Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 

volan tare vw passat variant

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
kata_tel

kata_tel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 07.01.2010
de cateva zile am observat ca volanul vireaza un pic mai greu atat st cat si dreapta,lichidul nu l-am schimbat,masina o am de circa 22000 km,ea are la bord 282000 km..lichidul servo pare murdar,ce se intampla ma lasa pompa servo?

#2
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Verifică presiunea în pneuri, schimbă tot uleiul de servodirecție și vezi dacă pompa este antrenată corespunzător (că nu ai probleme pe la fulia de vilbrochen, cureaua nu alunecă, etc.).

Ca să scoți tot uleiul vechi trebuie să deconectezi returul de la caseta de direcție la pompă. Lași să se golească pompa apoi pui dop pe partea de conductă/furtun care duce la ea, o umpli cu ulei nou și cineva pornește motorul și învârte volanul din capăt în capăt de cursă în timp ce tu torni ulei nou în pompă cu luare aminte să nu lași să tragă aer. Oprești motorul, reconectezi returul și completezi, dacă mai e nevoie.

#3
kata_tel

kata_tel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 07.01.2010

 SonyAD, on 15th March 2011, 02:47, said:

Verifică presiunea în pneuri, schimbă tot uleiul de servodirecție și vezi dacă pompa este antrenată corespunzător (că nu ai probleme pe la fulia de vilbrochen, cureaua nu alunecă, etc.).

Ca să scoți tot uleiul vechi trebuie să deconectezi returul de la caseta de direcție la pompă. Lași să se golească pompa apoi pui dop pe partea de conductă/furtun care duce la ea, o umpli cu ulei nou și cineva pornește motorul și învârte volanul din capăt în capăt de cursă în timp ce tu torni ulei nou în pompă cu luare aminte să nu lași să tragă aer. Oprești motorul, reconectezi returul și completezi, dacă mai e nevoie.
am schimbat uleiul si tot asa...la mine volanul nu e permanent tare,alterneaza..am schimbat pompa si cam tot asamerge..am cautat alta pompa si tot asa (chestia e ca am pus o pompa second)..asta ar fi problema.ulei nu pierde,nu face galagie,doar cateodata simt ca se intareste volanul.

#4
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
se intareste volanul? ar trebui sa-i dai bromura...

#5
kata_tel

kata_tel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 07.01.2010

 Carrman, on 17th March 2011, 00:29, said:

se intareste volanul? ar trebui sa-i dai bromura...
:D

#6
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Înseamnă că buba e la supapa rotativă din casetă. Vezi dacă se găsește separat. Cel mai bine ar fi să cauți o firmă de recondiționări casete.

http://www.google.ro...n...sa=N&tab=iw

Edited by SonyAD, 17 March 2011 - 12:18.


#7
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
cu caseta reconditionata e loterie... cu una din dezmembrari e la fel (daca nu ai relatii)

http://www.pakwheels...y-vw-passat-atw

Nu te risca sa faci ce zice Sony pt ca la manual zice ca lucrarea se face cu motor oprit (mai ales ca prin metoda lui trebuie sa te sincronizezi cu cineva si asta nu e bine :D ); uite metoda aici

Edited by Evergreen, 17 March 2011 - 12:52.


#8
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Poți folosi cataloagele online TRW, GKN sau ZF dacă vrei cod de piesă pentru pompă ori casetă noi sau recondiționate.

Într-adevăr, dacă pui mașina pe capre nu mai ai nevoie să pornești motorul și poți face toată operațiunea singur.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate