Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
generator de curent de tip nou
#73
Posted 07 March 2011 - 22:16
nico123, on 7th March 2011, 21:10, said: Da , sunt si obiecte , rachete care pot fi propulsate cu puls electromagnetic si nu le-am descoperit acum, se stie de mult de ele, ci acum ma gandesc ca in loc de 10Kv si 100KAmperi cat a dat la un test un astfel de sistem cu explozivi, se poate modifica sa dea 220V si 23 amperi, pe post de explozibil doar o bujie. Asa i-a venit ideea lui Kapanadze de la o poza de compresor de flux magnetic aparuta intr-un ziar local si stiti si voi la ce a ajuns. Attached Files |
#74
Posted 08 March 2011 - 22:10
nico123, on 6th March 2011, 21:12, said: M-am uitat mai atent pe schema cu tiristor si ar trebuii sa functioneze. Condensatorul se descarca intr-un timp foarte scurt si tensiunea ajunge la zero, deci tiristorul se va inchide. Vezi ca nu spune in schema ce amperaj trebuie sa suporte acel tiristor acesta trebuie sa fie in functie de rezistenta interna a bateriei sau a bateriilor. Sa nu-l prajesti. la inceout se incalzeste un pic dar sant si 3 baterii de 110 A cu gel ce imi pare rau este ca tema mea nu intereseaza si sant un pic dez |
#75
Posted 08 March 2011 - 23:41
1. Schema aceea cu Kapanadze a fost postata de vre-o 3 ori pe Kapagen si nici nu apartine acestuia .S-a discutat despre ea si chiar a fost realizata de unii si nu a iesit nimic.
2.Schema asta a ta de incarcat bateri mai mult strica bateriile, in loc sa le folosesti 10 ani nu vor tine mai mult de 1-2 ani. Daca s-a incalzit tiristorul la inceput este pentru ca rezistenta interna a bateriilor variaza cu cat de incarcata / descarcata este bateria si la fel variaza si curentul prin ea . Nu ai un curent constant la incarcare si iar ai posibilitatea de a distruge bateriile. 3. Daca chiar vrei sa prinda ideea ta , incearca sa pui niste poze sau filmulete cu realizarile tale, sa dai niste detalii asupra eficientei sistemului si parametri , amperaj ,tensiuni, timp de incarcare. Poate este cineva interesat. |
#76
Posted 08 March 2011 - 23:47
Kapanadze ala ii o porcarie. Ii un invertor, iar dupa invertor ii un trafo care dupa redresare incarca baterii. Pierderile sunt mari.
Quote am pus un tiristor de 50 A la inceout se incalzeste un pic dar sant si 3 baterii de 110 A cu gel ce imi pare rau este ca tema mea nu intereseaza si sant un pic dez Unde pot sa vad si io schema aia? |
#77
Posted 09 March 2011 - 00:22
Shema este postata la mesajul 21 din acest forum in format pdf.
Schema aceia cu Kapagen nu este a lui Kapanadze si nu este completa . Si ce este mai important este ca trebuie ca acele circuite LC de pe traf trebuie sa fie in rezonanta si cred ca este foarte greu sa aduci un circuit cu o scanteie in rezonanta. Ea a fost data pe net impreuna cu filmul intregului montaj al celui care a facut asa ceva, SR193. In film functioneaza si are un bec de 150W/ 220V care sta aprins fara nici o sursa externa . Edited by nico123, 09 March 2011 - 00:24. |
#78
Posted 09 March 2011 - 00:56
nico123, on 9th March 2011, 00:22, said: Shema este postata la mesajul 21 din acest forum in format pdf. Cu schema aia ai toate sansele sa-ti mantuiesti acumulatorii. Producatorii specifica clar modul si parametrii de incarcare al acumulatoarelor, metoda descrisa nu se incadreaza deloc in acestea. Si acum sa ne amuzam putin, citez din pdf-u' ala: Quote amplified negative energy furnished from the altered vacuum enviroment and local curvature of spacetime. Ce-s alea energii negative si ce legatura curbura locala spatiu-timp cu invertoru' ala de doi bani? |
#79
Posted 09 March 2011 - 01:10
Cand deconectezi o bobina de la curent sau ca in cazul de fata dupa ce trece un magnet prin fata bobinei la aceasta apare un impuls de curent de intoarcere in circuit. Probabil ca la acest curent i se spune energie negativa. Cu spatiu timp nici eu nu stiu ce legatura are.
|
#80
Posted 09 March 2011 - 01:21
nico123, on 9th March 2011, 01:10, said: Cand deconectezi o bobina de la curent sau ca in cazul de fata dupa ce trece un magnet prin fata bobinei la aceasta apare un impuls de curent de intoarcere in circuit. Probabil ca la acest curent i se spune energie negativa. Cu spatiu timp nici eu nu stiu ce legatura are. Faptul ca o bobina se opune trecerii curentului electric nu s-a numit niciodata "energie negativa". |
#81
Posted 09 March 2011 - 01:45
edy_wheazel, on 9th March 2011, 01:21, said: Faptul ca o bobina se opune trecerii curentului electric nu s-a numit niciodata "energie negativa". Edited by andreic, 09 March 2011 - 01:45. |
#82
Posted 09 March 2011 - 09:52
andreic, on 9th March 2011, 01:45, said: E mai new age .... Si pana la urma - mai stii de unde sare iepurele ? Altii fac grafitti sau merg la meciuri de fotbal.... |
|
#83
Posted 09 March 2011 - 11:19
Ai si tu dreptate, decat sa se consume rezurse in mdo antisocial mai bine asa
Edited by andreic, 09 March 2011 - 11:19. |
#84
Posted 09 March 2011 - 19:10
ggelu, on 9th March 2011, 05:52, said: Hai sa vedem si partea buna a lucrurilor - colegii nostrii de forum sunt entuziasti si au ambitia sa dovedeasca anumite teorii.....Cu timpul unora le va mai pieri entuziamul dar cunostintele vor ramane. Cunostinte care poate altfel nu le-ar fi obtinut. Si pana la urma - mai stii de unde sare iepurele ? Altii fac grafitti sau merg la meciuri de fotbal.... Asta-mi place , faptul ca cei care chiar cunosc cate ceva, nu anuleaza din start alte posibilitati, alte eventuale legi ale fizicii care ar putea sa apara. Altii sunt total sceptici si nici nu vor sa auda de ceva nou in fizica. Pentru cei sceptici si care cred ca nu mai poate aparea ceva nou in fizica , un montaj care genereaza un curent cu propietati speciale. http://www.youtube.com/user/Xdole Schema circuitului este aici: Interesant este de a vedea care sunt propietatile acestui curent, cum se comporta in bobine ,condensatoare si semiconductoare,cat respecta legea lui OHM si celelalte legi? Attached Files |
#85
Posted 09 March 2011 - 20:48
Unde-i montajul de care vorbeai ? Eu nu am vazut decat doua maini cu doi "crocodili" ce se chinuiau sa aprinda un bec.
|
#86
Posted 09 March 2011 - 21:08
Schema montajului este mai jos in postul anterior, eu am realizat-o , chiar functioneaza si nu te curentezi deloc chiar daca prin bec trec 200 volti.
Nu am avut curajul sa fac decat al treilea circuit care este inchis in partea de sus dar si asa pe cele doua coloane din cupru este o tensiune mare cu propietatea ca nu curenteaza. Cine stie ce alte propietati ciudate o mai avea acest curent! Sau aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rDWF50fUoYY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by nico123, 09 March 2011 - 21:22. |
#87
Posted 22 March 2011 - 21:05
Ca sa nu mai deschid alt topic cred ca se poate pune si aici.
Am vazut de curand pe net cum ceva baieti din USA au facut un generator portabil de sudura din alternator auto actionat de motor de cositoare sau direct de la un alternator suplimentar de pe masina. Aici : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3bez0gqBOQA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://home.comcast....r/Obwelder1.htm Probabil ei au alternatoare ceva mai serioase decat ce avem noi, Este adevarat ca avand excitatia la maxim si 3000 de ture poti scoate 60-70 V de pe alternator si daca si el poate sa duca de la 80 Amp in sus poti sa sudezi. Era chiar un alternator de 140 Amp intr-o prezentare. Edited by keta, 22 March 2011 - 21:07. |
|
#88
Posted 22 March 2011 - 23:13
Cam toate masinile la noi de la 2,5 Litri in sus si diesele sunt echipate cu alternatoare de 140A.
Am observat ca au scos puntea de diode si releul de incarcare ca sa nu le distruga la sudura. Au dat direct excitatie la rotorul alternatorului din baterie de 12v si sigur acesta scoate 70v ca nu mai exista releul de incarcare care sa regleze curentul pe excitatie. Este o solutie cand nu ai aparat de sudura si chiar una buna unde nu ai sursa de curent. La chestia asta sa mai fi fost si o punte de diode care sa reziste la mai mult de 140A ca sa sudeze in curent continuu, ar fi fost mai bine decat in curent alternativ. Oricum este o gaselnita si asta . |
#89
Posted 22 March 2011 - 23:38
nico123, on 22nd March 2011, 23:13, said: Cam toate masinile la noi de la 2,5 Litri in sus si diesele sunt echipate cu alternatoare de 140A. Edited by andreic, 22 March 2011 - 23:48. |
#90
Posted 23 March 2011 - 06:54
Banuiesc, nu sunt sigur, ca au si magneti permanenti si atunci curentul de excitatie poate fi mai mic ,deci si terminalele vor fi mai subtiri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users