Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie
 

Manuale de service si carti tehnice

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
967 replies to this topic

#919
Alex29m

Alex29m

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.04.2017
Un manual  de repatie pt seat cordoba 1996 ,1.6 benzina..mai exact locul unde se afla senzorul de turatie ..daca stie cineva

Multumesc!

Multumesc!

#920
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Doresc sa schimb manual de reparatii pentru Ford Focus 1-2 cu manual de reparatii pentru Ford Fiesta MK6 2002-2005 benzina.

Attached Files



#921
zombie91

zombie91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 10.11.2007
Va salut! Ar cineva sa-mi dea o copie de pe cartea tehnica/service pentru o Skoda Superb 2011 2.0 TDI 140 cp? (motor CFFB)
Sa o descarc de undeva sau poze de pe ea.
Multumesc!

#922
vnvio2005

vnvio2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 523
  • Înscris: 17.09.2007
Gasesc astfel de manuale pentru Ford focus din 2010? Masina are codul VIN WF0SXXGCDSAG11976 iar bordul are dotare Titanium. Multumesc!

#923
mariusiloaia

mariusiloaia

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.06.2016
Salut,
caut manualul de utilizare pentru un autoturism wv new beetle 2001 .Multumesc anticipat .

#924
Tzedun

Tzedun

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 21.11.2017
Manual Honda Civic 2.2 2006?

#925
4di

4di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 981
  • Înscris: 05.04.2006

View PostTzedun, on 21 noiembrie 2017 - 17:16, said:

Manual Honda Civic 2.2 2006?
Aici
https://owners.honda...c-Sedan/manuals

View Postmariusiloaia, on 02 octombrie 2017 - 20:49, said:

Salut,
caut manualul de utilizare pentru un autoturism wv new beetle 2001 .Multumesc anticipat .
asta?
https://foro.clubnew...Beetle2_ESP.pdf

#926
grecul2004

grecul2004

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 03.05.2010
buna, un manual ptr grand cherokee 2000 ma poate ajuta cineva? nu imi mai incarca bateria, un control vizual , contacte, nu am gasit nimic .multumesc

#927
stefan2891

stefan2891

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 27.04.2007
Poate cineva sa ma ajute cu un manual de reparatii pt un Peugeot 206
al mu este din 2003 benzina sw....dar ma ajuta orice similar pt ca vreau sa dezmembrez masina
[email protected]

#928
pandaemotion

pandaemotion

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.07.2008
Mă poate ajuta cineva cu schema electrica a unui Fiat Panda Dinamic 1.2 an fab.2004. Mulțumesc anticipat.

#929
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Salut. Pentru un VW golf plus o carte service ?

#930
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Ofer la schimb manual pentru VW Golf  2005 , cu manual pentru Ford Fiesta MK6 2002-2005 benzina.

Attached Files



#931
40pui

40pui

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.06.2009
Va salut
As avea nevoie de un Manual utilizator VW Golf 7 (2015, 1,6 tdi) in romana sau engleza
Multumesc

#932
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
https://vwts.ru/vw_passat5_3b.html

Doar aici am găsit ceva. Aici nu te îndruma nimeni, poate vor bani.

#933
puzzlewood

puzzlewood

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 05.01.2007
@40pui Pentru Golf 7 (Variant) 2015 am eu in engleza, trimite-mi pe privat adresa de email si se rezolva

Manuale de utilizare in limba engleza pt autoturisme VW produse dupa 2011, gasiti pe https://www.volkswag.../owners/manuals

trebuie doar sa intoduceti un numar de inmatriculare din UK pentru modelul de masina care va intereseaza (cautati pe un site de vanzari masini second din UK modelul de masina si anul de fabricatie care va intereseaza, de obicei in poze se vad numerele de inmatriculare)

Manualul il puteti salva cu print to pdf

Edited by puzzlewood, 29 November 2019 - 23:10.


#934
Silviee

Silviee

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.12.2019
Buna ziua,

Este cineva din Brasov care detine o carte a masinii in LIMBA ROMANA pentru VW Golf 7 Variant (2016) si care sa fie dispus sa o imprumte cateva ore pentru a fi copiata? La reprezentanta acesta costa 400 de lei si cea in engleza sau germana nu este de folos. Sigur ca am rasplati gestul :)

Multumesc frumos

#935
albertoturbo

albertoturbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 13.05.2007

View PostSiconi, on 22 octombrie 2008 - 12:52, said:

Ei da, uite ajutor. Asa da. Multumim pentru link. Sper sa fie bun pentru toata lumea.

Repet:

Am manual cu instalatia electrica completa pentru VW GOLF 4 an de fabricatie 1999, 2000, 2001.

Daca este cineva interesat, sa imi comunice si se rezolva. Fara un astfel de manual nu am reusit sa instalez o alarma si nici sa repar ceva defectiuni electrice care au cauzat pagube de cate 100 euro in 3 randuri. Acum totul este in regula.
Salut ! Ma poti ajuta cu schema electrica pt golf4 benzina ?

#936
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,137
  • Înscris: 10.07.2013
Salutare tuturor, un manual de service in format pdf pentru Ford Focus MK2 Break din 2005 are cineva?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate