Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ALEXANDER GRUP - samsari sau dealer OK de pe autovit?
Last Updated: Sep 19 2018 19:44, Started by
aurelianpetcu
, Jul 13 2011 05:09
·
0
#1
Posted 13 July 2011 - 05:09
Salut,
Am gasit o masina interesanta la ALEXANDER GRUP (http://alexandergrup.autovit.ro/). Dar pare ciudat ca am verificat si ei au obiect de activitate service reparatii auto . Masina pare ceva mai ieftina decat nivelul de vanzare din Germania (de unde apare ca import). Stiti ceva de acest dealer? ce le face masinilor.... pacaeste inseala, da cu ceara sa ia ochiul omului :? Multumesc! PS. eu am vazut la ei un Peugeot 207 outdoor, 2008, 65000Km, 6600Euro+taxa auto http://www.autovit.r...-C19735413.html |
#3
Posted 13 July 2011 - 12:35
Citez din anuntul Peugeot-ului: "VARIANTE LA 7000E". Asta pentru mine spune tot de seriozitatea firmei.
|
#4
Posted 18 September 2011 - 12:37
salut
si pe mine ma intereseaza masina asta de la ei http://www.autovit.r...-C20721691.html stie cineva ceva de ei,sunt ok? merci daniel |
#5
Posted 21 September 2011 - 18:23
Salut,
eu am cumparat de la ei acum 3-4 ani un BMW 320d din 2003. Masina avea pe bord 88.000 km, ceea ce ma amuzat, nu exista asa ceva, si le-am spus in fata ca mai da lumea km inapoi dar nici chiar asa. Oricum am cumparat masina, arata foarte bine, si nici nu am avut probleme cu ea. Poate am avut eu noroc. In rest, nu stiu nimic mai mult. Bafta. |
#6
Posted 21 September 2011 - 19:34
Stai ca nu ma prind, ai luat in 2007 o masina din 2003 cu 88.000 km. 22.000 km pe ani sunt multi, in medie 60km/zi, 90% din prietenii mei nu fac 20.000km pe an. Daca n-ai o dovada clara a faptului ca au fost dati kilometrii inapoi, n-are rost sa le aduci acuze. De exemplu m-a rugat un prieten sa-i vand un Beetle din 2003 cu 21.000 km (foarte reali).
|
#7
Posted 22 September 2011 - 14:59
Am auzit ca este o firma mare in Bucuresti care se ocupa cu preluarea epavelor de la asiguratori. Dupa preluarea lor acestea se vand mai departe avariate sau `reparate-lipite` .
Nu stiu sigur daca este firma despre care se vorbeste aici....dar ochii in 4 , la ce busitura cumparati. Quote Citez din anuntul Peugeot-ului: "VARIANTE LA 7000E". Asta pentru mine spune tot de seriozitatea firmei. Asta practica si in Germania majoritatea autohaus-urilor si chiar unele dintre reprezentante. Ultima masina pe care am cumparat-o acum 2 luni ,a fost data de propietar avans unui autohaus de pe langa Frankfurt pentru o alta masina sh . Edited by polizei, 22 September 2011 - 15:04. |
#8
Posted 22 September 2011 - 15:06
#9
Posted 22 September 2011 - 16:06
mdaaa ,ai si tu dreptate una e buyback si alta e schimb + diferenta ,dar la baza au cam aceleasi caracteristici . Aici parca se vorbea despre Variante 7000E ptr o firma specializata in vanzarea autoturismelor sh !
