentru cine stie orasul Galati, 3/4 din bd Cosbuc, 3/4 din Domneasca si cu faleza Dunarii intre ele. Si asta la un mers lejer, ma rog, ideea a fost sa merg ca si cum ar fi masina mea

Se pare ca socoteala de-acasa nu prea se potriveste cu cea din targ. Urat din partea Ford sa masluiasca in halul asta consumurile, daca conditiile au fost asa cum spui tu, un 6% probabil ar fi fost acceptabil dar 7.6 e deja consum care probabil il poti obtine lejer cu un 1.6 FSI spre exemplu.

Va trebui sa asteptam inovatii majore tot dinspre Far East se pare...precum asta

Edited by lawrence38, 13 May 2012 - 14:48.


#47
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Unde ai obtinut tu cu 1.6-le FSI consum de 7 si ceva ? Hai, bre ? Ala nu scade sub 9 in conditiile date de mine.

Oricum, ideea e ca la un benzinar trebuie sa ai mult mai multa grija cu pedala.

Edited by cristi.r, 13 May 2012 - 14:49.


#48
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Am scris la gramada.
Cineva sus il compara cu un 1.6vti la reprize.
In unele trepte era mai bun unul, in altele celalalt.
Deci in mare cam pe acolo.


Legat de consum si start-stop, la unele consuma ceva in plus la pornire, la altele nu prea.
Nu stiu asta ce sistem are dar sunt motoare care-si pregatesc pornirea. Ramane benzina injectata in cilindrul in care se va da prima scanteie si o ia foarte scurt. Mazda parca avea asa ceva.

#49
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Probabil ca asa este, oricum mi-a placut dinamica masinii, insa nu atat de mult incat sa ma dea pe spate. Cred ca multi din caii aia muncesc la punerea in miscare a masinii cu tot cu pasageri si bagaje si mai raman cativa si pentru o accelerare, o depasire. As fi curios sa vad cum e ala de 100 de cai.

N-o ia foarte scurt si nici nu da impresia ca ar fi ajutata de ceva. Da la demaror in mod normal, atata ca lucrul asta se face automat la apasarea ambreiajului si nu mai trebuie sa invarti tu de cheie.

Edited by cristi.r, 13 May 2012 - 15:05.


#50
MAVERICK_SS

MAVERICK_SS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 25.08.2005
Am fost si eu ieri si am testat tot pe un Focus 1.0/125 CP. Masina e bine antifonata iar zgomotul motorului e foarte redus. A trebuit sa urmaresc turometrul deoarece nu realizam dupa zgomot ca trebuia sa schimb treapta (eram pe la 4500 - 5000 RPM si nu sesizam zgomotul motorului). Traseul a fost de la dealerul din Timisoara pana la groapa de gunoi si retur. Nu am exagerat cu viteza deoarece eram curios mai mult de consum, zgomot la rulare, suspensii, confortul scaunului si pozitia la volan asa ca nu am depasit 70 - 80 km/h. Am incercat sa conduc cat de cat economic asa ca m-am ghidat si dupa indicatorul de schimbare a treptelor dar si asa mai mult de a 5-a nu i-am dat, astfel ca am obtinut un consum de 6.6% pe acest traseu scurt (cu interventia Start - Stop o data cat am stat la un semafor circa 30 de secunde). Cutia de viteze e OK insa treapta 1 e foarte scurta, ajungi una-doua la 5000 RPM daca nu esti atent. Tinand cont ca zi de zi conduc un Matiz, evident ca Focusul e muuuuult peste din toate punctele de vedere.

#51
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View Postcristi.r, on 13th May 2012, 15:48, said:

Unde ai obtinut tu cu 1.6-le FSI consum de 7 si ceva ? Hai, bre ? Ala nu scade sub 9 in conditiile date de mine.


Nu stiu...poate acum Galatiul e mult mai aglomerat. Ultima oara cand am trecut pe-acolo (vreo 4-5 ani) n-as zice ca era printre cele mai nasoale la capitolul trafic.

Consum de sub 8 cu 1.6 FSI in oras  nu e chiar atat de tras de par. Nu vorbesc de Bucuresti, ala intra la situatii exceptionale. Poate cand o ajunge benzina 10 lei se va normaliza traficul  :naughty:

Cum s-a mai spus, depinde foarte mult de cat "plumb" ai in talpa cel mai mult

#52
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
viteza 1 inutila am mai intilnit-o la o duba rino

chiar asa inutile, isi au rostul lor

startstop in trafic bara la bara e moartea pasiunii

#53
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View PostEvergreen, on 13th May 2012, 20:09, said:

startstop in trafic bara la bara e moartea pasiunii

Mai bine hibrid decat asa ceva pe o masina normala.

#54
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Viteza 1 inutila este prezenta la toate modelele Duster, de exemplu. Dar aia are rostul de a mai "ierta" ambreiajul de chinurile patinarii pe teren accidentat, tinand cont de scopul pentru care este produsa si targetul de clienti. eu n-am spus ca n-ar fi buna. Cel mai mult imi place ca, datorita turbocompresorului, te poti misca relativ usor in oras doar folosind treapta a 3-a. Adica Ford a reusit sa dea jucariei asteia dinamica unui motor de 1.6, lucrul care mi se pare cel mai important. Chiar si in regim de turatie scazuta, cu lag-ul de rigoare, evident, motorul se "trezeste" destul de repede.

lawrence, iti garantez ca la stilul pe care l-am abordat cu focusul ala, consumul ar fi fost semnificativ mai mare cu un un 1.6 FSI. Din intamplare, am mers si cu asa ceva (Octavia) cu ceva timp in urma si stiu ce vorbesc. Nu sunt hipermiller ca tine, dar nici nu scot pistoanele prin chiulasa. Repet, am vrut sa merg cu masina aia cam cu as merge daca ar fi a mea. Si mie nu-mi place sa schimb treptele la 1500, de exemplu.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate