Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Conexiune broadband - disconnect
Last Updated: Jun 08 2010 11:00, Started by
N1CKH0LAS
, Jun 08 2010 10:15
·
0
#1
Posted 08 June 2010 - 10:15
Am o conexiune broadband cu ip fix, de la un provider local care, la randul lui, ia net de la vodafone. Problema e ca in ultimele saptamani a inceput sa se deconecteze odata la cateva minute, in anumite perioade ale zilei(random).Se deconecteaza doar cateva secunde 3-4, dupa care merge normal pana la urmatorul disconnect.Pentru web surfing, nu e o problema, dar pentru streaming si alte lucruri care cer conexiune neintrerupta, fara chokes si alte lucruri, problema asta e moartea in persoana :confuzzled:
Am net de la providerul asta de aproxiamtiv 1 an, problemele au aparut acum 2-3 saptamani. Ce am incercat: - am crezut ca routerul poate fi de vina, asa ca am incercat sa pun netul "pe direct".A mers bine aproxiamtiv 1-2 zile, dupa care a aparut aceeasi problema. - am citit ca o problema poate fi de la "Wan ping blocking" si unii isi iau disconnect pentru ca il au setat pe block.I-am dat "allow".Tot degeaba... - am crezut ca pc-ul meu poate fi de vina, asa ca am conectat routerul si m-am dus la al 2-lea pc conectat sa vad daca acolo merge netul mai bine.Evident, aceeasi problema. Astepti sugestii pentru rezolvarea problemei, altele decat contactarea ISP-ului. Il contactez daca nici o sugestie/raspuns de pe forum nu o sa functioneze. Multumesc anticipat pentru reply |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users