Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Consumerismul extrem: un lucru bun sau un lucru rău?
Last Updated: May 27 2011 01:30, Started by
djl
, May 17 2011 13:55
·
0
#19
Posted 17 May 2011 - 16:58
djl, on 17th May 2011, 17:49, said: Mă mir să aud de la tine asta. Sau e din cauză că tu consideri pe bună dreptate că mulți au ajuns de cacao pentru că au aruncat fără număr, fără număr cu banii pe lucruri inutile? Nu ar trebui să te miri. Consider că asistăm la o demență în materie de consum. Am cumpărat un memory stick. 20% produs - 80% ambalaj. Nu este ok. Prea multe lucruri sunt făcute pentru a fi de unică folosință. |
#20
Posted 17 May 2011 - 17:11
Multe firme de renume pun extrem de mult accent pe marcă și pe ambalaj, dar uneori (nu întotdeuana) "riști" să găsești produse la fel de bune de la mărci mai puțin cunoscute. "Philips", "Sony", "Nokia" s-au dus mult în jos!
|
#21
Posted 17 May 2011 - 17:19
djl, on 17th May 2011, 18:11, said: Multe firme de renume pun extrem de mult accent pe marcă și pe ambalaj, dar uneori (nu întotdeuana) "riști" să găsești produse la fel de bune de la mărci mai puțin cunoscute. "Philips", "Sony", "Nokia" s-au dus mult în jos! Nu numai marca este de vină. Legislația actuală este de vină pentru risipă. De exemplu: Dacă veți cumpăra un banal monitor LCD, veți avea o cărticică de vreo două sute de pagini, absolut inutilă. Nimeni nu citește chestiilea alea. Dacă ar fi manualde utilizare, mai treacă meargă, dar când vezi că de fapt nu reprezintă decât un fel de disclaimer în țâșpe limbi, te apucă disperarea. Aceste prostii nu sunt gratis. Reprezintă un cost suportat de client. Statele au impus producătorilor niște condiții aparent utile. În practică, sunt absolut inutile. Zero barat. Direcția gunoi. Se mută o resursă importantă direct în gunoi. Toate aceste lucruri sunt o mare risipă. |
#22
Posted 17 May 2011 - 17:24
djl, on 17th May 2011, 17:49, said: Eu dacă aș avea bani nu mi-aș cumpăra haine sau genți de la piață, dar nici nu aș arunca mii de euro/dolari pe ele. Da, aș da 100 euro pe o geantă de calitate, dar nu aș da 1.000 Spune asta unei femei, cand vede o geanta din piele de crocodil in vitrina si mai are si bani |
#23
Posted 17 May 2011 - 19:51
Mda, cu femeile e mai nașpa. Dar și băieții/bărbații au unele pasiuni costisitoare!
|
#24
Posted 17 May 2011 - 20:42
problema consumerismului excesiv n-ar fi chiar atat de mare daca am avea un procent de reciclare decent. pana tunci trebuie sa ne gandim putin si la mediu, fiindca pamantul nu o sa dispara odata cu generatia noastra. o sa-l lasam la copii si or sa ne injure astia de toti dumnezeii cand or sa vada ce le-am lasat.
mai exista totusi un aspect alt consumerismului, si anume ca este impus de producator prin limitarea duratei de viata a produselor. daca imi iau un telefon si aflu ca dupa 5 luni nu mai face fata bateria, ce fac? trebuie sa-mi cumpar altul, doar n-o sa stau fara telefon. si-uite asa devin consumator fara voia mea... Edited by takillya, 17 May 2011 - 20:42. |
#25
Posted 17 May 2011 - 21:55
andreic, on 17th May 2011, 16:37, said: In anii 80 era un banc, de ce are chinezul 3 camasi... una pe el, una la spalat, una la uscat. Ca sa-ti continui ideea tot cu un banc; o romanca si o englezoaica si-au ciocnit valizele pe un aeroport si din izbitura s-au imprastiat toate hainele din valize pe jos. Englezoaica avea 7 perechi de chiloti, iar romanca 12. Pe chilotii englezoaicei scria: sunday, monday, tuesday, etc, iar pe ai romancei scria: ianuarie, februarie, martie... Societatea de consum(parca asa se spune pe la noi) este dresata sa cumpere tot ce vede in reclame, fara a avea neaparat nevoie de acel lucru, dar daca "se poarta"... n-ai ce face. |
#26
Posted 18 May 2011 - 00:04
Și eu vreau să-mi iau multe haine, dar din cauză că eu transpirt mult, și chiar dacă nu transpir după un timp tot miros.
|
#27
Posted 18 May 2011 - 00:07
Ballano, on 17th May 2011, 22:55, said: Societatea de consum(parca asa se spune pe la noi) este dresata sa cumpere tot ce vede in reclame, fara a avea neaparat nevoie de acel lucru, dar daca "se poarta"... n-ai ce face. Edited by andreic, 18 May 2011 - 00:10. |
#28
Posted 18 May 2011 - 00:19
Ca tot am vb zilele trecute de o vizita in Ungaria in 9jceva. Printre multe 'socuri' avute, unul cadreaza cu acest topic.
