Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: May 11 2024 14:01, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2179
Posted 01 August 2014 - 19:31
liviu_anc, on 31 iulie 2014 - 07:48, said:
cred ca e ala de e responsabil cu becu din bord sti cumva la ce duce releu ala defapt cum se conecteaza pe instalatie unde ar trebui sa duca firele alea am un vecin cu un 45 si nu i se mai stinge becu din bord bine ca-i fierbe si lui bateria deci ar avea motiv sa-i stea aprins da la mine kiar daca fierbea bateria el se stingea |
#2180
Posted 01 August 2014 - 21:18
ragabader, on 01 august 2014 - 19:31, said:
Releu pt indicarea incarcarii bateriei notat cu 15 in schema u445, de la el pleaca trei fire albastru, verde si rosu , firul verde pleaca la borna C a alternatorului, firul albastru in bord la becul indicator de incarcare, firul rosu e pt alimentarea bobinei releului se realizeaza la punerea contactului, masa ramane un mister (celalalt capat al bobinei trebuie sa fie cumva legat la masa, probabil e legat la carcasa metalica a releului). Edited by liviu_anc, 01 August 2014 - 21:41. |
#2181
Posted 01 August 2014 - 21:46
gcom61, on 01 august 2014 - 13:44, said:
5713= cod;04 79 = data fabricatiei; Daca nu merge nici cu asta ,cauta un semireglabil de 100 Ω ( se gasea la difuzoarele de radioficare pt reglat volum)si inseriaza-l fie cu sonda fie cu (+) si faci o etalonare la fata locului. |
#2182
Posted 01 August 2014 - 22:21
app la mine nu e verde firu de vine de la C e galben da nu conteaza fir sa fie
mai am o problema cred ca rupsai centura de frana pe dreapta la el nu mai am frana de loc am umblat la tendon dar e intins la maxim acu trebuie sa o scot de acolo cum e prinsa stiu ca trebuie data trompa jos Edited by liviu_anc, 01 August 2014 - 22:20. |
#2183
Posted 03 August 2014 - 14:43
Salut! Astazi,pe drum a inceput sa se auda un zgomot ciudat la rotile din spate,iar cand m-am coborat sa ma uit,am miscat de roti si am vazut ca roata stanga are joc.
Care ar fi cauza? Ar mai trebui sa merg cu el,avand in vedere ca se aude un zgomot si in mers dar si cand misc rotile.. ? |
#2185
Posted 04 August 2014 - 07:15
Am o problema mare , care o stie ... Am prea mult ulei in motor ca 5 litri peste ... In cazu asta mi-a fiert si apa de numa ... pana sa ajung acasa ....
Asta am observat dimineata , uitanduma pe joja ... De cici ori am verificat , credeam ca nu vad bine ... si cand ma uit bine unde intra joja vad uleiul Pe unde poate sa intre atata ulei ? Eu banui la pompa hidraulica , sa mi se fifisurata ... Ca apa nu e si nici motorina nu e . .... Si chestea e ca numa ce am schimbat uleiul ... si cam am pus peste maxim .... Nu stie nimeni pe unde poate intra uleiul din diferential in motor .... stiu ca ami lipseste cam 5 litri din diferential ... Chear am nevoie de un ajutor las un tel 0762664936 |
#2186
Posted 04 August 2014 - 10:56
Pompa hidraulica arre un simerig la ax. Si pe acolo poate sa bage uleiul in motor.
|
#2187
Posted 04 August 2014 - 16:53
da... asa e cum spune colegu mai sus, si eu am patit. dar sa fi sigur ca e ulei, ca se poate si cu motorina si cu apa.
