Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Peugeot 206 hdi motorul moare cand e turat
Last Updated: Mar 15 2011 21:57, Started by
subiect
, Sep 05 2010 12:17
·
0
#4
Posted 05 September 2010 - 12:56
E 1.6 si diagnoza a spus ca trebuie schimbat un sensor numit common rail, am schimbat acest sensor, a costat 600 de lei, si nu e asta problema.
Face acest lucru in sarcina, daca motorul e pe la 2000 de turatii si il turez un pic, 2200 - 2500, se opreste motorul in mers. Edited by subiect, 05 September 2010 - 12:58. |
#5
Posted 05 September 2010 - 12:59
iei senzorul inapoi si`i zici alui care ti-a zis sa`l cumperi ca ori ii iei toate femeile din neamul lui la iubit ori iti face masina sai isi ia el senzorul si iti da banii inapoi!
Eu as muri sa dau 600 roni si masina sa fie la fel de moarta! |
#6
Posted 05 September 2010 - 13:03
Al3csutzul, on 5th September 2010, 13:59, said: iei senzorul inapoi si`i zici alui care ti-a zis sa`l cumperi ca ori ii iei toate femeile din neamul lui la iubit ori iti face masina sai isi ia el senzorul si iti da banii inapoi! Eu as muri sa dau 600 roni si masina sa fie la fel de moarta! Nu am ce sa fac, deoarece operatorul doar citeste ce ii spun aparatele. Daca acelea indica ca trebuie schimbat ceva, si e gresit e vina aparatelor. |
#7
Posted 05 September 2010 - 13:11
Aparatele trebuiesc interpretate,de multe ori abereaza.
Circuitul electric al senzorului,etanseitatea circuitului de alimentare,pierderi pe returul injectoarelor,regulatorul pompei de inalta presiune.... Ce cod/coduri de eroare afiseaza aparatul de diagnosticare? |
#8
Posted 05 September 2010 - 13:19
Nu pot sa spun codul de eroare. Daca masina sta pe loc, se poate tura pana la 3000- 3500 inainte sa moara motorul. In mers cum am mai spus 2200- 2500. Stiti cumva cati bari trebuie sa bage pompa de alimentare? Ca sa pot masura, sa vad daca baga cat trebuie.
Regulatorul pompei de presiune a fost schimbat. Multumesc pt raspunsuri. Edited by subiect, 05 September 2010 - 13:19. |
#9
Posted 05 September 2010 - 13:20
o laie! la ce service ai fost? testerul nu repara masina, cum nu toate defectiunile dau coduri de eroare sa apara pe tester. copilul la care ai fost, habar n-are sa foloseasca testerul, sau are ceva artizanal, cu soft luat de pe torente. trebuie sa intri pe fiecare componenta suspecta, sa compari valorile reale cu cele standard,sa verifici presiunile din sistemul de alimentare, sa stergi memoria de erori, apoi iesi cu masina in proba, sa vezi daca acele erori reapar, sau au fost probleme vechi, ramase in memorie.
|
#11
Posted 05 September 2010 - 13:59
omule, tu nu pricepi ca masina asta nu se repara cu dalta si ciocanul? fara o diagnoza la Peugeot, sau la alt service serios, nu prea ai ce face. poti doar schimba filtrele de aer, motorina, daca sunt vechi si inbacsite, sa verifici furtunele de vacum daca nu sunt crapate si cam atat.
|
#12
Posted 05 September 2010 - 14:15
Din ce an e masina?Km?Cod de motor?
Un motor de genul asta nu prea poti sa-l repari fara tester si fara experienta. Poti sa ai probleme la injectoare dar sunt mai complicat de verificat. |
#13
Posted 05 September 2010 - 14:19
Neaparat trebuie facuta diagnoza la reprezentanta Peugeot pentru ca numai ei au softul de uzina. Ceilalti sunt laptopisti care au programe de pe internet. Fratele meu are 307 2.0 hdi si a facut o diagnoza la un service respectabil si modern in Constanta--Tudor Haus--dar cu program Peugeot cine stie de unde ,si i-a dat ca masina (computerul) inregistreaza ca afara sunt -68 grade celsius si de aia nu porneste electroventilatorul. S-a dus la reprezentanta ,a pus-o pe tester si a aparut imediat ca are arsa rezistenta de pe treapta I-a . A mai platit o data diagnoza + 30 lei rezistenta cu manopera. Asta ca exemplu
|
#14
Posted 14 March 2011 - 15:22
subiect, on 5th September 2010, 13:25, said: Nu am fost la service Peugeot. Incercati sa faceti abstractie de diagnoza si sa imi dati o solutie fara sa stiti ca am fost acolo, ca sa pot verifica daca acele componente sunt defecte. buna sunt membru nou si am si eu o mare rugaminte referitoare la peugeot 307 2.0 hdi . masina are aceleasi simptome pe care le-ai enumerat si tu , cand o turez mai mult de 2500 - 3000 de ture moare motorul de parca ii i-a alimentarea. am schimbat senzor presiune si supapa presiune rampa plus filtru de motorina cu carcasa cu tot deoarece are o supapa si posibil sa se fi defectat , dar nu a fost asa tot la fel face . am dat injectoarele jos si le-am dus la verificat la o firma care este autorizata bosch de asemenea a verificat si presiunea pompei de injectie, pompa din rezervor are presiune buna . practic nu stiu ce sa-i mai fac deoarece pe tester imi da un singur cod de eroare si anume pierdere de presiune . tu ai rezolvat problema , daca da te rog sa-mi spui si mie ce ai gasit defect ca nu stiu ce sa-i mai fac. |
#16
Posted 15 March 2011 - 09:56
Dacă zici că ai verificat/schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de înaltă presiune și senzorul de presiune de pe rampa comună, înclin să cred că nu îți dă motorină pompa de joasă presiune, din rezervor. De fapt, cu asta trebuiau începute verificările pentru că e cel mai ușor de verificat și ieftin de înlocuit dar ai fost la schimbaci de piese, nu mecanic.
Cel mai bine ți-ai face cont pe PSAClub pentru că sunt câțiva membri, inclusiv fondatorii, care le au bine de tot cu motoriștile și diagnoza dintre care Turbojack are și service în Cluj și sigur te rezolvă fără să o ia prin eliminare. Pompele de joasă presiune din rezervor sunt un punct sensibil și se știe că pică dacă mergi mult pe rezervă. |
#17
Posted 15 March 2011 - 21:57
Daca are injectie Bosch are pompa de joasa presiune in rezervor,la siemens nu e prezenta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users