So. Intru intr-un magazin. Una alta.. ma uit la casa. Aveau un calculator acolo. Monitor monocrom, portocaliu parca. Si megacalculatorul era un 286. Era evident ca acel calculator putea face toate operatiunile necesare.. Dar de ce DOAR 286 ? Poi in Romania (atunci), daca n-aveai 486 erai ultima zdreanta, ultimul sarantoc si rupt in cur. A, ca n-aveai exact ce face cu el.. nu conteaza. Fratioare, e 486 ? ESTE. Sunt rotund sau ce ? Eee ? Partea buna e ca nu avem noi romanii sanse sa poluam planeta. Ce-am consumat am consumat, austeritatea groasa incepe (datorii exgterne alea alea). E posibil ca dorinta de a consuma sa ajunga o frustrare permanentizata a romanilor mult timp si anii fericiti ai ruperii in figuri sa se sfarseasca incepand cam acum.. Cum s-ar zice, macar asta, nu e problema romanilor. |
|
#29
Posted 18 May 2011 - 19:02
andreic, on 18th May 2011, 01:07, said: E vorba de baietii destepti care fac bani pe seama celor dresabili... ca un om inteligent nu se uita la o reclama si pac la magazin... vina in sine e chiar cultura individului dresabil, e greu sa dai vina pe publicitate (chiar daca o mare parte e mincinoasa), e ca si cum ai spune ca muzica e de vina pentru ca unii au comportamente degradante. Eh, de aia e bine să ai un cap Ca să știi ce alegi. Numai că mulți (și nu vobesc numai locuitori ai României) se aruncă la prostii pentru că aud că obiectul x are dotarea y; de exemplu auzi că un aparat foto digital (cameră foto digitală) are 10 megapixeli; uau, tare, super, bestial, să mi-o iau și eu!; dar mulți uită să întrebe de tipul de senzor, de acumulatori, de alte dotări... (te poți trezi că un aparat foto care are mai puțini megapixeli face poze mai bune!). Edited by djl, 18 May 2011 - 19:03. |
#30
Posted 18 May 2011 - 20:24
a 'nebunit lumea cu telefoanele si cu camerele foto de 'nspe mii de megapixeli.
de parca daca te duci la munte si faci o poza langa sfinx spre exemplu, faci vreo opera de arta. [jedi mind trick] But you need 10 mp. |
#32
Posted 18 May 2011 - 20:54
andreic, on 18th May 2011, 01:07, said: E vorba de baietii destepti care fac bani pe seama celor dresabili... ca un om inteligent nu se uita la o reclama si pac la magazin... vina in sine e chiar cultura individului dresabil, e greu sa dai vina pe publicitate (chiar daca o mare parte e mincinoasa), e ca si cum ai spune ca muzica e de vina pentru ca unii au comportamente degradante. Ei, asta-i spilu . Exact asa stau lucrurile si-n politica. "Dresabilii" sunt ademeniti cu reclame coafate si voteaza un partid pe care nu-l doresc, dar arata bine in spoturi. Suntem dresabili pentru ca nu mai avem "liberul-arbitru", din pacate. |
#33
Posted 20 May 2011 - 11:55
|
#34
Posted 20 May 2011 - 12:00
Ballano, on 17th May 2011, 22:55, said: Societatea de consum(parca asa se spune pe la noi) este dresata sa cumpere tot ce vede in reclame, fara a avea neaparat nevoie de acel lucru |
#35
Posted 20 May 2011 - 12:35
takillya, on 18th May 2011, 21:24, said: a 'nebunit lumea cu telefoanele si cu camerele foto de 'nspe mii de megapixeli. Daca te duci la un obiectiv turistic pe afara vei vedea tashpe americani, N*tashpe chinezi si nordici care probabil fac concurs intre ei, care face mai multe poze pe minut...ca sa aiba ce vedea acasa ...ignorand pictura/scultura/etc in sine si faptul ca poze de acest gen se gasesc garla pe net, insa sa ajungi acolo si sa-l admiri asa cum e el, ajungi poate o singura data in viata. djl, on 20th May 2011, 12:55, said: Eu chiar și dacă aș avea bani de unele lucruri, tot nu le-aș cumpăra pentru că mi se par o prostie. Altii nu gandesc asa.. Si pana la urma la cine ne referim? La cei , relativ putini, care isi cumpara Mercedes desi pot circula lejer si cu un Passat sau la cei , destul de multi, care-si schimba telefoanele/ ipod-urile/ipad-urile/un jo de cate ori apare o noua versiune? Edited by prahoveanu, 20 May 2011 - 12:36. |
#36
Posted 20 May 2011 - 12:46
Consumerismul mi se pare nasol cand vorbim, cum era vorba si mai sus cu Fordul din '89, de produse intentionat inferioare pentru a le micsora durata de viata. Am avut recent probleme cu vasul de WC (!) pe motivul asta. Teava care il leaga de canalizarea centrala era facuta din m***-sii ce-o fi fost, a durat 25 de ani. Teava cu care am inlocuit are garantie 3 ani, durata de viata 5 si alternativele erau tot pe acolo. Sigur, se ridica problema unei comparatii de resurse utilizate intre primul si al doilea caz, da' o durata de viata de 5 ori micsorata mi se pare o problema.
Mai exista si frenezia cumparaturilor, dar cred ca asta reprezinta o problema doar in procente infime ale populatiei. Strict referindu-ne la mobile, aparate foto si alte gadget-uri, alea au printre cele mai mare valori de reciclare, daca am inteles bine. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users