HBO GO (din 8 martie va fi înlocuit cu HBO MAX).
Last Updated: Mar 03 2022 14:03, Started by
skandalouz
, Jun 01 2011 11:21
·
0
#1891
Posted 15 January 2019 - 13:31
Confirm si eu functionarea jalnica a aplicatiei HboGo pe un Smart TV Samsung 2018 / Tizen. Practic calitatea imaginii se schimba permanent intre SD si HD pe toata durata vizionarii.
In acelasi timp, app-urile tv-ului pt Netflix si Youtube ruleaza absolut impecabil, ca si aplicatia pentru Android HboGO, cu vizionare prin Chromecast. |
#1892
Posted 15 January 2019 - 18:52
La mine funcționează bine Hbogo pe Tizen 3.0, imagine foarte buna calitate, tv de 55.
|
#1893
Posted 15 January 2019 - 19:05
Da-ne cateva detalii despre setup-ul tau..
- versiune firmware TV (About TV) - versiune aplicatie HBO Go (sectiunea Help din aplicatie) - provider internet - tip conexiune: wireless/cablu Poate asa izolam problema. Ca eu tot Tizen 3.0/55 inchi am... Edited by SirEv, 15 January 2019 - 19:06. |
#1894
Posted 15 January 2019 - 19:57
SirEv, on 15 ianuarie 2019 - 19:05, said:
Da-ne cateva detalii despre setup-ul tau.. - versiune firmware TV (About TV) - versiune aplicatie HBO Go (sectiunea Help din aplicatie) - provider internet - tip conexiune: wireless/cablu Poate asa izolam problema. Ca eu tot Tizen 3.0/55 inchi am... Tizen 3.0 Versiune firmware: 1250.5 Versiune Hbogo:5.9.0.154.281 Internet Digi,wireless 5 GHz. |
#1895
Posted 15 January 2019 - 20:02
Eu am:
55MU6102 1260.5 5.9.0.154.281 UPC, wifi 5Ghz Acum sincer nu stiu de la ce ar putea fi problema.. nu cred sa fie de la internet, din moment ce celelalte aplicatii fubctioneaza perfect. Inca astept un raspuns de la suport... PS: Am si un TV LG si acolo nu am aceasta problema - aceeasi retea. Edited by SirEv, 15 January 2019 - 20:04. |
#1896
Posted 15 January 2019 - 20:14
SirEv, on 15 ianuarie 2019 - 20:02, said:
Eu am: 55MU6102 1260.5 5.9.0.154.281 UPC, wifi 5Ghz Acum sincer nu stiu de la ce ar putea fi problema.. nu cred sa fie de la internet, din moment ce celelalte aplicatii fubctioneaza perfect. Inca astept un raspuns de la suport... PS: Am si un TV LG si acolo nu am aceasta problema - aceeasi retea. Da un reset la router. Si eu am avut aceeași problema. Tot doua TV. Un LG și un Samsung 40MU6172. Pe LG se vedea ok pe Samsung.... Atunci am verificat cu ajutorul aplicației de netflix cum stau cu conexiunea. Pe LG se conecta instant la toate cele 3 servere iar viteza era undeva la 75 de Mbs iar pe Samsung doar la unul din 3 iar viteza era de 0.5 Mbs. După un reset la router totul a revenit la normal. Verificat din nou conexiunea, conectare instant la servere iar viteza a urcat la 150 Mbs. HBOGO se vede lacrimă, fără buffer. Poate merge și la tine. Edited by eumorocanosul, 15 January 2019 - 20:14. |
#1897
Posted 15 January 2019 - 20:19
Testele de viteze au fost ok mereu(inainte si dupa reset-ul router-ului), pe undeva la 270 Mbs... deci nu asta ar fi problema.
Surprinzator, acum se vede ok... fara scaderi ale calitatii. Si nici nu am dat vreun reset. |
#1898
Posted 16 January 2019 - 00:50
#1899
Posted 16 January 2019 - 16:24
1. Subtitrarea foarte mica fata de Netflix si posturile CATV (digi). Cum se poate mari fontul subtitrarii?
2. Calitatea imaginii variaza - la cateva minute trece din HD in SD se vede neclar... in acelasi timp pe Netflix imaginea e oglinda (HD si UHD) - mentionez ca am un TV Samsung, 50MU6102, 4K, router gigabit, fiberlink 1000 de la digi Edited by montann, 16 January 2019 - 16:26. |
#1900
Posted 16 January 2019 - 16:35
Chestia cu variatia calitatii imaginior am sesizat-o si eu acum vreo cateva luni direct la HBO, folosesc un laptop (nu merge pe tv). Au zis ca au in vedere...
Cu subtitrarea cred ca tine de televizor, cel putin eu la Netflix am setat marimea. Edited by danghetau, 16 January 2019 - 16:36. |
|
#1901
Posted 17 January 2019 - 21:54
Încerc să mă uit la Tell me a story... nicio șansă să fac asta pe HBO Go. Ecran negru un minut, apoi rulează, dar fără sunet. Am restartat aplicația de n ori.
Samsung cu Tizen. |
#1902
Posted 17 January 2019 - 21:55
Salut. Pe netflix poți viziona pe 4 device uri simultan. HBOgo pe câte? Mă gândesc să dau contul la niste prieteni și nu vreau sa am surprize neplăcute. Mersi
|
#1904
Posted 18 January 2019 - 04:52
2 dispozitive simultan.
HBO GO FAQ Pot să mă uit la o producție de pe HBO GO de pe mai multe dispozitive concomitent? Da, puteți urmări SIMULTAN pe două dispozitive. |
#1905
Posted 18 January 2019 - 08:11
|
#1906
Posted 18 January 2019 - 12:40
AidenIrish, on 17 ianuarie 2019 - 21:54, said:
Încerc să mă uit la Tell me a story... nicio șansă să fac asta pe HBO Go. Ecran negru un minut, apoi rulează, dar fără sunet. Am restartat aplicația de n ori. Samsung cu Tizen. |
#1907
Posted 18 January 2019 - 12:41
Pe Android TV-ul meu de la Philips nu sunt variații la calitatea imaginii. Începe SD și după câteva secunde urcă la HD și rămâne așa.
Pățeam în schimb mai demult pe un LG cu WebOS 2.0 treaba asta. |
#1908
Posted 18 January 2019 - 13:57
DanyPMN, on 18 ianuarie 2019 - 12:41, said:
Pe Android TV-ul meu de la Philips nu sunt variații la calitatea imaginii. Începe SD și după câteva secunde urcă la HD și rămâne așa. Pățeam în schimb mai demult pe un LG cu WebOS 2.0 treaba asta. asa se manifesta pe toate cu Android Tv . din ce inteleg aici, de cand i-au dat drumul si pe Android Tv, este mult mai ok decat pe Tizen |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users