|
#2188
Posted 04 August 2014 - 20:03
Simeringul ala cedeaza dupa multi ani de functionare(la mine are 20 si nu pierde ulei)sau daca cineva a mesterit la pompa si a pus inimioarele aiurea,caz in care se va sparge aproape la fiecare ridicare de utilaj mai greu
|
|
#2189
Posted 05 August 2014 - 20:35
OnnuTm, on 04 august 2014 - 07:15, said:
Am o problema mare , care o stie ... Am prea mult ulei in motor ca 5 litri peste ... In cazu asta mi-a fiert si apa de numa ... pana sa ajung acasa .... Asta am observat dimineata , uitanduma pe joja ... De cici ori am verificat , credeam ca nu vad bine ... si cand ma uit bine unde intra joja vad uleiul Pe unde poate sa intre atata ulei ? Eu banui la pompa hidraulica , sa mi se fifisurata ... Ca apa nu e si nici motorina nu e . .... Si chestea e ca numa ce am schimbat uleiul ... si cam am pus peste maxim .... Nu stie nimeni pe unde poate intra uleiul din diferential in motor .... stiu ca ami lipseste cam 5 litri din diferential ... Chear am nevoie de un ajutor las un tel 0762664936 si daca e motorina cu ulei motorina iti poate intra prin doua parti pe la pompa de alimentare pompa mica cu pulsor si pe la semeringu de la pompa de injectie DaRkVegaN, on 03 august 2014 - 14:43, said:
Salut! Astazi,pe drum a inceput sa se auda un zgomot ciudat la rotile din spate,iar cand m-am coborat sa ma uit,am miscat de roti si am vazut ca roata stanga are joc. Care ar fi cauza? Ar mai trebui sa merg cu el,avand in vedere ca se aude un zgomot si in mers dar si cand misc rotile.. ? Edited by liviu_anc, 05 August 2014 - 20:36. |
#2190
Posted 05 August 2014 - 21:39
#2191
Posted 05 August 2014 - 22:13
#2192
Posted 06 August 2014 - 09:30
ragabader, on 01 august 2014 - 19:31, said:
Releu pt indicarea incarcarii bateriei notat cu 15 in schema u445, de la el pleaca trei fire albastru, verde si rosu , firul verde pleaca la borna C a alternatorului, firul albastru in bord la becul indicator de incarcare, firul rosu e pt alimentarea bobinei releului se realizeaza la punerea contactului, masa ramane un mister (celalalt capat al bobinei trebuie sa fie cumva legat la masa, probabil e legat la carcasa metalica a releului). Asa vine legat doar ca + ala nu este constant se leaga deundeva de la contact |
#2193
Posted 06 August 2014 - 11:38
Am nevoie de un sfat si de ajutor de la cunoscatori.
Problema mea este ca ma lasa opincile de pe spate la tractor (UTB640). Dimensiunile actuale sunt de 13.6*28. Gasii ceva pe net si zicea omu ca are echivalent, cu dimensiunile 380 70 R28. Este asa ceva? Se pot folosi? In alta ordine de idei, ma intereseaza ce recomandati referitor la cauciucuri: nr. de pliuri, marca(producator), alte sfaturi? Am inteles ca in prezent cauciucurile de tractor nu mai au pliuri ci sunt altfel construite. In cazul acestora la ce trebuie sa fii atent? Multumesc |
|
#2194
Posted 11 August 2014 - 19:20
Stie cineva cat cere un mecanic sa segmenteze un motor de Leu ?
Ma intereseaza doar segmentare. |
#2195
Posted 11 August 2014 - 19:47
stefanut23, on 11 august 2014 - 19:20, said:
Stie cineva cat cere un mecanic sa segmenteze un motor de Leu ? Ma intereseaza doar segmentare. daca iti porneste greu poate sa fie de la pompa de injectie daca iti scoate ulei pe toba sigur e segmentat daca vrei sa vezi daca ai compresie pune-i mana in admisie si dai la automat trebuie sa simti ca iti trage mana si daca il ti mai mult incepe sa se roteasca motoru mai repede dincauza vacumului pe care il face Edited by liviu_anc, 11 August 2014 - 20:00. |
#2196
Posted 11 August 2014 - 20:07
De fapt trebuie sa schimb segmentii unui consatean si nu stiu cat sa cer. 130lei mi se pare cam putin..........
Edited by stefanut23, 11 August 2014 - 20:08. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
MarianU445DT