Buyback - masina sh este evaluata si considerata avans pentru un autoturism nou Schimb sau `variante 7000` ptr un parc auto - masina sh este evaluta si considerata avans pentru un autoturism sh . Reprezentata - firma care se ocupa cu vanzarea autoturismelor noi (si unele sh provenind de la buyback) Autohaus(parc auto) - firma care se ocupa cu vanzarea autoturismelor sh Ca sa fiu mai concret eu am cumparat un Fiat , fiatul era dat la schimb + diferenta pentru e klasse 2003 (sau sa zicem un fel de buyback sau de machete in fata scolii+ diferenta ) . Din astfel de tranzactii vanzatorii care se ocupa cu comercializarea autoturismelor castiga mult mai mult. In cazul alexander group acesta castiga 400 E in plus fata de pretul initial la vanzarea peugeotului prin variante si inca alte cateva sute de Euro la masina adusa la schimb(propusa ptr revanzare).Astfel alexander group a scapat de costurile aferente cautarii si transportului masinii pana in curtea parcului (poate chiar si 400 E) si a incasat inca 400 E de la propietar.....deci din start un profit aditional de aprox 800E (fata de vanzarea normala) Edited by polizei, 22 September 2011 - 16:27. |
#10
Posted 23 February 2012 - 12:14
Salut!
Au am fost ieri la ALEXANDER GRUP in Colentina (vis-a-vis de Carrefour) sa vad un VW Passat CC. Anuntul zicea ca masina este din 2009, are 86000 km, import Germania, este la pretul de 15700 eur (brut) si ca are carte de service la zi. Realitatea este cu totul alta: - Masina nu era adusa din Germania, ci din Franta; - Cartea de service nu avea nimik completat in ea (adica era falsa) - La o simpla verificare in baza de date a dealerilor VW....... masina aparea cu ultima revizie efectuata la ei in Aug.2010 cand avea 110.000 km. Ne putem da seama usor ca daca intr-un an si un pic masina facuse 110 000 km, acum, la 3 ani avea poate 286 000 km si nu 86 000km. Am vorbit in prealabil cu cei de la parcul auto si le-am zis ca o sa ma duc miercuri sa vad masina. Cand am ajuns, masina era singura din parcare f. murdara. Cred ca au scos-o la o tura prin oras ca sa nu se vada eventualele diferente de culoare sau zgarieturi. Aruncand o privire prin parcare (aprox. 15 - 18 masini), am observat ca mai toate au 85000km, 87000km, 90000km, 83000km s.a.m.d. (ciudat cum le gasesc ei pe toate la km astia) Nu stiu cum se procedeaza, dar as vrea sa-i reclam la ANPC, poate in felul asta mai scapam si noi de toti boratii care fac bani inselandu-ne pe noi. Ca si concluzie : NU CUMPARATI DE LA ALEXANDER GRUP. Exista mari sanse sa va luati teapa! |
|
#11
Posted 23 February 2012 - 19:12
amuzant e cand intrebi daca masina are distributia schimbata iar ei schimba subtil subiectul sau repeta "masina e impecabila, are carte service"
valabil pentru multi vanzatori. |
#12
Posted 23 February 2012 - 21:03
Din pacate singura modalitate de a-i scoate de pe piata este sa nu mai dea peste prosti care sa creada toate balivernele lor. Avand in vedere cum se prezinta poporul nostru mandru, este imposibil ca baietii sa nu aiba dever.
|
#13
Posted 24 February 2012 - 11:49
Asta meritam si punct. Daca ii zici romanasului ca masina are 120-150.000 da ochii peste cap si se duce la urmatorul. Pretul ? Pai pretul neaparat sa fie mai mic decat in Germania ca altfel ma duc si mi-o aduc eu !
Nu serios ma uitam zilele trecute pe Mobile dupa un Seat Leon 1M. Preturi muuuult mai mari decat in Romania la masinile pana in 150.000 km benzina sau 200.000 diesel. Cu tot cu drum si cu taxa imposibil sa ies sub 5500 euro care mi se par multi bani pentru o masina din 2004-2005. Pe autovit gasesti Leonuri cate vrei de la 3500 de euro, unele chiar inscrise si cu "km putini". M-am uitat si la Leon 1.9TDI Top Sport (150 cai, 6 viteze, cod ARL motor euro 3, o masina foarte sportiva cu consum de laudat) la km asa si asa costa vreo 5500. Toate bune si frumoase dar noua romanasilor ne este interzisa masina asta, taxa intre 2200 si 3500 de oiro. Acum ii inteleg pe aia adevarati proprietari de pe Autovit de ce cer 7-8000 pe o masina veche cu peste 200.000 km. Chiar daca ii reclami nu o sa le faca nimeni absolut nimic pentru ca nu exista dovezi. E si normal sa nu le faca nimic "poate" asa au cumparat masina de la proprietar, n-ai de unde sa stii. Poate. |
#14
Posted 24 February 2012 - 12:02
Asta deoarece masinile rulate numai in Romania au kilometrii putini, deoarece tara e mica si soselele proaste, totodata uzura acumulata este mult mai mare la un numar redus de kilometri.
Nu exista dealer OK care sa iti prezinte concret toate caracteristicile masinii, asta deoarece: 1. Ei la randul lor pot fi inselati 2. Incearca sa obtina un pret de ravanzare cat mai mare. ------- In opinia mea Auto-Hausurile romanesti sunt o gluma nu proasta, ci foarte proasta. |
#15
Posted 24 February 2012 - 12:35
MadCossack, on 23rd February 2012, 11:14, said: Salut! Au am fost ieri la ALEXANDER GRUP in Colentina (vis-a-vis de Carrefour) sa vad un VW Passat CC. Anuntul zicea ca masina este din 2009, are 86000 km, import Germania, este la pretul de 15700 eur (brut) si ca are carte de service la zi. Realitatea este cu totul alta: - Masina nu era adusa din Germania, ci din Franta; - Cartea de service nu avea nimik completat in ea (adica era falsa) - La o simpla verificare in baza de date a dealerilor VW....... masina aparea cu ultima revizie efectuata la ei in Aug.2010 cand avea 110.000 km. Ne putem da seama usor ca daca intr-un an si un pic masina facuse 110 000 km, acum, la 3 ani avea poate 286 000 km si nu 86 000km. Masina poate era adusa din Franta, respectiv certificat de inmatriculare francez , dar pentru a o putea aduce de acolo au facut numere provizorii in Germania deoarece Franta este precum Italia, foarte greu sa reusesti sa faci numere provizorii. |
|
#16
Posted 24 February 2012 - 12:40
Legislatia ne-ar putea ajuta considerand manipularea kilometrajului infractiune si sanctionand-o foarte aspru. Pana atunci e de preferat sa dai un ban in plus la un dealer autorizat care iti ofera garantie, istoric si kilometraj real.
Samsarii exista pentru ca multora le place sa se intinda mai mult decat plapuma. |
#17
Posted 24 February 2012 - 15:18
Mie mi s-a parut bine sa spun ce am gasit la baietii astia de la Alexander Grup, doar in ideea ca poate ar fi de folos cuiva.
Cat despre faptul ca ei ar fi baieti buni dar i-au inselat si pe ei francezii sau nemtii......... aici am indoieli maaaari de tot. Cand am vazut pozele pe AUTOVIT, cea din intorior, unde se vedea si bordul (era un pic neclara) parea ca are la km un nr. cu 6 cifre. Acum sunt aproape sigur ca ei au dat km inapoi. Eu prefer o masina peste 150 000 km cu carte de service si istoric verificabil, decat o masina cu 70-80 000 km in bord si fara alte acte sau posibilitati de verificare. |
#18
Posted 25 February 2012 - 11:13
Nu este exclus ca samsarii acestia "mai moderni"(cum in numesc eu cei care aduc masini de pe mobile.de) sa fie mai prosti decat nemtii ,turcii si francezii.
Autohausurile romanesti cum a spus Josef_Mangele: "sunt o gluma proasta". Acum cumparatorul privat este mai destept decat samsarul. Privatul aduce masina buna din Germania sau Europa, samsarul pentru a putea tine concurenta cu privatul aduce masini de doua ori mai nasoale . Astfel Romania se umple cu ciurucuri (ar trebui o lege severa in Romania privind acest sens) Sa nu mai vorbim de stricarea reputatiei reprezentantelor de masini din Romania, care vand masini de noi cu full garantie, care nu se strica nici dupa 250.000 km. O masina adusa din strainatate cumparata de la samsar ai posibilitatea sa o strici la 80.000 km, deoarece kilometrajul era dat inapoi cu vreo 150.000 km. Edited by CorneliuRos, 25 February 2012 - 11:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users